Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2008.04.04 0 0 2705
Ezt csináltam tegnap.Nagyon folyt már az olaj a hf tömítés alól.
trafo2000 Creative Commons License 2008.04.04 0 0 2704
Akkor le kell cserélni a hidat egy zártszelvényesre,annak elölről szerelhető a difije,könnyű cserélgetni az áttételt.Tudni kellene milyen most az áttételed.Meg van a kis adattábla a difi hátsó lemez tartó csavar alatt?Amúgy szerintem 10-15 százalékkal hosszabb difit simán elbír,akkor régen valahogy túlbiztosították az erőt,a sebesség pedig nem volt olyan fontos mint manapság.Én a kétezres transitom 5,14 difijét most kicseréltem 4,56 ra és annak ellenére hogy ötös váltó került bele még mindig vígan viszi.Cserébe viszont sokkal halkabb lett,jobb az utazási komfort.
Előzmény: mi-mó (2703)
mi-mó Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2703

Trafó most "cső" difi van a doka alatt.Úgy tudom azt nem lehet nagyon alakítgatni,a másik fajta difiház kompatibilisebb esetleg más áttételű belsőkkel.Nagyobb utazósebességet szeretnék elérni,szerinted melyik lenne bele jó?

mi-mó Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2702
Ja sikerült,egyből kettőt.Egyenesen Svédországból Saab 96-ost tápláltak.Solex dukál hozzá tudtommal,de jobb szeretnék wébert.De mindezek elött a karbi alatt elhelyezkedő karterbevezető csonkot kell felhajtanom mert azt eddíg még nem tudtam szerezni.Végsőesetben csináltatok.
Előzmény: trafo2000 (2701)
trafo2000 Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2701
Sikerült akkor szerezni duplatorku szívócsövet,gratula.Milyen karbi megy rá?Kiváncsi leszek mennyit dob rajta.
Előzmény: mi-mó (2700)
mi-mó Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2700

Előkészületek egy kis izmosításhoz:

 

Ja!És nem röhögni az 1.5-ös Dokán lesz.

trafo2000 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2699
Olajat utoljára a 125 ös Fiatomhoz használtam,igaz az húsz éve volt ,akkor még nem voltak ilyen jó szerek.Olaj jobb mint a semmi,de dinotrol még jobb.
Előzmény: draft755 (2696)
trafo2000 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2698
Legvalószínűbb az alsó talpasgömbfej.Ellenőrizd hamar,mert ha menetközben letérdel az kellemetlen.A trapéz alá tegyél emelőt,vedd le a kereket és próbáld egy pájszerral feszegetni a csonkállványt a trapézhoz képest,látszani fog a probléma.Ha a belső szilent nyikorog az nem olyan vészes de az is csere akkor.
Előzmény: tclar (2693)
trafo2000 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2697
Ez egy Saab motortere,a tetőről rá lehet jönni...
Előzmény: draft755 (2690)
draft755 Creative Commons License 2008.03.29 0 0 2696

Ezen még mindig mosolygok ... :)

Felcseréltem két betüt amikor először olvasom a linket és azt hittem belinkeltél egy youtube-os videot ahol egy ilyen "primo" megoldás látható ....

 

primo vs. pyrmo

 

Akkor ez a spriccelős megoldás motorolajjal nem pálya ??

Előzmény: trafo2000 (2692)
draft755 Creative Commons License 2008.03.29 0 0 2695
Megnéztem köszike ! Majd vennem kell v.mit nem csak a transihoz. 
Előzmény: trafo2000 (2691)
tclar Creative Commons License 2008.03.29 0 0 2694
Ja, nem fém a fémen nyikorog hanem gumi nyikorgás hangja van. Koszi
tclar Creative Commons License 2008.03.29 0 0 2693
Trafó, a jobb eleje ugy nyikorog a  Tranzisztoromnak, hogy hihetetlen. Hozzáerek a kormányhoz már csinálja, a legkisebb  godorbe belemegyek csinálja. Mi lehet a gond? Talpas, lengescsillapíto,rugo, szilentek? Befujtam WD40-el amit tudtam de semmi hatás... 
trafo2000 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2692
Előzmény: trafo2000 (2691)
trafo2000 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2691

Üregvédőt kell használni.Van viaszos,ez való a frissen lefhegesztett elemek üregvédelmére és van a régi alkatrészekre való hígabb kivitel.Dinitrol termékeket használok.Természetesen nagy teljesítményű speciális üregvédő pisztollyal.

duw8e5r8jw

Előzmény: draft755 (2689)
draft755 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2690
Ez nagyon zsir egy motortér. Nem saját ugye ? Vagy téedtem ? Akkor bocsi, nem sértésnek akartam ...
Előzmény: trafo2000 (2686)
draft755 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2689

Sztem Trafonak lassan össze kéne dobni v.mi tiszteletbeli ajándékot. Vagy nevezzük ki mágusnak ! :)

Trafohoz kérdésem : mit tartasz arról a konzerválási módszerről, hogy ajtók aljában lévő résekbe injekciós tűvel motorolajat bespriccelni. Ugyan nedvedzeni fog utánna elég csunyán évekig és lehet mindig törölgetni, de pont a rohadós kategóriáju transitoknál lenne ez egy megoldás. Állitólag még a megkezdődött korroziot is megállitja. Különben majd rakok fel képet mert ugysem hiszitek el. A 4 éves sprinter ajtajának belső sarka csunyábban néz ki már mint a 10 éves transitomon lévő eredeti (még nem cserélt) ajtó. Pedig egy első tulajos gépről van szó ! Allitolag a mercedes korroziovédelme a legszarabb ebben a kategoriában (dobozos haszon) az utolsó kb. 5-6-8 évben. :(((((( Azért a pénzért pedig csinálhatnának normálisat is. De ezt a 4-5 éves E-Classe merciken is észreveszed. Csak sokan nem akarják még akkor sem lehinni amikor saját szemmel látják.

Előzmény: Transit91 (2688)
Transit91 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2688
Köszönöm Trafó!!!!
Előzmény: trafo2000 (2686)
draft755 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2687
Hoppá ..! :)) Komment nélkül ...? :-o
Előzmény: trafo2000 (2686)
trafo2000 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2686
Előzmény: Transit91 (2685)
Transit91 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2685

Ha mondjuk a V -t jol számoztam. Talán ez lenne a sorrend??

 

szerintetek??

 

 

 

Transit91 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 2684

Már ez is  nagy segítség. Mivel látni hogy a 2 oldal pipái merre mennek.(legalább az látszik hogy szimterikus, így pár darab variációt kilövök)  :-))     )        Így legalább ha tudom a V elrendezés számozását mármint hogy melyik az 1. henger akkor innen már kitudom találni hogy melyik az 1. Hengerhez tartozó pipa. és az 1-3-4-2-t tudom követni az óra mutatójával megegyezően.  De ha lenne róla egy olyan hogy mondjuk a jobb felső ( igen ez kicsit relatív. A képről nézve:-) )      pipa mondjuk a tűzfalhoz közeli hengerhez, vagy esetleg az orra felé eső hengerhez menne, akkor még könnyebb lenne:).      

 

 

talán ez a henger számozás, de még enm vagyok benne biztos.

Bocsesz a buta rajzért.

 

 

 

Egyébjként angyon szép az öreg transit..

 

 

Nem láttátok Tegnap a Go trabi GO-t??    AMikor a bontós jelenet ment, fel volt pakolva a roncsok közé egy öreg tranyó (Zöld mk1)  a háttérben .  Szegény........

draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2683

Itt a vas meg ahol éppen lakok. :) Németo.-ból Angliába aztán tovább Iro.-ba került a verda.

 

draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2682
De van angol nyelvü könyv amiben biztos benne van ... Vagy trafo bácsi, ha minden kötél szakad ! :) Szóljál, ha nem elég a kép aztán esetleg lebontja a csóka neked a hétvégén. :D
draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2681
Attól félek, hogy evvel nem tudsz sokat kezdeni ... :(
Előzmény: Transit91 (2678)
draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2680
Nem tdom letölteni a képet a laptopra. Holnap estére meg lesz. De elégge eltakarja a légszűrőház az elosztót. :(
Előzmény: Transit91 (2678)
draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2679
Lemegyek aztán csinálok róla ...
Előzmény: Transit91 (2678)
Transit91 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2678
Most szereztem én is egy granit amiben szintén ez bődületes nagy :) 1.7 V4es motor lapul. Csak már elég régen állt és nem akar indulni. Már a szelepfedlet levettem , egy szelep bevolt ragadva de azt már sikerült megcsinálni. A karbit is cseréltem már. Egyedüla miben nem vagyok biztos,az az hogy a kiskönyve jol mutatja e a gyújtás sorrendet. 1-3-4-2 az addig oké. Csak az elosztón nem tudom melyik az 1es pipa helye. Már boccsi a sok mellépofázásért. A kérdésem az lenne , nincs vélelten kép a motorrol , hogy hogyan is van bekötve a 4 db pipa az elosztóba? Nagy segíség lenne , így betudnám azonosítani hogy az 1. henger melyik pipára megy..

draft755 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2677

Köszi a hiteles infóért ...! Ezen kicsit én is padlót fogtam. Na akkor ezekkel a járgányokkal sem jár az ember túl sokat. 14 lityi, 60 kmh utazó.

A srácnak ahol éppen lakok van egy ilyen kocsija és tegnap szedte darabokra a karbit, hogy megnézze talál-e v.mi rendelenességet. Akkor megmondom neki, hogy inkább törődjön bele a maga 14-15 literjébe.

 

Jujjjj ...., még mindig nem tértem magamhoz !! :))

 

Mindjárt jön a kép róla.

Előzmény: Earles (2676)
Earles Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2676

Én a 2 literessel 14 körül járok, masszív 60-as utazónál. Az 1,7-es lehet még többet beránt, mert ugyanazt a nagy kasznit cipeli.

Előzmény: draft755 (2675)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!