Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76903

Egyszer megkaptam egy wunderlich plexis hexhead gsa-t azon is úgy suhantunk 160 nal, hogy nem kellett felhangosítani a sisakbeszélőt.

Előzmény: hamvasat (76893)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76902

Megnéztem. Nem jó S1000R-re, csak XR-re...

Előzmény: Molnar_Nobby (76882)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76901

Ott (is), mert az én hsz-emet idézte - az első 3 sor az én 76886-os hsz-mben szerepel.

Előzmény: Molnar_Nobby (76899)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76900

Huzatos? :-)

Előzmény: Molnar_Nobby (76896)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76899

Én a 76888-as hsz-hez szóltam. Ott van leírva.

 

Előzmény: Lbx (76898)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76898

Az átverést én írtam... Lehet, nem a legmegfelelőbb kifejezést használtam.

Elfogadom, élek vele - hiszen többnyire így jár az ember -, de akkor is "érdekes" eljárás.

Előzmény: Molnar_Nobby (76895)
ekowob Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76897

"Valahol olvastam hogy az autókba akarják ezt megcsinálni. Gyártásnál beleteszik az extrákat, így olcsóbb a gyártás mert egy kaptafára készülhet mind. "

Jó régen olvashattad mert már lassan 25 éve így van. 
Persze vannak olyan extrák amiknek van hardverigénye is, de a szoftver szinte mindegyikben azonos. 

Pl. ha Car-Playt akarszt akkor csak sok esetben csak egy kódot kell megvenned, azt pepötyögöd, és onnantól van olyanod
De hogy ontopic is legyek. Pl. ha gyorsváltót akarsz akkor meg kell venned a szenzort, és összedugni a motoron egy csatival, és kell még hozzá egy kód amivel engedélyezteted is.

Az egyik gyártónál most kitalálták, hogy nagyobb teljesítményt is tudsz venni majd ha pl. csapatnál egy pályán. Ráadásul nem csak idö, hanem terület alapú is lesz, mert közúton nem használhatod a magasabb teljesítményt, mert az ugye érintené a tipusbizonyítványt, ami picivel odébb szent dolog.
Ehhez már kód sem kell, hanem telefonon keresztül meg tudod venni, és mire lemész a garázsba box utcába a pályán már erösebb is a járgány. 

Előzmény: bojsziwww (76888)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76896

Szerintem a búrátokkal lesz a gond.

:)

Előzmény: hamvasat (76893)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76895

Ez a standardizálás lesz a jövő, bár már most is itt van. Ha akarsz 26 irányba világító lézer lámpát, akkor a hátsó ablaktörlőd pirosan világító extrás lesz. Mert így van a kábelköteg, a megírt szoftver, stb., csak egyes autógyártók megpróbálják eladni, hogy megvan ám a választás szabadsága. Aha... Majd Józsika kedvéért átírják a szoftvert, mert 10000-ből egy nem akar a lézerlámpához hátsó pirosan világító extrás ablaktörlőt. Of course, hogyne.

 

Én még jobban örülnék, ha a közlekedő edények (ami nem hobbijárgány, azt én így hívom) tudására elő lehetne fizetni. Télen az ülés- és kormányfűtésre, nyáron a klímára, autópályán a nagy tempós áttételre, városban az önvezető funkcióra... Igaz, jelenleg is előfizetünk, úgy hívják, hogy amortizáció. :) Csak a konfig nem változik (bár ha így van a KTM-nél, akkor ez a világ is eljön lassan, hogy de).

 

Nem értem egyébként, miért érzed ezt átverésnek. BMW-nél fizetsz az extrákért? Igen. Örülsz? Igen. KTM-nél fizetni kell az extrákért? Igen. Örülsz? Nem. Csak én érzem az ellentmondást?

 

Előzmény: bojsziwww (76888)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76894

Hozzáteszem: nekem...

Előzmény: hamvasat (76893)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76893

Ugyanezt tapasztaltam én is. Csak az RT és csakis a wunderlich plexivel olyan, mint az álom.

Előzmény: zöld_I (76892)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76892

Ezt sosem fogom megérteni. Ültem annyi féle motoron, az idomzat elhanyagolható százalékon jó nekem, szinte mind rázza a fejem, meg süvít, mint az állat. Azt mondták, azért van, mert 188 magas vagyok, és azokat az átlag japánra méretezik. Ok. Aztán mentem a légolajos paletta szinte mindegyikével, és a gyári plexik ugyanolyan minősíthetetlenül szarok. És nekem hiaba mondják, hogy az átlag. Akinek azok megfelelő szévédelmet annak, annak egyáltalan nem is ér le róluk a lába.

Előzmény: hamvasat (76891)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76891

Pontosan nem tudom megmondani, hogy mi volt vele. Azt éreztem, hogy kemény és elnyomja az idegeket az alfelemen. Gyakorlatilag 30 perc után elkezdett fájni a hátsóm, meg a lábam és a próba végére, vagyis 50 perc után már megváltás volt leszállni róla. A K1600-é meg nagyon kényelmes volt. Utána a cimborámmal nyomkodtuk a kettő ülést, próbáltuk kitalálni a különbséget. Az Rt ülését keménynek találtuk, sima szivacsosnak tűnt érzésre, míg a K-é elasztikusnak tűnt és belenyomva az ujjadat, fokozatosan keményedett csak. Gondolom a K-é zselés lehetett.

 

Amit vettem RT-t, azon német Baehr komfortülés volt. Azon csak ültem egész nap és minden oké volt :-)

Plusz rajta volt egy Wunderich plexi, ami mögött szélcsend volt, turbulencia nélkül, mégis volt szellőzés is mögötte. Érdekes módon 

A vákuum sem volt mögötte zavaró, 140ig semmi, azért 180nál már éreztem. De messze nem úgy szívott, mint mondjuk  Paneuropean.

 

Eladáskor visszatettem a gyári plexit, mert a vevő úgy kérte, azzal vittem el Tatabányára a vasat, hát azzal cúgot kapott a fejem, mire 10 fokban odaértem...

Előzmény: bojsziwww (76887)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76890

"...Nem biztos hogy rossz irány."

Attól függ, honnan nézzük... Ha azt veszed, hogy a fapadosban is benne van minden, akkor elég nagy extraprofit (más néven átvágás) a dolog, mert az extra felszereltség sem kerül többe a legalacsonyabb szintnél, csak a lényegében semmiért levesznek egy halom pénzzel.

Természetesen a valóságban mégsem így néz ki, sokat osztanak-szoroznak, hogy úgy alakítsák az árat, hogy a mézesmadzagnak szánt alapverziónál jelentkező (vélhető) enyhe deficitet (ami általában az eladások töredékét sem hozza) behozza a középmezőny nagyjából reális, de mégis hasznot hozó árképzése (amely szegmens általában a legtöbbet értékesített változat), és a legmagasabb felszereltségi szinten jelentkezik csupán az extra profit.

Szerintem, de én nem értek ezekhez a dolgokhoz (sem).

Előzmény: bojsziwww (76888)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76889

Az immáron 32 éves autómban úgy lett intervallum-fokozat az ablaktörlő esetében, hogy kivettem a kapcsolóból egy kis fehér műanyag-darabkát - új korában az "X" biztosan belekrült volna vagy 50-150 DM-be. És úgy van fokozatmentesen állítható intervallum-lehetőség, hogy az eredeti relé helyébe egy másikat kellett betolni. Nem új dolog ez... Manapság még egyszerűbb, mert nem kell fizikailag hozzá nyúlni, csak egy laptop, és máris állítható egy halom lehetőség. Épp úgy, mint a HexEzCan esetében. A Teslanál meg már az autó közelébe sem kerülni, mert a hálózaton keresztül megy ugyan ez. És még ki tudja, mi minden...

Előzmény: bojsziwww (76888)
bojsziwww Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76888

"Érdekesség - bár OFF - hogy pl. a KTM esetében még megvásárlás után is lehet "konfigurálni" a mocit, mert az elektronikus segédek eleve benne vannak a gép agyában, de csak külön pénzért aktiválják őket. Az más kérdés, hogy ez lényegében átverés, hiszen plusz pénzükbe nem kerül a dolog, mégis lenyúlnak érte egy látható összeget (de nem ezért nem lett KTM)."

Valahol olvastam hogy az autókba akarják ezt megcsinálni. Gyártásnál beleteszik az extrákat, így olcsóbb a gyártás mert egy kaptafára készülhet mind. A kereskedésben pedig a vevő dönti el hogy milyen konfigurálást akar. 15 perc és már viheti is az egyedi autóját. Sőt később is lehet hozzáírni extrát, illetve ha az autót eladja az új vevő is kedvére alakíthatja. Nem biztos hogy rossz irány.

Előzmény: Lbx (76886)
bojsziwww Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76887

Mi a gond az üléssel? Forma, szivacs kemény, puha?

Előzmény: hamvasat (76879)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76886

Úgy tűnik, hogy nem. Gondolom mivel a garancia nem egy fizikai dolog (amit vagy rászereltek a gépre, vagy nem), hanem egy szerződéses megállapodás, így hát egy bizonyos határidőig nyitott a lehetőség. Az én gépem nem teszt-, vagy szalon-, hanem raktári készlet motor (volt), de arra is lehetett kérni. Sőt! Emlékeim szerint - ahogy írtam korábban - az első ezres szeriz elvégézéséig áll(t) nyitva a lehetőség beikszelni, és főleg kifizetni a +2 évet. A tesztmotornál már nem biztos, hogy adott a lehetőség, mert azok valószínűleg túl vannak már a mille-n... Mondjuk tesztmotort nem vennék...

 

Érdekesség - bár OFF - hogy pl. a KTM esetében még megvásárlás után is lehet "konfigurálni" a mocit, mert az elektronikus segédek eleve benne vannak a gép agyában, de csak külön pénzért aktiválják őket. Az más kérdés, hogy ez lényegében átverés, hiszen plusz pénzükbe nem kerül a dolog, mégis lenyúlnak érte egy látható összeget (de nem ezért nem lett KTM).

Előzmény: Quetzalcoatlus (76884)
kis_andras Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76885

Sziasztok!
Eladó 114es (58-as hosszított fazon) Új, sosem viselt Bmw Streetguard nadrágom.
Ideális 190-200cm közötti 105-120kg közti lovasra.

Eredeti zsákjában, dohányfüst, és állatszőr mentes lakásból. Talán annyiból kuriózum, hogy jelenleg egyik webshopban sincs készleten.

2019-ben vettem, de aztán azóta is a másik, sima58-as Streetguardomat hordom. Akkori bolti ára 880chf (kb 300e ft) mostani bolti ára a legolcsóbb helyen 549eur, de ez a méret nincs is készleten.

Saját tapasztalatból annyit a tipusról, hogy a másik még sosem ázott be, és inkább ajánlom hűvösre, mint melegre. 0-5fokban mentem benne haza Svájcból novemberben, és nem fáztam. Viszont én napos időben 28-30fok felett már bélés nélkül, nyitott szellőzőkkel sem szeretem, mert melegem van benne.

Eladási ár 150ezer ft.
Máshol is hirdetem, köszi, hogy elolvastad👊🏻😎

Quetzalcoatlus Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76884

Ilyen formában nem érint a dolog, mert én már a konfigurálásnál kértem a jótállás hosszabbítását.

Viszont nem tudtam, hogy ez hogy működik szalon-, illetve tesztmotoroknál.

Azt hittem, hogy mivel ezek a motorok már rendelkeznek egy bizonyos konfigurációval, azon már nem lehet módosítani, és ezért csak biztosítást lehet hozzájuk venni.

Előzmény: Lbx (76877)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76883

Nem tudom.

Előzmény: Molnar_Nobby (76882)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76882

Halihó

XR dob jó lehet S1000R-re?

 

Előzmény: hamvasat (76881)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 1 76881

Oks.

 

Akkor legyen :-)

 

GS LC Akra 150e

S1000XR Cobra ultrasport 80e

GSA plexi 25e

 

Köszönöm az életvezetési tanácsokat :-)

Előzmény: zöld_I (76880)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76880

Én az ilyet úgy szoktam, hogy írok hozzá árakat,

de olyanokat, amennyiért az is elkezd vakarózni, aki amúgy nem is akart volna 

olyat venni. Kupec a mesterem a témában

 

 

A salesed

:D

Előzmény: hamvasat (76874)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76879

Az még odébb van, de biztos lehetsz benne, hogy megírom a tapasztalataimat. Annak idején, mikor párhuzamosan volt GS LC és RT LC motorom, arról is írtam összehasonlítást az én szemszögemből.

 

Amúgy életemben először, az RT volt az a motor, ami minden igényemet kielégített minimális módosítással. Amikor teszteltem egy Wallisosat, akkor elment a kedvem tőle, mert a gyári szélvédő nagyon zajos volt a magasságomhoz, illetve az ülés nagyon kényelmetlen volt. Amit vettem használtan németországból, ott az előző tulaj ezt már kiküszöbölte, komfortülés volt rajta, illetve Wunderlich plexi, amivel nekem is pazar volt.

 

Ha lesz új RT-m, akkor azon is egyből ülés upgrade lesz (hacsak nem módosítottak rajta), illetve Wunderlich plexi. A többivel szerintem nem lesz gond.

Előzmény: bojsziwww (76876)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76878

Hülye :-)

Előzmény: bojsziwww (76875)
Lbx Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76877

"Ha gyári a +2 év jótállás, akkor oké. Azt hittem, hogy biztosítás :)"

 

Örülök, hogy megnyugodtál :-)

Téged is érint a dolog?

Előzmény: Quetzalcoatlus (76866)
bojsziwww Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76876

Kérjük majd a beszámolót. A plexin is változtattak úgy látom.

Előzmény: hamvasat (76872)
bojsziwww Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76875

Csak szemérmesen azzal az almával!

Előzmény: hamvasat (76873)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.08 0 0 76874

Mielőtt leadom a cuccot a "Salesesemnek" értékesítésre, esetleg ha valakit érdekel:

 

Van R1200GS LC "maradékom":

 

1 db karcmentes Akra dobom. Saját gyártású dB killer van csak hozzá, de Mortoff jóvoltából van pontos rajzom a gyárijáról, alapanyagot is megvettem hozzá, csak sajnos infarktussal lábadozik a barátom, aki legyártotta volna, de ha kell, akkor megoldom valahogyan.

 

Van egy S1000XR-re való TÜV-ös Cobra Ultrasport dobom, szintén újszerű állapotban. F***állító hanggal :-)

 

Van egy alig használt gyári Adventure plexim.

 

Ha érdekel valakit, jelentkezzen.

 

Üdv: hamvasat

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!