Keresés

Részletes keresés

czimbi Creative Commons License 2012.11.15 0 0 100

Épp ma délután jó két hét állás után második rántás után vígan röffent a 250T trakim, nincs ilyen jellegű gondom, igaz, egy tartálytól karbiig terjedő tisztítást végeztünk egy kisgépszerelő ismerőssel. Pár év használat után ezt meg kell bíz ejteni.

gyusy Creative Commons License 2012.11.12 0 0 99

Szia.

Hál istennek terrát ezért nem kellett szétt szednem ez eddig,de olvasatomban a gyujtás beállítása motor márkától függetlenül-van jelölés az alaplapon és a blokkon is(eme jelek a dugó felső holtpontja elötti miliméterek,vagy fokokat jelölik össze) ha ez megvan,utánna csupán finomítani kell a tökéletes gyujtást)) és roboghatsz is a masinával!!!

Előzmény: galapago5 (98)
galapago5 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 98

No, összeraktam a felújított terra mocit. Van valakinek sejtelme, hogy mia alapján állítsuk be a gyujtást? Mozdítani lehet az alaplapot és a kismegszakítót ehet álítani. Mihez igazítsam?

A nehéz benne, hogy szét kell szedni minden állítás előtt, majd összerakni és próba. Jobb ötlete valakinek?

Előzmény: gyusy (92)
uvegesbodnar Creative Commons License 2012.11.09 0 0 97

a benzincsappal volt egykis gubi de már megoldódott az o-gyürüt kellet kicserélni

uvegesbodnar Creative Commons License 2012.11.09 0 0 96

sziasztok egy ujjabb trakis T20-as

baka38 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 95

Szia !

Én egy kiselejtezett etetövájubol csináltam pár éve mikor leszakadt a ho.  Átmeneti megoldás volt pár heggesztés és kész de azota is teljesen zökéletesen müködik.

Előzmény: czimbi (94)
czimbi Creative Commons License 2012.11.04 0 0 94

Sziasztok!

 

Jön a tél és ugye ha van traki, havat is lehet tolni, persze ha van hótoló. Nekem nincs, ezért csinálnék egyet. A "Rotációs kapa" fórumon is felvetettük a kérdést, de itt is elindítom, ha valakinek van már, vagy csinált ilyet, ne tartsa magába! Néhány, a netről levadászott változat, lehetőség (persze nem a 250 T-re szabott):

 

 

 

 

 

 

 

 

galapago5 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 93

Kösönöm, megnézem.

Előzmény: gyusy (92)
gyusy Creative Commons License 2012.10.31 0 0 92

Szia. Itt a bejegyzés sorszáma (5958) robi 151 éltetők -Remélem tudtam segíteni

üdv.

Előzmény: galapago5 (90)
gyusy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 91

Szia.

Valamelyik fórumon,aszem a robison láttam kipufogót szét szedve,szerintem hasonló a Terráéhoz.Ha meglelem felrakom neked.

 

Előzmény: galapago5 (90)
galapago5 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 90

Megmértem két tizedet adjál hozzá mindkét mérethez, amit írtam.

Képzeljétek, a kipuffantót le akartam cserélni, de brutális drága hozzá az új. 27.000ft.

Valaki szedte már szét a kipuffantót? Valami zörög benne. Azt nem tudom, hogyha flexxel szétvágom, hogy ami benne van, az javítható-e, mert akkor szétkapom és összeheggesztem.

agy esetleg valakinek elfekvőben levő, de még nem szétesett kipuffantója terrához?

Előzmény: Molnarjozsef95 (89)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 89

Értem! Köszönöm előre is! Azthittem h nagyobb a lyuk átmérője :OO

Előzmény: galapago5 (88)
galapago5 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 88

Oké akkor pontosan leérem neked, de mint mondottam kúpos!!! A kuplungvilla villa felőli oldalon 13mm, a másik oldalon 16mm. Holnap egy tolómérővel megmérem, hogy tizedmiliméterre megmondjam.

Előzmény: Molnarjozsef95 (87)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 87

Üdv! A lyuk átmérő érdekel, mert ha összejönne egy kisebb pénz, akkor a hondamotoromra vennék terra kuplungagyat meg kuplungpofákat és összehoznám terra hajtóművel :)

Előzmény: galapago5 (86)
galapago5 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 86

Lemérem neked, mert még nem tettem össze a hengert, amit most furattam fel. Pontosan a kuplungvilla lukátmérőjére gondoltál? Azt ne feledd, hogy az a tengelyre kúposan megy rá, szóval a kuplungvilla alján nagyobb a lukátmérő, mint fent.

Előzmény: Molnarjozsef95 (83)
gyusy Creative Commons License 2012.10.23 0 0 85

http://www.lednice-trzil.cz/domain/dawei/files/nahradni-dily/motor-jikov/valec-a-klikova-srin1.pdf

 

http://www.lednice-trzil.cz/product/33-naboj-spojky-1255/ valószinüleg eme darab méretére vagy kivi-10-es anya megy rá a főtengely végére ami lefogja ezt!

Előzmény: Molnarjozsef95 (83)
gyusy Creative Commons License 2012.10.23 0 0 84

Szeva Karcsi!

Szerintem,mivel ua telefon szám,és a gép is ua,csupán a tank a kérdés!De lehet két masina de a tel szám akkor is dettó!!Ez esetben egyik gépen lévő tank valami más masinka felturbozott darabja,hallkan jegyzem meg 250Robin mintha ilyesmit láttam vona.5,5 Le jikov 2ütemű moci,Dsk317 hajtással szerelve!!

Előzmény: Kertitox Karcsi (81)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 83

Üdv emberek!

Érdeklődnék, hogy a terra kuplungagy, amin a pofák vannak, annak az agynak mekkora a mérete?? Mármint úgy értem, hogy ami a főtengelyre megy rá, ott a lyuk mekkora. A választ előre is köszönöm.:)

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 82

Üdv!

 

Én úgy tudom, hogy mindkettő motor ugyan az, csak az egyiken műanyag benzintank, a másikon meg fém benzintank van.:)

Előzmény: Kertitox Karcsi (81)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2012.10.23 0 0 81

Sziasztok!Csak egy tájékozódás jellegű kérdés a terrák terén hogy mi a különbség a két motor között?Azt látom hogy az egyik piros a másik meg fekete!De konkrétabbra gondoltam,tájékozódás szempontjából.üdv.

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Terra_vari_meg_gyari_bontatlan_motor_es_valtoval_5659968.htm

http://szerszampiac.hu/jarmu-munkagep/traktor/terra_vari_kistraktor_ekevel

galapago5 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 80

Igen leszedtedtem a kuplungcsészénél a tengelyről a zégert.  O gyűrűt cserélni fogom. A kipuffantónál volt nekem is egy ilyen sanda gynúm, hogy szétégett... :-) Sebaj, ha felújítom, akkor jódarabig nem kell hozzányúljak.

 

Tényleg szép munka  aképeken látható kis gép.

Ilyenkor mindig azon töröm az agyam, hogy mikor fgjak hozzá én is ilyeneket alkotni... Csak időm lenne kicsivel több.

Gratula

Előzmény: gyusy (76)
Kukuma Creative Commons License 2012.10.22 0 0 79

Kösz..

czimbi Creative Commons License 2012.10.22 0 0 78

Szép munka, gratulálok!

Előzmény: Kukuma (77)
Kukuma Creative Commons License 2012.10.22 0 0 77

Késza futó csak a lámpák hiányoznak

 

 

 

 

 

gyusy Creative Commons License 2012.10.22 0 0 76

Szia. Ha jól olvastalak Terráről kérdezel??!!Akkor hátulról kezdve-váltó karnál nem simering,Ó gyürű van,cseréld(váltóház+ kuplung harang után)-.Kuplung harang(csésze ) levétele pediglen ,fujd be csavarlazítóval,alu( bronz )kalapáccsal koccold meg,lejön(ja zéger gyűrűt leszedted??))kipuffanód szétt égett az idők során!!))Ha nem találáltam el egyiket sem  bocsika!!

Előzmény: galapago5 (75)
galapago5 Creative Commons License 2012.10.22 0 0 75

Szia! Nem tudod, hogy normális dolog-e, ha a kipuffantóban (amit leszereltem) zörög valami? Szétesett az egész, mert elrohadt?

Volt már valaiknek, hogy a kuplungcsésze nem akart lejönni. Van 3 furat benne. Kell valami spéci szerszámot csinálni hozzá esetleg?

A T20 véltókarnál folyik az olaj kicsit. Szimeringhiba lehet?

Bocs a sok kérdésért!

Előzmény: Kukuma (74)
Kukuma Creative Commons License 2012.10.21 0 0 74

Köszönjük a fáradságát ,hogy utána nézet a terra futónak de minket csak a kerék érdekelt volna

Előzmény: drotszamaras (73)
drotszamaras Creative Commons License 2012.10.21 0 0 73

Szia Kukuma ! Telefonon beszéltünk Apuddal Terra kocsi kerékröl . Most van egy egyben eladó 23000 ér vihető enyire birtam le alkudni a faluban van egy öregnél és egy kis festés és már mehet is. Ja és tudok még egy Terrát is de csak 6 kapa van és más semmi 38000 ért ez is vihető. Lendkerék ék kell bele és mehet .

Kukuma Creative Commons License 2012.10.17 0 0 72

Zavarok - a leggyakoribb tünetek VARI TERRA JIKOV

az Admin »Wed 16 május 2012 07:52

Ha a motor nem rendelkezik hatáskörrel, fut durván, vagy alapjárati 
, megrekedt, gyújtási rendszer első felülvizsgálata - egy gyertya, egy magasfeszültségű vezeték 
, kábel végét, majd az üzemanyag-ellátó rendszer - üzemanyagtartály, ha nem takarták áramlását üzemanyag 
a karburátor, ha nem eltömődött üzemanyag kakas. 
Ellenőrizze, hogy eltömődött lyuk a fedél a tartály szellőztető. 
Továbbá, győződjön meg róla, hogy a tüzelőanyag nem szennyezett-e vagy nem tartalmaz vizet. 
Ha vannak szennyeződések az üzemanyag takarítják mind a tartály és a tüzelőanyag-szűrő 
és a karburátor. 
Ellenőrizze az üzemanyag és a levegő szűrő szennyeződés. 
Ha a motor nem fog, vagy folyó szabálytalanul ezt követően vizsgálatot tisztának kell lennie 
fúvókák.

A tisztító fúvóka nyílásokat ne használjon fém tárgyakat vagy sodronyok, 
akkor használja a maximum zsákvászon, vagy mesterséges szál!



A motor nem indul, plug száraz és adja csillogás:
eltömődött fúvókákat, üzemanyag szelep, üzemanyag-vezetékek - üzemanyagszűrő 17, 67,47,49, vagy nem elég a tank benzin, üzemanyag elzárás. Eldugult fő jet , távolítsa el az úszóház 41, csavarja 47 fő-jet és tisztítsa meg fúj. meleg motor nem indul Candle nedves - közel a gázkart minimális és kicsavarásával dugó 10 x hajtókar tétlen, amíg ez nem felesleges üzemanyag. Mosott csavar vissza a hengerfejet és nyomja meg a kábel csatlakozóját. Candle nem szikra - dugó kicsavarva, az elektródák takarítják, dugó csatlakozik a kábel csatlakozó és földelt a kipufogógáz - az a vizsgálat kezdetekor nem csillogását. - cserélje ki egy új, ha nem, akkor Nem hagyja szikra elektródák és kábelek jó állapotban vannak, győződjön meg róla, hogy a vezeték nem a rövid-frame (gáz). - ha a szikra nem ugrik ismét az a vizsgálat kezdetekor, a hiba valószínűleg a gyújtási rendszer A motor túlmelegedett, és teljesítmény Blokkolt - szennyezett olajszűrő - eltömődött szívócsövek szennyezett ventilátor, henger bordáit Zakarbonované kipufogócső vizet a karburátor tartályban. Egyéb gyakori hiba 5 év után kezd el jelentős at oskách gáz és megfulladhat karburátor. tömítések az ajtó megáll szivárgást. szivárgó tömítések tükrözi az a tény, hogy bár a dob egy gyújtógyertyát és karburátor tisztítják és felszerelések üzemanyag, így a motor nem indul be, vagy akkor is, ha sikerül beindítani a motort, így a nulla gáz és a kapcsolót a fordulatszám-szabályozó egy magasabb rovátka 2, 3 növeli a sebességet és a motor fordulatszáma lesz szabálytalan tartozik . 

Kukuma Creative Commons License 2012.10.17 0 0 71

Ezt olvastam a terra forumba 

 

A motor legyen üzemi hőmérsékletét! 
állítócsavart 38 meghúzni érzés - a pillanat amikor elhelyezni minden tavaszi tekercs 33 , 
már több nedotahujeme! És mi rögzíti a méret a forgatás beállító csavar abban az esetben 
vissza az eredeti beállításokat! 
Ezután lazítsa meg a csavart tartományban a 1/2 1 1/2 fordulattal, azaz az átlagos érték körülbelül, hogy egy kör . 
engedélye Ha további beállítás 38 csavar fordulat kezdődik növelése uber alapvető gáz csavar 39 és újra 
próbálja lazítsa meg a csavart a keveréket, és ismételje meg a folyamatot, amíg a motor fordulatszáma nő után egy kis 
állítócsavar engedélyt a 38. (Ha húzza meg a csavart a 38 kevesebb mint egy forradalom az alap, és húzza meg egy fordulattal engedélyek inkább törekszik a szakmai szolgáltatás, illetve lehet a tönkremehet a motor miatt rossz kenés tökéletlen keverékek). Amennyiben a motor leáll alapjárati fordulatszám, adjuk hozzá az alap-gáz (gáz szelep részben nyitott) a beállító csavar 39 mértékéig 1/2 2 fordulattal. beállítása után a gazdagság a keverék tovább növelhető meglazításával a csavar 38 1/4 fordulat a könnyebb hidegindítást. At alapjárati fordulatszám nem foglalják el a kuplungot, azaz a motor egységet aktiválható a sebességváltó, vagy az egész készüléket. Ha ez megtörténik, akkor lazítsa meg a csavart 39 és csökkentése alapjárati fordulatszám. Alapjárati fordulatszám legyen a lehető legkisebb, de a gép nem tud orr, ésugyanabban az időben kell gyorsan mozgatni a magasabb sebességet a gázkar. Alapjárati fordulatszám kétütemű VARI JIKOV úgy állapítják meg, 1300 + - 100 rpm

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!