Olyan nagy szarban az ország, hogy az ország második legnagyobb városa és az ország legnagyobb fürdőhelye közötti 12 km-es út négysávosítására sincs pénz, holott a tervek készen vannak, és szinte naponta halnak meg az emberek a hatalmas forgalomban a szar úton!
Ha a Fidesz fővárosára nincs egy fillér sem, akkor miért hiszed el, hogy pont a Tisza-tóra lesz?!
Nem lesz semmi az Únió nélkül, erre mérget is vehetsz!
Az osztrákokkal tizen plusz éven át nem tudtunk megegyezni a folytatásról így mi a régi 85-be, osztrák folytatásán az ottani 16-ba kötöttük vissza az új utat.
Figyelj Vitya beszédeire !
Nem azt mondta a szónoklataiban, hogy új pályát építettünk a határon át.
Hanem azt, hogy ú utjat (benne egy alagúttal) építettünk a határig.
Mindeközben: Fülöp Attilát egy YouTube-kommentelő, aki saját elmondása szerint ismeri, úriembernek nevezte. Pesten, a villamoson hallottam más összefüggésben azt a mondást, hogy: az ilyen úriemberektől tetűt lehet kapni.
Azonban tény, hogy másik oszlopos társábal, Budai Gyulával együtt meghagyják a Facebookjukon a negatív kommenteket, ennélfogva szinte mind azok is vannak ott. Menczer, aki szerint "a finnyáskodók nem értik, hogy márpedig ő megvédi a közösségét", rendszeresen töröl és tilt, így néhány nap alatt csak a hálálkodók és a dicsőítők maradnak (meg a mindenkori ötven legutolsó, akiket még nem olvasott). Engem úgy az ötödik komment után tiltott le, mikor egyszer használatos kommunikációs igazgatónak neveztem, pedig csak jóval később jutott eszembe, mi van még olyan.
Ja, és közben OV kijelentette, hogy nagyszerű rendőrségünk van, amiért 24 év után felderítették a gyilkosságot...
Ezzel kapcsolatban volna észrevételem, mert hát akkor is jól tudták, hogy a gyerek merre járt, azok a személyek akik szóba jöttek és azóta már nem élnek, azok hol tartózkodtak ill. hol fordultak meg. Hiszen az egyikük a tulajdonos volt, a másik ott dolgozott, csak ő öngyilkos lett.
Azt tudhatták, hogy a szóban forgó helyszínen betonozást végeztek... de mint "nagyszerű" rendőrök, mégsem fogtak gyanút, nem szaglászták körbe azt a betont...
A Közlekedési Múzeumnak nem volt rá pénze, így a MÁV karbantartási keretéből fizettette ki Lázár János minisztériuma a kormányzó vasúti kocsijának restaurálását.
A konyha-étkezőkocsit szinte a semmiből építették újjá, mahagóni falburkolattal és francia selyemkárpittal borították, a számla végösszege 200 millió forint lehetett.
Közben a MÁV-nál gyakran alig jut pénz a közforgalmú járművek életben tartására.
Akárcsak a budai Várban zajló látványberuházásoknál, gyakorlatilag a semmiből, a csupasz vázból építették újjá az eredeti tervek alapján Horthy Miklós kormányzó egykori különvonatának étkezőkocsiját, ám a számlát nem a járművet majd kiállító Közlekedési Múzeum fizette, hanem a MÁV. Méghozzá a HVG értesülései szerint a személyszállító vasúti flotta karbantartási keretéből, miközben a MÁV-nál a gyakran lerohadó közforgalmú járművek életben tartására is alig jut pénz.
A HVG úgy tudja, nem a vasúttársaság döntése volt, hogy több százmilliót költsenek az amúgy is szűkös karbantartási keretükből egy ilyen múzeumi célú látványberuházásra. Információink szerint az ukáz magasabb helyről, az Építési és Közlekedési Minisztériumtól érkezett.
A minisztériumot pedig a Horthyval büszkén szimpatizáló Lázár János vezeti, aki a kormányzót újratemetésének tavalyi, 30. évfordulóján „igaz magyar hazafinak” és „kivételes államfőnek” nevezte.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Az a 200 millió nagyon karcsú számla ekkora munkához.
Ha tényleg csak ekkora összeg volt rajta akkor a valós költségek nagy részét kreatívan máshová könyvelték.
Hát Lázár tényleg. Pedig itt van példának a tatabányai vasútállomás, még a kádári időkből, mikor a régit egyszer csak lebontották, és üzletközponttal kombinált valamit építettek helyette. Virág Csaba, a tervező, a LAKÓTERV akkori igazgatója volt. Egészen érdekes munkássága van, az ő kezét dicséri a Kálvin téri üvegpalota, a diplomamunkája alapján (?!) épült a Havanna lakótelep, több, hasonlóan sikeres művét mára lebontották.
Itt állítólag mozgólépcsők lettek volna, de kihúzták a költségvetésből, azóta zsinórban lépcsőzni kell, mert a lenti, sínek közti átjárót évek óta zárva tartják, csak a vasúti személyzet tudja használni. Az épület áthidalta volna a vasutat a vágányok felett, de nem épült meg végig. Most lifteket építenek egészen szép pénzért, több, mint fél éve, valaki azt írta, inkább már bontották volna le az egészet. Volt egy olyan plakát, hogy: Felcsúti kisvasút: 600 millió, Tatabánya állomás: Ø.
Utasok véleménye a tatabányai vasútállomásról | 2022-es állapotok