Most így néz ki az autócskám. Jól meg is lepődtem, mert a vastag zöld ponyvától a fékpedál nem tudott bebújni a pedállemez nyílásán, és mikor odébb akartam gurítani, meglepődve tapasztaltam, hogy nem moccan ... még szép, mind a 4 fék fogta a mintegy 600 kg-os szerkentyűt ... :o) Gyors kiszerelése a lemeznek, a ponyvát már nem kellett átszakítani, mert azon az 1 ponton át volt, majd lehetett odébb tolni az immár egészen autó formájú vaskupacot. De még mindig kell jobb első ajtó, mert ez a fent levő egy kapambolos 1.3-asé, és szemre sértetlennek tűnt, felszerelve meg látszott, hogy nem úszta meg az akciót, meg van roppanva rendesen. Nem is a borítás, inkább a belső ajtókeret. Nem stimmel körbe az ablakkeret hézaga. Szóval, csak a létszámot adja ki, de nem vehető ajtószámba. Mehetek megint bontóba ... már előre köszönnek ... :o))))
nem jött sok le belőle, egy kiló biztos nincs. 1.6nak alapból könyebb a lendkereke mint az 1.3nak. én olyan fél kiló és 70 deka közé saccolnám amennyi lejött.
Amúgy hétvégén "tuningoltam"...megpucoltam a rotor érintkezőit. Nagyon szép simán jár a motor azóta, szerintem csendesebb is lett. Alig érek a gázhoz és már pörög, mint a búgócsiga. Elég romos volt már az elosztó, pedig nincs egy éves.
Tibke! Mennyi jött le abből a lendkerékből anno, nem emlékszel? Nekem baromi gyanús, hogy nem kevés. Hasonlítgattuk haverommal, hogy melyik autó hogy veszi a fordulatot...hát a Marea egy vonyítás ahoz képest, ahogy ez a rettenet gázfröccsre reagál (álló helyzet, üresben).
Nem vettem. Feleségem örökölte (sajnos). Apósom ünnepi autója volt. Volt egy 1.3-mas Kadett kombija is, amúgy azzal járt. Nálunk csak két éve van az autó és az egyik baj vele, hogy azért fájó emlék is, főleg a feleségemnek...mailt küldtem a kérdéseidre.
Szinterezőhöz mentek a felnik, mert az akril festék pergett le róla. Holott aláalapoztam, lehomokoltattam, ésatöbbi. Most megpróbálom a szintert, de a lelkére kötöttem a mesternek, hogy 200 fok fölé nehogy hevítse a kemencét, mert nem lesz, amit kivegyen belőle !!!
Igen, készül a gép, tegnap volt a nagy nap: ismét együtt van az alváz a kasztnival. Majd teszek fel képeket, tegnap nem volt rá időm. Talán 1-2 héten belül lefényeződik ... bár óvatosan bánok már az időpontokkal ... :o)
"ahelyett, hogy a másikkal hónapokat/éveket küzdjél? "
Ez az a helyzet, ahol a racionalitást felülbírálja a kötődés. A családi 353W-ről van szó, amely 25 éve (sőt, több...) nálunk van, és minden pénzt megér nekem, hogy olyan legyen, mint volt. Nem lesz pont olyan (4T padló, pótalkatrész-alváz, másik, de évjárathelyes kasztni), de igyekszem legalább megközelíteni.
Új hét, új remények! Köszönöm a válaszokat, már nem aggódok az aksi miatt.
A restaurálgatáshoz, valahol minden férfi szeretne egy AUTÓVAL (így nagybetűvel) bíbelődni a szabad idejében. De sajnos ehhez szabadidő, pénz és hely kell. Fiatalon van szabadidő, de nincs hely és pénz. Utánna jön a pénz, de hely és szabadidő nincs. Mire család lesz addigra van hely (jó esélyel) de szabadidő és pénz hiányzik. Talán itt érdemes szétnézni mit is akar magának az ember és olcsó pénzért venni a donorautókat. Mire kirepülnek a gyerekek és lesz szabadidő, hely és pénz már szinte minden megvan a bütykölgetéshez. De mikor is lesz értéke a kockáknak? Kb 20 év múlva, talán.... A mai 20-30 éveseknek kellene beleszeretnie, hogy 40-50 évesen hozzákezdjenek a nagy műhöz. De most nézzünk szét, néhány "eszement" fanatikuson kívül senki nem értékeli ezeket az autókat.
Sajnos muszáj volt...De egy kis festék maradt, és valószínüleg cserélve lesz az ajtó, mert javítani már nem lehetett ennél szebbre....Ha nincs idő, és pénzhiány akkor cserélve lettt volna, az tuti....másfél hónapja dolgozom, így 1 havi fizuból félretett összegből így tudtuk megcsinálni...
Hát ugye ízlések és pofonok... szép nagyon ez a kiskerekű, annó ilyet szerettem volna és persze mire megvettem a kockát akkor tettek fel egy szépet a használtautóra 550ért.
Az NDK mérnökök ,gondolom nem egy ember izlése alapján kevergették a színeket ,szerintem ez megy a legjobban egy krómos Wartburghoz ,bár a mérgzöld-króm ,babaszappanál kicsit sötétebb kék -króm verziókkal is ki vagyok békülve.
Csak a pontosság kedvéért, ez egy szarbarna limusine, nem deluxe. Nekem amúgy tetszik, így korhű. Anno sokat vártak (kb. 4-5 évet) az emberek egy ilyen autóra, aztán boldogan vitték haza, akár még szarbarna színben is. Én is boldogan hoztam haza. Amúgy van egy púpos is, de most ennek valahogy jobban örülök. Pedig az fehér.
Első HSZ-M, szal bemutatkozással kezdeném: 21-éves vok, és BAZ megyében élek. 3 hete vettem ( ingyen hoztam ) egy 2T wartburgot Encsről, amiről solct kolléga már rakott fel képeket... Holnap kerül sor a kerekek, és a lökösüs festésére...És a héten megy műszakira, zk-ra.... Felújítás előtti állapot: