Ez a topic azért indul hogy segitsük egymást tanácsokkal, ötletekkel! Remélem azért országosan több egytengelyes kistraktor van munkában mint a lakohelyem körzetében. Éljenek soká az egytengelyes kistrakik !
Épp ma délután jó két hét állás után második rántás után vígan röffent a 250T trakim, nincs ilyen jellegű gondom, igaz, egy tartálytól karbiig terjedő tisztítást végeztünk egy kisgépszerelő ismerőssel. Pár év használat után ezt meg kell bíz ejteni.
Hál istennek terrát ezért nem kellett szétt szednem ez eddig,de olvasatomban a gyujtás beállítása motor márkától függetlenül-van jelölés az alaplapon és a blokkon is(eme jelek a dugó felső holtpontja elötti miliméterek,vagy fokokat jelölik össze) ha ez megvan,utánna csupán finomítani kell a tökéletes gyujtást)) és roboghatsz is a masinával!!!
No, összeraktam a felújított terra mocit. Van valakinek sejtelme, hogy mia alapján állítsuk be a gyujtást? Mozdítani lehet az alaplapot és a kismegszakítót ehet álítani. Mihez igazítsam?
A nehéz benne, hogy szét kell szedni minden állítás előtt, majd összerakni és próba. Jobb ötlete valakinek?
Én egy kiselejtezett etetövájubol csináltam pár éve mikor leszakadt a ho. Átmeneti megoldás volt pár heggesztés és kész de azota is teljesen zökéletesen müködik.
Jön a tél és ugye ha van traki, havat is lehet tolni, persze ha van hótoló. Nekem nincs, ezért csinálnék egyet. A "Rotációs kapa" fórumon is felvetettük a kérdést, de itt is elindítom, ha valakinek van már, vagy csinált ilyet, ne tartsa magába! Néhány, a netről levadászott változat, lehetőség (persze nem a 250 T-re szabott):
Megmértem két tizedet adjál hozzá mindkét mérethez, amit írtam.
Képzeljétek, a kipuffantót le akartam cserélni, de brutális drága hozzá az új. 27.000ft.
Valaki szedte már szét a kipuffantót? Valami zörög benne. Azt nem tudom, hogyha flexxel szétvágom, hogy ami benne van, az javítható-e, mert akkor szétkapom és összeheggesztem.
agy esetleg valakinek elfekvőben levő, de még nem szétesett kipuffantója terrához?
Oké akkor pontosan leérem neked, de mint mondottam kúpos!!! A kuplungvilla villa felőli oldalon 13mm, a másik oldalon 16mm. Holnap egy tolómérővel megmérem, hogy tizedmiliméterre megmondjam.
Üdv! A lyuk átmérő érdekel, mert ha összejönne egy kisebb pénz, akkor a hondamotoromra vennék terra kuplungagyat meg kuplungpofákat és összehoznám terra hajtóművel :)
Lemérem neked, mert még nem tettem össze a hengert, amit most furattam fel. Pontosan a kuplungvilla lukátmérőjére gondoltál? Azt ne feledd, hogy az a tengelyre kúposan megy rá, szóval a kuplungvilla alján nagyobb a lukátmérő, mint fent.
Szerintem,mivel ua telefon szám,és a gép is ua,csupán a tank a kérdés!De lehet két masina de a tel szám akkor is dettó!!Ez esetben egyik gépen lévő tank valami más masinka felturbozott darabja,hallkan jegyzem meg 250Robin mintha ilyesmit láttam vona.5,5 Le jikov 2ütemű moci,Dsk317 hajtással szerelve!!
Érdeklődnék, hogy a terra kuplungagy, amin a pofák vannak, annak az agynak mekkora a mérete?? Mármint úgy értem, hogy ami a főtengelyre megy rá, ott a lyuk mekkora. A választ előre is köszönöm.:)
Sziasztok!Csak egy tájékozódás jellegű kérdés a terrák terén hogy mi a különbség a két motor között?Azt látom hogy az egyik piros a másik meg fekete!De konkrétabbra gondoltam,tájékozódás szempontjából.üdv.
Igen leszedtedtem a kuplungcsészénél a tengelyről a zégert. O gyűrűt cserélni fogom. A kipuffantónál volt nekem is egy ilyen sanda gynúm, hogy szétégett... :-) Sebaj, ha felújítom, akkor jódarabig nem kell hozzányúljak.
Tényleg szép munka aképeken látható kis gép.
Ilyenkor mindig azon töröm az agyam, hogy mikor fgjak hozzá én is ilyeneket alkotni... Csak időm lenne kicsivel több.
Szia. Ha jól olvastalak Terráről kérdezel??!!Akkor hátulról kezdve-váltó karnál nem simering,Ó gyürű van,cseréld(váltóház+ kuplung harang után)-.Kuplung harang(csésze ) levétele pediglen ,fujd be csavarlazítóval,alu( bronz )kalapáccsal koccold meg,lejön(ja zéger gyűrűt leszedted??))kipuffanód szétt égett az idők során!!))Ha nem találáltam el egyiket sem bocsika!!
Szia Kukuma ! Telefonon beszéltünk Apuddal Terra kocsi kerékröl . Most van egy egyben eladó 23000 ér vihető enyire birtam le alkudni a faluban van egy öregnél és egy kis festés és már mehet is. Ja és tudok még egy Terrát is de csak 6 kapa van és más semmi 38000 ért ez is vihető. Lendkerék ék kell bele és mehet .
Ha a motor nem rendelkezik hatáskörrel, fut durván, vagy alapjárati , megrekedt, gyújtási rendszer első felülvizsgálata - egy gyertya, egy magasfeszültségű vezeték , kábel végét, majd az üzemanyag-ellátó rendszer - üzemanyagtartály, ha nem takarták áramlását üzemanyag a karburátor, ha nem eltömődött üzemanyag kakas. Ellenőrizze, hogy eltömődött lyuk a fedél a tartály szellőztető. Továbbá, győződjön meg róla, hogy a tüzelőanyag nem szennyezett-e vagy nem tartalmaz vizet. Ha vannak szennyeződések az üzemanyag takarítják mind a tartály és a tüzelőanyag-szűrő és a karburátor. Ellenőrizze az üzemanyag és a levegő szűrő szennyeződés. Ha a motor nem fog, vagy folyó szabálytalanul ezt követően vizsgálatot tisztának kell lennie fúvókák.
A tisztító fúvóka nyílásokat ne használjon fém tárgyakat vagy sodronyok, akkor használja a maximum zsákvászon, vagy mesterséges szál!
A motor nem indul, plug száraz és adja csillogás: eltömődött fúvókákat, üzemanyag szelep, üzemanyag-vezetékek - üzemanyagszűrő 17, 67,47,49, vagy nem elég a tank benzin, üzemanyag elzárás.Eldugult fő jet, távolítsa el az úszóház 41, csavarja 47 fő-jet és tisztítsa meg fúj.meleg motor nem indulCandle nedves - közel a gázkart minimális és kicsavarásával dugó 10 x hajtókar tétlen, amíg ez nem felesleges üzemanyag.Mosott csavar vissza a hengerfejet és nyomja meg a kábel csatlakozóját.Candle nem szikra- dugó kicsavarva, az elektródák takarítják, dugó csatlakozik a kábel csatlakozó és földelt a kipufogógáz - az a vizsgálat kezdetekor nem csillogását.- cserélje ki egy új, ha nem, akkor Nem hagyja szikra elektródák és kábelek jó állapotban vannak, győződjön meg róla, hogy a vezeték nem a rövid-frame (gáz).- ha a szikra nem ugrik ismét az a vizsgálat kezdetekor, a hiba valószínűleg a gyújtási rendszerA motor túlmelegedett, és teljesítményBlokkolt - szennyezett olajszűrő - eltömődött szívócsövekszennyezett ventilátor, henger bordáitZakarbonované kipufogócsővizet a karburátor tartályban.Egyéb gyakori hiba 5 év után kezd el jelentős at oskách gáz és megfulladhat karburátor.tömítésekaz ajtó megáll szivárgást.szivárgó tömítések tükrözi az a tény, hogy bár a dob egy gyújtógyertyát és karburátortisztítják és felszerelések üzemanyag, így a motor nem indul be, vagy akkor is, hasikerül beindítani a motort, így a nulla gáz és a kapcsolóta fordulatszám-szabályozó egy magasabb rovátka 2, 3 növeli a sebességetés a motor fordulatszáma lesz szabálytalan tartozik .
A motor legyen üzemi hőmérsékletét! állítócsavart38meghúzni érzés - a pillanat amikor elhelyezni minden tavaszi tekercs33, már több nedotahujeme!És mi rögzíti a méret a forgatás beállító csavar abban az esetben vissza az eredeti beállításokat! Ezután lazítsa meg a csavart tartománybana 1/2 1 1/2fordulattal, azazaz átlagos érték körülbelül, hogy egy kör. engedélye Ha további beállítás 38 csavar fordulat kezdődik növelése uber alapvető gáz csavar 39 és újra próbálja lazítsa meg a csavart a keveréket, és ismételje meg a folyamatot, amíg a motor fordulatszáma nő után egy kis állítócsavar engedélyt a 38.(Ha húzza meg a csavart a 38 kevesebb mint egy forradalom az alap, és húzza meg egy fordulattal engedélyek inkább törekszik a szakmai szolgáltatás,illetve lehet a tönkremehet a motor miatt rossz kenés tökéletlen keverékek).Amennyiben a motor leáll alapjárati fordulatszám, adjuk hozzá az alap-gáz (gáz szelep részben nyitott) abeállító csavar39mértékéig 1/2 2 fordulattal.beállítása után a gazdagság a keverék tovább növelhető meglazításával a csavar 38 1/4 fordulat a könnyebb hidegindítást.At alapjárati fordulatszám nem foglalják el a kuplungot, azaz a motor egységetaktiválható a sebességváltó, vagy az egész készüléket.Ha ez megtörténik, akkorlazítsa meg a csavart 39 és csökkentése alapjárati fordulatszám.Alapjárati fordulatszám legyen a lehető legkisebb, de a gép nem tud orr, ésugyanabban az időben kell gyorsan mozgatni a magasabb sebességet a gázkar.Alapjárati fordulatszám kétütemű VARI JIKOV úgy állapítják meg, 1300 + - 100 rpm