Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aamen Creative Commons License 2001.06.25 0 0 30
a csomagtarto nem 340 literes?
volt valami prospi, ahol 420-at irtak, az osszes tobbi 340-et, es szubjektiv benyomasom szerint is akkorka, mint a golfe.

hali,

aamen

Előzmény: zsuri (29)
zsuri Creative Commons License 2001.06.25 0 0 29
Két hete voltam tesztvezetésen, az 1.6 16V motorral próbáltam ki, a középsö felszereltséget (nem tudom mi a neve). Kicsit tényleg lehetne erösebb, de azért annyira nem volt rettenetes. Kívülröl alapvetöen tetszik, bár még barátkoznom kell azzal, hogy magasabb, mint a szokásos autók és hogy elöl olyan hosszú a müszerfal elötti rész. Nekem kifejezetten tetszett a belsö térben az anyagválasztás, a fémszinü betétek tök jól néznek ki. Amivel én mentem annak igényes, pontosan kapcsolható volt a váltója.
Nem értem, mi a gondotok a csomagtartóval. Szerintem elég nagy és a 420 literrel a legtöbb vele egy kategóriában levö autó csomagtartóját lenyomja (Astra-370l, Civic-370l, Focus-350l, Golf-340l, Leon-340l, Alfa147-2xxl).

Nekem az volt az összbenyomásom, hogy aki egy szép, semmiképpen sem unalmas, viszonylag nagy belsö terü és csomagtartójú praktikus autót akar venni, annak ez pont jó választás. Ami engem kicsit zavart, hogy a magassága miatt vhogy nem elég sportos. Persze ez nem kizáró ok és biztosan hozzá lehet szokni, de összehasonlítva mondjuk az Alfa 147-tel ... Na, annak viszont a csomagtartója tényleg röhej. Olyan nagy, mint egy ötajtós Suzuku Swift-nek.

Kíváncsi vagyok, hogyan fog majd az utakon, a többi autó között mutatni a 307-es. Olyankor mindig mást mutatnak az autók, mint a szalonban.

CXmaniac Creative Commons License 2001.06.23 0 0 28
Köszi!

Természetesen 307-re gondoltam!

Előzmény: 405GRX (27)
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 27
1,6-os 607-es...biztos dinamikus jószág lehet:-)...
A többihez no comment.
Előzmény: CXmaniac (22)
frescho Creative Commons License 2001.06.22 0 0 26
Kollegam ma vette at kolcsonbe kiprobalni. Haaat nekem nem tetszik. Nem igazi francia!Kenyelmetlen es meg ronda is,akarcsaka 206-os. Ez az alarugott+ golfositott karosszeria nekem nem jon be.
homofaber Creative Commons License 2001.06.22 0 0 25
Emberek, azért nem kéne ennnyire lehúzni a 307-est. Aki ült már 306-ban, az biztosan érzi a különbséget, ez meg mégiscsak annak az utódja.

Arról pedig, hogy ez inkább VW, mint Pug, az a véleményem, hogy meg kell érteni végre, hogy az autóvásárlók legtöbbjének fontos, hogy hogy néz ki az az autó, amit megvesz, milyenek a felhasznált anyagok, milyen a színvilág stb...

A VW-csoport ezt NAGYON IS jól csinálja annak ellenére, hogy az autói semmivel nem jobbak a többinél, nem véletlenül megy utána az összes versenytárs.

A 307 pedig egyáltalán nem rossz autó. Formáról lehet vitatkozni, de hogy a sokak által istenített 206-nál sokkal komolyabb és felnottesebb, arról talán nem. Én a HDi-t vezettem, ami tényleg nem valami dinamikus, de nagyon kényelmesen lehet benne utazni annál is inkább, mert hely, az nagyon sok van benne, sokkal több, mint az egyébként drágább Golfban, és az alapfelszereltség is kiemelkedo.

A 307 igenis igazi Pug, ráadásul nem is rossz.

CXmaniac Creative Commons License 2001.06.21 0 0 24
Azzal ahogy a Citroën-t kezelte.
Folyton próbálták háttérbe nyomni, mindig elöbb dobták piacra a fejlesztéseket, próbálták előnyben tartani magukat. Erre a Citroën-nek csak az lehetett a válasza, hogy jobban kidolgozva hozta ki még, ha egy kicsit késve is. A PSA-nál történt vezetőválltás után reméltük változik valami, de a C5 5 évig való visszatartása rácáfolt erre. Mindemellett mint társmárkát kedveltem, de a 206, majd a 307 (bár az elöbbi inkább minősége miatt) siralmas lett.
Szóval nekem a Peugeot 0.
Előzmény: Hawaii (23)
Hawaii Creative Commons License 2001.06.21 0 0 23
"Nálam ezzel végképp lebőgött a Peugeot."
Végképp?? Miért, mivel bőgött le már korábban?
Előzmény: CXmaniac (22)
CXmaniac Creative Commons License 2001.06.20 0 0 22
Nos, én tegnap tudtam megnézni egy 1.6-os 607-est. Ez nem francia! Tiszta Golf! Kényelmetlen, csúnya, nem praktikus. Menni nem volt időm, de akik kipróbálták mondták, hogy lomha, fapados, viszont stabil. A Peugeot-nak el kéne dönteni mit is akar gyártani. A Citroën már egyszer megpróbálta a németesítést a ZX-el és nem igazán jött be neki. Viszont legalább a kényelemben nem alkudott meg.
Peugeot 307. Nálam ezzel végképp lebőgött a Peugeot.
aamen Creative Commons License 2001.06.20 0 0 21
sziasztok, en is ma voltam tesztvezetni, 307 hdi.
a benyomasaim: nagyok az ablakok, levegos, ha picit sut a nap, akkor azonnal be kell nyomni a klimat. az ules-kormany kombinaciot erdemes sokat probalgatni, nagyon kenyelmesen el lehet dogleni benne. ha elindul, lomha diszno jellege van, nagy a suly, keves a hdi 90 lova.
a motorhang minimalis, laccik,hogy jol leszigeteltek a motorhazat. a menettulajdonsagai a lomhasag mellett nem rosszak, rangatva jobrra-balra a kormanyt nem akar kitorni, szaznal negyben relativ mozgathato, otodikben meg erotlen, ugy tunik otben a 140 koruli utazo az idealis, de ezt nem tudtam kiprobalni.
a konkluziom: ha dizel, akkor meg kell varni a 110 lovast, ha benzin, akkor erdemes a 2literest valasztani. de az is lehet,hogy inkabb egy xsarat valasztok, az mar most kaphato 110-es hdi-vel, olcsobb, es nagyobb a csomagtartoja, bar zorgesre hajlamos a kasztnija, es nem is a legujabb konstrukcio.

hali,

aamen

Előzmény: Janibacsi (20)
Janibacsi Creative Commons License 2001.06.20 0 0 20
Sziasztok!

Én is vezettem a 307-et, az 1.6-os 16 szelepest. Háát... Kicsit lomhának tűnt.

De ami a legfurcsább: a váltó. Én 3 példányba is beültem a bemutatón, mert nem akartam elhinni, hogy olyan sz@r... Nehezen, erőlködve lehetett csak kapcsolni, ezt több, a tesztvezetésből visszajött pilóta is megerősitette. Nagyon rég nem fordult már elő velem, hogy 1 helyet 3-at kapcsoljak, most sikerült is befulladni vele... És ezt rajtam kivül még 3 ember(ennyivel beszéltem vezetés után) megerősitette. A C5-nek, na annak finom volt a váltója, de ennek?...

Üdv:

JAno

Előzmény: Varshi (15)
Tirpi2 Creative Commons License 2001.06.19 0 0 19
Megnéztem a Citroen honlapját...
Pugfan: Te ki tudtad nagyítani úgy az ábrát, hogy le tudd olvani a számokat? Én semmit sem tudtam beazonosítani rajta. Lehet hogy nem találtam meg teljesen? A Xara motorja tűnt annak amit keresek.

Szóval egy olyan oldal lenne a legjobb, ahol van egy kis összehasonlítás a manapság középkategóriában forgalmazott motorokról több gyártót is átölelve.
Nem tudtok véletlenül ilyenről?

Tirpi

Előzmény: Pugfan (17)
TechRun Creative Commons License 2001.06.19 0 0 18
Szia Tirpi !

Én az 1.6 16V motort igaz nem 307-ben, de Xsara coupe-ban vezettem. Nekem nem igazán tetszett, én egy 1.6-os motortól többet várnék. Nem érezni benne a 110 lovat. Nap mint nap egy 1.4 16V Clio-t hajtok és még ehez képest is lomha volt.
Nekem is nagyon tetszik a 307-es, de sajnos a motorok miatt nem hiszem, hogy vennék. Vagy az öreguras vezetéshez kéne hozzászokni. ;)))

Üdv,
TR

Előzmény: Tirpi2 (16)
Pugfan Creative Commons License 2001.06.19 0 0 17
Menj el a Citroen honlapjara (magyar) es ott nezd meg a motor nyomatékgörbéket - ha annál az 1.6-osnál szebb görbét mutatsz... olyan vízszintes hogy na, csak épp valóban 4000 környékén van egy pici hupli rajta.
Tehát úgy húz, mint egy villanymotor egészen a leszabályozásig!
Előzmény: Tirpi2 (16)
Tirpi2 Creative Commons License 2001.06.19 0 0 16
Sziasztok!

Nekem a Peugeot motorjairól lenne egy-két általános kérdésem.

306 -ost hajtok most, 1.4-es motorral (csak erre futotta). Úgy tunik, hogy a többi gyártó azonos nagyságú motorjaihoz képest lomha. Azt hallottam az 1.6-osról, hogy sokkal nagyobb fordulatszámon éri el a maximális nyomtatékot, mint az 1.4-es, ami még kiábrándítóbb. Ezekkel a motorokkal forgalmazzák a 307-est is amire cserélnék, csak a motor miatt kételkedek benne, a kocsi egyébként nagyon tetszik.

Szóval van tapasztalatotok e téren? Érdekelne mondjuk a nyomatékgörbéje a fenti két motornak.

Kösz,
Tirpi

Varshi Creative Commons License 2001.06.18 0 0 15
Üdv!

Hát én is megnéztem, és nekem "kicsit" csalódás volt a 307-es.

Belülrol nagyon nem fogott meg. Nem azért, de én szebbet vártam volna... (Bocs, de a Punto2-m szerintem klasszisokkal szebb belül... vagy ha nem is szebb más valaki izlése szerint, de jobban "kocsihoz illo"). SzVSz...

A tükrök tényleg idétlen helyen vannak, és annak ellenére, hogy vizuálisan nagynak "csalták" az autót, igencsak érzem, hogy hol az elso ajtó vége a könyökömnél. (Mondjuk oké, nem 3-ajtós autó, de azért mégis!)

Az ülés maga kényelmes és jó oldaltartása van, de nem találtam változtatható deréktámaszt. Az én hibám?? Van rajta? :-|

Aztán beültem a saját magasságomhoz (180 cm) beállított vezetoülés mögé, és:

1. közepesen fértem csak el;
2. a fejemhez elég közel éreztem a kapaszkodót és a teto lehajló ivét;
3. ellenben tetszett az a kihajtható könyöktámasz (- viszont asszem azért is felárat kell fizetni :-/).

A csomagtartó kritikán aluli.

Ami nagyon tetszett viszont, az a vajpuha váltó! Az nagyon szuper!


> Ha átmentek a totalcar.hu-ra és megnézitek a felszeretségi listát(1,6 premium 400000ft),
> hát szerintem meg egy 10000000 ft autoban sincs enyi minden.

Hmmm, szerintem a 147-es Alfa is hasonló árban és felszereltséggel jött ki. A technikai újdonságokat meg kár számon kérni régebbi márkákon, SzVSz...

Ellenben vicc, hogy ami igazán újdonság az autóban, az még a legmagasabb felszereltségi szinthez sem jár, és plusz kell fizetni érte...

Azt hiszem, hogy nem lesz 307-esem.:-/ Megvárom a Stilo-t, az centire ugyan ekkora lesz, és ugyan ezeket fogja tudni. Talán azt nem rontják el...?

Bye;
Varshi

derogal Creative Commons License 2001.06.17 0 0 13
Vlki tudja miert hirdetik a tiptronic valtot, mikor nem is forgalmazzak meg vele.. pedig erre kivancsi lettem volna... hulye gallok...
kharon Creative Commons License 2001.06.17 0 0 12
Ha átmentek a totalcar.hu-ra és megnézitek a felszeretségi listát(1,6 premium 400000ft), hát szerintem meg egy 10000000 ft autoban sincs enyi minden.
Piri Creative Commons License 2001.06.17 0 0 11
Meg néztem az autót
Szvsz egy francia becsapás

Olyan rövid az eleje mint a 206 osnak
kidolgozás 0 lógó elvarratlan feljött ajtókárpitozás ,iszonyú olcsó müanyagok, megmagasított karosszéria hogy nagyobbnak tűnjön de közbenkicsi marad, kicsi csomagtartó,
műszerfal képen úgy néz ki mintha Passat lenne élőben olcsó műanyag lefestve kályhaezüsttel.

Szóval nagy csalódás kipróbálni nem tudtam mert ölték egymást az emberek a teszkörért!!!

Ára Golf, Bora szinten

Egy tipikus Trianon-Autó!!!

P307 Creative Commons License 2001.06.15 0 0 10
Hello!

Én is eldöntöttem P307 lesz a következő autóm!

Üdv

P307

Előzmény: Irdatlan Angelo (-)
aamen Creative Commons License 2001.06.09 0 0 9
PEUGEOT 307 PROFIL 1.4 3.150.307 Ft
PEUGEOT 307 PROFIL 1.6 3.400.307 Ft
PEUGEOT 307 PRÉSENCE Hdi 90 4.250.307 Ft
PEUGEOT 307 PRÉSENCE 1.6 3.750.307 Ft

forras: www.peugeotfabian.hu

nekem ugy tunik, hogy az arakat a hasonlo felszereltsegu citroen xsara fole kb. 200e ft-tal lottek be.

hali,

aamen

Előzmény: LastBoyscout (4)
peacy__ Creative Commons License 2001.06.08 0 0 8
fejegység -> erre tippeltem en is, csak egy kicsit hulyen hangzott...
Előzmény: gaboca-1 (7)
gaboca-1 Creative Commons License 2001.06.08 0 0 7
speaker = hangszóró
head unit = fejegység :)
Előzmény: peacy__ (3)
LastBoyscout Creative Commons License 2001.06.07 0 0 6
ha valami plussz info kell akkor nagyon erdemes mindenkinek megvennie a legujabb Auto2-t!!! Ket oldalas cikk arrol hogy ok milyennek talaltak az autot a gyari tesztvezetesen!! Valahol Marokkoban jartak vele ha yol emlexem dizelt is vezettek es csodakat irnak rola.
Irdatlan Angelo Creative Commons License 2001.06.07 0 0 5
jövő héttől lesz ára...
remélem nem kelt csalódást

ha valakinek van (lesz közben) tapasztalata az autóval kapcsolatban, ne hezitáljon megosztani

LastBoyscout Creative Commons License 2001.06.04 0 0 4
Ami engem erdekelne hogy az 1.6-os motorral milyen arba van??? esetleg 1.8-as:))

AVANTI!

peacy__ Creative Commons License 2001.06.04 0 0 3
A belso nagyon szep. Vegre sikerult szakitaniuk az olcso muanyagokkal. A muszerfal attekintheto, szep hatalmas forulatszammero, sebessegmero. Fekete alap. A hattervilagitas talan narancs/piros szinu. (Ebben nem vagyok biztos, nem igazan latszott nappal.)
Mivel finnorszagban elek, ezert a 'finn' folszereltsegu autot sikerult kiprobalnom. -> No audio, de van ulesfutes (elso ulesek). (Ugyanez van a mostani 206-osomban). Amit hallottam, hogy a speaker-ek nem tul jok, a head unit-ot meg a Blaupunkt szallitja. (Bocs az angolert, de nem tudom hogy vannak ezek magyarul.)
A hatso fejtamlak belesullyednek a hatso ulesbe, ugyhogy a kilatast nem zavarjak. Az extra pakolohelyek nagyon praktikusak. (pl. ules alatti fiokok)

Mit mondjak meg?

Előzmény: Irdatlan Angelo (2)
Irdatlan Angelo Creative Commons License 2001.06.04 0 0 2
nagyszerű, engem is pont ez a modell érdekel, az 1.6 16V XT / Premium felszereltség.

Nekem nemrég kellett megválnom a Volvo S40-es cégautómtól, és ahelyett keresek egy árban megengedhető, de megközelítőleg hasonló belső komfortot, biztonságot és menetteljesítményt nyújtó alsó középkategóriás modellt.

Leírás alapján a 307 eséllyel indul. A Volvonál az 1.6 motornak majdnem 1,4 tonnát kellett megmozdítania, szóval emiatt nem aggódom...

Milyen volt a belső: szép, igényes? a műszerfal, a műszerfal világítás este, az audio, a kárpit?

Előzmény: peacy__ (1)
peacy__ Creative Commons License 2001.06.04 0 0 1
Mult het csutortokon sikerult a kezem koze kapnom (igaz csak 1 orara) egy 1.6-os 5 ajtos XT-t.
Igazabol nem is tudom mit irjak. Eddig is egy francia auto maniakus voltam, de ez az elmeny csak erosittet ezen.
Szoval nagy elmeny volt. A motor talan egy kicsit gyengecske az auto 1200 kilojahoz. Vagyishat annyira nem is csak porgetni kell. Az ules nagyon kenyelmes. A hatso ulesen is kenyelmesen el lehet ferni. A valto mindig is a gyenge pontja volt a peugeot-oknak. Hat nem itt. Tokeletesen jar, hiba nelkul.
Most hajtok a 2.0-as XSi kiprobalasara. Majd szolok ha sikerult. Meg majd a 180 LE-s motorra is kivancsi vagyok(jelenleg nincs piacon).

Varom a tovabbi kerdeseket.

--peacy

Előzmény: Irdatlan Angelo (-)
Ficium Creative Commons License 2001.06.03 0 0 0
Nekem eddig nulla 3O7-em volt.
De nagyOn tetszik.
Annyit tudOk, hogy 315O3O7 Ft-tól indul.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!