Kérdés, van-e ott egyáltalán bármi, ami indokolná a tömegközlekedés fenntartását. Nem is szólva arról, hogy tudomásom szerint járnak arra Volán-járatok, tehát valami azért maradt a BKV-járatok megszűnése után is.
Mellesleg a Balatoni út Kamaraerdei ágánál való tömegközlekedés megszűnéséről mit gondoltok?Lenne értelme mondjuk esetleg annak hogy a 87/a-t a mechanikai művekig kihozzák,és a 87-t ráhozzák a Balatoni útra egészen az M0-ásig?a 114-est pedig eredeti végállomására visszahozni (mint annó a Bartók Béla úton keresztül a Lőtéri bekötőútig)Ha valakinek ez bonyolult szívesen rajzolok ábrát :)
Hú, köszi szépen, pedig direkt rákerestem, de nem talált semmit. Aztán mégiscsak megvan ez a hsz. :o) A típusváltozások végülis nem olyan fontosak, már ennek is nagyon örülök, de ha vki tud vmit róla, akkor nyugodtan beírhatja. :o)
A régi 154-es, ami időszakos járat volt, ugye csak Kispest meccs esetén közlekedett? A két végállomáson kívül (Határ út - Tóth Árpád u.) megállt valahol?
A 75-ös busz legutóbbi változására lenne szükségem, nevezetesen arról, hogy volt valami 75A busz is, és az alapjárat az Asia Centerhez ment ki Zsókavár utcán át...
Pontosítsatok! Mikor volt ez, és miért állították vissza?
A 3-as 10-es busz körül van pontatlanság: volt olyan időszak, amikor a 10-es is járt és a 3-as is a Budafokin! Nem a 10-es megszűnésével került át a 3-as a Budafokira! Pontos dátumokat nem tudok:(