Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.09.04 0 0 124
Köszi sabian!

A színe egy általam egyelőre ritkán látott árnyalat lesz: cseresznyepiros-metál. Hogy pontosan mikor vehetem át, az persze még képlékeny, szeptember utolsó napjaira ígérték az autó átadását. Már csak azért is kérdéses az átvétel, mert egy vidéki szalonban rendeltem az autót, ahol egyrészt a Pesten elérhető kedvezmény jó másfélszeresét adták (kb 150e Ft), valamint hajlandóak voltak - meglehetősen nyomott áron - beszámítani a rommá tört és megcsinált eddigi járgányomat.

Előzmény: sabian (123)
sabian Creative Commons License 2001.09.04 0 0 123
Nagyon nagy gratula!
Hányat kell még aludni???
És egy női kérdés: milyen színű lesz?
Meg hol rendelted meg végül is?
sabian
Előzmény: Az Utolsó Európai (122)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.09.04 0 0 122
Sor került a megrendelésre.
Egy 1.6-os Presence lesz az autó, néhány extrával, kobalt belsővel. Az ígéretek szerint hónap végén vehetem át.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.30 0 0 121
Remélhetőleg... Sajna egy-két dolog még függőben van, és exogén tényező. Reménykedem.
Előzmény: sabian (120)
sabian Creative Commons License 2001.08.30 0 0 120
Csak előre a (lenini) úton!
Már csak egy nap ugye???
sabian
Előzmény: Az Utolsó Európai (119)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.29 0 0 119
Na, ezt elolvasom.Épp ideje, ha minden jól megy, 2 nap választ el egy Pug 307 megrendelésétől...:-)))
Előzmény: sabian (118)
sabian Creative Commons License 2001.08.29 0 0 118
Sziasztok jelenlegi/jövőbeli Pug tulajok, kollégák!

Nem tudom olvastátok-e a szeptemberi Autó Magazinban az összehasonlítást, amely a Focust, az új Civicet, az Astrát, a Golfot és a 307-est.
Az eredmény a következő: "A 307-es nem csak a formájával hódíthat: ára hihetetlenül kedvező, biztonsági és kényelmi felszereltsége is első osztályú. Praktikus karosszériája, kényelmes utastere a kategória legjobb ajánlatává emeli a francia újdonságot".

Annak ellenére, hogy az AM nagy marhaságokat szokott írni és, hogy a német befolyás is érződik rajtuk, ez egy korrekt írás, amellyel egyet kell érteni. És Golf/Astra ide vagy oda, még a 307 nyer. Ígéretes darab...

üdv:
sabian

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.29 0 0 117
Attól függ, hogy ki vagy és hol lakozol, mint tulajdonos.
Egy 4 miilió fölötti 307-esre vidéki (megyeszékhely) cégtulaj esetében kb. 13 ezer/hó díjat mondtak, Budapest magánszemély (fiatal, 30 alatt) kombinációra azonban 17 körül.
Előzmény: mezga geza (116)
mezga geza Creative Commons License 2001.08.28 0 0 116
Hali

Nem tudjatok mennyi lehet kb a casco az 1.6 premium-ra?

aamen Creative Commons License 2001.08.27 0 0 115
peugeot fabian.

hali,

aamen

Előzmény: Az Utolsó Európai (114)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.27 0 0 114
Ez tuti? Honnan az info?
Előzmény: aamen (113)
aamen Creative Commons License 2001.08.27 0 0 113
most szoltak, hogy oktober 1.-tol rendelheto a 307 110 HDI, a premium kivitel 4.8 misi.

hali,

aamen

T.Z. Creative Commons License 2001.08.17 0 0 112
Hát igen, beleszeretni nem nehéz... Nem tudom, pl. a 309-es és a 307 minősége között milyen arány van? Mert azért, valljuk be, annak idején a 205 és 405 között is ég és föld volt :))!

Üdv:
Zoli

Előzmény: SzJa (111)
SzJa Creative Commons License 2001.08.17 0 0 111
Biztos csak ennyit bír... A 405 -nél még talán adtak a minőségre, és strapabíró autót akartak csinálni,ma meg már csak az eladások számítanak... Eredetileg én is egy 405-ösbe szerettem bele, de az új Peugeot már nem az a Peugeot. :-(
Előzmény: T.Z. (105)
Szkátó Creative Commons License 2001.08.17 0 0 110
Tegnap ültem egy 307-be (utasként). Engem egyáltalán nem fogott meg. Jellegtelen autó 0 stílussal.
Ja! A barátnőm akciózása nyomán egy kicsit megtörte a vezetője. (lökhárító, jobb első lámpa, jobb sárvédő.) Bemutatóautó Győrbe (világoszöld) szóval ezt ne vegye meg senki, mert nem volt zavartalan a gyerekkora...:)
aamen Creative Commons License 2001.08.16 0 0 109
tenyleg, a 307-be bele lehet tenni nem gyari hanszorot is? valamelyik citroenes forumban volt szo rola, hogy a xsara hangszoroit egyaltalan nem trivialis lecserelni, mert valami nem szabvanyos rajtuk.
ha megvolt a csere a 307-ben, megirod, mit tettel bele, mennyibe kerult, es milyen lett az eredmeny?

hali,

aamen

Előzmény: Törölt nick (106)
zsuri Creative Commons License 2001.08.16 0 0 108
Az Opel Astra 6 és Seat Leon 8 hangszórós gyári hangszórói elég jól szólnak. Próbáltam mindkettöt, sokkal jobban szólnak, mint a Peugeot-ban, abban kicsit tényleg olyan kartondobozszerü a hangzás. Ezzel most nem a 307-est akarom lehúzni, csak azt mondom, hogy van olyan középkategóriás autó, amiben jó hangszórók vannak. Amúgy nálam az a hangszóró jósága, hogy legyen elég hallható basszus nagysebességnél is és legyenek szép magasak, de nálam se a végfok + mélynyomó az alap, amihez viszonyítani kell.

Értékelem, hogy mennyi energiát befektetsz abba, hogy visszakapd a Peugeot-tól a pénzed. Én már valószínüleg hagytam volna az egészet és saját költségre kicseréltem volna. Amúgy teljesen igazad van.

Előzmény: Törölt nick (106)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 107
Ez az DaddyPop!

Szurkolok neked. Majd én is így teszek. Csak megtanulják... Azt azért írd már meg, hogyon és mennyiért oldottad meg a jó hangzást!

Előzmény: Törölt nick (106)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.15 0 0 106
A hifit illetően: a fejegységekkel (rádió-magnó, CD-tár) semmi problémám, szerintem korrekt cuccok. A hangszórók viszont gyalázatosan vacakok (bár elismerem, hogy valószínüleg minden középkategóriás kocsiba ilyeneket raknak), és ezen most el is vitatkozgatunk majd egy ideig a Peugeot-val. Szerintem egyértelműen konstrukciós hiba, hogy a gyári készülék teljesítményétől messze elmarad a szintén gyári hangszórók teljesítménye, ergo a drága készülék nem használható megfelelően. Nem vagyok hajlandó elfogadni azt, amit a Peugeot emberei számtalanszor közöltek velem, miszerint: "az autóhifi a Peugeot-nál is mostohagyerek; nem fektetnek rá hangsúlyt"! Röhej, nem? Amikor a szalonban megveszed a szép új kocsit x millióért, akkor senki nem közli veled, hogy pl az autóhifit majd ki kell cserélni, mert gyárilag elég gagyi - kb úgy szól, mint egy papírdoboz. Félreértés ne essék, én nem akarok extra végfokokat meg mélynyomókat meg egyebeket a kocsiba, csak azt várom el, hogy amiért fizettem, az megfelelően működjön is.
Kb 3 hét telefonálgatás után annyit sikerült elérnem, hogy a Peugeot Hungária visszatéríti a hangszórók árát, de mivel ez csak kb 11e Ft, sokra nem megyek vele. Mindegy, adják csak vissza, aztán majd folytatjuk a boxmeccset, mert előbb-utóbb ki fogják fizetni az új (és jobb) hangszórók árát is.
Előzmény: szistipisti (71)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 105
Miért kell a kuplungot szétszedni a 100.000-es szervíznél ?!?!?!? Nekem most van 200.000 a 405-ömben, és azért kell csak cserélni, mert az előző gazda valószínű rengeteget csúsztatta - ilyen hamar nem szoktak elmenni!
Előzmény: SzJa (103)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 104
Általában igazat adok neked, de a 307 - es gyári 16" - os alufelnije úgy jó ahogy van. Nincs az a 100 000 Ft - os utángyártott amiért odaadnám. Komolyan mondom. Szerintem a felni szépségét nem lehet önmagában megítélni, csak a kocsival együtt. Persze sok gyártó kínál alufelnit szériában, vagy extraként de azok többségében tényleg nevetséges 14-15 colos csúfságok. A 307 nagyon nem ebbe a kategóriába tartozik. Nézz meg egyet! Te kicserélnéd-e akármilyenre is?
Előzmény: zsuri (99)
SzJa Creative Commons License 2001.08.15 0 0 103
De. Sajnos az enyémből jön a csattanás...:-( Egyébként nem most kezdte, hanem még garancia idő alatt, de azt mondták nem számít, majd úgyis szét kell szedni a 100 ezres szervíznél...
Én meg amúgyis a rejtélyes motortartó-gumibak-kopogással voltam elfoglalva...(amiről később kiderült, hogy az tulajdonképpen a kanyarstabilizátor...) azóta magam szerelem az autómat!
Bár én nem vagyok "frencsájz" szervíz, de annyi baj legyen...:-)
Elnézést a nem igazán 307-es hozzászóláshoz...:|
Előzmény: T.Z. (101)
BFeco Creative Commons License 2001.08.15 0 0 102
SzjA kollega most eppen a P206-sat takaritja :-))!
Sajnos az O PUG-ja a beteg :-(((

BFeco (Fabia)

Előzmény: T.Z. (101)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 101
A kuplung felengedésekor csattanós. Ugye nem a Peugeot?
Előzmény: SzJa (100)
SzJa Creative Commons License 2001.08.15 0 0 100
Mármint melyik milyen? Az én 5 ajtós 1.4-es Presence 206 -osom, vagy a BFecó 1.4 68LE "comfort" -ja?
Előzmény: T.Z. (98)
zsuri Creative Commons License 2001.08.15 0 0 99
Könnyüfémfelni: nekem soxor az van, hogy a gyári könnyüfémfelni nem tetszik, ill. drága. Ezért én - amikor annak idején kerestem az autóm és újban gondolkodtam - mindig letárgyaltam a kereskedövel, hogy én a normál gumi helyett télivel kérem a fémfelnit - a könnyüfémfelni+gumi pedig legyen az én gondom.
Előzmény: szistipisti (88)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 98
Ez milyen autó? Csak nem a B.Fecó által egekbe magasztalt Fabia?
Előzmény: SzJa (96)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 97
A nagy adag smiley-t kihagytad! Szerintem egy kicsit befordult a srác! "Zselés", ahogy Te mondanád :))))).
Üdv:
Zoli
Előzmény: Az Utolsó Európai (91)
SzJa Creative Commons License 2001.08.15 0 0 96
Nem tudom mit akar BFecó "implicite", nekem 206-osom van, de a Fecó Fábiája jobb...:-(
Apropó... Látott már valaki olyat, hogy üresben járó motornál, a kuplung felengedésekor egy nagy csattanás halható? 24e Km.
A 307 nekem egy kicsit csúnyácska... persze tudom, tudom...:-)
Előzmény: Az Utolsó Európai (91)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 95
Megnéztem. Alapvetően nekem nem tetszenek a kombi autók, de ez állati jól néz ki.
Előzmény: aamen (94)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!