Szerintem sehogy ne akard nagyon lecsökkenteni,mert hamar a szemétbe végezheti a motorod,a kétütemütöl nem lehet elvenni nagyon a benzint,hiába raksz több olajat bele,kevés lessz az üzemanyag ami széthordja benne!A gyujtást állitsd be rendesen,és fogadd el olyannak amilyen:)
Kieg.: a Gyújtás jósága, inkább magas fordulaton látszik igazán, nomeg megbízhatóságban. Akiknek van, meg kell kérdezni, hányszor cseréltek gyertyát...
szerintem állíts úszószintet, számít valamennyit! nekem legalábbis számított, igaz, nem sokat... kb. 1mm-t csökkenthetsz, annak a közelében van egy optimum, hogyha még lejjebb teszed, rosszul fog menni és megint többet fogyaszt.
nem biztos, hogy a kiégetett kipufogó tuti, hacsak nem autópályán mész. alapvető kétütemű "tuning" volt a versenyeken, hogy a motorok kipufogójának végét a hőmérséklet és a légnyomás függvényében összenyomták vagy visszatágították. ha ritka a levegő, kevés benzint kap, ezért növelni kell a fojtást. ha sűrű, akkor meg sokat, ezért csökkenteni kell. tehát kisebb fogyasztáshoz vissza kell venni a porlasztót és a kipufogó fojtását is növelni kell. (különben nem megy a motor a túl szegény keverék miatt...) persze tuning-nál épp az ellenkezője.
te hány literrel jársz? nekem most országúton hat liter CsaPi alaplappal, de mechanikussal is annyi volt... nem hiszem, hogy ennél számottevően lejjebb lehetne vinni. 100/120 az a Skoda 120 két főfúvókája?!
Hogyan tudjuk a 2T Wartburg fogyasztását a lehető legkisebbre csökkenteni?
A vezetési stílust nem vesszük figyelembe, mondjuk nem nyomjuk neki, mint az állat. :)
Azon kívül, hogy kipucoljuk a karburátort, pontosan beállítjuk a gyújtást, csont szárazra kiégetjük a kipufogót, gyertyát-légszűrőt cserélünk mit tehetünk még?
Ma vissza butitottam szegény verdát. De úgy is fogalmazhatnék a gyári állapotot alakitottam vissza. Jött egy jó alkalom és elvitték a Pierburg karbit . Egyik szemem sír a másik üveg. Talán igy a fogyasztásom kisé csőkken.
2 éve nem birok látni egy normálisan beszerelt övet wartba! Valki nyomjon már fel egy képet mer megőrülök ! Azt is írja le milyen tipusú autóból van és hol szerezte és mennyiért! Ha van neki - de mind a három! - már jöhet is, megbeszéljük, a pénzt meg küld-fény-post ahogy a jó öreg Köbüki mondaná! Nem az első akcióm már bizti övekre de mindig befulladt és naon kéne mer féltem a külyköket. Opel Kadett? Nem értem ha automata, a felcsévélő hol van? Nincs naon útban? Képet please!
Kép feltöltés alul, utána a megjelenő index kép mellett a kis beszúr feliratra is rá kell klikkelni! ha megjelenik a szövegmezőben a kép akkor jó. Ja és nem lehet 400k nál nagyobb!
Bizony adnak, láttam a kocsit és az utánfutót élőben. A Tulaj itt a fórumon már nyilatkozott a szerkezetről. Azt mondta, hogy iszonyatos sebességnél (autópályán) sem leng ki az utánfutó. Viszont nem volt hajlandó elárulni, hogy mire használja. Mivel funkcióját nem tudom, én ezt egy kúrva jó poénnak tartom, igazán extrém. Főleg úgy, hogy az utánfutón is design 2 db kipufogó látható.
A fizikáját szakmámnál fogva ééé'tem, csak épp nem sikerült tökéletes záródást elérni sehogyan sem. Pedig a tömítést már kiegészítettem öntapadós csomagolószivacs (zárt cellás, mielőtt valaki hülyének néz :-)) darabokkal is a hátsó peremnél. A bemászós trükk tetszik, jó ötlet, ezt kipróbálom.
A malacfarkot viszont nem szívesen fordítanám lefelé, így is elég melós Waresz már hátulról a gép. Ha megint megjön a kedvem a tuninghoz (kezd...), már van egy hátsó lökös tervem, ahhoz szódával elmegy egy dízel jellegű lekonyuló kipufogóvég.
Féken átalakítást ne mlehet eszközölni, mióta EU tagok vagyunk. Megint a túlzásba vitt magyar okoskodás, mindenhol lehet, nálunk nem. Tehát elméletileg nem megy át műszakin, de persze ezt mindenki tudja hogy nem így van:)
De ha ez itt van, akkor kell bele csinálni rendes helyre rendes pedáltengelyt is. Ennek amúgy pl. egy rendes műszaki vizsgán mennyire tudnak örülni ha teljesen jól működik ??? Nagyon, mérsékelten, egyáltalán nem ?