Keresés

Részletes keresés

TAYFUN Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12193
Érsekcsanád? (Hosszú a neve)
Előzmény: smith (12191)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12192

Arra nem, annyira nem ismerem a tolókat, ilyen festéssel meg pláne..

Viszont te sem tudsz a dunaújvárosi havariáról közelebbit?

Előzmény: smith (12191)
smith Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12191
#1 Kérdésre válasz, valaki?
Előzmény: smith (12188)
Tom_ Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12190

Malwin: Mázlista! 

Inkább csak szerencsés. Amiről Te beszélsz az a festék-árjegyzék. :-))))))

Előzmény: MALWIN (12189)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12189
Mázlista!:-))
Előzmény: smith (12188)
smith Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12188
Ma délelőtt a hídon áthaladva eszméletlen forgalmat láttam a vízen. MALWIN, figyelsz, az elsőtől az utolsó képig 23 perc volt!
#1 Először ő jött hegymenetben, két szenesbárkával (méghogy nincs vízi szállítás Dújvárosba...). Kérdés, ki ez, ha hol jár?
#2 Felfelé is van mozgás, egy toló a veszteglőhelyre rendezgeti bárkáit, völgybe' érkezik a Bondar95 2x2 féligrakott bárkával. (a gázló megint 22dm, mert jött négy nap alatt majd ötven centi víz.)
#3 A híd alatti szűkület után két tolatmány várja, hogy a Bondar átérjen, az egyik egy szokásos,...
#4 a másik annál furcsább: egy ukrán? toló által előfogatolt, minimum 2x2 bárkás egység.
(a képek minőségéért bocs, de az erős ellenfény, a felhőzet, és a Dunát fodrozó szél nem egyszerűsíti a dolgot, plusz még siettünk is volna.)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12187

Mivel fordították a hidat?

Volt ott egy toló időnként, aztán eltűnt.

Előzmény: Thernitibi (12182)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12186
Viszont én felismertem smith kollégát, bár még sosem láttam :-))
Előzmény: Enzo (12185)
Enzo Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12185
Én például nem hittem azt hogy Te vagy az...
Előzmény: Z. Z. (12184)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12184

Nem az arcokat kellett volna kiollózni, hanem a Minolta Dimage Z1-gyet :-)))))))

Előzmény: Enzo (12183)
Enzo Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12183

Én itt görcsölök a fotó oly módon való körbevágásával ami nem sérti a személyiségi jogaitokat (ezért nem szabályos méretű), erre Te lebuktatod magatokat!

:)))

Előzmény: smith (12174)
Thernitibi Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12182
Előzmény: MALWIN (12179)
Gracioso Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12181
Én gondolkoztam, hogy kimegyek a haveromhoz, egy kis sörözés amúgy is belefér, :))de sajna a 7végén dolgom volt. :( Valószinűleg tudok majd nyújtani jobb képeket is, mert a barátom fotózott egy párat, ráadásul a munkahelye pont ott van, ahol eddig állt a híd. Szerintem az első webkamera (http://www.bratislava.sk/most5.htm) pont az ő épületükre van feltéve. (Hétfőtöl neki is van otthon netje, ha minden igaz, akkor nemsoká ő is szinesíteni fogja a topikot, főleg pozsonyi hajós képekkel) Egyébként a 2. webcam (http://www.bratislava.sk/most5zoznam.htm) nem teljesen off, mert az előtérben látszik az egyik Amadeus, megismerni a kis tetőcskéjéről.. :))
Előzmény: Tyler_ (12178)
Tyler_ Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12180

csak abból gondoltam hogy majdnem, hogy - ha megfigyeled - a mozgatott rész jobb oldali vége perspektívában még kicsit lejjebb látszik, mint a parti csonk vége. ha már teljesen benn volna, akkor elvileg egy vonalban kellene lenniük, vagy esetleg a mozgatott rész végének kellene feljebb látszania (a hídpályában lévő ív miatt), nem?

(persze lehet hogy tévedek)

Előzmény: MALWIN (12179)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12179
Szerintem már benn is van a helyén, az egyetlen mederpilléren.A maradék útpályát gondolom befüggesztett kéttámaszú tartókkal oldják meg.
Előzmény: Tyler_ (12178)
Tyler_ Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12178

mindjárt beér a híd a helyére...

nyerő ötlet ez a webkamerás közvetítés, még sosem láttam hídépítést. így utólag erősen elgondolkodtam, hogy megérte volna elmenni élőben is megnézni :-) de most már mindegy.

 

brutális az az alkotmány, amivel viszik. tud valaki valami közelebbit róla? kifejezetten erre az alkalomra építették?

Előzmény: Gracioso (12175)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12177

Szívesen,máskor is!

 

Más: Kinek van infója arról, hogy egy román tolókedden megfeneklett a dunaúji kikötő bejáratánál?

A NSz hírei között szerepel, mint ahogy az is, hogy csütörtök estére tudták levontatni onnan, és addig, idézem: "a hajóforgalmat is le kellett állítani".

A hajó kapitánya ellen a vízirendőrség szabálysértési eljárást kezdeményezett.

 

Megint más.

Ugyanebben a számban szó van a Dunaferr-ről és a DAM-ról is, mindkettőt svájci-ukrán befektető vásárolta meg.A nyilatkozó furcsállja, hogy nincs kihasználva a vízi szállítás.

Lehet, hoyg az ukránok nagyobb szeletet akarnak a fuvarpiacból, mint eddig, és Dunaúj lesz az új bázisuk?

Előzmény: HG. (12176)
HG. Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12176

A tegnapi napról:

 

Szerintem a dolog jól sikerült, főleg a némiképp viharos előzmények ismeretében. A káposztás csülök is nagyon finom volt, Főszakács Úr, köszönjük :-)

 

Ami a szakmai részt illeti, a többekkel folytatott beszélgetés során most már én is - aki "négy lábbal" a földön állok, és gyárilag hiányzik belőlem az optimizmus - látok komoly reményt arra, hogy a két gyönyörű 400-as megmeneküljön. (Mert ne feledkezzünk el a Bakonyról sem, aki felett az ítélet kimondatott, és a végrehajtás közeli dátuma is ismert!)

 

A vételi szándék több oldalról is adott, és véleményem szerint a közúti szállítás sem lehetetlen. Végül is a hajó csak jó 4 méterrel hosszabb, és másféllel szélesebb mint a Lellék, így a szabvány 2 *3,5 m közúti sávban elfér, és talán a forgolódás is megoldható. Ami a magasságot illeti, a hátulját - bárki veszi meg, úgyis át fogja építeni, hogy a "kukucskálót" beépítse, így végül is "csak a kormányállást kell úgy ahogy van levágni. (De visszatenni ám! Ne legyen Hunnia...) A szállítás mintegy 8-10 milliós költsége - bár jelentős - vállalható egy olyan vállakozónak, aki nem szeretné, hogy évekig ne tudja használni a hajóját.

 

A kulcskérdés a hajó fenéklemeze, a hajó ezzel a lemezzel még "bárhol a világon" elmenne 10-20 évet, de sajnos - mint ahogy azt az illetékesektől megtudtam - a balatoni előírások különösen szigorúak :-((( Érdekes, hogy a géházból mindenhol egyértelműen hegesztettnek tűnt...

Enélkül a hajó átalakítása, és felújítása nem kerül eszméletlen összegekbe, talán még új motorral sem.

 

Legfeljebb nekem kell majd átalakítanom a programjaimat, és kevesebbet fogok hajózni a Balatonon (mert nem nagyon lesz mivel - ami a szép hajókat illeti:-((( , és többet járkálok majd a Duna partra... Személy szerint továbbra is kissé szomorú vagyok, és fenntartom a véleményemet, hogy a cég hosszú távon leginkább önmagával szúr ki, de ha nagyjából hasonló formában megmenekülnek, akkor ebben #&%/* világban már ennek is örülni kell.

Gracioso Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12175
OFF
Ez előző webcam meghalni látszik, de itt egy új a pozsonyi híd beforgatásáról: http://www.bratislava.sk/most5zoznam.htm

ON
Előzmény: smith (12157)
smith Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12174
Enzo!
Te viszont bennünket találtál 'jó háttérnek' a kishajókhoz? ;-)

Gulács:
Ez a hajó túlélt már néhány dolgot, én bízom benne, hogy találkozunk vele még, és csak pihenőbe vonult el a kikötő sarkába.
HG. Creative Commons License 2004.09.19 0 0 12173
Az még csak hagyján, de kikötéskor a hajóvezető + a kormányos + 3 KiFi (ahogy a művelt német mondja :-))) tartózkodott szerény személyemen kívül a kormányálláson, ráadásul utóbbiak "je, vezetek, jejeje" stb. szöveggel minden hátul lévő piros és zöld gombot megnyomtak, én még már azt vártam mikor fogják őket szép ívben bevágni a vízbe... :-)))
Előzmény: Z. Z. (12172)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12172
Úgy látom, Tom kollégán kívül más is utazhat a tetőn:-)
Előzmény: cavman (12171)
cavman Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12171

Jól van no.. De türelmetlen q:-))

 

http://kep.tar.hu/cavman/index.phtml?aid=27673963

Előzmény: Z. Z. (12169)
Enzo Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12170

Tök jó képek, megtaláltátok az ideális hátteret a modellekhez?

:)

 

Előzmény: cavman (12162)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12169

Na most már akkor megy fel a képtárra is..

 

Warning: getimagesize: Read error! in /home/tar/kep/templates/frame004.part on line 2

cavman - siófok
Előzmény: cavman (12162)
Enzo Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12168

Amúgy nem kellett kétszer fordulni, pedig az se lett volna rossz.

Következő áldozat?

Következő áldozat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előző két áldozat:

2 pár csavar, egy pár kormánylapát

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszajött a Gulács?

Nem, de őt talán nem kell félteni:

Tuk-tuk-tuk-tuk-tuk!
Előzmény: Enzo (12166)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12167
 Láttam még a Rákóczit is mozogni. A városnéző hajókon kívül egyéb forgalom nem volt.
Enzo Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12166

Huhh, lebuktam... Most a többiek baromi irigyek lehetnek...

:)))

 

Amúgy sok minden egyebet is láttuk:

Kishajót szárazon:

 

Hú de szépek!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyhajót szárazon:

Hú, de amorf!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És lila hajókat vízen:

20 perc+50 perc=1 óra 10 perc, wapd be, hogy ne unatkozz!
Előzmény: Z. Z. (12164)
Z. Z. Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12165

Én tanulmányi elfoglaltságaim miatt sajnos nem vehettem részt a siófoki rendezvényen, de így legalább valaki tudósít a budai rakpartról is. Az Európán násznép utazott. Három háttérrel az esemény:

 

off

Igaz ugyan, hogy vidéki gyerek vagyok, de nem ma kezdtem a csavargást Budapesten. Mégis meglepődtem, amikor a parton nézelődve véletlenül a Duna Intercontinentál tetejére pillantottam, hogy Mariottnak hívják, az Atrium Hyatt meg Intercontinental lett. Úgy látszik, valahol lemaradtam.

on

Z. Z. Creative Commons License 2004.09.18 0 0 12164

Enzo!

Neked már csak a gépházban jutott hely a séta alatt?

Mennyien voltatok a sétajáraton? Kellett kétszer fordulni?

Előzmény: Enzo (12163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!