Őszintén remélem, hogy hamarosan elkészül a kocsi.
Igazából kétszer mentetted meg az autót. Egyszer amikor elhoztad a "sintértelepről", a biztos enyészet elől, másodszor most, hogy felújítod. Javaslom, hogy mindent tegyél bele amit nem sajnálsz, hogy megnehezítsd az esetleges tolvajok dolgát. Nem lenne jó ha úgy járnál mint én, mert az kúrva szar. Sajnos ha valami túlságosan szép, akkor számolni kell azzal, hogy illetéktelen személyek is szemet vethetnek rá. Amit mondtál az jó, mert ha az aksit lemerítik, az nem olyan nagy veszteség, de mindenképpen kell egy látható akadály is.
A májusi tali hol szokott lenni, illetve most hol lesz?
Sztem ha minden jól megy, és semmi (!!!) sem jön közbe, akkor a májusi TWK-találkozón már ott lesz. Kicsit húzós lesz így is, mert még mindig nincs lefényezve, és még hol van az összerakás (szerencsére már sokáig világos van ...), plusz még a vizsga is ... Ha másképp nem, és üzemképes lesz addigra, akkor ha útvonalengedéllyel is, de ott lesz. Minden csak és kizárólag a fényezésen múlik ... :o(
A skodás frumrol tévedtem ide és csak azt szeretném mondani, hogy van egy ős wartburgos garázsszomszédom, akinek már fábiája van, de vagy 30 éven keresztl volt wartburgja. Van sok, ezeréves gyári új cucca, majd listát, meg esetleg képet is teszek fel később, csak ki idő kell hozzá, hogy az öreggel kipakoljuk a cuccokat, meg átnézzk.
Ma fura dologra lettem figyelmes. Melegen leállítottam az autót, majd 5 perc múlva indultam újra útnak. Miután beröffent a motor, fura villanymotor szerű hangot adott ki valami. Néhány másodperc után elmúlt. A benzinkútnál újra csinálta, azóta nem. Mi lehet? Szénkefék a generátorban? Valami csapágy?
Nagy öröm, hogy Mo-n végre és újra éledni kezd a motorgyártás. T5-s Pancsim volt, viszont ez a mostani nekem egyátalán nem tetszik. Talán nem kellene a klasszikus túragép helyett ez a speedesített. Egy klasszikusabb formával többet érnének el. Ugyanezt a hibát követte el a MuZ (MZ) is, és sehol sincsen piaca :P Százszor inkább veszek egy öreg P20 vagy 21-t, sztem ennyiből amibe kerülni fog, simán újragyártanám. (ja, nem bírja a hátam a speedeket amúgyse :) )
Ja megkaptam a 2T elektronikus gyújtást, sajna digitgép most nincs nálam ezért nem tudom lefényképeztni, de fénydiódás rendszerű és van hozzá 3 db bakelitdoboz is gondolom a 3 hengerhez külön külön.
Kiváncsian várjuk, ha bővebben érdekel nézz át a Pannóniás fórumba. reméljük hogy nem egy kínai műanyagcsopperre akarják ráragasztani a Pannónia emblámát mert akkor felgyújtjuk! Az eddigi látványtervek alapján semmi köze se formailag se műszakilag a régihez.
Állítólag újraindítják a PANNÓNIA motorgyártást Magyarországon. Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz a gép. Azt mondják évente 200 db-ot fognak legyártani. Ezek szerint kézzel, manufaktúrában készülnek majd, mert 200 db/ év az nem igazán sok ha sorozatgyártásról beszélünk.
Én azt tudom biztosan, hogy a Passat-é jó. Ezt azért javaslom, mert véleményem szerint a legtöbb Waresz (és társai) féklámpakapcsoló gyenge... tehát csak erősebb fékezésre világít. (Nekem van egy visszajelző lámpám a műszerfalon: így mindig látom... és tapasztalatom szerint a Passat-é érzékenyebb... ergó jobb is!:-))
Én egyenlőre egy polírozásban gondolkodom aztán ha nem tetszik a végeredmény nekiugrok és lefényezem magamnak, pár motort már fújtam nem lesz probláma csak jóval tovább tart, a család türelme meg fogytán :)
úgyhogy első körben csak polír :)
Ja szakik holnap lehet hozzájutok egy elektronikus gyújtáshoz kétüteműhöz. Mire figyeljek? Van valami különleges buktatója, vagy olyan gyártmány ami nem vált be a használatban?
Budapesten keresztül jöttök majd...? mert hogyha lesz még hely, lehet, hogy én is társulnék, olcsóbb többfelé osztva az útiköltség. egyébként mennyi ideig tart a buli, van róla valahol infó?!