Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T.Z. Creative Commons License 2001.08.14 0 0 82
Szerintem az Astra után felüdülés lesz beleülni a 307-be. Az Astra Classic-ok nagyon gyengék voltak minden szempontból, a G-k egy fokkal jobbak, te vagy az első, aki teljesen pozitívan nyilatkozik az autóról. A 307-et ugyanannyi pénzért sokkal több extrával kapod meg, ugyanakkor sokkal kényelmesebb, ergonómikusabb kül- és beltérrel. Nekem a család révén is elegem lett a német autókból - én is Peugeot-ban ülök. Ha nem is új, de maximálisan elégedett vagyok vele - a konkurenciához viszonyítva is.
Üdv:
Zoli
Előzmény: zsuri (73)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 81
Erika,

Ennyi pozitívum mellett van valami olyasmi, ami nem tetszik rajta? Előjött-e olyasmi a használat során, ami elsőre nem tűnt föl?

Előzmény: ErikaSzB (80)
ErikaSzB Creative Commons License 2001.08.14 0 0 80
No akkor egy női vezető véleménye: nemrég használom cégautóként, 1,4-es alapmodell. Szép kívül-belül egyaránt, kényelmes, halk, kellemes a műszerek és a rakodók elérhetősége, a csomagtartó elég egy családi nyaralás cuccaihoz, szuper a hűthető rekesz, a nehezen mozgó nagymami életében ez az első autó amibe igazán kényelmesen be tud szállni, az én életemben pedig az első ahol az ülésmagasság és a biztonsági öv beállításával a saját magasságomhoz kényelmesen tudom használni a biztonsági övet. Nem egy versenyautó, de magabiztosan lehet vele pótkocsis kamiont előzni, és én nem is versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen és biztonságban eljutni oda ahova indultam.
Egyszóval nagyon örülök neki!
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 79
A fehér műszerek biztosan jól néznek ki. Szerintem 4-4,1 mill körül egy igen dögös kis 307 - est tudsz összeállítani 1,6 Presence felszereltséggel, és sok-sok extra "hozzámazsolázgatásával". Én magam is ezt tervezem, és lehet, hogy én is csak tavasszal ülhetek bele. Nekem a zsánerem az 1,6 Presence ezüst metál színben 205/55 gumikkal 16" alukerékkel, kék belsővel, aut klimával, téli(fűthető ülések, fényszórómosó) és praktikum csomaggal (sok-sok rakodó rekesz), könyöklővel. Ez kb 4,15 mill-be kerül, de a kereskedő azt a 0,15 millt biztosan elengedi, így kb 4 millből szinte luxus autóm lesz. Az év végén szeretném már befizetni, mivel a felszereltségből semmit sem engedek, ezért valószínűleg tavaszig is várnom kell rá. Azt se felejtsd, hogy a trend a hasonló autók építése felé megy mint a 307, ezért biztosan sokáig, vagy talán később még divatosabb lesz, mert különleges és szép.
Előzmény: zsuri (75)
cszoli Creative Commons License 2001.08.14 0 0 78
Rokon lelek :o)

Nekem is Astra G-m van, es en is megneztem a 307-est.
Ket dologra erdemes meg figyelni:

1. A 307-esre a Casco összehasonlithatatlanul dragabb. Nekem biztos nem a legolcsobbat mondtak a szalonban, de az 18000/ho volt. En jelenleg kevesebbet fizetek az Astrara egy negyedevre! Ha 3 evig hasznalod a kocsit, ez 300-350 ezer Ft többlet, amit figyelembe kell venni az összehasonlitasnal.

2. Az Opel topicban valaki felrakott egy elözetest az uj evadbeli Astrarol. Erdemes megvarni, hatha a fejükhözkapnak es a konkurensek alapfelszereltseget (4 legzsak+ABS) ök is megadjak.

En neztem Renaultot is, Megane-t es Lagunat, Citroent (Xsarat es C5-öt), Alfa 147-et es a Peugeot-ot. Lehet, hogy marad az Astra. Jo kis auto ez, nagyobb modellböl visszaszallva se okoz csalodast. Nem tudom, milyen a Peugeot szervizek minösege, de a Renaultrol nagyon rosszakat mondanak, es nekem is csak rossz tapasztalataim vannak (van egy masik kocsi is).

Üdv

Zoli

Előzmény: zsuri (73)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 77
Szia zsuri,

Én vezettem a kétliterest kétszer is, egyszer sem volt meggyőző. Szvsz nem megy olyan jól, mint amennyire fogyaszt, az 1.6 presence sokkal ésszerűbb választás.

Előzmény: zsuri (73)
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 76
Szistipisti: korábban kérdezted, hogy kinek melyik szín tetszik a legjobban. Nekem az ezüst és a - nem tudom a pontos nevét - narancsmetál. Ha illik az autó stílusához a fekete autók nekem nagyon tetszenek, egy szép felnivel nagyon sportosak (a mostani autóm is fekete). Kérdés, hogy vajon illik-e ez a szín a 307-eshez? Sajnos még nem láttam 307-est feketében.
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 75
Nem sértettél meg, szerintem sem egy nagy szám az Opel belseje, bár engem annyira nem zavar. Lehet, hogy amiatt, hogy nekem Sport felszereltség van, aminek fehér számlapjai vannak (ami éjszaka szépen dereng) és ez feldobja egy kicsit.
Ha Peugeot-ot veszek én is metál betétet szeretnék és 205/55x16-os kerekeket. A mostani autómon is ez van (picit nagyobb, mint a gyári méret :-) és iszonyú sokat dob az autón.
Előzmény: szistipisti (74)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 74
Sajnos a 2.0 csak Prémium változatban kapható, így a fa nem kikerülhető. Viszont a Prémiumnál a 205/55 x 16 alukerék is széria, ha 1,6, ha 2,0 mindegy. A Presence metál betétje qrva jól néz ki, de a 205 -ös gumit meg kell rendelned, mert az nem széria(de ki ne hagyd, mert gyönyörű). Szerintem az Opel belseje a 307 -eshez képest enyhén szólva dög unalom. Bocs, ha megsértettelek, de ülj be egymás után a kettőbe.
Előzmény: zsuri (73)
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 73
Hello!

Én is gondolkodom a 307-esben, de csak jövö tavasszal lesz aktuális. Addigra talán kifutnak az elsö, gyári hibás szériák is :-))
Nekem most egy Astra G van, és végül is az a kérdés, hogy az új autó újra Astra G legyen (teljesen meg vagyunk vele elégedve), vagy 307-es. Az Astra mellett szól, hogy nagyon bevált, nem magas feleslegesen (mint már vki írta az a kb. +10cm magasság a Peugeot-ban nem biztos, hogy mindenképpen szükséges volt), ezzel szerintem sportosabb hatást kelt, mint a Peugeot és lehet erösebb motort normális belsövel venni (ha a 307-est az ember 2.0-ás benzinessel akarja azt hiszem csak faborítás lehet benn). A Peugeot mellett szól, hogy olcsóbban több extrát kap az ember és a magasságától eltekintve (ha alacsonyabb lenne szerintem sportosabban nézne ki) nagyon szép a formája.
Volt vmelyikötöknek lehetösége 1.6-os és 2.0-ás benzinest kipróbálni? Nagyon érezhetö a különbség? Én az 1.6-ost próbáltam, nem volt rossz, de ha a 2.0-ás motorral is olyan árban van, mint az Opel 1.6-tal, akkor jó lenne az erösebb motor. Viszont ha az csak faberakással lehet, akkor inkább az 1.6-os, a fától hányingerem van.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 72
Engem is nagyon érdekelne a beszámoló, annál is inkább, mert épp ott készülök 307-est venni...:-))
Nálam is a "90 vagy 110 ló?" dilemma okoz gondot. A 90 lovas HDi a garancia elvesztése nélkül tuningolható 110 ló/290 Nm-re 140 ezerért. Nekem ez a teljesítmény tökéletesen elegendő lenne, akkor miért várjak a bizonytalan időben és árban megjelenő 110-es változatra? Nincs igazam?
Előzmény: Törölt nick (70)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 71
DaddyPop!

Csak a hangszórók a szarok? Mert, ha a fejegység rendben van, könyen javítható a hiba hangszórócserével. Ha esetleg a végére jársz az audio tunungnak, feltétlenűl számolj be az eredmányről és a ráfordításról! A Centrálos történetet, pedig izgatottan várom!

Előzmény: Törölt nick (70)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.13 0 0 70
kb 2500 km-nél tartok a 307-tel és nem is csalódtam benne (a szar gyári hangszórókat leszámítva) - annál inkább csalódtam viszont a tetű Peugeot Centrál nevű társulatban, akiknek minősíthetetlen "ügyfélszolgálatáról", amint időm engedi, minden részletre kiterjedő beszámolóval fogok szolgálni. Megígérem, hogy felettébb tanulságos lesz....!
aamen Creative Commons License 2001.07.26 0 0 69
az elobb neztem, a 110-es HDI-t mar aruljak a lengyeleknel is, igazan hozhatnak mar hozzank is.

hali,

aamen

Előzmény: aamen (68)
aamen Creative Commons License 2001.07.24 0 0 68
xsaraban a 110-es es a 90-es HDI kozott 190 e Ft a difi. remelem, hogy a 307 eseteben is hasonloan fognak arazni. es mivel a 90 es a 110 kozott a kulonbseg nem a chip, hanem a toltolevegohuto, a 110-re meg mindig ramehet egy chiptuning, na, az lesz az eromu.

hali,

aamen

Előzmény: ( ) (67)
( ) Creative Commons License 2001.07.24 0 0 67
307!

a 110lovas HDi legalább 400kFt-tal lesz dragabb, ha nem sokkal tobbel, azt a +20lóerôt, de inkább a + nyomatékot me egy jobbfajta chiptuninggal is elérheted, kb 150kFt-ért...

( )

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.23 0 0 66
Én a Presence mellett döntöttem - és nem csak azért, mert a Premiumra várni kellett volna. Én az alábbiakat is javaslom megfontolásra mielőtt leadod a rendelést (persze ezek szubjektív dolgok):
- a fém műszerfaldíszítés szerintem ezerszer jobb a (giccses) műfánál
- ha CD-tárat rendelsz, a Presence-ben magnó is lesz mellé
- könyöklőt (tárolórekesszel) vehetsz a Presence-be is

A Premium mellett szól viszont a hátsó kihajtható könyöklő és a napszemüvegtartó. A többi extra (automata klíma, ablaktörlő, lámpa) engem nem vonz, de persze lehet, hogy ezzel egyedül vagyok ;-)

Előzmény: szistipisti (64)
szistipisti Creative Commons License 2001.07.23 0 0 65
Nem olyan rossz az a motor! Volt szerencsém hozzá vezetni. Tényleg nem egy versenyautó, de melyik az 4 millióért. Egy biztos a megadott paramétereket tudja: gyorsulás, végsebesség amik olyan értékek, hogy azt hiszem nem kell szégyenkeznie ebben a kategóriában. A gyorsulásban esetleg lehetnek tized(!) másodpercnyi különbségek de szerintem nem ez számít. Személyes tapasztalatom, hogy szélsőségektől mentesen a villanymotorok egyenletességével húz és ami ebben a kategóriában mindenféle tizedmásodperceknél fontosabb szempont, hogy olyan csendes is. 140-150 km/h - nál úgy lehet benne beszélgetni, mintha csak épp, hogy kocsikáznál. Persze a kocsi pazar módon kényeztet a rengeteg extrával. Szerintem nem gyenge lassú, vagy lusta, inkább finom, amihez nem vagyunk hozzászokva és talán ezért az az érzésünk, hogy jobban kéne húznia, pedig csak egyenletesen, kiegyensúlyozottan teszi a dolgát.
Előzmény: BIGdaddy (32)
szistipisti Creative Commons License 2001.07.23 0 0 64
Sziasztok!

Én majd mindennap látok egyet, sőt, még vezettem is egy 1,6 Presence-t. Még néhány hónap és megrendelem én is az enyémet. Szerintetek milyen színben a legszebb? Van még egy dilemmám: Presence 4,2 millió tele extrákkal, vagy Prémium ugyanannyi extrával csak még szemüvegtartó, könyöklő állítható utas ülés plüsskárpit stb. Szerintem sokkal jobban megéri a Prémium, de a faberakásnál dögösebb az ezüst.

Előzmény: Törölt nick (62)
fernando Creative Commons License 2001.07.23 0 0 63

Tegnap 3 307-est is láttam, a Róbert Károly körúton az egyik mellé be is sikerült sorolnom és jól megnézni. Egy szépséghibát láttam rajta: az ötödik ajtón a Peugeot oroszlán. Az eddig csak elől volt, feltették hátra is. Enélkül jobban nézne ki. De egyébként nagyon szép volt!

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.17 0 0 62
Köszi, lecsekkolom őket.
Előzmény: sabian (61)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 61
DaddyPop

Már a második Pug-omat koptatom, s mindkettőt a Kovácsnál vettem. Hála istennek (hol kopogjam le) egyiknek sem volt semmi baja. A kötelező átvizsgálást gyorsan, időben (előzetes bejelentés után megcsinálták). 30 ezernél fékbetétet kellene cserélni, de azt mondták, hogy ez még nincs lekopva, ha gondolom fenthagyják még egy darabig. Még 10e km-t elkavirnyásztam vele, s akkor kezdett kicsit gyengébb lenni. Másnapra kis is volt cserélve.

Szal eddig semmi probléma nem volt velük, ugyan a légterelőm kicsit későn jött meg, de ez inkább az importőrön múlott.

Kb. ennyi a Kovács tapasztalat.
sabian

Ui.: zárójelben - az a nagyon jó, hogy ott vannak a szomszédban... :)

Előzmény: Törölt nick (58)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.15 0 0 60
"Persze lehet, hogy a Citroën túl kényelmessé tett."

Az biztos. Egy Citroen-nel nemigen veheti fel semmi a versenyt a futómű és annak kényelme szempontjából...

Előzmény: CXmaniac (59)
CXmaniac Creative Commons License 2001.07.15 0 0 59
Nos én nem a belső helykínálatról írok amikor a kényelmet említem, hanem az ülések és a futómű komfortjáról. Persze lehet, hogy a Citroën túl kényelmessé tett.
Egy biztos! Ezzel a futóművel kiküszöbölték a lengőkarcsapágyakat. A tűgörgő túl gyenge volt.
A Golf hasonlóság nem a koppintásról szól, hanem a megoldások hasonlóságáról. Viszont biztos, hogy jobbat csináltak mint a VW.
Még mindig biztos: izlések és pofonok.
Kinek a pap, kinek a papné, nekem a Citroën.

Üdv:

CXmaniac

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.13 0 0 58
Nem jegyeztem meg a nevét, de nem kizárt, hogy ugyanarról az emberről beszélünk. Persze lehet hogy csak rossz napja volt...

Amúgy melyik Pöjó szerviz a nyerő?

Előzmény: buta (57)
buta Creative Commons License 2001.07.13 0 0 57
Üdv !

Véletlenül nem F.Gnek hívták az "úriembert" ??
A 406-ban már írtam Róla néhány kedves sort :), mondjuk az igaz, hogy a zsák meg a foltja ....

Butus

Előzmény: Törölt nick (52)
Izéé Creative Commons License 2001.07.13 0 0 56
Xsaráról annyit, hogy az egyik kollégám most vett egyet. Szép meg jó, csak engem nagyon zavar, hogy egy tök új autóban zörög vmi elöl a műszerfalon. Hát nemtudom...

Peugeot 307:
2 napja volt szerencsém vezetni egy 1.6 Presence-t. Vegyes érzések fogtak el. Az autó kicsinek nagy, nagynak meg kicsi. Én a 193 cm-el elől kényelmesen elfértem, de mögöttem már nem maradt hely, viszont a fejem felett még volt vagy 15 cm szerintem tök feleslegesen. Ezt az anyagot inkább a kocsi hosszára fordíthatták volna.
Az ajtókárpiton kopogós műanyag... Ha már a műszerfal igényes anyagból van, akkor ezt miért nem tudták ugyanabból megcsinálni???
Zavart még a kilátás is... Előttem egy hatalmas majdnem "asztal" terült el, a kocsi elejét nemigazán éreztem (persze valószínűlegcsak megszszokás kérdése), hátul meg pici az ablak, megintcsak nem lehet rendesen betájolni a kocsi hátulját...
A csomagtartó elfogadható méretű, az űlések kényelmesek, a motor olyan, amilyen nem nagy durranás de mondjuk rá, hogy kellemes, stb.
Viszont az ára szerintem picit sok. Ebből az árból inkább 206-ost vennék. Azt is vezettem párszor, ott is elférek kényelmesen, hátul abban is pici a hely, de legaláb nem olyan idétlenül magas és a mérete el van találva, meg olcsóbb. Szóval engem nem győzött meg, de ízlések és pofonok...

fernando Creative Commons License 2001.07.13 0 0 55

Ma reggel a Lágymányosi hídon megláttam életem első 307-esét! Gyönyörű volt! - a kocsi metálkék, a sofőr egy kb 26 év körüli nő.
Sickboy Creative Commons License 2001.07.13 0 0 54
Oh my God! Kőkorszak van még a Sárkányéknál? :-)

Majd meséljél feltétlenül ha megvan a kocsi!!! Szerintem nem fogsz csalódni benne...

Előzmény: Törölt nick (52)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.13 0 0 53
"- "Alvázszám nélkül sajnos nem tudok segíteni, csak nem gondolja, hogy 300 tételes listát végigböngészek mire esetleg megtalálom, amit ön keres?.." "
Ezek a számítógépes adatbázist még nem ismerik???... rákeresek a színre, és sec-pec kiköpi az eredményt... Hol élnek ezek??
Ez tényleg röhej... Nem is értem.
Előzmény: Törölt nick (52)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!