Több ok miatt sem gondolkodnék ebben. Először is nagyon nem jó méretű az a gumi (maximum váltóméretet tennék fel), másodszor pedig 6 éves. Jó, ha van még 1-2 éve, aztán szálszakadás, keményedés, stb. Ha spórolni szeretnél és nem hegytetőn laksz, akkor 4 évszakost vennék a helyedben és a nyárit is hanyagolni lehet.
Sajnos téli kerekek nélkül tudtam csak megvenni, mármint nem volt hozzá!
Az előző autónk egy Ignis volt, annak viszont nálam maradt a téli kerék-garnitúrája!
A nyári mérete a guminak 195/60/15... Szerintetek lehetséges, hogy veszek egy garnitúra Fusion felnit (sajnos csak használtra futja), és arra rátetetném az Ignisen használt gumikat, aminek a mérete 165/70/14... Van Fusion -höz 14-es felni? Rá lehet tenni a 165/70/14-es gumit, és jó lesz az autón? Használható úgy? Ezek a 165-ös gumik teljesen jók, kb 15 ezer van bennük, de már 6 évesek... de nekem jó lenne, mert eladni nagyon nehéz... Kérem írjon, akinek van ötlete! Előre is köszönöm!
Új vagyok itt, segítséget szeretnék kérni, alábbi hibával kapcsolatban (2002 1,4-es benzines fiesta 42.000KM) azért írok ide is mert a Fusiont is szerelték ezzel a motorral:
Kihúzatás után 4-6 ezres fordulatig, majd kuplung benyom, esteleg fékezés is, kanyarodás miatt leesik a fordulat 500-alá és leáll a masina!
a fent leírtakkal bármikor elő jön a hiba, de a bosszantó, hogy néha már 3 ezres forduéatnál is teljesen váratlanul.
Fojtószelep tisztítás meg volt, gyertya csere meg volt, üzemanyag nyomoásmérés szintén pedálkapcsolók szintén, cseréltem fojtósdzelepet (igaz bontottat kettőt is), de a hiba még mindig fenn áll. híbakód nincs:-(
Ha valakinek volt hasonló jelenség, szívesen olvasnám a megoldást, vagy olyan infó is jól jönne, hol tudok 130.000-nél olcsóbban venni új (vagy garantáltan jó) fojtószelepet, ilyet keresnék:
Nekem a rádió használati könyvbe van beragasztva, négyjegyű kód. pl.az első szám a hetes, akkor a rádiónál lévő 1-es gombott kell hétszer megnyomni, utánna sorban a 2-est amennyi a szám annyiszor, 3-ast ....., 4-est ..... Végül az 5-sel nyugtázni, és akkor bekapcsol a rádió. Vigyázni kell mert 10 helytelen próbálkozás után letiltja a rádiót.
Sziasztok! A hét éves Fusionünkben akksit kellett cserélni. Azóta a rádió valamilyen kódot kér, de tippünk sincs, hol lehet azt megtalálni. Hívjam a szalont ahol vettük? Szervízkönyvben, vagy valahol máshol megtalálható ez? Köszi!
Tizedik éves "nagy rutin" Bercelen: hétfőn reggel vittem, kedden reggel mentem érte. Vezérműszíj (pluszban vízpumpa), ékszíjak, olajcsere, szűrők (ez az, ami tíz évesen előírt), hűtőhöz kiegyenlítőtartály, mert agyon volt repedezve, váltótartó bak, lengéscsillapító gumibak - plusz a műszaki kellemes 160E Ft volt - jövőre a hátsó kipufogódob cseréje várható, meg talán kuplungszerkezet is.
En no vagyok, es nekem azt hiszem ne lehet a tuzkaria, mert az enyem benzines.
Az en autom is budos, de en is arra jutottam, mint te. Egyszeruen finnyas vagyok. Sose volt fordom elotte. En ilyen olcso muanyag szagot erzek, vagy mintha le lenne kenve valami vedoanyaggal. wd40 vagy mittomen. Tegnap beleptem a liftbe a munkahelyemen es ugyanazt a szagot ereztem. Bocs de nem tudom leirni milyen.
Neked megoldodott ? Egy kollegnak is volt fusionje par eve es emlekszem az is ilyen budos volt.
A Ford Fusion autóm már nem rángat, nem torpan meg. A gyertyák cseréje megoldotta a problémám. Azt mondják 40.000 Km és ki kell őket cserélni. :) Hibát sem írja már a gyújtásra.
szintén csak köszönni tudom a linket, de már olvastam ezt a forumot is... mármint azt is... okosabb kicsit okosabb lettem, de nekem az különféle kapcsolási" bekötési rajzok annyit mondanak, mint a japán írásjelek... azt hiszem ha otthon leszek, idővel és pénztárcával felvértezve, akkor begurulok 1-2-3 műhelybe és megmondom mit akarok, ők meg megmondják amit ő akarnak érte cserébe... Nem szívesen esnék neki a burkolat lebontásának a szivarcsati környékén, de még a rádió kibabrálásának sem, a kesztyűtartóba be tudtam nézni a rendelkezésre álló műszaki képességeimmel, és ki is merült ezzel... amennyiben még bmi értékes infó lenne ezzel kapcsolatban, ne fojtsátok magatokba!
pistiapu, köszönöm a linketeket. Ma megyek gyertya cserére, aztán meglátjuk mi lesz. majd írok róla beszámolót. Ami biztos, hogy a kábeleket kimérettem, azok megfelelőek. A trafóra ahogyan csatlakoznak a kábelek, az nedves, enyhén vizes volt, most ez is ki lett tisztítva. Csak most nem rángat, jól viselkedik :)
Új vok itt, de igyekeztem átvizsgálni a fórumot a kérdésem előtt, hát van egy pár oldal... Szóval van egy cd6000-res rádióval (aux in gombos) szerelt fusion (2004-es) a birtokomban és nagyon nagyon szeretném megoldani az mp3 lejátszás kérdését. Neten találtam is azt hiszem egy megfelelő ( http://www.grando.hu/aux-in-kabel-ford-autokhoz-jack-dugoval-1483400763) kábelt hozzá, illetve olvastam, hogy valahol a kesztyűtartóban kellene lennie a csatlakozónak, de sehogy sem találtam... ha valaki tudna nekem írni mondani egy szájbarágós how-to-t, az nagyon remek lenne, kezdve azzal, hogy jó-e a kábel, hová kell csatlakoztatni, ha még kell hozzá valami, azt honnan tudom beszerezni, stb... nagyon köszönüm előre is
Sziasztok én csak érdeklödnék hogy rajtam kivul esetleg hátha más is tapasztalta már és tudja a megoldást mi lehet az oka annak hogy van egy 2007 ford fusion 1.4 16v vasam első tulaj vagyok :) és most 5 év után a télen kezdte h csinál néha olyat hogy még mikor hideg akkor olyan mint ha megtorpana a kocsi és rángat :( de néha melegen is csinálja szervizelés kilométernek megfelelöen megvolt mindig minden :) elöre is kösz!![/b]
Ez azóta megoldódott? Mert ha igen akkor kérlek áruld el mi okozta.
Sajnos nekem is ugyanilyen az autóm, csak 178.560 Km van benne, és hidegen megtorpan, nem megy, s néha meleg motornál is jelentkezik a fentebbi általad említett hiba. Visszaolvasva nem találtam a hibára magyarázatot. Kérlek benneteket aki tud segítsen nekünk :)
Hátha tud nekem valaki segíteni: hol találhatnék adatot arra vonatkozóan, hogy mennyivel nehezebb a Fusion eleje mint a hátulja? Vajon mennyire kell megpakolni ahhoz, hogy farnehéz legyen az autó?
Anno nekem is megvolt a törés, meg párban a csere, de nem márkaszervíz csinálta, hanem egy futóműre specializálódott műhely, és akkor még nem tudva erről a problémáról a számlát sem igazán tudom, hogy hol van - nagyon nem jött jól ugyanis, rakattam volna fel a téli gumit, és szóltak, hogy hiányzik pár centi az egyik rugó végéből...
Na, mi is túl vagyunk a rugótörésen. 108500 km, 6.5 év után. Mélygarázsban tolatott ki az asszony a parkolóhelyről, hatalmas csattanás. Kiszállt, mert ugyan tudta, hogy nem ment neki semminek, körbenézte de semmit nem látott. Hazajött vele, elmondta, rögtön átnéztem a rugókat. A jobb elsőnek sikerült megadnia magát. Ford szervizben Monroe rugókat tettek bele munkadíjjal együtt 39 ezerért. Megúsztuk.
Időközben megtaláltam,kontakspay- el befújtam remélem jó lessz,a csomagtartót is "megjavítottam" az egyik hozzászolás alapján, működik.Köszi a segítséget.Üdv.Kelist
Köszi a tanácsot ránézek, csak azt tudnám hol keressem ezt a csatlakozot az ajtó borítása alatt?.Mert ránézésre azt sem tudom , hogy lehet leszedni az ajtó borítását nem látok rajta csavarozásnak nyomát sem.Kelist
Nézd meg az ajtóba menő kábelcsatlakozást, lehet hogy meglazult a bajonett. Ha nem, akkor húzd szét, tisztítsd meg kontakt spray-vel. Nekem csak meg volt lazulva a bajonett a csatlakozónál, azóta semmi gond.
Köszi nagyon hasznos volt a link. Megprobálkozom a házi javítással én is. Még van egy másik problémám : jobb oldali ajtó néha jelez hogy nyitva van ,ilyenkor ujra be kell csukni erőteljesen különben nem zár be a központi zár,illetve az autó belső világítasa is azt jelzi hogy nyitva van egy ajtó félek lemerül az aksi.Kelist
Eleinte csak néha -néha de most már egyáltalán nem nyillik ki a csomagtérajtó sem a távkapcsoló sem az autoban levő gomb nyomására. Történt már valakivel ilyen és mibe fájt a megoldása?Kelist
Én is magam szereltem be. Igaz az elektromos dolgokat autovillamossági szrelő ismerősöm kötötte be. A biztosítéktáblán az indexhez kötötte be. A kormánykapcsolónál, csak vezérlő áram van, ami nem villantotta a ledet. Nem nagyon értek hozzá, de a lényeg a lényeg, a biztosítéktábla felé keress.