Ejnye, Naplopó, hát komolyan vetted? Kár volt...:-)
Én ugyanis - veled ellentétben - raktam egy halom smiley-t.
Amúgy számomra a kultúráltság internetes vonalon azt jelenti, hogy minél közelebbről ismerek valakit, annál mocskosabbul sértegethetem. A jó barátaimmal már egészen durván bánok, és hát vinettu-t is ismerem úgy-ahogy...:-)))))
Na jó, meghúzom magam. Úgyis tudod, hogy a PSA a kedvencem a franciák közül:)
Szeretem a franciákat! Szeretem a franciákat!
Khm...khm..izé...azért...Rö-nó...:)))
Kissé fura számomra a CD-rádió működése. Néha fogkja magát, és elveszíti a beprogramozott állomásokat. Ez elég rendszeres pl. CD-hallgatás után. Átkapcsolva CD-módból rádióba egyszerűen nem talál semmit, amit előzőleg beprogramoztam. Tudja valaki, hogy ennek mi lehet az oka?
Aki nem jön el a találkára utólag ne reklamáljon. Keblemre öleltelek volna augusztusban, de hát ugye...a fufme nagy úr. Mindent kifacsar az emberből:)))
Szomorú vagyok, hogy egy digitális ribanc miatt nem tudtunk versenyezni...de hát én ott voltam:)))
Lehet, hogy nem elég direkt a kormányzás a Focushoz képest, lehet, hogy bólogat a kocsi, viszont sokkal könnyebb egy peugeot-st keríteni egy rugalmassági tesztre élőben, mint egy nagyszájú turbódízeles fordost, aki főállásban fikáz mindent, ami nem Zastava. Mindezt gondolom alsóbbrendűségi fóbiái kompenzálásául, vagy most vezeti le a várható (persze amennyiben hajlandó végre próbát tenni) vereség okozta felgyülemlett feszültséget :)
Én észrevettem: nem elég közvetlen. No de ezen egy focus után nincs is mit csodálkozni. Viszont azt bizton lehet állítani, hogy egy izgalommentes, kényelmes utazóautó. Ugyanúgy bering a fékezés utáni megálláskor mint a focus. Mintha egy bárka lenne:))
Egyelőre kissé szokatlan a kormányzás, részben mert a szervo számomra erősebb az ideálisnál. Az eddigi kímélő használat alatt nem vettem észre semmit rendkívüli gondot a kormányzásban.
Ajtókárpit sem hiányzik olyan nagyon. Az a kék betét kellemes hatást kelt, és nem koszolódik. A Bravo-n full ajtókárpit díszelgett, de a teteje annak is műanyag volt - szvsz logikusan. A Punto II plüsse például eléggé szívja magába a port-koszt, mert folyton ott könyököl az ember.
Csak hogy en is beledumaljak:
A hasznalati utmutatoban ugy irjak ezt a tulajdonsagot, hogy ha az egyedi beallitast nagy homerseklet elteres eseten a rendszer felulbiralja, es AUTO modba kapcsol. Tehat pl ha leallitaskor a kulso homerseklet 18 fok, inditaskor pedig 5 fok, akkor AUTO modba kapcsol a gep.
No, hát én nem fájdítom a fejem ilyesmikkel. Nem akarom szándékosan zavarba hozni a rendszert. Akkor kapcsolok eco-t, ha nem akarom, hogy a klíma működjön.
Nálam ilyen nincsen. Ha pár másodperc múlva újra indítom, akkor marad az eredeti felállás. Csak akkor lesz auto mód, ha közben a beállítotthoz képest számottevően megváltozik a belső tér hőmérsékelte, páratartalma stb.
sabian
És mi van akkor ha:
-reggel beindítod, úgye AUTO módban kezd.
-rögtön átteszed ECO módba, és modjuk feljebb teszed a ventillátort.
-léállítod a motort, majd elindítod megint.
15 másodperc telt el, és már nem akarja lefújni a párát???
Ez bág. Az AUTO mód azért van, hogy használd, ha akarod.
Az ECO mód pedig azért van, hogy használd ha akarod, függetlenűl attól, hogy menyit állt a kocsi, és hogy reggel van-e.
Ugyanolyan autóm van, mint Neked.
Megnéztem, 23 fokra állítottam a klímarendszert ECO módban leállítás előtt tegnap este. Ma reggel indításkor bekapcsolt a klíma és elkezdte szárítani a szélvédőt.
Fícsör.
Az enyémen nincs ECO mód itt lehet egy értelmezésbeli differencia. Kulcskivesz = crtl+alt+del. Amikor újra indul, az adott körülményeknek megfelelően teszi.
sabian
Ui.: fontos! ez az én autómban van így
A motor leáll, kulcs kivesz NEM ctrl+alt+del. Próbáld ki. Járó motornál tedd ECO módba. Álj le, vedd ki a kulcsot, zárd be a kocsit. 1 óra múlva indítsd be a kocsit, az még mindig ECO módban lesz, hiába van 50 fok. Bezzeg reggel beülsz, van vagy 5 fok, de ECO Mód helyett AUTO mód (vagyis megy a klíma motor is), ÉS NEM AZÉRT, MERT DURVÁN PÁRÁS AZ IDŐ!!!, és azt akarja leszárítani minél elöbb.
Mackor
Valahogy úgy van ez, hogy felülbírálhatod a rendszert és az mindaddig úgy is marad, hiszen ez a felülbírálás. DE, ha motor kikapcs, akkor az egy "kontroll-alt-delete" gyakorlatilag, és egyetlen érték marad állandó, és az a hőmérséklet. No a pici autó - legalább is az enyém - kutyakötelességének érzi, hogy mielőbb elérje a gazdi által beállított hőmérsékeltet és ezért mindent meg is tesz=auto mód.
Nyáron kellemes 21.5 fok, másfél ventillátor. Kint 38 celsius, Olaszország, no szél (és a hajam :))). Autó leparkol, irány a csúszdapark. 5 óra felé jöttünk ki és az oroszlánom a napon állt. Lehetett vagy 45+ fok benne. Beültem, motorindít. Elkezdi fújni a meleg levegőt az eredetileg beállított ventillátor sebességen, de már auto módban. Majd gyorsul és gyorsul és gyorsul. Megérkezik a hideg levegő, ventillátor lassul. Úgy érzem már kellemes az idő, kézzel felülbírálok. Másfél perc alatt nagyon kellemes idő lett benne és lehetett folytatni a krúzingolást az olasz felvidéken...
Ha a különbség nem nagy: pl a levegő odabenn 23 fok, bent 21.5 van beállítva akkor no auto mód, hanem a beállított módban szépen lehűti a beállított módra.
Fícsör!
sabian
Akkor nem fogalmaztam pontosan. Amit te írsz, az az AUTO módra pontosan igaz, de ha az AUTO módot felülbírálom mondjuk pl. levegőelosztás tekintetében, akkor az úgy marad akkor is, he közben lemegy a nap, elered a hó, stb. mindaddig, amíg ismét AUTO módba nem teszem, hisz a felülbírálásnak pont ez a lényege. Kivétel az általam leírt többórás állás esete.
Esőérzékelős ablaktörlő: mindig ki lehet látni vele, néhe kicsit túlbuzgó, de a problémás eseteknél mindig megoldás a folyamatos törlésre állítás (szitálásnál ui. túl ritkán töröl, ha meg nem szeretjük, hogy megugrik, ha kamiont lát szembe jönni, akkoris mego.). Mindenki maga dönti el - szvsz kényelmes, hogy nem kell figyelni az ablaktörlőre, és mindig kilát az ember...