Hát nekem, csak kaszni nem kell, de egy működöképes 4T waresz kéne bontásra. 20000 Ft körül, és pécs környékén, de a lényeg, hogy ne kerüljön sokba a haza juttatása.
A kék Abschleppwagen elvihető kilós árban! Itt áll a melóhelyem előtt (Posta Járműtelep), lejárt a vizsgája, és NEM lehet levizsgáztatni! Ugyanis az új rendszerben N1 gépjárműosztályban a számítógépes program nem ismer 3-tengelyes példányt. Márpedig ez a Barkas az ... N2-N3 (kisteher-nagyteher) kategóriában már igen, de ott meg a megkívánt fékerő töredékét mérik csak a fékpadon (na persze ... a 6 dobfék ...), ott meg azért bukik meg. Egyből hívtam a tulajt, mikor megtudtam, és közöltem vele, hogy ameddig vizsga van a zöld autómentőn, addig megy, aztán QKA ... :o(((((
Amúgy a kék asz'szem, hogy Dacia-motoros, mindenesetre 4T. A zöld meg 2T.
Sajnálom, hogy gondod akadt az autómentővel! Eredeti 2T motorral szerelt, nem átbarkácsolt pl. Dácia-motoros? Viszont örülök, hogy nyomára akadtam! Alkalmasint, majd egyszer, szívesen találkoznék Veled és/vagy a Barkas-os kollégával is, ha nem bánnátok! Egy kép Neked és a Barkas-os Úrnak!
Remélem nem sértek meg vele senkit, ha eladásra kínálok itt egy 1971. novemberi Wartburg 353 De Lux-ot.
Az első tulajdonosa adja el, mivel 26 év és 72 ezer közös kilométer után típust vált, beül egy Dacia Loganba, hogy hétvégenként másik autót moshasson az udvaron :-)
A kocsi esőben, hóban sose járt, mindig garázsban aludt, a kasztni makulátlan, a motort kb. egy éve felfúrták gyűrűtörés miatt, a kipufogó vadonat új.
A műszaki 2008. őszéig érvényes, a zöldkártyát nem tudom, de nagyjából még egy fél évig jó.
Az ára kb. 100 eFt, de kicsit lehet alkudni is.
Megnézni Borsodnádasdon (Ózd mellett, Borsod megyében) lehet, de ha kell, fotót csináltatok róla és elküldöm e-mailben.
Minden eredeti, korróziónak nyoma sincsen.
Bezúzni vétek lenne, de a családban senkinek nincsen affinitása a kétüteműek iránt, viszont nálatok lenne esélye az életben maradásra.
Ha valakit érdekel, akkor e-mailben a nevemre kattintva, vagy mobilon a 70/379-5870 számon tudunk értekezni.
De igen, ez az. Jó szolgálatot tett az elmúlt héten, mindkét Wartburgomat vitte a hátán. Most egy kisebb üzemzavar miatt (99.95 %, hogy a karbi tűszelepe akadt fenn) ugyan reggel megállt, és HÉV-vel mentem tovább (esélyem sem volt megjavítani, szerszám, idő, és alkatrész híján ...), de délután beindítom, és még ma visszakerül a tulajdonosához.
Más: esetleg nem te küldtél KMGY műszer ügyében e-mailt a freemailemre? Ha igen, akkor bocsáss meg, de tárgytalan a bolt. Cserealapnak kellett volna a KMGY a 3-órás Wartburg műszeregységéért cserébe PiZo topictársamnak, de végül elvállalták a legyártását, így nem kell KMGY műszert vennem a Wartburg műszerkupoláért cserébe.
Nagyon szeretem és ismerem a Wartburgokat, no meg a Barkas-okat, Trabant-okat is! Gyerekkoromban 2-3 évente mindig új Warbink volt (9-10 db. össze kéne számolni), innen a vonzalom. Több Barkas-om is volt. Legutóbb 5 évig dolgoztam, egy hű társsal, de a téma most is foglalkoztat. Tisztelettel kérdezném, elképzelhető, hogy ezt a gyönyörű Abschleppwagen Barkas-t láttam két hétte a budapesti Róna utcában parkolni, a TV 2-vel szemben? Sajnos nem volt alkalmam közelebbről megcsodálni! Gratula a gazdinak, joggal büszke lehet e ritka darabra! Üdv.
A vízpumpa a bontott hengerfejbe vagy jó vagy nem, nem volt alkalmam működés közbe látni. Trafó most valamilyen nagyméretű lengyel van rajta (előző tulaj barkácsolta) más tartalékom sajna nem igen van, ez a 3 db se egyforma, 2 db szürke fedelű egy meg fekete. A fekete tetejűből van még 2 db lehet inkább azt kéne vinni?
Féltengelyt tudok még betenni, de melyiket vigyem a hosszút vagy a rövidet? vagy egyforma? Ki lehet tábori műhelyben is cserélni?
Féltengelyt vigyél inkább, ehhez elég egy db is, nem kell kettő mint a négyüteműsöknek. Meg valami rendesebb cro-va készletet ! Vízpumpa-darabkák minek ha van szerelt hengerfej ? Unitex trafókat lehetne elfelejteni, 40 éves gyáriak is jobbak.
Ja, hát warbúgba alvásban én is jó vagyok :-) Tuti az összes cuccot hazahozzátok, hacsak nem kergetitek meg a ménest. Az az autórádió nálad a zseblámpával is tényleg autentikus. Nekem Videoton kazettás van benne. A rádió ugyan nemrég meghalt benne, de a magnó még szól az egyik hangszórón, ha egy fésűvel felszorítom a kazit. :-)
Bár az a fűzöld szőnyeg annyira gáz, hogy szinte jó :-)
Hát ezé nem Merci, mert abban nem lehet kinyújtott lábbal aludni! :) Ez most low cost kirándulás lesz, így meg minden éjjel egy tank benzin árát spóroljuk meg!
A biciklikulcs meg jó dolog, könnyű is, kicsi is meg benne volt már eleve a készletben :)
Minden frankón befért a pótkerék mellé még a pót hengerfej is :) úgyhoy semmi nincs az utastérben csak a 4 liter olaj. Remélem azon kívül nem is lesz másra szükség!
Jók lettek a kerekek! De azért azt hadd kérdezzem meg, hogy miért nem a Mercivel mentek, azért az hosszú úton lehheletnyit többet tud. Meg rövid úton is. :-)
Meg azt az ocsmány lemezből préselt 15 féle nyílású használhatatlan bicilkivilláskulcsot ugyan minek viszed?
Elképzelhető, hogy a 2-es gyújtáskör nagyobb feszültséget állít elő, mint a többi. Nagyobb feszültség hatására pedig a szigetelés rohamosan öregedik. Esetleg célszerű lenne ránézni a gyertyahézagra, mert ha túl nagy akkor ez is okozhatja, hogy a szikra inkább a kábelt üti át.
Egyébként nekem is elekromos gyújtásom van szenes kábellel és minden rendben van.
az a baj, hogy csak az egyik henger csinálja. az eredeti idáig bírta, a lengyel nem, de most az eredeti is megadta magát... most a magyar húz át, mindegyik ugyanannál.