A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Gyári garancia, nem biztosítás, ami mintegy extra tartozék megrendeléseként szerepel a BMW Motorrad 5 year Warranty szöveggel.
Viszont most nézem, hogy a 2020. 01. 01. után forgalomba helyezett gépekre automatikusan van egy un. mobilitási garancia (BMW Motorrad Mobile Care), ami a gyári garancia idejéig érvényes. Azt nem tudom, hogy ez hosszabbodik-e a +2 év garanciával. Ez kisebb javításokra, defektre, nagyobb javítésok esetén szervizbe szállításra, szállástérítésre, cseremotorra, javított motor külföldről hazaszállítására, stb. érvényes Európán belül - de egyes esetekben van felső limitösszeg.
kereskedők tojnak a 8 milliódra. vettem új motort, szinte én éreztem megtiszteltetésnek, h eladtak nekem. előre el akarták kérni a teljes árat, mondván az importőr csak úgy adja nekik oda gépet. szín nem az volt, amit rendeltem. kiderült, h az új évjáratban nem volt az a szín, én egy olyanra böktem rá a szalonban (használt volt), ami már nem volt. de azért mondták, h olyan lesz. nem az lett, mindegy, végülis tetszett. kézvédő felszerelésénél összekarcolták a műszarfal plexit. utána: 1000-es szervizen, nem csavarták be az olajbetöltőt, csak visszarakták. egy csavart nem ellenőríztek le. ha nem vagyok résen, átvernek az olajszűrővel (legolcsóbbat rakják gyári helyett, a gyári árán). másik új motort úgy adták át, h mire hazaértem szakaszosan megnyúlt a lánc, mert túl volt feszítve. az egyik gumi öntéshibás volt, és alacsony sebességnél kígyozott az első kerék. más most nem jut eszembe. szval lehet vagányan bemenni, h egy olyat kérek, de leginkább magasról letojnak. főleg az alulfizetett értékesítők.
"mit szólnál egy olyan vevőhőz, aki 6%-ot kér engedni az árból, 15 ezerért ő választ rá gumit, és ha nagyító alatt valami nem stimmel, akkor nagyon csúnyán néz rád? :)"
No várj, ha a meghirdetett áram a piaci ár felett van 20%-al, abból engedhetek neki 6%-t :) Ha nem alkuszik, akkor meg a választott gumit is megkapja, na jó, 15e ért.
Hát... ez használtmotor, de felőlem nézegetheti nagyítóval, sokmindent nem talál. :-) Felőlem nézhet csúnyán is :-) Alkudozhat is, ez Magyarország, itt lehet, aztán vagy megegyezünk vagy nem :-) Az, hogy milyen gumival kéri, az is csak ár kérdése. Még házhoz is szállítom a motort ingyen.
A felszereltségen nem nagyon tudok változtatni :-)
De egy biztos, amit mondok, vagy ígérek, az úgy van, úgy lesz. Ez utóbbit hiányolom a kereskedőkből...
Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy poénkodsz, cinkelsz, netán gúnyolódsz :-)
Most vettem Beringet a Fokt motornál Budapesten, de csak azért mert a Bering gyárt ilyen hatalmas méreteket (nem sima 5XL hanem W5XL, tehát szélesebb fazon) az akkora melákoknak mint én. Jókat olvastam még a Büse márkáról is, azt ha jól emlékszem a MotoCity forgalmazza, Győrben és Budapesten van üzletük.
mit szólnál egy olyan vevőhőz, aki 6%-ot kér engedni az árból, 15 ezerért ő választ rá gumit, és ha nagyító alatt valami nem stimmel, akkor nagyon csúnyán néz rád? :)
A 2021-es modell konfigurátorában is ilyesmi összegre emlékszem. Minden esetre az én számlámon az az összeg szerepel, így azt fizettem ki. Késő bánat, eb gondolat... :-(
Most az ezres szerviz a soros, amint olyan lesz az időjárás, terveim szerint viszem Boglárra, és úgy éppen 1.000 +/- 50 km lesz a műszerben. Utána szólhatnak a harsonák, és jöhet a tavasz és a szezon és a kilométerfalás :-)
Igen, ez ilyen én sem teljesen értem. Ha rajta hagyod akkor a sárga villogó lámpa azt jelzi, hogy feltöltötte az aksit és áram alatt van készenléti állapotban. Amikor úgy ítéli meg, magától bekapcsol és tölt. Szerintem nálad azért történt ez mert merültebb fázisban indítottad újra, mert szerintem mozgatja az aksit. Tölt-merít-tölt-merít......, de ezt csak gondolom, nem tudom mással magyarázni. Én már inkább nem hagyom rajta, mert én meg úgy jártam, hogy indultunk túrázni és kíváncsiságból én is visszatettem és 80%-ról kezdte újra a töltést. Én azóta amikor feltöltött, leveszem nem hagyom rajta és azóta nincs ilyen gond. Ma is töltöttem, amíg ott tevékenykedtem 96%-ról indult és kb bő fél óra alatt végzett is. kb 3 hetente szoktam tölteni ilyenkor amikor nem mozdul a motor. Én így csinálom, szerintem mindenki másképp.
Nincs itt semmi zavar. Amit én feltettem az R 1200 RT LC mivel nekem az van. Lehet, hogy közben módosították. Én azt gondolom mindíg azt kell elvégezni és pontosan úgy ahogyan a gyár előírja. Ha az 1150-esbe Staburags-ot ír elő akkor azt kell használni.
Utána néztem a kardán kenésnek . A lényeg hogy lítium bázisú kenőzsír kell , nem tartalmazhat MOS2-t. Szerintem ez ugyanaz mindkettő , csak más gyártótól.
Tegnap rákapcsoltam az akksira, töltött is, elment 96%-ig, mikor is világított a zöld LED, ami "full" jelzés. Rajta hagytam, ma ránéztem, és mit látok, tapasztalok? A kijelző sötét, a "Power" sárga LED villog, és bármely gomb megnyomására sem reagál semmit. Ez így OK?
Kihúztam, újrakezdtem, kb. 93%-ról kezdte a töltést...
Ez szerintem attól is függ, hogy mikor veszed a garit. Azt mondták, hogy az ezres szervizig tudok csak garit hosszabbítani, utána már nem - aztán lehet, ez mézesmadzag volt csupán.
Nemcsak, hogy voltam a Wallisnál, de már megkötöttem a +1 év gari hosszabbítást.., minden adatom a gépben volt már (az októberi garis gumiharang cserénél felvették). Reklám is jön már az e-mailemre, szóval kellene már kapizsgálják, hogy én vagyok az új tulaj.
Rákérdeztem a bmw garancia plasztik kártyájáról, hogy még mindig nem kaptam meg, de sajnos ez már nem fér bele a 78e forintos árba :(, így egy több oldalas szerződésen kívül amit négyrét hajtva begyömöszöltek egy olyan bmw-s reklám tartóba, nem kapok mást.