Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21498

Nem, csak nem szeretem az alufelniket... Acélfelni hívő vagyok. 

Előzmény: majkel (21497)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21497

Mi a baj az Alessiokkal?

Szgk-ra valók?

Előzmény: csiburento (21493)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21496

Nekem a C4 Grand Picassoban Exclusive-ben volt ilyen.

DE ott is csak azokban az autókban van benne, amelyekbe megvették az extra security csomagot a két rétegű oldal ablakokkal egyetemben.

A centrál távírányítón a zárás utáni 3másodpecen belüli ismételt megnyomással lehetett aktiválni.

Előzmény: csiburento (21495)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21495

Amikor nem lehet belülről sem nyitni kilinccsel az ajtót.

Talán retesz zár a másik neve, de ebben nem vagyok biztos. 

Előzmény: kicsi20 (21494)
kicsi20 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21494

Mi az a Dead lock?

Előzmény: csiburento (21493)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21493

Köszönöm az információkat. 

Furcsa számomra az ablak ilyen működése, mert a kapcsolón egyértelműen érzem a kvázi második kapcsolást, ezért reménykedtem, hogy csak valami betanítási hiányosság (FORD trükkökkel próbálkoztam), és a szakácskönyv is úgy fogalmaz, hogy mindkét ablak ilyen funkciókkal bír. 

Az index visszaokosítása lehetséges? (Menüben kerestem, hiába.) 

 

Egy kis bemutatkozás részemről:

Szóval az autóm 2007-es Francia piacos, mely 2008-ban került forgalomba Magyarországon újonnan. Első tulajdonostól 112.000km-el, 2,3as 6 sebességes, LIGHT3500kg, 130Mj., közepes-hosszú tengelytáv, fülkés alváz, 215/70R15C pipellőkön, sajnos ALESSIO alufelnikkkel, acél felninek jobban örültem volna. Az eleje teljesen át lett fényezve, mert fullra lehámlott, sérülve nem volt. Fényezés miatti szét és össze szerelés nem túl jól sikerült, van rajta mit csinálni még. Nem tudom mi az alap felszereltség, de ebben van ASR gomb (sárga kipörgő kereket mutat a műszerfal forszírozott induláskor), vezető ülés alatt fűtőtest és ventillátor, fűtött villany tükrök, manuális klíma, fedcomp, utólagos tempomat. Viszont nincs külső hőmérséklet érzékelő, nincs DEAD LOCK (vagy nem tudom működésre bírni), riasztó nem gyári, nincs gyári rádió, nincs automatikus fényszóró, nincs felhajtható irat asztal, nincs HILL HOLDER, nincs szintszabályozás, nincs első ködfényszóró, sem tolató kamera, sem radar. A fényszórók sem gyáriak már, hanem DEPOsok, viszont motorosak. Az utólagos DRL többször megviccelt, de már csináltam hozzá egy tranzisztoros áramkört, hogy ne legyen izzó hiba. Valamint problémát okozott a bal oldali tükör, állandóan kilazult, és becsukódott menet közben (el van törve benne egy fém kúp), körömlakkal javítva. Majd valamikor tavasszal, vagy nyáron egy olajcsere, gázolajszűrő csere, valamint egy pár hátsó lengéscsillapító csere vár rám.

Magamról: sajnálatos módon sokmindenhez van konyításom főleg műszaki vonalon, de semmihez sem értek kiugróan. 

majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21492

Amikor én még dolgoztam a rendszerben, 10 éve, akkor így tudtam.

A nyugati országrészt Schwechatból terítették, a keletit MOL csepeli bázistelepe mögötti tartályparkjukból, ahová uszállyal hozzák az anyagot Schwechatból.

Azóta változhatott a rendszer.

Előzmény: kicsi20 (21488)
majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21491

Diag vagy van valami rejtett trükk?

Az ablakemelő nekem is ilyen.

Előzmény: mados (21490)
mados Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21490

A komfort index kikapcsolható,van aki inkább kikapcsolja,mert idegesíti.Az ablakemelők nekem is így működnek,szerintem így gyári . ( Ducato 250 2,3 Mjet 2013)

Előzmény: csiburento (21489)
csiburento Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21489

Üdv Cartársak! 

Segítséget szeretnék kérni DUCATO X250 2,3 (2007) kapcsán. Tavaly sikerült hozzá jutnom,elég jól felszerelt. Két apróság problémám van.

Az egyik, hogy a user manual szerint van benne komfort index => egy érintés három villogás, de nem működik.

A másik az elektromos ablak, a bal oldali le-fel automata, a jobb oldali csak lefelé, felfelé nem megy, csak a kapcsoló folyamatos működtetésével, nem hinném, hogy kapcsoló hiba, mert egyikkel sem. 

Előre is köszönök minden ötletet, megoldást ezekre az apróságokra. 

Cs., 

kicsi20 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21488

"Tehát MOL mindenki, MOL > Shell saját adalék és OMV saját minden."

Az OMW is a MOL-tól vásárolja az alapanyagot, kivéve a prémium minőségű benzin, gázolaj. Csak azokat hozzák Schwechatból.

Előzmény: majkel (21486)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21487

Kb 30000 kilómétert használtam az autót megvétele óta. Először a részecskeszűrő tömődött el. Sokszor ment rövid távokat. Kimosattam és kb egy évig jó volt. Egyszer egy lámpánál leállt és nem indult el. A motor felső részén lévő nyomásszabályzó cseréje megoldotta a problémát. Aztán hidegen pl körforgalomból kigyorsítva egy kis torpanást éreztem. Aztán ritkán de előjött a csattogó hang. Részecskeszűrő megint eltömődött és ekkor került szervizbe. Itt elvégezték az alkatrészek cseréjét és a hiba eltűnt. Közben nyugdíjaztuk az autót mert jött egy másik helyette így nem sokat ment.( kb 1000-1500 km) Egy vidéki fuvar alkalmával újra elkezdte a csörgő zörgő hangokat és a rángatást. Azóta eltömte a részecskeszűrőt is, gondolom a füstölés miatt.

Sajnos ők a legtapasztaltabb szerelők a környéken, szinte csak ilyen furgonok javításával foglalkoznak. De nézte másik szerelő is menet közben és nem volt egyértelmű hiba ok. Egyiknek sincs ötlete. Azt monták ne költsek rá, adjam el így. 

Itt tartunk jelenleg.

Előzmény: majkel (21484)
majkel Creative Commons License 2021.01.03 0 0 21486

Remélem azzal tisztában vagy, hogy az OMV-n kívül, mindenkinek a MOL szállít.

Ők saját adalékot használnak a tartályautó töltőn, ennyi a különbség.

Tehát MOL mindenki, MOL > Shell saját adalék és OMV saját minden.

Ennyi a választék itthon.

Előzmény: té.bé (21485)
té.bé Creative Commons License 2021.01.03 -1 0 21485

Molos üzemanyag miatt volt gondom az egr szeleppel, letiltott mindent.

 

 

 

Előzmény: Tibcsi8601 (21483)
majkel Creative Commons License 2021.01.03 0 0 21484

Csak a részecskeszűrő miatt van benne hibakód.

 

A leírásod alapján ez már okozat.

Amúgy a sikertelen beavatkozás után vissza adták a zsetont?

Kell keresned valakit aki jártasabb a területen ez nyilván való.

Nem is értem mit vártak a hidrotőke cserétől.

A motorvezérlés minden mérhető paraméterét vizsgálni kell élő adatban, főleg úgy, hogy a hiba reprodukálható.

Ömlik valamiért bele a gázolaj, ezért füstöl ha nincs eldugulva a szívó oldal, amire kicsi az esély.

Ez a hiba egyszer csak úgy lett a semmiből, vagy volt valami előzménye??

Előzmény: Tibcsi8601 (21483)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21483

Csak a részecskeszűrő miatt van benne hibakód. Menet közben néztek nyomás korrekciót. Nagynyomású oldalon rendben voltak az értékek. Igazából nem voltak biztosak a porlasztó hibában ezért kezdték a próbapados vizsgálattal, ami szerint az egyiknek nem volt jó a porlasztási képe.( mondjuk más szerint olyan még nem volt, hogy azt mondták volna hogy mind a négy porlasztó jó volt a padon. Gondolom anyagi érdekekre gondolt.)  Azt hiszem egyébként max 40 fokon tudják vizsgálni a porlasztókat ami szerintem távol áll az üzemi hőmérséklettől. Az autó hidegen is produkálja a hibát, de ott ugye nem nyomom neki a gázt annyira igy talán ritkábban. 

Mivel az autó egy hónapja állt ezért valamit kénytelenek voltak  cserélni így jutottak el a nyomásszabályzó szelepig illetve a hidrotőkékig.

Sajnos azért nem mernek hozzányúlni mert nem akarnak több drága alkatrész cseréjébe belemenni. De az autó így gyakorlatilag használhatatlan és eladni se nagyon lehet így. 

Előzmény: majkel (21482)
majkel Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21482

Le lett diagolva a paripa a beavatkozások elött??

 

Vagy a szokás út, cseréljünk ki valamit vakon és majd biztosmegjavulmertazvoltabaja.

 

Szóval ezeknél a komplex rendszereknél alkatrészeket cserélgetni találomra az a Lottó kategória.

Előzmény: Tibcsi8601 (21480)
majkel Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21481

A gázolajszűrő és a nagynyomású közé és a motortól visszafolyó ágba beaplikálsz egy átlátszó műanyag csövet valamilyen módon.

Ezzel a módszerrel ki tudod szűrni HA van ilyen jellegű probléma.

Előzmény: BudaiJumper (21479)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 21480

Kedves Fórumozók!

 

Egy 2011-es 2.0 multijet ducatoval vannak megoldhatatlannak tűnő problémáim. 

A tünetek: menet közben csattogó, csörgő hang a motorból, rántás, és fekete füst a kipufogóból.

Nemrég volt javítva az autó ugyanezzel a problémával, akkor a négy porlasztót lepróbálták és egyet rossznak minősítettek. Kapott egy új porlasztót de a hiba megmaradt. Ezután kicseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de a hiba ezek után sem szűnt meg. Ekkor megbontották a motort és az egyik hidrotőke alacsonyabb volt így az összeset kicserélték újra. Ezek után a hiba megszűnt. Kb 1500 km megtétele után újra előállt a hiba és most két szerelő közül egyiknek sincs fogalma mi lehet a baj. Természetesen a füstölés miatt a részecskeszűrő eltömődött és letilt az autó.

Hidegen melegen szépen indul, erő volt benne amig nem tiltott le. 

Próbáltam a neves benzinkutak csoda gázolaját tankolni illetve spurit is öntöttem a gázolajhoz de nem hozott eredményt.

Ha esetleg lenne valakinek valami ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni annak nagyon örülnék.

 Köszönettel Tibi

 

BudaiJumper Creative Commons License 2021.01.01 0 0 21479

izzitógyertyák nemrég cserélve, az jó. gázolaj folyást nem észlelek, a levegősödést hogy tudom csekkolni?

Előzmény: mados (21476)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.29 0 0 21478

P.m ment.

 

üdv L.

Előzmény: majkel (21473)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.28 0 0 21477

Szia!

 

Mindenképp referálok majd PM-ben..,nagyjából sikerült fölraknom ., és nagyjából ki is próbálni.., bár vannak kérdéseim még..,  De  azt nem mondom., hogy  egy utólagos egészségkárosodás a heroikus küzdelem miatt kivan zárva..,egyébbként  tiz perce fejeztem be.., rehab után majd irok..., egy napig nem nyiton ki a laptopot.., elég megviselt ....... :)

 

üdv Laci

Előzmény: majkel (21473)
mados Creative Commons License 2020.12.28 0 0 21476

Ha jó a tankban az a,akkor nem kéne levegősödnie,akkor inkább szivárogna a gázolaj. Az izzitás jő?

 

Előzmény: majkel (21475)
majkel Creative Commons License 2020.12.28 0 0 21475

Levegősödés?

Előzmény: BudaiJumper (21474)
BudaiJumper Creative Commons License 2020.12.27 0 0 21474

Sziasztok! 2007-es Jumper nehezen indul, sokáig teker mire "elkapja". aztán pedig sokszor döcög az alapjárat, és büdös a kipufogó füst... cserélve az EGR, porlasztók bemérve tökéletes, vmi nyomásszabályozó is rendben... Ötletek? ahogy bemelegszik pöc röf indul, alapjárat is gyönyörű. de ezek a reggeli első indulások.... :-(

majkel Creative Commons License 2020.12.27 0 0 21473

Nos?

Előzmény: cobra46 (21471)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 21471

Köszi.  Holnap

 

Üdv

Előzmény: majkel (21470)
majkel Creative Commons License 2020.12.26 0 0 21470

Írj a privátomra, majd holnap csinálunk valamit.

Előzmény: cobra46 (21469)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 21469

Szia!

 

A citroen service- box- l küzdök eszeveszetten- sikertelenül.., több helyröl letöltöttem ., de zéró a végeredmény.., keygen Ok.., DVD 1  szépen lemegy.., kéri hogy tedd  be-- mountold be a DVD II-t..,, aztán  nyomj  egy OK-t..., de semmi sem indul el.., , biztonságért igy hagytam fél óráig.., mert az DVD .I- nél is elég soká indult el a telepités.., de  semmi sem történik..., ugy rémlik az "easy diag"  videóját kóvetem.., lelassitva  ., biztosan jól követve.., 

 

Üdv L.

Előzmény: majkel (21468)
majkel Creative Commons License 2020.12.26 0 0 21468

Szia,

 

Mi nem megy, a letöltés vagy az install?

Ez a tutto jó a telepítéshez.

Előzmény: cobra46 (21467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!