Szia nekem 1025.3-as van az 1800 as fordulaton 0.6-oot nyom. Az enyémen leheet állítani aa nyomást 0.,8-már fogja a motort. zeriintem 0,5 az jó. nekem van benne nyomás mérőóra ezért tudum.
Sziasztok! Most olvastam az mtz fülke rugóztatásrol érdekelne engem is.Láttam a képeket nagyon jó és egyszerű megoldásnak néz ki. Keresném a Szaby 27 -et aki ezt feltöltötte. tudom régi a feltöltés 2009 de ha még fórumozik szivesen beszélnék vele, ha ad egy telszámot felhívom elérhetőségem 06703176324 nagytom2@citromail.hu facebook nagy tamás tataháza. előre s köszönöm.
Köszönöm a válaszokat. A sebesség 4. hosszú, vagy 5 rövidben volt. Az eke egy 3 fejes regent váltva forgatós, egy-egy fej levéve. Úgy látom, hogy nem fordul rá a föld, csak mellé dobja. Előhántoló az sajnos nincs rajta, de más minden megvan. Készítek fotót és esetleg akkor többet megtudhatnánk a hibáról. Az lenne még a kérdésem, hogy ha már a kerék benne áll a barázdában, akkor onnan az első ekefej hegye (ami belekap a földbe) mennyire kell lenni a barázda szélétől?
Néha be-be ugrok mobilról felnézve, az meg nem jelenít meg sok hsz-t egy oldalon.
Az nagyon jó ilyen időjárás mellett szerencse, hogy annyi eső után is ilyen kicsi a vize.
Itt már aránylag megszikkadtak a talajok, 45 tonnás szerelvényt elbírja és aránylag a 170 ló is bír rajta mozogni :) 1x kellett húzni, de akkor 297,2 q volt a nettó súly
Nincs valakinek lehetőleg Bács megyében 4méter hosszú vagy esetleg két darab 2m hosszú 100x100mm szögvasa elfekvőben a falvastagsága minnél vastagabb, de legalább egy 8 , de inkább 10 mm lenne?
Érdeklődni szeretnék tőletek. Kukorica betakarítás után rz3-as szárzúzóval, majd tárcsázva lett a föld. Szántás kb. 25-30 centi regent ekével, de sajnos nem tűnt el minden szármaradvány. Nem forgatta le az eke teljesen. A mankó kereket már nem lehetett összébb állítani. Kb. 70 ezer szemmel lett vetve a tengeri és elég magas volt. Lehet ezért? Vagy mi lehet az oka. Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv.
Ha gyári akkor be kell rántani egy kétütemű benzin motort és azzal kell indítani a dieselt! Ha már 65-ös Jumz motor van benne akkor vagy berántós vagy egy zsiguli önindító indítja a benzin motort és így tovább, ha meg egyáltalán nem gyári és van rajta egy MTZ önindító akkor meg a kulccsal, hivatalosan kulcs bedugva gyújtás, elfordítva indítás.
Természetesen vannak leleményes emberek uh bármilyen kapcsolót belemókolhattak az idők során!
Segítséget szeretnék kérni. Nemrég kezdetem el lucerna pelletet gyártani, de ahhoz, hogy jó legyen kellene vennem egy régi forgódobos ( MGF, Unilajta..) szárítót. Ha valaki tud esetleg régi, használaton kívüli vagy akár hiányos ilyen szárítót, vagy olyan helyet ahol korábban ilyet használtak megköszönném, ha szólna(papiko@freemail.hu). Természetesen meghálálom.
Üdv privátban elmondanád a terveidet, hogy te hogyan képzeled el ezt a gépet? Voltam 2 expón is idén de ezeket a gépeket soha nem hozták mindig csak a talajművelők mennek nagy számban :/
én is big-bag zsákba akarom szedni aztán fel a pótra rakodóval de míg nem lesz ilyen gép addig csak egy jobb homlokrakodóra beruházunk és a kanalat megbővítjük egy rácsos kalodával h olyan 5-6q alma belemenjen majd fel a pótra ha beüt a gebasz készenlétben van 30 big-bag :D