Ez rengeteg dologtól függ. Egy 406 2.0HDI-t vettünk egy barátomnak, neki a hosszbordás szíj nem lett cserélve mert új volt, a többi alkatrész 34ezresbe került. Persze ez az összeg akár a duplája is lehet + munkadíj.
Hát én közlekedtem bőr üléssel nyáron. Hidd el, hogy egyáltalán nem kellemes a napon álló autóba beszálni... De persze a Te fogsz benne ülni, nem én. ;) Amúgy nekem is grafitszürke kombim van vonóhoroggal. Kicsit sem zőccsésegautós a kinézete, főleg mert a kivehető horog a csomagtartóban figyel.
pár hete kérdeztem a bajuszkapcsoló gomb javításról, úgy volt ahogy mondtad eltört az érintkező megjavítottam de akadt egy problémám kijött a szallagkábel, kérdésem kilehet pattintani a kart vagy teljessen szét kell szedni a kapcsolót a kábel visszarakásához? ha szét kell szedni hogylehet kivenni a légzsákot a kormány leszedéséhez?
Ja, még valami. Szerintem a c5-nek, a grafitszürke áll legjobban. Kevésbé kényes is mint a fekete, és társai. Nekem is volt már sötét autóm, hát állandóan mosni kellett, mert minden meglátszott rajta.
A második.Szebb a szine.:-) Meg nemtom, lehet hogy csak az én heppem, de valahogy ehhez az autóhoz nagyon nem megy a vonóhorog..Mint egy zőccségesautó, olyan lesz tőle. Ha meg ráadásul a legigénytelenebb fajtát teszik fel félbevágott teniszlabdával, hát az valami borzasztó. Meg aztán emiatt joggal feltételezheti a kedves vevő, hogy nem csak templomba jártak vele. A kilométeróra állás boncolgatásától most tekintsünk el.
Egy ismerösőm a Mohácsi ford szervízbe jár szervizeltetni kb 5-6 éve.Azt mondta nagyon korrektek semmi átverés,de gondolom ök beszámolták az autót,így nagyon sokat nem tudnak róla mondani.De minden esetre talán jó előjel,hogy nem fővárosi autópiac :)
Leonelnek gratula az új géphez, remélem szeretni fogod!
Én még keresgélek, de már sikerült kettőre szűkíteni a kört:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive-5305046
A másik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive_118e.km.magyar.serment.sz.kony-5306033
Melyiket választanátok?
Az első pécs mellett van, remélem a Mester le tud jönni velem megnézni!
A 2.0HDi-t hány kilométerenként kell szervizelni?
Mikor mit kell cserélni? (Vezérlés vagy valami nagyobb)
T. betg. Rovid mukodes utan alig felmelegedve dolgozik a hutoventillőtor, a nagy! Az also 8-adban. Mennyiben fájna a csere a gondolom erzékelonek van hibája. C5 motorcserés Zoli
Gyertya: nekem Bosch FR 8 ME van benne, db-ja olyan 2400ft volt. bár akkor még nem szabadságharc és az euro csak 250 körül volt :). Gyárilag EYQUEM van benne.
Cserélni nem nagy kunszt. Mint a többi autónál. Érdemes minőségi szerszámmal neki állni, mert elég mélyen van a gyertya és vicces csipesszel kiszedni ha vmi a lyukba esik. Munka kb. 15 perc. Vigyázz a trafóra mert drága.
Köszi a válaszod. Érdekelne az olaj. Kb. 3 liter kellene mihamarabb annál jobb. Valahogy eltudnánk intézni? Bocsi, hogy csak most válaszolok de nagyon ritkán vagyok gépközelben. Előre is köszi.
Urakok! C5 II. Néha előfordul a masinámmal, hogy elmegy a fűtés, és sehogy nem tudom visszacsalogatni. Nem reagál semmi gombra, sem automatán, sem manuálisan nem müködik, a klima panel gombjai sem világitanak, a venti sem megy. Nem sűrűn de előfordul. Tavaly télen jó hidegben, mindentől távol csinálta először, hát elég bután néztem.. Aztán rájöttem hogy az akku sarus reset megoldja a dolgot, utána ujból tökéletesen működik egy bizonyos ideig, egy hét,-két hónap. Együtt lehet vele élni, csak néha kellemetlen. Tud valaki okosat? Szoftverfrissités?
Időközben sikerült beszélnem a citroen őrmező munkafelvevőjével...
Erről: http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive_118e.km.magyar.serment.sz.kony-5306033
Legutóbb 2010 októberében járt náluk szervizen, ill. valami vízcsövet cseréltek, ekkor volt a kocsiban 98Ekm.
2009 októberben akksit cseréltek, 2008-ban CD tárat cseréltek, ill. tolatóradart javítottak.
Ezek fényében reális lehet most a 118Ekm.
Vasárnap ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive-5103958
Remélem valamelyik összejön!
Az automata kényelmes és olcsó lenne, de az futott a legtöbbet
Jövő héten csütörtön mennék hozzád a porlasztóval,be akarom számoltatni a vasat,egy ugyan ilyenbe csak kombiba és nagyobba.asazerdán megyek haza ,ha átértem a határon majd beszélünk.köszi Taki
Szia van ismerős de nem biztos ,hogy mindig oda vitték hétfőn megkérdezem.
Az automata váltó a 4 sebességes 4hp20 egy elég jól sikerült váltó általában elmegy 350-400e km de erre persze garancia nincs , de jóval strapabíróbb mint a 10 évvel ezelőtti autókban.
Persze, nem is gondoltam, hogy nézegetni veszik ezeket...
Én is Fejér megyéből járok be Újpestre dolgozni, 2,5 éves autómba most ment bele a 80-dik ezres.
Szóval nem zavar a 200Ekm sem, ha technikailag bírja, a kérdés pont ez, meddig bírják az automata váltós gépek?
A keret csak a C5II-ig enged, azokban meg a 4 sebességes régi váltó van. A motornak gondolom jobb az automata váltó, mert az biztosan nem pörgeti ész nélkül, de a váltó bírja 3-400Ekm-ig vagy 200 után lehet vele küszködni?
Ne ábrándozz! :) Az én C5-öm (2.0hdi, de már C5-III) 2008 decemberi. Agglomerációból járok vele naponta a városba dolgozni (lakás->munkahely 20km), meg némi nyaralás-ideodamenés. A 3 év alatt így járok 96.000km-nél. Szerinted egy pont kétszer ennyi idős autó szinte ugyanennyi kilométerrel mennyire reális?
Az automata váltóval az a helyzet mint a többi automatánál, kivéve a robotizáltakat, hogyha sebességbe rakod, R-be vagy D-be a jó automata válót gázadás nélkül mennie kéne előre. Ha csak gázadásra megy előre akkor ott már bajok lehetnek. Akinek volt, vagy vezetett automata autót az tudja miről beszélek. A robotizált váltónál pont fordított a helyzet.