Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sakac Creative Commons License 2009.09.26 0 0 23188
Van különbség az első és hátsó közt?
első kellene nem mellesleg...
Előzmény: sakac (23187)
sakac Creative Commons License 2009.09.26 0 0 23187
Segítséget kérnék.
Van egy wagonom 1,3 vvt 2004-s évjárat M13A-s motorral.Milyen első lengéscsillapító kell hozzá?
Wagonadmin_ Creative Commons License 2009.09.25 0 0 23186
Előzmény: Wagonadmin_ (23185)
Wagonadmin_ Creative Commons License 2009.09.25 0 0 23185
Előzmény: cinemazealot (23184)
cinemazealot Creative Commons License 2009.09.25 0 0 23184
Hümm... ezt láttátok már?

Suzuki Wagon R+ magyar szervizkönyv

:)
t.lantos Creative Commons License 2009.09.24 0 0 23183

jo lesz az motornak is.

elvileg azt szoktak mondani, hogy ilyenkor azonnal szerviz.

ki kell olvastatni, hogy mi a hiba.

 

Előzmény: chrmos (23181)
chrmos Creative Commons License 2009.09.24 0 0 23182
?
chrmos Creative Commons License 2009.09.24 0 0 23181
Sziasztok, 6 éve van wagonom 1 ideje(4 éve kb:-) )ég 1 lámpa a bal alsó sarokban a műszerfalon,olyan űllő formájú.Tudja valaki mit jelent
atyus Creative Commons License 2009.09.23 0 0 23180

Miután a 60 ah-s nem fér be, az 55 ah-s zártat nem gyártják, vettem 44 ah-st. Az éppen kicsit kisebb, mint ami befér. Beszereléssel, valami garanciával 18800 Ft,- volt a tegnapi napon. 2009-09-22-én, Székesfehérváron. Az Öreghegyen, a Lomnici utca sarkán.

Ami eddig benne volt, azt is ott szerelték be anno a Trabiba. A mester nem csodálkozott, hogy több, mint egy évtizedig működött. (12 év).

Előzmény: sanyooo (23164)
Dzsonszii Creative Commons License 2009.09.23 0 0 23179

Azt a csörömpölő hangot a katalizátort takaró lemez adja. Csak hidegen ajánlom feszegetni. Godoltam, hogy a csavarjait fellazítom, és kis fülekkel visszafogatom a védőlemezt. Na de azt a csavart meglazítani...!

Szélvédő: Az enyém, azaz mienk talán itt a legöregebb, 2000 novemberében helyezték üzembe. A festék korántsem hibátlan, pöttyök mindenhol vannak, elsősorban a holdkóros ajtónekib@szók, zippzáraszsebbel nekidörgölődzők sértették meg az oldalán a festéket. Festékleválások vannak az ajtókon, de az ablaknál nem rohad. Olyan karfiolos rohadást mint a Zsigulin, vagy a Dácsián, még az apámén sem látni.

Előzmény: cinemazealot (23178)
cinemazealot Creative Commons License 2009.09.23 0 0 23178
Lehet, hogy hülyeséget mondtam, nem kipufogódob, hanem csonk. Eddig még csak fél szemmel tudtam ránézni. :)
Előzmény: cinemazealot (23177)
cinemazealot Creative Commons License 2009.09.23 0 0 23177
KikiBácsika, egy csónakban evezünk... mármint egy wagonban hajtunk. :) Nekem tavaly tavasszal volt szélvédő cserém (kavicsfelverődés), de sem a szerviz, sem én nem tapasztaltam ilyen jelenséget. Lekopogom, eddig máshol sem. Egyedül az első kipufugódob védőlemezének tartónyúlványa adta meg magát a napokban (elrohadt), ezért most alapjáraton hangosan csörgök, de ezt reményeim szerint napokon belül helyre tudom hozni.
Előzmény: KikiBácsika (23176)
KikiBácsika Creative Commons License 2009.09.22 0 0 23176

Sziasztok!

 

Nekem egy 2002-es 76lovas wagonom van. 2 hónapja vettem kb és felmerült bennem, hogy vajon a wgonnak is típushibája-e az, ami a swiftnek volt. A szélvédő és tető találkozásnál lévő korrózióra gondolok. Én többek közért ezért váltam meg egy 98-as swifttől, mert elég komoly szinten kezdett rohadni ezen az ominózus helyen. A gumikéder kicsit a wagonnál is rálóg a tetőre ugye, ami alatt szépen megáll a saras por, miegymás. Véleményetek szerint kell-e ennek az időszakos kitakarításával foglalkozni, hogy megelőzzük a bajt, vagy nem? Jelenleg semmi korrózi jel nincs a wagonon (még) de félek, ha nincs időnként kitakarítva a gumikéder alatt, akkor talán ez is elkezd majd rohadni.

 

Köszi előre is.

 

Üdv.

ruja67 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 23175
Sajnos nincs fényképezöm .
Előzmény: sanyooo (23174)
sanyooo Creative Commons License 2009.09.21 0 0 23174
Egy fotó a tiédről sokat segítene! meg ha látnánk felnyitva is!
Előzmény: ruja67 (23172)
kkn Creative Commons License 2009.09.21 0 0 23173
Ilyet is raktak bent, csak az automaták, meg a hideg égöv kapott 44-est. Most az nem ugrik be, hogy a Wagonnál ez ment már, vagy csak a későbbieknél. Valószínűleg a kereskedésekben is megvolt ez, mert ez is gyári alkatrész, így ezt is meg lehetett náluk venni.
Előzmény: ruja67 (23172)
ruja67 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 23172
Az enyém nem pont ilyen hasonlo tipusu középen van a töltés jelzö.De látom töltés alatt van.
Előzmény: sanyooo (23171)
sanyooo Creative Commons License 2009.09.21 0 0 23171
Nekem ez a fajta van, ezt is ki lehet nyitni? Én még nem mertem feszegetni!

Előzmény: ruja67 (23165)
kkn Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23170
Egy ideje a gondozásmentesnek feltüntetett akkukat lematricázták, hogy ne látszódjanak a kupakok. Most már olyanok kerülnek be, amiken le van öntve egyben, és nem lehet levenni semmit, hogy desztvizet töltsünk bele. De párologni tud, így eltűnik az elektrolit, és meghal az akku. Vehetsz újat, ez a fogyasztói társadalom, nem szeretnek már tartós cuccokat gyártani.
Előzmény: ruja67 (23165)
sanyooo Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23169
Hopp! Kapás van! :) Hol? (ha gondolod küld magánban) Köszi! :)))
Előzmény: Törölt nick (23168)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23168
Láttam valamelyik áruházban 12-ért BOSCH aksit!
Előzmény: sanyooo (23164)
ruja67 Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23167
Azt nem tudom eredeti e mert az enyém 44ah szerintem nem az.Igen a töltést jelzö alatt van egy müanyag csik és alatta vannak a dugok rejtve feszegetni kell,de gondoltam mindegy mivel másnap veszek ujat,de siker miatt egyelöre nem volt rá szükség viszont az elsö hideg reggel majd mindent megmutat.hogy mégis mennyire ártott a száraz müködés.
Előzmény: sanyooo (23166)
sanyooo Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23166
Mit és hogyan "pattintottál" le? Az én 36 AH-a akkumon két fedél van, egyik, a kisebb, a két saru között, a nagyobb teljes szélességű tartalmazza a "töltöttség ellenőrző" szem-et. Én megnéztem most, de nemigen tudom, hogy feszegessem-e? :(
Előzmény: ruja67 (23165)
ruja67 Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23165
Május ota van egy 13.vvt wagonom az akksi gyengélkedett.elittem szerelöhöz ö feltöltötte árammal,viszont a desztilált vizet nem nézte meg ennek a következménxe az volt,hogy 2 nap mulva lemerült.Én jobban szemügyre vettem és lepatintottam a fedelet mert ugxe az volt,hogy gondozásmenes akku és látam,hogy csont száraz feltöltöttem desztiláltvizzel 24 töltés azota pöcen a gép.Ilyen is történik csodálkoztam de ez van.
sanyooo Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23164
Az én wagonom 7 éves, és most kezd cserbenhagyni az akku! :(((
Mennyiért vesztegetik azt a boscht, amit venni akarsz??
Előzmény: atyus (23162)
h.c.s Creative Commons License 2009.09.20 0 0 23163
Nem hinném, hogy itt az akksi fizikai mérete a legnagyobb gond. Nem valószínű, hogy a töltési rendszer mindig jó kondícióban tudja tartani a 60-as akksit. Nem ahhoz tervezték.
Előzmény: atyus (23162)
atyus Creative Commons License 2009.09.19 0 0 23162

Kedves klubtársak. 12 éves akkumulátorral járok 1,3-as Wagon R-el. Mostanra lassan befejezi. Reggelre mindig kifekszik. Estére is kifekszik. Nappal beindítható róla. Induláskor visít az ékszíj, de a szerelő nem hajlandó tovább feszíteni, mert attól tart, annyira feszes lesz, hogy a generátor csapágyait elkezdi felszámolni. Amikor először jelentkezett az akkubaj, pánikszerűen önindító karbantartás következett. Kb 150000 km van a akocsiban és csak most - 2 hete - lett először karbantartva az önindító. De most úgy látom vége az akksinak.

Ez a cucc, a kiállított Trabiból lett átrakva, mert  amit Esztergomban beépítettek a Wagonba, 3 évesen elszállt. A matuzsálem egy Bosch silver, gondozásmentes akku, és 1997-ben lett véve.

Most is tehát Boschra keresgélek. Nagyobbat szeretnék beszerelni, mert van egy ideiglenesen használt Csepel nagyvas is az udvarban és ha a kistraktor akkuját összehoazom a Wagon új aksijával, akkor a vén csatahajó röffenésre indulhat. Perszen nem használom minden nap...

 

60 ah-s akkut építenék be. A Wagon akkutálcánál az 10 mm-rel hosszabb. Mert 232 mm a tálca lapja, az akku pedig 242 mm hosszú. Tudna segíteni valaki, hogy ezt a fizikai problémát szépen, szakszerűen áthidaljam?

 

Megköszönném.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.18 0 0 23161
A sár ellen betöntem a lyukakat!

Olajos flakonból kivágtam a megfelelő darabot és ráragasztottam szilóval a lökhárító tetejére!
Nem látszik, és nincs sár!
Előzmény: Verwolf (23160)
Verwolf Creative Commons License 2009.09.18 0 0 23160
Levettem a lámpatesteket, és volt ott egy rakat sár.
de mire rájöttem ,hogy nem a műanyag búrát kell leoperálni, hanem csak kicsavarni az égő tokját...
De tényleg csak kiégtek. El sem hiszem, hogy 2 izzó egyszerre csinálta ezt.
Na mind1 mostmár működnek.
ugyörgy Creative Commons License 2009.09.18 0 0 23159
hali.
vedd le a lámpatesteket, izzó ellenőrzés.
Ha mindkét lámpatest hátulján 1-1 vödör sarat találsz, ne is csodálkozz :) :) ekkor célszerű az érintkező papucsokat is megtisztítani.
Előzmény: Verwolf (23157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!