Egy kisteherautónak szerintem el kell menni 400 felett simán, de egy személyautónak is.
látod a 0km se garancia semmire, sima szívó benzinesed volt, sárváltóval és poroltóval kellett járnod, mert a gyári hibás alkatrészek miatt benne volt a kocsiban, hogy kigyullad. A lényeg a jó konstrukció.
Amúgy kizártnak tartom, hogy azért mert 150 van benne beszarjon bármi is, de 250 vagy 350nél is. Ahogy a Camryddal és az RX400oddal sem volt semmi gond.
A titka a karbantartás, kizártnak tartom, hogy megmakkanna itt bármi, azért is vettem ezt, mert egy bmwnél pl. a 320D ha találsz egy tényleg 150et futott példányt (ami már fehér holló), akkor is 400ig egész biztos párszor ráköltesz 100ezreket, míg egy hibridnél nem valószínű sőt szinte biztos, hogy nem.
Mondom erre jó példa a sok taxi, 400-800e között de 1millió felett is van, amiben semmi javítani nem volt max 1-2 kerékcsapágy, fékbetét és olaj.
Azért a hiace még nem az a kategória ami 1 millió km-t kell elmenjen. Ettől még elmehet. A te priusod is beszarhat bármikor, 150e km felett már megtörténhet.
Én az új 0km-es vagy kevés km-es autót szeretem, amiben már van 100e km felett az már nekem betegágy de legalábbis időzített bomba.
Az én note2-m novemberben lesz két éves és semmi baja a gyári 2012.10.19-én gyártott 3100mah-os aksijának. Sajnos a Lithium aksik tudnak ilyeneket gyártótól függetlenül. Ha sokszor túlzottan lemerül 3v alá esik a cellafesz az is károsítja, meg túl melegben volt sokáig, stb.
400e km-nél már tök normális ha megáll egy autó mint a szög.
Azért mert egyes példányok elmennek sokkal többet is, attól még egy általános autó illetve motor élettartam nem több mint mondjuk 250e km, ennyi ki kell bírnia nagyobb bajok nélkül, de e felett már nyugodtan széteshet.
Ma reggel öcsém S3-asában FELROBBANT az akksi. Szerencsére nem lett baja, mert pont letette, amikor érezte, hogy baromira felhevült és kivette a telefonból. Most szellőztetünk, az egész emelet megtelt füsttel. Körbenéztem, nem egyedi eset. Azt hiszem még egyszer nem veszünk Samsungot, a meglévőket is cseréljük kb holnap (faternak is S3-asa van).
Ameddig ellapoztam , a problemak tulnyomo tobbsege biztonsagi relevanciaval bir. tehat a Toyota is csak azokat hivja vissza amik biztonsagi kockazatot jelentenek, esetleg neha egy-egy tul nagy elbaxast. Aztan van amikor azt sem, lasd gazpedal.
Valamikor 5-6 éve volt itt egy német üzletfelünk valami Avensissel, megkotlott benne az egyik xenon, bement egy márkaszervizbe, azt modták neki 3 nap múlva itt az alkatrész, 170e ft lesz. Ő is inkább hazament.
Majd megkeresem kedvenc képem a témában, profilból át lehet látni a meggyűrűzött orrcimpákon, nagyon szép...
Mindenképpen elbeszélgetek vele, hogy mennyire szeretne emberekkel foglalkozni és mennyire szeretne 60 évesen is hülye kérdésekre válaszolni, mint Konyak a fia nevével kapcsolatban :-)
Ja, egy Hiace megállt a német autópályán, német márkaszervizben 1 millás javítási ár, hazahozták inkább.
400e km, végig szervizelt(márkaszervizes), mint a szög megállt. Részleteket később tudok meg, de már most érdekel melyik visszahívásról maradhatott ki :-)
~20 évig cigiztem, a bőröm mint az álom, hajam a vállam verdesi, semmi Mickey egeresedés :-)
Mondjuk azt én is megfogadtam, hogy fül-orr tágítás és látható helyen lévő tetoválás/piercing előtt elbeszélgetek a gyermekeimmel, mert elsőre ezek mind jó viccnek tűnnek.