A kérdésem Limdomnak szól illetve azoknak akiknek rajta kívül fóliázva vannak az ablakai.Az lenne a kérdésem ,hogy éjszakai vezetésnél mennyire zavaró a fóliázott ablak, mennyire lehet látni.Persze én nem szeretnék nagyon durva sötétítést inkább csak egy "szolídabbat".
A 2. kérdésem pedig az lenne,hogy ha van műbizonylat a fóliázásról akkor a rendőr mit tehet ha az első ablakok is be vannak fóliázva?
Esetleg valakinek van képe a fóliázott Wartburgjáról? Eddig Limdomét láttam képeken.
erre vadasztam en is volt is vagy 15darab a cinkotai uton, de pont nem volt lem, es mire lett kozben az osszeset felvasarolta a draga trabantvartburg klub elnoke, es eladta allitolag borsos aron. 7000 ft adtak akkor de az az atkozott penz!!!!!
most irorszagban vagyok , most boven lenne penzem ra.
Azota kepzeljetek 1 lelkes Wartburgos holgy megvette a kocsim, de a regi csodamtol nem fogok elkoszonni semmi penzert.Most otthon all a garazsban felbakolva szoszerint 26 evesen, mert nemmegyek egy ideig haza sajna. szerintem meg engem is tulfog elni a kocsim.....
Bocsi itt nincs ekezetem, m9ndenklinek jo wartizast,nekem most nagyon hianyzik!!!!
de a forumot hetente tudom es nezem is majd, nemszakadok el innen.
persze, hogy gazdasági szempontból nem éri meg, de maga a technológia jól működik. nem papírból lenne a pillangószelep, hanem fémből, WartburgPeter egy ismerősének ilyen van, csak őt nem sikerült elérni...
Mikor már 20 litereket nyomattam bele akkor többnyire előre beleöntöttem a 4 decit (1:50 ugye), az olaj boltban nem kapható én kaptam egy ismerőstől, Mobil Jet Engine oil, repülőgép hajtóművekbe használatos.
Sajna a Bimota ezzel a direktbefecsi 2Tvel bebukott, mint minden gyártó(Ford Orbital motor, Subaru V6 2T, PUG 2T). Nem érdekük hogy viszonylag gondozásmentes motorokat gyátsanak mert akkor szervizeik és egyébb léhűtőik éhen hallnak. Pillagó szelep nem igazán ok a kipufogóba mert szétégne. Erre Power szelep névre hallgató forgószelep használható amit nagyfordulátú 2t motorkerékpárokban használnak.
nem az elején öntöd bele az olajat...? akkor jól el is keveri a benzin. kiszámolod, hogy kb. mennyi fér bele legfeljebb, és annyi olajat töltesz. ja, milyen olajjal jártál az úton?
mondjuk ezen lehetne egy kicsit segíteni...: nem tudja valaki, hogy hol érdemes pillangószelep-gyártás után érdeklődni? a kipufogócsőbe kellene egy pillangószelep. legjobb lenne egyből bele készíteni, de ha valahol van "pillangószelep-bolt", egy készet is bele lehetne barkácsolni.
Hát kábé olyan 2ezret mentünk, autópályán olyan 100-105 körül ami 3400as fordulat a műszer szerint, de lejtőn megvolt a 135 is :)).
Fogyasztást nem mértem mert amikor először telitöltöttem a töltőpisztoly annyira későn kapcsolt le hogy nem fért bele az olaj, le kellett szívni belőle hogy beférjen, úgyhogy utána csak 20 litereket tankoltunk.
lehetne gyártani közvetlen befecskendezéssel és különolajozással, mint a Bimota-motorokat, valószínűleg nem lenne nagyságrendekkel környezetszennyezőbb, mint a négyüteműek. ugye tiszta levegővel öblít és az olaj sem az üzemanyagba megy... esetleg még katalizátort is lehetne tenni rá.
Gratulálok, a nagy útat szépen megtettétek a jó öreg Waresszal. Hány kilómétert mentetek vele összesen? Gondolom a "lassan jársz, tovább érsz" elvet szem előtt tartva, nem hajtottad meg nagyon a gépet. :)
Jók a képek, pont az egykori idilli szocialista hangulatot tükrözik. :) Ezek a képek nyugodtan készülhettek volna a 80-as években is.
Üdv Szakik! Szerencsésen megjöttünk Horvátországból, a Wresz tökéletesen működött, leszámítva a súrlódó bal első féket szét kellett szednem 2x is mert annyira melegedett. (dobfék)
Először csak fordítottam a dobom mert mondtátok hogy nincs megfelelően összemunkálva az aggyal és nem mindegy milyen pozícióban van fent. Na akárhogy tettem fel nem volt jó, utána szétszedtem az egészet, betéteket le, munkahengereket megjárattam (az egyik mondjuk kicsit be volt rohadva vagy úgy tűnt) összeraktam és bár egy kicsit még mindig súrol azért hazajöttünk gond nélkül. A horvát határőr mondjuk belépéskor megjegyezte hogy katyalizatro kaputt, nem akartam felhomályosítani hogy ebben olyan nincs :))
Naszóval a lényeg a lényeg, kicserélem mind a 4 első munkahengert, milyen típusút érdemes venni? Lehet még gyári NDK-t szerezni valahonnan, gondolom az lenne a legtökéletesebb? Osz-Car nál biztos van de nem akarok valami gagyi magyar utángyártottat ha esetleg lehet jót is venni.