Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cinemazealot Creative Commons License 2009.09.18 0 0 23158
Szerintem még mielőtt megállítana a rendőr, nézd meg gyorsan, hogy nem égett-e ki véletlenül tényleg mindkét féklámpád. Ez lámpaburánként 1 vagy talán 2 csavar és max. 5 perc. Az izzókban két izzószál van (helyzetjelző + fék), a vastagabbat nézd!
Előzmény: Verwolf (23157)
Verwolf Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23157
Sziasztok.

Van egy olyan problémám, hogy a féklámpáim nem világítanak, csak a 3. pótféklámpa.
Mivel annak nagyon kicsi az esélye, hogy pont egyszerre ég ki mindkét égő, ezért tanácsot kérnék, hogy mi lehet még a probléma?
Talán biztosíték? De akkor miért ég a 3. lámpa? Vagy nem azonos biztosítékra van kötve?
(2002-es 76 pacis fajzat)
cinemazealot Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23156
Kollégák, köszi a tippeket! :)
Előzmény: valos (23154)
Tudi66 Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23155
Szerintem jól gondolod.:) A szervizben nagyon szívesen kicserélték volna a szelepet, kb. 30-rugóért, de így 1-2 liter benzin árából is meg lehet úszni! Azért ez nem mindegy!:))))))))
Előzmény: ratio (23151)
valos Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23154
A féktísztító eltünteti az olajat. neked nem az kell. csússzon a bovden a házban.

tehát olaj kell, tisztítás után. mondjuk szilikon is lehet. az enyém, mint a vaj. persze pár hétig a féktisztítónak is van valamennyi kenő hatása. egyszer fújjad be értelmes
sprével. Hidd el évekig jó lesz.
Előzmény: Törölt nick (23152)
valos Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23153
Féktisztíto nem olajoz, azért kell ennyiszer hozzuányúlnod. utánna valami olajos sprével fújjad be.
Előzmény: Törölt nick (23152)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23152
Nekem is ez a gond!
Szorul a bovden! 17e az új belőle!
Én havonta egyszer lepattintom a váltórol a motortérben és kiveszem a tartóból, aztán féktisztítóra egy darab vékony tömlő, nyomom rá a bovdenre az asszony meg rángatja a váltókart előre hátra.
És mint a vaj! Nyáron kevesebbet kell!
Ha összeadom az 5 perceket havonta, meg a tisztító árát akkor nem éri meg kicserélni!
Előzmény: cinemazealot (23149)
ratio Creative Commons License 2009.09.17 0 0 23151
Csak úgy gondolkodom.
Többen is írtátok, hogy jól megpörgetni és elalszik a hibajelző.

Hát régen szó volt róla, hogy a rövid utak nagy ellensége a katalizátornak, és idő előtt tönkre is mehet miatta.

Talán ez is lehet az ok:
Katalizátor miatt hibát jelez, majd a "megpörgetés" után már nem. Talán kiég az az anyag belőle, ami a hibát generálta.
Előzmény: Tudi66 (23150)
Tudi66 Creative Commons License 2009.09.16 0 0 23150
Az én kis "rakétámban" nincs fordulatszám mérő:) Nem is ez a probléma, hanem az ,hogy két helyen is bemérettem, és az egyik (márka szerviz) nem talált hibát, kitörölte a jelet, de a "maszek" szerint (5000.-) kipufogógáz visszaömlő szelep hiba van. Mindezek ellenére simán levizsgázott a "rakéta" és mint mondtam egy kis "vadulás-130-150" után el tűnt a hibajelzés. Lehet, hogy csak ki kell hozni az autóból a lehetőségeket? Természetesen a normális határokon belül:))
Előzmény: valos (23148)
cinemazealot Creative Commons License 2009.09.16 0 0 23149
Sziasztok!

Nem tudom, tapasztalt-e valaki már ilyesmit: a váltóm függőleges irányban hidegebb időben nagyon nehezen mozog. Indulás előtt általában muszáj kicsit bejáratni (ide-oda rángatni néhányat 1-2 vagy 3-4 fokozat között), de pl. nyári melegben, amikor tűzi a nap a kocsit, úgy megy, mint kés a vajban.

Egy haverom azt mondta, hogy szerinte a váltókar alatti persely (vagy mi...), ami a sebváltó kar mozgását "kontrollálja" és tömve van zsírral, beszáradt. (Nem tudom, tényleg van-e ilyen.) A szervizben gondoltak már a bowdenre is, amit megsprickoltak valami kenőanyaggal és egy kicsit javult is, de nem lett tökéletes.

Ötlet?
valos Creative Commons License 2009.09.14 0 0 23148
Havonta egyszer megkell küldeni, mert a számítógép érzékeli, hogy mit vársz a kocsitól. Városban tötyögök, visszaveszi a teljesítményt. Néha megküldöm: jobban gyorsul, kevesebbet fogyaszt. Így érzem. Nemkell száguldozni. 2-esben is meglehet csínálni. 6000 körül pörögjön egy párszor. Eléred a 6000-ret vissza állsz Azután még párszor.
Előzmény: Tudi66 (23147)
Tudi66 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 23147
Régebben felmerült egy olyan hiba, mikor kigyulladt a (chekk) lámpa. Nekem 2 éve világított, de idén egy kicsit megcibáltam a "rakéta" bajuszát (130-150), És láss csodát. Lehet, hogy a városi forgalom teszi tönkre az autómat??? :)))
triker Creative Commons License 2009.09.13 0 0 23146

köszönöm, akkor a jó ajánlatnak tünő váltóhibás felejtős. Valószinű a nagyobb súly miatt az 1000-es motor sem lenne jó választás.

 

Előzmény: PaBiBá (23145)
PaBiBá Creative Commons License 2009.09.12 0 0 23145
Én 1.3-ast vettem anno, mert volt "szerencsém" egy 1.0-est használni előtte pár napig. Ha nem nagyon akarsz 50-nél többet menni, nem mész ki a városból vele és főleg csúcsforgalomban használod, akkor lehet alternatíva az 1.0-es az olcsóbb ára miatt. De fogyasztásban szerintem nem jelentős a különbség, de még ez sem tudja feledtetni a viszonylagos gyengeségét, dinamikátlanságát. Mondjuk ezt tudod valamennyire korrigálni avval, hogy pörgeted, mert akkor 60-70-ig nem olyan gáz, de akkor pont ott vagy a fogyasztással, hogy sehol. Ami jön a réven, megy a vámon ...
Ha meg kimész a nagy faluból, akkor meg csak a gondok jönnek, ott már egyértelműen az 1.3-as a nyerő!

A váltóm pedig nemrég önkezűleg szervizeltem, mert halk kerepelés jött belőle. Bontott sehol, mert típushiba, ami olyan 150.000 km körül programozható javítanivaló, állítólag.
Én megreszkíroztam, hogy csak a csapágyakat és a szimmeringeket cserélem, az haver kedvezményével is majd 30.000 volt. Erre jött még a 2L váltóolaj szintén brutál kedvezménnyel 8000-ért. Szerencsém volt, nem kellett megint levenni, megszünt a hang.
Plusz saját munka. De ha kidobálja a sebességet, akkor szinte biztos, hogy szinkrongyűrű, esetleg fogaskerék, amit csak csoportfogaskerékként kapsz meg ...
Nekem csak munkadíjként ajánlott több szerelő 40-50K körüli összeget, erre jött pluszban az alkatrész ára.
A bontott meg ha lett volna, olyan 60-80 körül minden garancia nélkül (pontosabban beépítési garancia, miszerint berakom, ha xar, visszaveszi 2 napon belül)
Remélem sikerült valamennyire segítenem.

Előzmény: triker (23143)
sanyooo Creative Commons License 2009.09.12 0 0 23144
Az egy literes gyenge ehhez a kasznihoz, meg fogsz őszülni, ha azt veszed!
Előzmény: triker (23143)
triker Creative Commons License 2009.09.12 0 0 23143

Szevasztok!

Használt vásárlás előtt állok.

Mit javasoltok főleg városi használatra 1,0, vagy 1,3 76lovast?

Fogyasztásban melyik a nyerő?

Másodikat kivágja , ennek a javítása mennyibe kerülhet?

előre is köszönöm a javaslatokat

newlosh Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23142

A biztosítékház jobb szélső oszlop középső relénéhelynél volt a baj. (a muteréban legalábbis 3 hely van de csak a felső 2őben van relé, az alsó üres). a relének van 2 álló és 2 vízszintes érintkező lába. az alsó vízszintes lábhoz tartozó csúszósaruról tört le a vezeték, ami a biztosítékházba hátulról csatlekozik és asszem tök fekete sodrony réz vezetékhez tartozott.

http://balintkft.unas.hu/shop_ordered/2498/shop_pic/unas_694577.jpg 

egy ilyen csúszósaruban maradt a vezeték a blankolásig. a szigetelt résznél tört el pont saru végénél. fura mert sodrott vezetékek nehezebben törnek el mint a teliek.

remélem most érthetőbb voltam.

Előzmény: Dzsonszii (23141)
Dzsonszii Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23141
Egy fotót légyszi, honnan tört ki, és mi. Vagy írd le pontosan, hol és mi, milyen színű vezeték, elég ritkán kell nekem a motorházba nézelődni. Törött drótot láttam már párat, de olyan helyen, hogy fél megyében nem fűtöttek miatta a villanybojlerok, igaz ott egy kicsit nagyobbacska volt az a relé.
Előzmény: newlosh (23136)
KikiBácsika Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23140

Szia!

 

Engem érdekelne.

Folytathatnánk privátban?

Írj ide légyszíves számot és felhívnálak.

csosz@freestart.hu

 

Köszi.

Előzmény: doki64 (23139)
doki64 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23139
A téligumik kompletten szerelve centírozva 4db. 165/65/R14
Előzmény: doki64 (23138)
doki64 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23138
Sziasztok!
Tipusváltás miatt keveset futott téligumik felnistől eladók.165/65
Valamint tetőkorlátos wagonra keresztrudak,1pár.
KikiBácsika Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23137

Nekem 4 db kellene :(

Téli gumit keresek, jó állapotút 165/65 R14 méretben.

 

Előzmény: Törölt nick (23135)
newlosh Creative Commons License 2009.09.07 0 0 23136

Hello

Meglett a kocsi hibája.

Csütörtökön megint előjött a hiba, hogy fulladozott az alapjárat, azt le is fulladt a kocsi. Elkezdtem nézegetni, piszkálgatni az elektromos csatikat, és a biztosítékháznál egy reléhez vezető vezeték ki volt törve a csatlakozásnál, és a mozgatástól most teljesen kicsúszott a helyéről. Ha érintkezett, ment a moci, ha kiszedtem, lefulladt a moci. Majd beszartam rajta. Ki látott már olyant, hogy egy sodrott vezeték kitörik a csúszócsatlakozóból? Most jól odaforrasztottam, penge megint a gép, lehet rá számítani.

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23135
Ha valakinek kellene!

1. 165/65 téli
2. 165/65 téli 2db
h.c.s Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23134

A bal első motortartó bakot kell jól befújni szilikonnal...

 

üdv

Előzmény: T.Adee (23133)
T.Adee Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23133
Szevasztok!
Régi motorosoktól kérnék egy kis tanácsot.
Párom 5 éves Wagon R je egy ideje(néhény hónapja)
nyiszogás szerű hangokat produkál vhonnan elölröl.
A hang általában kanyarodás után,vagy egy kátyú,gödör után jön elő.
Egyenes haladásnál jó úton nem hallani.
Mit nézzek meg az autón?Mi okozhatja?
Köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23132
Voltam a Homasitában. Megvettem, felszereltem.

Köszönöm a tippet!!!!
Előzmény: ratio (23126)
kkn Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23131

Nem a brand a lényeg, hanem a kút. Minden brandból akad pancsolós. Ráadásul az OMV is csak a Dunán a tankerrel elérhető, ésszerű távokon forgalmaz osztrák cuccot. A hálózat nagy részébe a MOL-tól veszi.

 

Nálunk az egyik kollégának volt ismerőse az OMV kúton, az mindíg szólt neki, mikor ne menjen tankolni, mert nem igazán jó a benzin éppen. Gondolom, akkor volt olyan fuvaros, akivel lehetett akciózni.

 

Úgyhogy nem biztos, hogy a márka miatt megy jól, hanem esetleg épp az a kút nem pancsol.

Előzmény: valos (23124)
bleaksmile73 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 23130
Üdv!

Egyik ismerősöm cserélne Wagon Michlen téli gumit, Ignis alá való 14colos 165-175 szélességű gumira!
A 4 gumi talán egy-két telet volt használva!
Valaki?
KikiBácsika Creative Commons License 2009.09.04 0 0 23129

Köszönöm, sikerült is.

Sőt a bowdent is megtalálta, ami ugye rögzítve kéne, hogy legyen a tolokapcsolóhoz. Ott is tudom állítani :)

 

Üdv.

Előzmény: Nihil1965 (23128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!