1db motor (karbi nélkül):15000 ft 1db weber karbi : 9900 ft 4db ajtó (komlett): 3000 ft/ db 1db motorháztető :5000 ft 1db csomiajtó :3000 ft 1db 4seb.váltó : 5500 ft 2db féltengej : 5000 ft 1db aluhűtő : 5500 ft 1db homlokfal (lámpák nélkül) : 5500 ft 1db hátsó ablak (fűthető) 2000 ft aztán a futómű,és alváz is eladó,+ több apróság...
Az autónak pappirja nincs,már ki van vonva a forgalomból!!
Az alkatrészeket még ki kell bontani,de abban segitek!!
Videokártyát,alaplapot procival,memoriát...,fiat tipo 1.7d alkatrészeket beszámitok...
Érdeklődés szinten meg lehet saccolni a kocsid felújítás várhtó (végleges) költségeit?
Azt mondta a kollegám, hogy amerikában szó szerint lezsíroznak kocsikat, lekonzerválják. Mindezt úgy, hogy szalon állapotra hozzák, beteszik egy óriási nejlonzsákba, mondjuk úgy egy lufiba, kiszívják a levegőt, feltöltik valamilyen nemesgázzal ami megakadályozza a korróziót, páraképződést, stb. és így tárolják el. Gondolom néha azért megmozgatják önerőből is a kocsit, különben az állásba megy tönkre.
Lassan itt az ideje, hogy újabb fórum talit rendezzünk, már tavasz van, napsütés, sok az új fórumos, minden. Viszont jó lenne ha el tudnád hozni a szép járgányt, sokan kíváncsiak rá. Tehát ha kell, kivárjuk... :)
Ólmozott 88-as volt honosítva annó az NDK-ban. A honfitársak kapkodták is a fejüket (több emberrel is beszélgettem ez ügyben), hogy mennyire hasított a jó öreg Trabi-Wartburg a 88-as benzinnel, csak azt felejtették el, hogy 7-800 km-t autóztak odáig, és addigra f@szán kitisztult a kipufogórendszer ... ;-)
Bár akkoriban 10 év körüli kissrác voltam, de én is úgy emléxem, hogy felpattant a szivargyújtó, ha felmelegedett. Szüleim használták is rendesen ... sztem én azért nem dohányoztam az életben soha ... életem végéig elegendő dózist kaptam tüdőrák-veszélyeztetettségből ... :o((((
... ja, és napi számlálós az KURRENS, így csupa nagybetűvel. A Mo.-ra keveredett 160-as órák 99%-a nem napi számlálós. Tehát a fenti 15-20 EUR (3500-5000 HUF) árért speciel engem 1 db érdekelne.
Egy német ismerősöm ajánlott vadiúj 160-as órákat. Ezek mennyire keresettek itthon, kell-e valakinek, és ha igen, mi az elfogadható áruk? Azt hiszem napi számlálós volt, sima fekete alapon fehér számokkal... Mondtam neki, hogy sztem itthon is lehet ilyet kapni, úgyhogy kösz nem, de ha mégis kurrens, akkor szóljatok...én ezeket a kocka WB dolgokat nem vágom...
Itt elég sok bolt van.Kiemelném ,hogy a cinkotai úti a 17. kerületben elég jól felszerelt, vannak bontott cuccaik is.
A Cinkotai úti boltnak nem tudom mi a címe száma.Ha valaki tudja az neked jó lenne szerintem féltengely ügyben.Ott lehet állítólag Löbró-t kapni (ez a márkája).Ha sikerül kapnod akkor legyél szíves megosztani az árát és a tapasztalatokat vele.
Egyszer nekem is volt ilyen gondom a 4T-vel. Az oka pedig a trafó előtétellenállása. A két kivezetése eloxidálódott (melegszik rendesen a benne lévő huzal), azt megtisztítva a mai napig (kop,kop,kop) működik.