Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Birdiee Creative Commons License 2011.12.12 0 0 5467

Sajnos úgy találták ki a trafót,hogy nekünk a lehető legrosszabb legyen..Egyben van sajnos az egész sor a gyertyákon.A rángatás nekem is megvan...Ha kicsit nyomom a gázt akkor rángat mint őrült.Több gázra már nem.Vaterán is lehet találni használt trafót(nem ajánlom),de csak kipróblás után ha mégis úgy lenne,hogy az kell neked bele.Ha a trafó kihagy/rossz 1 hengernél,akkor azért elég durván rángat és sokat veszít a lovakból.Rázkódik is az autó kalapál össze-vissza.

Rádiósmagnóm van nem cd-s,csak cd tár vezérlős.Cd táram is van az autóban az anyósülés alatt.Egyiket sem használom mert tettem bele másik fejegységet.Eladáson még nem gondolkodtam de ha mégis akkor megbeszéljük privátban.

Előzmény: Lord Vader (5466)
Lord Vader Creative Commons License 2011.12.12 0 0 5466

Köszi, én is végfokra gyanakszom, mert kb. fél óra használat után kezd el hülyülni, majd lhallgatni...aztán kicsit pihen az autó, újra elindulok és bekapcsolom, akkor megint jó kb. fél óráig...

El is adnád a rádiódat, ha igen, kb mennyiért? CD-s vagy kazettás?

 

AP Fault: a trafó az egy egység, vagy hengerenként van külön? 40 ropi...hát nem a világ vége, de most nem esne jól kiadni. :( A 70 km/ óra körüli kis gáznál rángatás megvan még neked, vagy sikerült meggyógyítani?

Előzmény: Birdiee (5465)
Birdiee Creative Commons License 2011.12.12 0 0 5465

A rádió hábája szerintem végfok lesz,de nem vagyok szakértő.Nekem van gyári rádiósmagnóm,ha erre jársz szívesen kipróbálhatod vele!

Antipollution hibát és dadogást nekem a trafó okozott anno..Elsőre csak néha volt ez a hiba,majd gyakrabban,végül minden indítás után és valóban nem ment 1 henger.Ha trafó akkor olyan 15-18 ezer a használt.De érdemesebb újat venni 35-40 körül van azt hiszem.De ha valóban kihagy 1 henger azt érezni mert rendesen elmegy az ereje...Sok minden más is lehet egyébként csak leírom nekem ez okozta.Diag simán kimutatta,hogy nincs égés x hengerben.

Előzmény: Lord Vader (5464)
Lord Vader Creative Commons License 2011.12.12 0 0 5464

Még mindig nem oldódott meg a rásió problémám, valakinek nincs ötlete?

Esetleg keresnék gyári rádiót, akár csak próbára, akár megvételre, olcsón.

 

Továbbá, azon kívül, hogy a klíma kezd érdekességeket produkálni (lehet ezt resetelni valahogy?), jött egy Antipollution Fault, ami pár naponta (vagy 50-100 kilométerenként) visszatér. Ilyenkor az alapjárat elkezd hullámozni és eléggé egyenetlenül is jár, olyan, mintha kihagyna egy henger. Lehet ez gyertya hiba? Vettem hozzá egy szett NGK-t, de még nem jutottam el a cseréig.

Egyéb tapasztalat valakinek? Tudom, rakjam Lexiára, de hátha vannak "szokásos" betegségek, amit meg tudok nézni diagnosztika nélkül is... Ja, az autó még mindig egy első szériás 2.0 bennzines.

 

Köszi a segítségeket előre is!

Előzmény: Lord Vader (5416)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5463

Mindenkinek van egy elképzelése arról, hogy mekkora motor kell a kocsijába és általában ennek megfelelően választ. Nincsen ezzel semmi baj, hiszen ennek megfelelően fog utána közlekedni. Mikor autót kerestem nem is néztem mást, csak a kombikat és a 2.2HDI-t, mert már 2.0 is kicsinek tűnt. Természetesen az is elrángatja az autót de közel 20%-al erősebb a nagyobb motor. Ez emelkedőkön, gyorsításkor nagyon meglátszik! Semmi bajom nincs a kisebb motorokkal, csak tudom mennyire képesek és mennyivel előbb elhasalnak. 3,5tonnás 70 lóerős teherautókkal járkálunk, azok is elballagnak az utakon, de az élettartam...

Remélem és kívánom is, hogy soha semmi bajod ne legyen a motorral, de én mindenképpen kihagyom. ;)

Béke!

Előzmény: unomma (5459)
Konrad Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5462

Szerintem szánj egy kicsit több időt egy Betg-vel való beszélgetésre ezekről, szerintem mindben tud segíteni - mert amiket írsz, azok jobbára nem tartoznak a "normális működés" kereteibe :/

Előzmény: leonel (5460)
Konrad Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5461

A 120-nál a 3000 nagyon sok, szerintem. És egy ekkora testű autónak a 150-160 az utazó tempó, más kérdés, hogy nálunk csak 130 a megengedett. 150-160 az nem észnélküli nyomás, azt hiszem... Amiről te beszélsz, az a 190-200 :)

(C5 I, 2.0 HDi)

Előzmény: unomma (5455)
leonel Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5460

Sziasztok!

 

Friss C5 tulajként lenne pár kérdésem.

Mivel még nem ismerem az autó sajátosságait nézzétek el nekem ha butaságot vagy evidenciát kérdezek. :)

Következőek a tapasztalataim:

 

-Parkolás után akár 1/2-1 órával is kicsit megereszkedik a kocsi hátulja. Általában ha kinyitom valamelyik ajtót akkor elkezd dolgozni a szivattyú és megemeli, de volt olyan is, hogy már ment a kocsi (elindulás után kb 50m-t ) és akkor emelte fel a fenekét.

 

-Alapjáraton halk - magas frekvenciájú fütyülés hallható - ha mozgatom a kormányt változik a hang  - vagy épp el is hallgat egy pillanatra.

Gázadáskor 1500-as fordulat felett pedig fixen megszűnik.

 

-Tegnap tapasztaltam: ha finoman nyomom a gázt: nyomatékosan megy mint a barom (2,2HDI) de tegnap egy forgalmi helyzetben kb 2000-2200-as fordulaton kellett kettesben egy padlót nyomnom: és leizzadtam - közel sem indult el a kocsi mint ahogy kellett volna. olyan volt mintha erőlködne.

 

-Fogyasztás: városban tojással a pedál alatt 8,5  (6 gang kézi) pályán 110-120 nál 7,4-7,6 : nem sok ez egy kicsit?

 

Fap rendszer ok  - és diagnosztika komoly hibát nem mutatott! Itt köszönöm mégegyszer Betg kedvességét, hogy a múlt heti rohanásban tudott rám időt szakítani egy gyors diag elvégzésére. 

Azóta is gyűlnek a tapasztalatok!

 

Köszönöm!

unomma Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5459

Nyilván egy 2.2 hdi erősebb. De szerintem az 1.6-os is kellemesen mozgatja a c5-öt. Én hidd el én sem a külső sávban mozgok általában az autópályán, és nincs műbőr kalapom sem..Csak azt akartam mondani, hogy az ész nélküli taposást, és a karbantartás hiányát nem szereti ez a motor-sem! Én minden autómra nagyon vigyáztam, lehet ezért is volt mindegyik francia autómmal "szerencsém".

Előzmény: Tibcsi37 (5457)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5458

Már én is gondolkodtam sportdobon és direktszűrőn. Nem a hang miatt, ahhoz már öreg vagyok és nem is illene az autóhoz. Hanem a gyorsabb gázreakció és könnyebb gyorsulás miatt. De amíg ki nem lyukad a dob magától addig nem válok meg tőle, de ha cserélni kell, akkor tuti vmi kellemes darab kerül majd fel hátra. Az ideális egy komplett kipufogó rendszer csere lenne, de ahhoz meg nincs kedvem ($$) :)

Előzmény: unomma (5456)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5457

Nyilván nem a Te autód ellen beszél senki, de a tények attól még tények maradnak. ;) Annó az átkosban mindenki szidta a dáliákat hogy rohadnak, meg szétesnek, de van olyan ismerős, akinek 2 is volt és egyik sem rohadt. Neki szerencséje volt, de nem ez volt az általános.  Említhetnék sok más típushibás autót is, de attól még szerintem is kicsi az 1.6Hdi egy ekkora dobozba. Az én első szériás kombimat nagyon vidáman viszi a 2.2Hdi és észre sem veszi ha 150-160-al megyek, pedig 230ezer felett van benne óra szerint. :)

Előzmény: unomma (5455)
unomma Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5456

 Csatlakozom tanult betg kollegámhoz, ha már most sport dobon töröd a fejed, az a nagy Dakota álmoskönyv szerint nem sok jót jelent az elkövetkező autód számára.. Esetleg BMW, Honda Lada, Trabi..:))

Előzmény: Mr.C5 (5453)
unomma Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5455

Hagyjátok már békén azt a szegény 1.6 hdi-t.. :) Normálisan hajtva, karbantartva, nem versenyautóként- teherautóként kezelve semmi baj vele. Kellemesen autózható. Miért forogná szét a lelkét?? 120-nál 3000. Az sok? Ha 150-160-al nyomod neki ész nélkül, akkor más a téma. Azt nem szereti valószinű. Helyén kell kezelni őkelmét. Egy igen kellemes utazóautó. De nem bolondbiztos!  (C5 II 220.000 km.) Na.

Előzmény: Mr.C5 (5452)
betg Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5454

Jó bele az utángyártott  meg tudom csinálni , sportdob az meg minek ebbe az autóba?

Előzmény: Mr.C5 (5453)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5453

Erre valaki valami okosat? :

 

Mekkora a kipufogó csőrendszer átmérője? Univerzális katalizátort lehet be rakni a törött helyett, mert csörög gázadásnál elég sűrűn, vagy valami speckó citroen kell?

Van valami különleges módja a beszerelésnek amit tudni kell? Mert meg kell ejtenem a cserét mindenképpen.

Új dobot is kéne vennem mert furcsa hangja van annak is. Sportdobból tudtok valami jót? Ami nem hangos, de mégis van valami hangja.

 

 

Mr.C5 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5452

Hát ez meredek. Kezdtem feldolgozni amit mondtál, hogy tegyek le az 1.6 os motorról, mert amit kinéztem C5 III. az is 1.6 os volt. Így már végképp letettem a dologról. Sejtettem hogy nem elég a motor a nagy vashoz, de hogy ennyire nulla legyen ezt nem gondoltam. Kombihoz gondoltam, hogy abszolút hurka az 1.6 os HDI motor, de mostmár világos hogy szétforogja a lelkét hogy megmozgassa a vasat, ahogy az illető szeretné. 

Akkor még spórolok egy kicsit a C5 III.ra a a 2.0hdi motoros verzióra.

Előzmény: betg (5451)
betg Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5451

Legújabb rémálom 1.6 hdi c5 kombi felhív emberünk ,hogy szétesett a lendkerék nem megy az autó , odavontatták próbálom beindítani nagy csörömpölés kattogás !!

Gyanús ,hogy ez nem lendkerék no mindegy váltó le ( egy tervezési csőd a váltó leszerelése)

Hoppá a lendkerék ugyan elég szar de szétesve nincs , levételkor furcsa dogot tapasztalok a főtengely két vége külön életet él

kettétört a főtengely 150ekm van benne, beszéltem egy két ismerőssel mondták ,hogy ne izguljon a tulaj ez nem egyedi eset ,ettől persze nem nyugodott meg.

betg Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5450

ok nem gond adok , de ha eljössz akkor kipróbáljuk,mert ha nem lexiával néztétek akkor előfordul ,rossz adatokat látsz.

Előzmény: gabi1955 (5449)
gabi1955 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5449

Kedves Druszám.

 

Abbol gondolom, hogy amit nálam mértünk 147 milibárt, annak gyujtáson 0-k kellene lenni és gyújtáson is 147 mbár volt meg mindegy volt, hogy mekkora fordulaton pőrgettük a 147 mbár álandó volt. Légyszíves próbakén adj nekem egyet és ha ez a bibije, akkor megveszem tőled. Legyen szép a hétvégéd és kedves családodnak. Üdv. Gabi

Előzmény: betg (5448)
betg Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5448

Szia Gabi és miből gondolod ,hogy az a baja?

Előzmény: gabi1955 (5445)
zoolan65 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5447

Sziasztok,

 

407 fórumról vagyok, ha valakinek gondja van a fűtéssel, nevezetesen a terelőlapát töréssel

annak tudok segíteni.

 

zolforg.hu

betg Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5446

Szia hány db kell?

Előzmény: gabi1955 (5445)
gabi1955 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5445

Köszi Tibikém, megtaláltam, már csak szereznem kell egyet és kicserélni. esetleg valakinek van e, de csak jó állapotú. Üdv. Gabi

Előzmény: Tibcsi37 (5444)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5444

A motortéreben a tűzfalon találod majdnem középen. 2 gumisző és egy elektromos csatlakozó van rajta mindössze.

Előzmény: gabi1955 (5443)
gabi1955 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5443

Köszöntelek benneteket ilyen késön, de nem hagy a C5-söm aludni. Lenne egy kérdésem felétek. Légyszíves mondjátok meg nekem, hogy az első szériás C5-ben hol találom meg a kipufogógáz nyomáskülönbség-érzékelő szenzort? Értékelhető válaszaitokat előre megköszönöm. Üdv. Gabi

leonel Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5442

Szia,

 

engem érdekel. 

 

Küldtem mailt

Előzmény: foci000 (5441)
foci000 Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5441

Mesterek. Ha valakinek kell télire 2 jó gumival 4 db lemez felni szoljon.

Minden van gumi, de kettö sz.r.

 

Ha kell vihetitek. valami apró pénzért

 

 

Erikaviking Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5440

A C5-ben 146 000 valós km van és semmi gondom a kuplunggal, lendkerékkel (lekopogom), pedig (2,0 hdi 136 Le) alacsony fordulaton sokkal gyengébb, lefulladásra hajlamosabb mint a 2,0 hdi 110Le hdi ami lefullaszthatatlan. 140 000 k környékén lett a gyári (talán Galfer volt) fékbetét cserélve, de elől-hátul elkopott. Ferodo Premiumot vettem és ugyanolyan jó, és csendes, nem nyikorog.

A 406 2,0 hdi-ben (110 Le) 340 000 km-nél kellett a második kuplungtárcsát cserélni, de akkor cseréltük a lendkereket +szerkezetet is, az lehet még bírta volna, de már csúszott ismét. Kb 100 000km-től kezdve leállításkor és indításkor is nyekkent a lendkerék, de ettől függetlenűl tökéletes volt és az új 10 000 km után is elkezdte csinálni. Egyébként egy légtömegmérőt és 2 generátor szabadonfutót kellett addig cserélni, semmi más hiba nem volt, 1 dl olajat nem kellett utántölteni, végig maxon maradt a 10 000 km alatt.

zolko004 Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5439

Szia Gabi!

 

Az itt olvasottakból gondoltam, hogy ha eddig hajtották rendesen, akkor azért benne van a pakliban a kuplung csere is... ha nem így van, akkor annak csak örülök!

Egyébként ha napi szinten pesten járkálnál a dugóban, akkor az valószínűleg lerövidítené az élettartamát a kuplungnak is rendesen.

Korábban egy S40-es volvót nyúztam, abban 220Ekm-nél még gyári kuplunk ill. féktárcsák voltak. Ha annyit bír a C5-is, akkor semmi gond.

Még sajnos nem jutottam odáig, hogy a nevemre vehessek egy C5-öst, de dolgozok rajta keményen! Ha Isten is úgy akarja, akkor jövő héten meglehet.

Mindenesetre már várom nagyon.

Valószínűleg a vonóhorgos sötétlila lesz a kiválasztott:)

Előzmény: gabi1955 (5430)
unomma Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5438

Úgybizony!!

Előzmény: Tibcsi37 (5437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!