Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 487

Szia!

 

A kérdés, mennyire akarsz komolyan  a tuninggal, programozással foglalkozni. Az ECM előre elkészített "drivereket"  használ a mapok szerkesztéséhez és  minden ECU tartalomhoz külön driver tartozik. Simán belefuthatsz olyan tartalmakba, melyekhez nincs driver, arról nem is beszélve, hogy még ha van is hozzá, gyakran elég hiányos. Természetesen tudsz drivereket létrehozni, de elég körülményes. Nem azt mondom, hogy nem lehet vele tuningolni, de igazán pontos, minőségi munkára alkalmatlan. Spéci hibakódok kereséséhez, kikapcsolásához funkciók be/kikapcsolásához még drivert sem fogsz tudni készíteni hozzá, újabb MEDC17 vezérlőkről nem is beszélek. Biturbós 3.0tdi nyomaték monitorozása szintén érdekes lehet vele! Nézz körül inkább az EVC oldalán.

Előzmény: Centric (481)
autochip Creative Commons License 2017.01.13 0 0 486

Szerintem olyan helyre vidd, ahol értenek hozzá, programoztak már ilyen autót és hosszú távú visszajelzéseik is vannak az adott típusról.

Az ehhez szükséges információkhoz a témával kapcsolatos weboldalak elolvasása után hozzá fogsz jutni.

 

 

 

Előzmény: vnyóc (476)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 485

Tényleg ez lesz az utolsó postom itt ezzel kapcsolatban.

Ezért az egy mondatodért írtam csak ide: "Csak néhány 10e. Ft-al került volna többe egy olyan hely és egy olyan program, amiben biztos lehettél volna hosszú távon sem lenne gond az autóddal."

Szerintem ez egy nagyon negatív állítás velünk szemben és természetesen elutasítjuk!!!

Írhatnám én is, hogy azért, mert valami drága még nem feltétlen minőségi! És ne értsd félre! :)

 

Jó munkát!

 

 

 

 

Előzmény: autochip (482)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 484

Szia!

 

Az oldalunk hamarosan átalakul ezért egy kicsit el van csúszva, de köszi az észrevételt. Tudjuk a Valeo vezérlőt is programozni és természetesen, ha igény van rá vállalunk progrogramozást méréssel is. Részletekért kérlek keress fel valamelyik elérhetőségünkön.

Előzmény: Törölt nick (483)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.13 0 0 483

Pár kérdés, mert érdekel:  A novemberi akció még mindig tart? Valeo V42-ből mit lehet kihozni, van rá esély javítani?

A változtatásról kapok mérési jegyzőkönyvet hitelesített padon?

Honnan tudom, hogy jobb lett, az esetleges érzésen kívül? Mert erről nincs szó az oldalon.

 

Előzmény: Chiptuner_kft (480)
autochip Creative Commons License 2017.01.13 0 0 482

Részemről rendben van Chiptuner, hogy a levelezést lezártnak tekinted. 
Néhány dolgot azért pontosítanék, és válaszolok a feltett kérdésedre.

Kérdésed: "autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket?"

Nézzük időrendben a dolgokat, a tisztánlátás és a pontosabb dátumok miatt!

2009-ben éppen 11 éve foglalkoztam chiptuninggal.
Ekkor tette fel az alábbi kérdést A5S5 nevű fórumozó a Motronic Chiptuning fórumon, és ekkor hallottunk rólad először..

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

"Sziasztok!
Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a v....? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????
Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.
Hálás köszi!"

 

Erre a kérdésre válaszoltam ezt:

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122
"Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért??? ....... "
Előzmény: A5 S5 (120)

 

Ezek után írtál nekem egy email-t, amire akkor (jó néhány éve) válaszoltam.
A letisztázás kifejezést amit most használtál, azonban némileg túlzónak tartom.
Valójában ez történt (idézet egy későbbi hsz-ből  és nem a privát levélből) 

autochip Creative Commons License 2011.01.18              0 0 151
Email-t is váltottam egy olcsójánossal, aki nehezményezte a v.... megszólítást, én pedig azt hogy az áraival a chiptuningot a tuningbox és a sufnituning szintjére akarja degradálni.

Némileg hosszúra nyúlt bevezető után a válasz a feltett kérdésedre:

Az ár az esetek nagy részében egyértelműen összefüggésben van a minőséggel!
Példa: Ha azt állítom, hogy egy (azonos kategóriájú) Mercedes többe kerül, mint egy Opel, az a tények leírása, és nem jelenti azt, hogy az Opel tulajdonosoknak ezen meg kellene sértődnie.
Egy szolgáltatás minőségének is van ára, amit maga szolgáltató szab meg, figyelembe véve a piac, azaz a kereslet/ kínálat számára nyújtott lehetőségeit.

Email-ben azt írtad anno, hogy a nyomott áraid a nyitóakciód része.
Ez idáig mondjuk rá hogy akkor rendben volt mint magyarázat, de azóta eltelt 8 év...

Ez 2 dolgot jelenthet:
2009 óta még mindig a nyitásnál tartasz, vagy a válaszodat egy mozigépésztől vetted kölcsön.
Engem egyik lehetőség sem érdekel, mint ahogy te sem.
Az összes eddig leírtak sem személy szerint rád vonatkoznak, hanem egy tendenciára, az olcsójános kategóriára, ami már többször volt téma a fórumon korábban
(köremail-ben a régi kollégák között is) még a megjelenésed előtt.

 

Nemrég a fórumon valaki újból rádkérdezett, csak ekkor derült ki számomra hogy azóta is a "nyitóárakon" dolgozol, így az email-ben korábban írt magyarázatod megkérdőjeleződött.
Ezek voltak az okok, amiért az évekkel ezelőtti hsz-ből idéztem.


Aki ócsárol téged az te saját magad vagy, azzal hogy az áraiddal a sufnituning, a gagyi tuningbox és az olcsójánosok kategóriájába sorolod magad.
Ez a te döntésed, senki sem szól bele az árképzésedbe.
Nyilván jó okod van rá, hogy miért dolgozol féláron évek óta, ugyanakkor elfogadom azt, hogy ez a te magánügyed. Lehet hogy minőségi munkát végzel, de az áraid nem biztos hogy ezt tükrözik az ügyfelek irányába.

 

További jó munkát!

Előzmény: Chiptuner_kft (480)
Centric Creative Commons License 2017.01.11 0 0 481

Sziasztok!

Régóta foglalkoztat a tuning téma, így gondoltam feltenném a kérdésemet ebben a topicban.

Vezérlőegységek programozásával azaz chiptuninggal szeretnék foglalkozni a közeljövőben. Először csak saját és ismerősök autóját tuningolnám. Elsősorban régebbi dízel autókról lenne szó, majd később esetleg benzinesekről is.

Az ECM Titaniumot szeretném megvenni , de egy kicsit bizonytalan vagyok vele kapcsolatban.

Esetleg ha valaki használja, tudna mondani róla pár szót? Mennyire jó? Vagy ha rossz ajánlani jobbat helyette.

Minden segítséget előre is köszönök!

Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.10 0 0 480

Részemről azt a levelezést lezártnak tekintem, ha akarod, megkeresed!

A lényegen nem változtat: nem szeretném, ha itt vagy bárhol máshol nyilvánosan ócsárolnál alaptalanul és ismeretlenül az árba kapaszkodva.

 

Előzmény: autochip (479)
autochip Creative Commons License 2017.01.09 0 0 479

Chiptuner!

Idézet az előző hozzászólásodból:

"autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket?"

 

Megkérlek, hogy küldd át nekem azt az ominózus email-t (bocs hogy nem emlékszem rá pontosan, azóta több ezer érkezett) ha ez megtörtént akkor reagálok a hozzászólásodra.

 

autochip

Előzmény: Chiptuner_kft (478)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.06 0 1 478

Több éve nem látogatom ezt a fórumot, az egyik ismerősöm hívta fel rá a figyelmem, hogy újra téma lett az árképzésünk.

Azt gondolom, nem bölcs dolog párhuzamot vonni az ár és a minőség között, valamint nem tartom korrektnek, hogy bárki ismeretlenül minősítse a munkánkat. Én sem tettem ezt soha senkivel, ha lenne is észrevételem, azt biztos, hogy nem egy nyilvános fórumon tenném, hanem közvetlenül, privátban az érintett félnek írnék. Az olyan jelzőkre, mint "olcsójános", "madár", stb. nem is reagálnék...

Szerintem mindenki foglalkozzon a maga munkájával és ne úgy próbáljunk meg új ügyfeleket szerezni, hogy a másik céget pocskondiázzuk, pláne nem ismeretlenül!

 

autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket? 

 

 

További jó munkát mindenkinek és boldog új évet!   

Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.06 0 1 477

Örülünk, hogy elégedett vagy az autóval, bármiben tudunk még segíteni, keress nyugodtan. :)

Előzmény: hupisom1 (467)
vnyóc Creative Commons License 2017.01.01 0 0 476

Sziasztok, V10 tdi Tuareget Budapesten kihez érdemes elvinni? 

Köszönöm

autochip Creative Commons License 2016.11.29 0 0 475

Ez a kérdés már sokszor ki lett vesézve ezen a fórumon, de néhány szempontot talán érdemes újra megemlíteni:

Jobb helyeken nem dolgoznak féláron, nem néhány éve vannak a szakmában, így hosszú távú visszajelzésekkel is rendelkeznek.

Pl. az autó nem csak hazafelé vagy néhány hétig ment jól, hanem az adott beállítással még 150 e. km-t  elment, mielőtt a tulaj lecserélte egy újabb modellre és azon is kérte a módosítást...

Az eredeti programot nem csak "leveszik"  hanem el is mentik.

A megadott értékekre garanciát vállalnak.

Nem előre megírt programot töltenek a vezérlőre, hanem minden autóra egyedi programot írnak az autó állapotának és a tulajdonos egyéni kéréseinek figyelembevételével.

 

Előzmény: Ozif (474)
Ozif Creative Commons License 2016.11.26 0 0 474

Mi a menete egy jó chiptuningnak? Az olcsóbbnál leveszik a régi programot,kap egy újat,próbakör,örül,hogy "jobbanmegy" mehet haza.

 

Előzmény: autochip (473)
autochip Creative Commons License 2016.11.26 0 0 473

Ha a motor hibamentesen működik, minden érzékelő és jeladó hibátlan, akkor a teljes fordulatszám tartományban erősebbnek kell lennie a motornak egy jól megírt programtól.

 

Ha a fenti feltételek fennállnak, akkor a kérdésedre a válasz: Nem normális hogy 3500-tól elfogy az erő, padlógáznál jobban füstöl, és a fogyasztás sem csökkent.

 

Érdemes lenne kipróbálnod egy minőségi jól megírt programot, és a tapasztalataidat akár újra leírhatod itt is...

Előzmény: Ozif (472)
Ozif Creative Commons License 2016.11.21 0 0 472

Helló!

Az én tapasztalatom az olcsóbb chiptuningról: kb 1 éve van az autóban/mondeo 2.0tdci 140le 2009évj/,jobban megy kis fordulaton,de nagyobb fordulaton 3500-tól valahogy elfogy az erő,ha lepadlózom jobban füstöl,semmivel nem eszik kevesebbet.Ez lenne a normális?  

autochip Creative Commons License 2016.11.10 0 0 471

Megértem a nézőpontodat és köszönöm a bizalmat!

Előzmény: hupisom1 (469)
hupisom1 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 470

Meg persze ami érthető az árazás nem függ össze az autó értékével , emiatt keresem én is , kis pénzű ember az olcsó jancsikákat , olyan ez mint amikor nem tudok márkás ruhát venni , veszek kinait , amúgy ha pl 60 ezerbe belefért volna nálatok , akkor már inkább nem eszek de oda viszem..... 

és nem személyeskedés volt ez rád nézve , hanem csak egy tapasztalat , amit egy 6 hónap múlva ujra leirok mi történt ez alatt az idő alatt , fogyasztás hogyan alakult esetleges hibák stb ...

Neked is belefér az hogy reklámozod magad itt , ezért ennyit én is megengedtem magamnak további szép napot :)

 

Előzmény: hupisom1 (469)
hupisom1 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 469

Minden tiszteletem a tiéd de mint irtam az autó árához nézve max 10% fért bele nekem , minden autó dizel volt és egy barátom csinálta rajta a chiptuningot sosem kellet sok 15-20 le + ennyi elég , sajnos meghalt agydaganatban ,  különben hozzá vittem volna most is itt pesten is sok ismerőse volt a nevét nem emlitem , de ő azon a véleményen volt hogy 15-20 Le hozzá adni dizelhez különösebb károsodás nélkül arra sok ember képes , viszont kihegyezni egy motort úgy hogy az ne károsodjon arra viszont kevesen , és ehez kell az igazi szakértelem .

Ha 1millás kocsim lenne amúgy valószinű hozzád viszem :) 

 

Előzmény: autochip (468)
autochip Creative Commons License 2016.11.03 0 0 468

A minőségi és az olcsó közötti különbség nem a hazafelé vezető úton, hanem hosszú távon fog kiderülni.

Nézzük a számokat! Az autód értékének 10%-át költötted chiptuningra. (Ez újabb autók esetében egyébként százalékosan kisebb összeg ahol nem féláron dolgoznak, de tekintsünk most ettől el!)  Néhány 10e. Ft-ot első lépésként nyilvánvalóan megspóroltál azzal, hogy egy olcsó helyet választottál. Mindenesetre kíváncsi lennék arra, vajon felmerült-e benned az a kérdés, hogy vajon miért vállalták szinte féláron az autódat? Az ár általában tükrözi a minőséget, igaz néha nem teljesen egyenes arányban. A féláron végzett munkának azonban vannak kockázatai. Ha egy rosszul megírt program miatt 1 éven belül több százezret kell költened az autódra (ami a te esetedben az autó értékének akár az 50%-át is jelenheti) akkor az első lépésként megspórolt néhány 10e. Ft már nem tűnik túlságosan gazdaságos megoldásnak. Csak néhány 10e. Ft-al került volna többe egy olyan hely és egy olyan program, amiben biztos lehettél volna hosszú távon sem lenne gond az autóddal. Ha csak rövid távra kell, akkor vedd úgy hogy meg sem szólaltam.

 

hupisom1 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 467

Chiptuning tapasztalat , Citröen xsara 1.4 hdi :

Gondoltam a kis sárin :D kellene izmositani , mivel kb 400.000ft ot ér az autó ezért sokat nem szerettem volna rá költeni , gondolom érthető hogy 80-100e ft kizárva :) meg persze nem érdekelt hogy padon mennyit ad le a gép , gyári 68LE :D 

Elvittem a fórumban már emlitett , chiptuner "olcsó jános " kft -hez , mivel szabin volt az ürge ezért ki kellet gurulnom kb 30 km-t pestről , hát gondoltam eszik vagy 4.-4.5 liter 100-on , szóval nem nagy érvágás , elmentem a kolegája fogadott , aztán kiolvasta a szoftvert és elküldte a srácnak akivel előzőleg beszéltem .

Elmondtam hogy mi a legnagyobb bajom 1800ig úgy húz mint 1 trabant :D , és mivel üzemenyag spórolásra vettem ezért max 2.200 ig szoktam forgatni , emiatt 80% ban akkora turbólyukban vagyok mint a grand canyon . Megdumaltuk az élet nagy dolgait , filmek , internet , szolgáltatók , stb :D 

Aztán jött a módosított szoftver , vissza töltötte a srác utánna mondta menjek vele egy kicsit éreznem kell azonnal , de pár 10km után lesz az igazi , elmentem egy kb 1km körre alig nyomtam neki a gázt de éreztem hogy változott valami , vissza mentem fizettem , aztán mire bemelegedett a motor peste vissza felé akkor kipróbáltam hogy milyen .

Érzésre 1.6hdi amit már vezettem , alacson fordulatom jól húz , még annyira sem füstöl mint előtte , biztoságosabb előzni , és kikerültem a grand canyon-ból amikor spórolósan vezetek :) amúgy meg , megy mint a barom :D 

Ezért én 40.000ft ot fizettem edc16 , és teljesen elégedett vagyok mert a kis sári ennyit megért , többet viszont nem ! 

Ez a kis iromány nem a paddal rendelkező chipmesterek miatt készült , mielőtt valaki letámad , sokkal inkább az ilyen alacsony árú autó tulajok miatt mint én is vagyok aki nem tud nagy összegeket költeni ilyen fajta élvezetekre , mert kell a gyerekre családra vagy bármi másra :) Köszönöm hogy olvastad , biztonságos vezetést kívánok mindenkinek! 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.09.04 0 0 466

Szia!

 

Minden általad leírt kérés megvalósitható, ezen a telefonszámon tudjuk egyeztetni a részleteket munkaidőben.

 

06 70  333 8844

https://autochip.hu/

Előzmény: LeCousin (465)
LeCousin Creative Commons License 2016.07.11 0 0 465

Sziasztok, szeretnék megcsippeltetni egy 2011es Superbet. 1.9 TDI DSG 103 KW. Ajánljatok kérlek egy megbízható céget, ahová bemegyek, megoldják és kölcsönös tisztelettel távozok. Nem füstöl az autó, nem melegszik a motor, nem nyírja a váltót és nem ugrál a nyomatékgörbe. Minden értékelhető ajánlatot köszönettel fogadok!

autochip Creative Commons License 2016.06.28 0 0 464

Részletes összehasonlítás a chiptuning és a tuningbox közötti különbségekről itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

 

 

ecotuning Creative Commons License 2016.06.13 0 0 463

Teljesítménymérő padon mértünk sportlégszűrőket, benzin és dízel autón.

 

A teszt:

http://ecotuning.hu/teszteltuk-sportlegszuro-teszt/

 

Facebook: https://www.facebook.com/autoecotuning/

 

Egyéb tesztek, teljesítményméréssel, Tuningbox tesztek:

 

http://ecotuning.hu/

 

autochip Creative Commons License 2016.06.12 0 0 462

Ha a motor jó állapotban van akkor 35 LE és 70 Nm erőnövekedés megoldható a tartósság figyelembevételével. Adalék a témához itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning/blog/

 

A motoroptimalitálás ára 75e.Ft+áfa, jelenlegi akciónk alatt 67e.Ft+áfa.

 

Időpontot és a részleteket telefonon lehet egyeztetni:

 

Tel: 06 70 333 8844

 

https://autochip.hu/

 

 

Előzmény: nabubabu (460)
autochip Creative Commons License 2016.06.12 0 0 461

Ha már így konkrétan rákérdeztél:

 

Itt egy 2 évvel ezelőtti hozzászólásom csatolva más fórumozók hozzászólásával:

 

autochip 2014.01.23

 

4 éve lehetett hallani róla először.

 

Igaz hogy azóta a google a legelső oldalon hozza a lap alján, de azóta is az olcsójános kategóriába tartozik.

Mint te is írtad "gyanúsan olcsó".

Az ár az esetek nagy részében összefüggésben van a minőséggel..

 

 Néhány akkori bejegyzés erre vonatkozólag a Motronic Chiptuning fórumról:

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

Sziasztok!

Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????

Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.

Hálás köszi!

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122

Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???

A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...

Előzmény: A5 S5 (120)

Előzmény: Dee*Jay (278)

Előzmény: Törölt nick (459)
nabubabu Creative Commons License 2016.06.09 0 0 460

Hali!

 

2000-es évjáratú Audi A3-omra szeretnék chiptuningot (1.8T 180LE).

Mit lehet kihozni belőle élettartam csökkentése nélkül, illetve mennyibe kerülne körülbelül?

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.06 0 0 459

Őket ismeri valaki? http://www.chip-tuner.hu

Köszi

 

Crogab Creative Commons License 2016.05.01 0 1 458

Nézegetem hónapok óta, hogy lehetne érdemes tuningoltatnom. Mindenki más céget ajánl. Aztán rábukkantam az Autokorbel cégre és egyből feltűnt, hogy a legfrissebben facebookon posztolt munkájuk nem a legfényesebb szerintem:

 

1. A 2.0TSI turbós VW Scirocco motornál csak +13%-ot értek el úgy, hogy 3200-nál és 4500-nál is beesésesek vannak a teljesítménygörbén. https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1128948193814602

 

2. BMW F34GT itt is írtam, hogy 2600 és 3600-nál van beesés.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1129511080424980

 

Aztán néztem tovább a remek munkákat és mire bukkanok. Egy újabb hullám módosítás.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1036683056374450

 

Írtam is hozzá komentárt, hogy azért ezeket még lehetett volna állítgatni és fenn akadt a szemem, hogy

a 2.0TSI Scirocconál 13% az elért növekedés. Minden cég a világon minimum húsz százalékot hoz ki ezekből

a motorokból. De van aki 25-30-at is! http://www.superchips.co.uk/curves/VW%20Scirocco20TFSi.pdf

 

Aztán látom, hogy eltűntek a hozzászólásaim percek alatt. Viszont cserébe rámírt magától chaten Korbeles úr.
http://indafoto.hu/crogab/image/24032872-20ecbf0d/user
"Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!"

Válaszoltam is neki:
"

Sajnos miután két posztnál is, egyébként teljesen jogos kritikát mertem gyakorolni korbeles munkákon, perceken belül törölve lett a hozzászólásom, majd kedves korbeles úr magától rámírta alábbi szöveget:
„Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!”
Na most, kedves emberek! Ez egyrészt kedves, másrészt miért mennék oda? Én nem vagyok profi tuner, mint korbeles úr azt magáról állítja….
A Scirocco 2.0TSI pont annyit tudott gyári programmal, mint máshol is a kétszáz lovas 2.0TSI-k, konkrétan többet.
Viszont nem +13%-ot hoznak ki belőle, hanem 20-25%-ot. Mert talán nem csak előgyújtást és üzemanyagot állítanak rajta, hanem ismerik a töltőnyomást szabályzó programrészeket is…
Kérdés, ha el volt kokszolódva a szívósor, akkor kedves korbeles tuning úr, ahogy írja a posztban, akkor miért nem szólt az ügyfélnek, hogy ez el van kokszolódva, nem lehet tuningolni. Ha el volt kokszolódva, akkor miért tudott gyárilag is többet, szép görbével. A megoldás, mert természetesen nem volt elkokszolódva, csak mondani kell valamit. Vagy is nem kell, de korbel úr mondott…

Aztán kritikát mertem gyakorolni a BMW F34 GT tuningon is, mivel hullámos a módosított görbe. Ilyet egy magára valamit is adó cég nem, hogy kitesz de…. Ez is el lett tüntetve. Persze gondolom az ügyfelet nem hívta vissza, hogy legalább megpróbálja kijavítani a tuningot…."

Erre Korbel ezt írta:
"Én nem jogos kritikának, hanem egyértelműen lejárató szándékú hozzászólásnak nevezném, amit írt. Azt persze nem idézte, hát akkor én idézem: "Ezen még van mit szépíteni bőven. Gondolom elszegényedik a keverék. Ez így nem lesz túl tartós...." Ezek a hozzászólások nulla műszaki tartalommal alátámasztott sértő bejegyzések a munkánkra! Ilyeneket alapból nem is kívánok kommentálni! De látom, mindent megtesz hogy lejárasson, nagyon kedves, remélem, mindenki számára átlátható. Azt azért hozzáfűzném, hogy mi olyan tuningokat készítünk, amik az adott hardver konfigurációval teljesen egészséges és biztonságos normál használat mellett. Ezekből az autókból ez volt biztonságosan előhozható. Ne állítson olyat, ami nem igaz! Ugyanis az Ügyfelet tájékoztattuk a kokszosodásról és a lehetséges tsiztításáról, amit ha Ő úgy dönt, akkor el fog végeztetni. Az általunk végzett beállítással a motor kifogástalanul működik. A hullámosság mértéke is megegyezik a gyári mértékkel, ha a ugyanannyira van megfékezve a padon, de ezt hiába mondom kedves Gábornak, mert úgy sem érti, és csak kritizálni akar. Ha gondolja, nézze meg a más ilyen 200LE -s tsi motornál, mit értünk el megfelelő hardves átépítéssel és a lerakódott koksz kitakarítása után, 350LE -t! Nem egy autón! Ezzel meg is köszönöm a műszakilag megalapozatlan vádaskodásait!"

Mivel le lettem tiltva a Korbel FB-oldalról ide írom a választ, mivel ez egy népbutítás szerintem és a hozzá nem értés felső foka, amit ír. Egy nagymamának lehet el tudja adni ezt a szövetet, de nekem nem. Nyilván nem volt elkokszolódva a szívósora, mert mitől lenne egy benzines autónál, ami ráadásul újszerű? Ha el lett volna a gyári teljesítmény leadása is rossz lenne. Csak ez eleve nem dízel, itt nem kokszolódik a szívósor. Mondjuk a dízelnél is inkább esetleg a leömlő... Nyilván nem vette le sem a szívósort, de hát valamit mondani kell.

Szóval ennyit a Korbeles tapasztalatomról. Mindenki azt von le ebből, amit szeretne.

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!