Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szistipisti Creative Commons License 2001.12.03 0 0 496
sabian!

Az bizony én vóltam. Minden reggel ott dugózom, csak most már 307-el. Így még dugózni is más. :-)))

Előzmény: sabian (495)
sabian Creative Commons License 2001.12.03 0 0 495
szistipisti

ha jól tudom a kovácsnál vetted át az almazöld gépet, ugye?!

Nem dugóztál ma reggel a szentendrein véletlenül olyan 1/2 8 - 8 között??? mert ott egy olyan gyönyörű almazöldet láttam, hogy csak na....hm???
sabian

Előzmény: szistipisti (491)
mopis Creative Commons License 2001.12.03 0 0 494
Hello AUE!
Van még 1 lehetőség szerintem, ami magyarázat lehet: ha járatod a motort (pl reggeli melegedés, várakozás stb), akkor az átlagfogyasztás negyedóra alatt is 1,5-2 litert ,,ugorhat,, a kijelződön és menet közben ezt nehezebb letornázni. Nem tom, hogy nálad áll-e ez, de talán magyarázat lehet.üdv
Előzmény: Az Utolsó Európai (493)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.03 0 0 493
Hali Flakkon és Pugfan!

Annyit én is tudok, hogy ezek a fordulatszámok igen alacsonyak. Csakhogy a motor egyszerűen nem kíván többet. Lehet ezt érezni, biztos vagyok benne, hogy Ti is tudjátok, miről beszélek... Mikor mégy negyedikben, és érzed a motoron, hogy nyugodtan fölválthatsz, sőt: érdemes váltani.
A motor pedig 1700-tól tökéletesen húzóképes, akár egy TD. 2000-től pedig előzni is lehet vele ötösben. 3500-at forgatni rajta városban egyszerűen fölösleges túráztatásnak tűnik, higgyétek el.

Másfelől pedig: én pontosan így közlekedtem akkor is, amikor 8.5-öt evett a gép vegyes üzemben. Ez tehát kevéssé lehet az ok véleményem szerint. Ami inkább ok lehet: a közben beállt hideg (ezért kérdeztem rá a többiek téli fogyasztására) és hát az, hogy az autó komputerét ugye újra kellett programozni (vagy frissíteni? ezzel nem vagyok teljesen tisztában). A magas fogyasztás ugyanis pontosan ettől a művelettől datálódik - tény viszont, hogy a hideg is akkor állt be.
Vélemény?
(Egyébként az újabb tank benzin fogyásából ítélve ezúttal is kb. 10 liter lesz a fogyasztás, pedig most volt egy Bp-Miskolc-Bp utam is, némileg húzósan, odafelé 160 körül, visszafelé 145 körül a pályán, országúton 120 környékén. SOK! ÉS itt bizony 4000 feletti fordulatokról beszélhetünk.)

Előzmény: flakkon (484)
sabian Creative Commons License 2001.12.02 0 0 492
gratula a géphez! irigylésre méltó, mi több megható az írás! Az új illat... no igen, még én is emlékszem ilyesmire.. :o)))

Szóval szívesen megnéznénk a gépet, no meg a többi pug-ot is jövő hétvégén. Ekkora ugyanis talit szerveztünk (immár a negyediket, ha jól számolom).

Részletek a 406 topicban. Gyertek minél többen, hogy az Utsó Európai ne érezze magát oly "kényelmetlenül" a tali egyetlen 307-ével.

sabian

Előzmény: szistipisti (491)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.02 0 0 491
Hú, hát nagyon nagyon…
A családnak is. Csendes, kényelmes és nekem most úgy tűnik, hogy egészen meglepően jól húz. Nyáron, amikor próbáltam (lehet, hogy a klíma miatt) nem tűnt ilyen fürgének. Az a legjobb, benne, hogy nagyon csendes, és még is húz. Szóval egyszerűen finom. Nagyon szép a külseje, belseje a sötétzöld kokpit a fa berakásokkal elegáns, és nagyon jó az illata (ezt csak a pszihés érzékeltetés miatt írom). Nekem úgy tűnik, hogy sok olyan hibát javítva látok, amit korábban a teszteknél kifogásoltak. Pl. kifogásolták, hogy könnyen leszakad a csomagtér ajtó kárpit, ha a fogantyúval húzzuk be az ajtót. Nekem ott csavarok vannak, nem kárpitbolhák, és az nem igen szakadhat le. Az index kar is finoman jár, soha nem váltott még át indokolatlanul fényszóróra. A kipufogó zörgést sem tapasztaltam. Teljesen el vagyok képedve az intelligencián, hogy mi mikor meddig világít működik stb. A képernyőn megjelenő új üzenetek mindig kellemes meglepetést okoznak (hú még ezt is… azannyát…). Nagyon nagyon tetszik a futóműve, akárki akármit is mond (a hegyekben lakunk) észre sem veszünk 90-100 nál olyan kanyarokat, amik korábban 70-nél is heves pulzusemelkedést okoztak a család hölgytagjainak. Szóval mindenkinek ajánlani tudom, ehhez hasonló árban nem tudok jobbat elképzelni sem nála. A téli csomag fényszóró mosójának „nyelvöltögetése”, az elektromos csomag tükörmozgatójának fülkörzése az ismerősök körében aratott igen nagy tetszést.
Egy élvezetes kellemes illatos finom kis (nem is olyan kis) társa az embernek. Nagyon lehet szeretni. A hibákról meg, nos hibák, azok meg nincsenek is. (Na jó egy azért van. Nekem nem működik az ülésfűtés, úgy, hogy hétfőn megyünk a szervizbe.)
Előzmény: knbm (490)
knbm Creative Commons License 2001.12.02 0 0 490
A többfunkciós kijelzőnél egyszerű a dolog, felkapcsolt vilégításnál a műszeregységen lévő +/- gombbal beállíthatod a fényerőt, akár a világítás nélküli üzemmód fényerejére is. A digit klíma kijelzőjének fényerejét nem tudod szabályozni.
Más. Hogy tetszik e kicsike? Már három napja, hogy magadévá tetted és még smmiről sem számoltál be.
Üdv:knbm
Előzmény: szistipisti (489)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.02 0 0 489
Esetleg meg lehet próbálkozni az info@peugeot.hu-val.
Más:
Arra tud-e valaki megoldást, hogy nappal is lehessen látni Magyarországon a kijelzőket? Kérdem ezt azért, mert ugye nálunk égetni kell a lámpát éjjel-nappal, és ha a lámpa ég automatikusan elhalványodik a kijelző fénye, hiszen éjszaka ez a célszerű. De mivel nálunk nappal is kell világítani, főleg napszemüvegben a több funkciós kijelzőből és a digit klímából nem látok semmit!!! Mi lehet a megoldás?
Előzmény: Törölt nick (488)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.01 0 0 488
Tud valaki email címeket a Peugeot Hungáriához? A weben hiába keresem...

(Emailben is jöhet. Előre is kösz.)

kakukktojci Creative Commons License 2001.11.30 0 0 487
Knbm!
Köszi az infót. Jovo héten elso dolgom lesz, hogy
ráuszítom erre a gumibakra a szervizeseket. A cserét már megrendelték, így akár az újjal is próbálkozhatnak. Kiváncsi vagyok, hogy esetleg maguktól is rájönnek-e erre a lehetoségre, amit az ismerosöd mondott. Ha nem, akkor segítek nekik.
Egyébbként való igaz, hogy leginkább motorféknél csörren meg az autó, de szinte teljesen pontosan 2400-as fordulaton, illetve az utóbbi idoben már néha alapjáraton is. Biztos a hideg teszi.

szg307!
Én a hangszigeteléssel nem is próbálkoztam, mert úgy gondoltam, hogy egy új autó ne zörögjön. Dolgozzanak rajta addig, amig jó nem lesz. Bízom benne, hogy nem tesznek kárt, csak hasznosat.

Tojci

Előzmény: knbm (476)
szg307 Creative Commons License 2001.11.30 0 0 486
Hello Knbn!

Annak a bizonyos kipufogót tartó gumibaknak milyen irányban kellene helyesen állnia? A vastag, vagy a vékony végével felfelé?

(Én a magam részéről egy akusztikus-szivacs szigeteléssel a pótkerék körül a hang java részét kiküszöböltem.)

Előzmény: knbm (476)
flakkon Creative Commons License 2001.11.29 0 0 485
Hello!

"Csak annyit csinálsz rosszul, hogy 1500-2500 1/f körül közlekedsz, városban ;-)
Ha dízeled lenne, megérteném a fordulatszámodat, de tudtommal neked benzinfalód van, így a javasolt fordszám: 2000-3500 1/f
Amúgy nagyjából a max. nyomaték fordulatszáma körül fogyaszt a legkevesebbet (vigyázat: a max. nyomatékot padlógáznál mérik, kisebb gázra a max. nyomaték lejjebb csúszik, csakúgy, mint a teljesítmény!)"

A max nyomaték körül fogyaszt fajlagosan! a legkevesebbet, de ez egy haszongépjárműnél számít, nem egy autónál!

flakkon

Előzmény: Pugfan (480)
flakkon Creative Commons License 2001.11.29 0 0 484
Hello!

Ha ilyen fordulaton használod, akkor azzal többet ártasz, mint használsz.
Ált. szabály hogy 1/3-2/3-ot érdemes használni.
Persze ez csak általános szabály.
Szerintem inkább 2500-3500 között lenne jó, bár nem vezettem még az autót :) de előbb utóbb szerintem magától is jobban pörgetnéd.

flakkon

Előzmény: Az Utolsó Európai (478)
flakkon Creative Commons License 2001.11.29 0 0 483
Hello!

Kicsit fura hogy nem tudod mit és mire írtam :)
Fizikailag lehetetlen, hogy egy autó ugyanolyan körülmények között télen és nem télen ugyanannyit fogyasszon. Mindenképpen nő a fogyasztás, főleg városban.

flakkon

Előzmény: mopis (477)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.29 0 0 482
NNNA VÉGRE!

Ma átvettem a 307-met. Húúú de marha jó volt vele hazjönni!

mackor Creative Commons License 2001.11.29 0 0 481
Sziasztok!

Elég nyugtalan vagyok, tegnap éjjel ugyanis valaki megpiszkálta a kertünk kapuját, ahol a kocsival állok. Gondolom, hogy az autó miatt tette, mert bármi más miatt egy nagyobb ugrással bejöhetett volna...
Ti hogy tudjátok, mennyire könnyű elvinni egy 307-et, és mennyire közkedvelt a tolvajok között. Amúgy egy Titán-Dipol váltóba épített váltózár van, mint lopást hátráltató eszköz beépítve.

mackor

Pugfan Creative Commons License 2001.11.28 0 0 480
AUE!
Csak annyit csinálsz rosszul, hogy 1500-2500 1/f körül közlekedsz, városban ;-)
Ha dízeled lenne, megérteném a fordulatszámodat, de tudtommal neked benzinfalód van, így a javasolt fordszám: 2000-3500 1/f
Amúgy nagyjából a max. nyomaték fordulatszáma körül fogyaszt a legkevesebbet (vigyázat: a max. nyomatékot padlógáznál mérik, kisebb gázra a max. nyomaték lejjebb csúszik, csakúgy, mint a teljesítmény!)
Előzmény: Az Utolsó Európai (478)
mopis Creative Commons License 2001.11.28 0 0 479
Szia AUE! Látva Tojci és az én fogyasztásom, én sokallom egy kicsit a Tiédet, főleg, hogy nem is nyomod nagyon. Én sem igazán és nekem a légkondi sem megy, teljes ECO-ban vagyok, mióta hideg van, bár ez az okosok szerint max 1-3 decit jelenthet per száz km. Te légkondizol egyébként?
Előzmény: Az Utolsó Európai (478)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.28 0 0 478
Hát nálam bizony egy sima tízes a fogyasztás. 1500-2500 fordulat között közlekedtem, kizárólag városban. Mit csinálok rosszul?

Igaz, közben egy napot szervízben állt az autó, de ez nem magyarázat.

mopis Creative Commons License 2001.11.28 0 0 477
szasz Flaki!
Úgy tűnik az Élet nagy mókamester és most játszik velem és a fizikával. Tehát még1cer: a fogyasztásom 7,9-8,1, bár ahogy irtad ez fizikailag lehetetlen, úgyhogy majd megkérem a 10000-es átvizsgáláson a szervizt, hogy kicsit nyomják fel a fogyasztást, hogy ne égjek be legközelebb itt a fórumon.Ma este meg majd szétverem a fedkomp-ot egy kalapáccsal, hogy ne irjon má' ki nekem fizikailag lehetetlen dolgokat.

ATTN Mindenki!
Tegnap este felhivott egy udvarias mókus egy közvéleménykutatótól és a PH megbizásából majd'
fél órán át faggatott a 307-ről, vásárlási és egyéb szokásaimról. Új tulajok számithatnak a hivásra. Ja és nagyon udvarias volt tényleg.

Előzmény: flakkon (472)
knbm Creative Commons License 2001.11.28 0 0 476
Kakukktojci!
Az ominózus gumibakot nem biztos, hogy ki kell cserélni. Ma összefutottam egy illetékessel ( müszaki vezető ott ahol én vettem ) és annyit árult el, hogy ez a gumibak egy asszimetrikus bak aminek az egyik vége vastagabb, a másik vékonyabb.
Elmondta, hogy két esetben találkoztak már ilyen problémával és mindkét esetben az volt a gond, hogy az említett felfüggesztő bakot meg kellett fordítani. Állítás a szerint ezzel eltünt a rezonancia. Én még nem tapasztaltam, de szerinte alacsony fordulaton, főleg motorfék üzemben jeletkezett ez a zizegés.
Remélem okosabbak lettünk.
kerdezoskodo Creative Commons License 2001.11.28 0 0 475

Szia TgY,

Mint írtam még nagyon kevés a km az autóbam ( nincs két hetes ), de nincsenek vele rossz élményeim. Igaz nem egy versenyautó, de azért lehet vele előzgetni és aránylag alacsony fodulaton is van benne erő. Ki kell próbálni, én elég nyugisan vezetek, és általában ketten járunk a kocsival csomagok nélkül tehát a célnak megfelel. Szóval menj el egy kereskedésbe és próbáld ki.

TgY Creative Commons License 2001.11.28 0 0 474
Hello kerdezoskodo,
Vegre valaki, akinek 1,4-es 307-ese van. Irhatnal par szot a kocsirol, s foleg a motorrol, menettulajdonsagairol. Ha belathato idon belul nem lesz 1,4 16V-s moci, akkor szamomra is ez a motor marad mint alternativa. Ha jol ertem legkondi is van a kocsidban, ezt hogy birja szuflaval a motor ?
Előzmény: kerdezoskodo (473)
kerdezoskodo Creative Commons License 2001.11.28 0 0 473

Köszi a válaszokat Utolsó Európai!

Kicsit megnyugodtam az "ICE ALERT" miatt.
A fogyasztási adatokról nem tudok beszámolni, mert még nem ürült ki a tankom és az autóm 1.4-es.

flakkon Creative Commons License 2001.11.27 0 0 472
Hello!

Fizikailag kizart hogy ne egyen valamivel tobbet.

flakkon

Előzmény: mopis (468)
flakkon Creative Commons License 2001.11.27 0 0 471
Hali!

A most vizsgált középkategóriás autók között a legbiztonságosabb!! Így pontos.
(persze lehet hogy mindegyiknél jobb, nem tudom, de nem ezt írták)

flakkon

Előzmény: szistipisti (470)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.27 0 0 470
Javaslom nézzetek át a www.vezess.hu - ra megtudhatjátok, hogy a (legújabb töréstesztek alapján) a kategória legbiztonságosabb autója a Peugeot 307. És magasan! Már megint jól választottunk. :-)))
mopis Creative Commons License 2001.11.27 0 0 469
bocsesz, hogy 2x uazt irtam, de azt hittem az elsőt megette a server.
Előzmény: mopis (468)
mopis Creative Commons License 2001.11.27 0 0 468
HI Tojci!
Gumibak ügyben a PH-val is érintkeztél? Ez vmi tipushiba ezek szerint?

Hello AUE!
Fogyi nekem 4000 km után 7,9-8,1 full város, semmi változás a hideg beálltával. üdv

Előzmény: kakukktojci (465)
kakukktojci Creative Commons License 2001.11.27 0 0 467
Mopis!
Én nem beszéltem a Peugeot Hungáriával, de miközben a az autót nagy boszen nézegették alulról az egyik szervizes felhivta oket. Valamilyen szervizes hotline vonaluk lehet, mert
ilyesmiket mondtak, hogy a "fejlesztési adatbázisban nézd meg" + hasonlók. Sajnos azt nem halottam, hogy mit mondtak a másik oldalról, de a beszélgetés után közölték velem, hogy rendelnek egy másik gumibakot. Amint megjött és beszerelték megírom az eredményt.
Tojci
Előzmény: mopis (466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!