Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Rendszám: JOB-378 Gyártmány: IKARUS Típus: 266.25 /82 FŐ/ Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Tényleges adatot tud valaki a Credok rendelkezésre állásáról?
A 2013-tól folyamatosan megújuló pécsi buszállomány sikerében az új automata váltók is nagy szerepet kapnak.
A Tüke Busz Zrt. három hullámban összesen harmincöt új (két Credo Citadell 19 csuklós, öt Credo Econell City és huszonnyolc Credo Citadell 12 szóló) autóbuszt állított forgalomba, egyetlen jármű kivételével mind az Allison automata sebességváltóját használja.
Az autóbuszok meghibásodásának, a kieső járatoknak a száma 2013 első negyedévéhez képest 98,8 százalékkal csökkent, az új járművek már forgalomba állásuk után nem sokkal, 2013 szeptemberében másfélszer nagyobb futásteljesítményt tudtak felmutatni, az átlagos üzemanyag-felhasználás a szóló buszoknál 1330, a csuklósoknál 6 százalékkal csökkent.
-AOB-nál csak a számokat nézték a sorrendnél, a bötűt nem.
-ANS-nél meg (gondolom) a 266-osoknál beszerzés idejét (BX 74-74 a BY-ok között)
-Mohácsnál csak '91-'92 a zűrös, '82-ben szíp sorba osztották, igaz a GC-k a végére kerültek
-Pécs: '82-ben a helyis 260-asok sorba lettek kiosztva GF 02-től GF 22- fejbőlnemtommeddig (BZ 12-05...54), a 280-asok persze nem - hajkurászhatom is azt tízenX-et ami hiányzik...
"Még egy darabig biztosan várni kell arra, hogy igazán komoly vasúti fejlesztés valósuljon meg Baranyában: a 2014 és 2020 közötti időszak tervei között a megyét érintő sajnos nem szerepel. "
Még mindig ezerszer kellemesebb, mint a Jászkun/Tisza/Körös-féle totális káosz, vagy a Vasi-féle kisebb káosz.
Amúgy elég sokáig azt gondoltam, hogy azért kérték pont a BPT/BPV sorozatot így az aktuális kockákból, hogy a T a távolságinak, a V a városinak feleljen meg. De inkább csak az történhetett, hogy nem volt akkor éppen egyben 320 rendszám...
Inkább a miskolci perverzió...azokkal mindig van valami furcsaság.
Ott volt pl. az AKD-597 is, megjött 1991-ben a Pannonhoz, majd átkerült a PK-hoz, majd 1994 legvégén visszavette a Pannon és elvitte Komlóra. Vagy a 612, bár annak az érdekesebb élete csak a pannonos korszak után kezdődött. Vagy a BV 89-45, ami kb. 2 évet futott a Volánnál, utána megyei tüdőszűrőbuszt csináltak belőle (a rendszámát nem tudom).
Az idők szavára hallgatva kénytelen voltam a meghalt mobilom helyett egy androidost venni (Samsung Galaxy Trend Lite). Fel akartam rá telepíteni a Tüke oldalán ajánlott Transit alkalmazást, de azt írja, hogy nem kompatibilis a telefonomon lévő verzióval. Találtam két másikat, egy Czinder Gábor, és egy Werner Bálint által jegyzett szoftvert. Melyiket célszerű felraknom? (Már, ha egyáltalán müxik valamelyik a telefonomon.)
Ez egyszer évekkel ezelőtt már felmerült a nem pontos adatokkal, csak említés szintjén, hogy AOB-634 egy volt miskolci csuklós kocsi. Ugyanígy a Roburok is meg lettek említve, azok ráadásul rendszámmal.
Kiflisütő barátunk elcsendesedett mióta a Biokom alkalmazza. Nem, sajnos nem kukásnak. Forgalomszervező az a drága ember.
Nem tudom mennyi valódi közlekedési szakember olvassa ezt a fórumot de kiváncsi lennék a véleményükre a kiflisütő új ötletével kapcsolatban. Ez a 39B járat. Reggel kiraknak egy mikrobuszt a gyükési végállomásra amibe mindig át ül a 39. járattal érkező sofőr és tovább viszi az utasokat a zergeösvényen a hegyoldalba és vissza. Van a városnak több ilyen városrésze, akkor miért csak Gyükés? Ki lakik ott aki ennyire fontos pénz nem számít alapon?
Tudja valaki a választ? Talán a villanybuszos cikkben szakértőként közreműködö ptke tag. Elvégre hobbivillamosvezető, ért a villanybuszhoz is hiszen az is csak egy gumikerekes villamos.