Elég fura...néztem már én is ezt a képet..gondolom, nem ilyen "rücskös" hanem teljesen sima a búra, viszont a színek maradtak, mert a foncsor nem színezett, meg a prizma is ott van középen alul, am tetszetős lenne :)
Bizony, a Vaterán kelt el 80-ért... Azóta van rajta egy jóhangú duplacsöves sportkipufogó és egy szett disznónagy króm Mangels felni, de egyben van, idén májusban láttam a coupétalin.
De csak azt hittem hogy eladtad.Ha meg van még a 79-es GLS maszk akkor jelenkezek még az ügyben.Amikor meg láttam ezt a képet azt hittem hogy ezaz mert mondtad hogy van rá még érdeklődő.De akkor nem ezaz.
Benzin szűrő koszos, kevés nyálat szállít. A második torok valahol 90Km/h nál nyit. (már nem emléxem milyen fordulat tartozik hozzá) Ha leveszed a légszűrőházat, és kézzel tolsz a gázon, lehet látni, hogy pisál a gyorsító? Karbi teteje nincs felgörbülve (a légszűrő csavarjának túlzott meghúzása miatt)? Itt szívhat falsot. Üza. szint rendben?
Szeretnék kérdezni karburátorral kapcs. 89-es 120-as skoda (ha jól láttam SEDR karbi) amiről szó lenne.
Alapjáratom van szép meg minden, de ha elkezdek odalépni akkor elhal. Gondolom én nem nyit a második torok(?). Fúvókák ki lettek tisztítva... mi lehet még a gond szerintetek? (gondolom 1000 más)
Valamint, hogy az ufó amiben van a gyorsító membrán. Annak mi a szerepe?
a, második torok nyitása után levegőt fúj be felül, vagy b, vákum keletkezik az ufó tetejében és az nyitja a 2. torkot?
Üdv. Mindenkinek! Azt olvastam,hogy ki lehet tenni,így íme a link ahol megnézhetitek az eladó Skoda 105/120 as alkatrészeket! Várom a visszajelzéseket! A 4000.- 1db ülésre vonatkozik,de alkudható...... Üdv. Robi
-új hátsólámpabúrák,új lengéscsillapítók,új féktárcsák,felújított féknyergek, új fékcsövek, felújított függőcsapok, napfénytetős gyárilag, fűtőmotor új benne,új kézifékbowden, új kipufogó, új első irányjelző búrák,lámpák szépek.
Motor,váltó:
motor hüvelyezés óta 10000km-t üzemelt
nagyszelepes hengerfej van rajta bővített, polírozott szívó,és kipufogó nyílással (sokkal nyomatékosabb,pörgősebb,mint a gyári) szelepszárszimeringes vezetők>olajat nem falta!csapágysor is még jó állapotú!
jah...elektronikus gyújtás van rajta(biztos indulás,kevesebb fogyasztás,jobb teljesítmény, gondozásmentes gyújtás!)
Köszi szépen. ATS-sekkel már találkoztam...csak a borsos áruk. Tegnep pont találkoztam egy régi cimborámmal, ő egy bogárhátút építget csak nem talál senkit aki lefényezze, meg amúgy is valami gond van a papírokkal, tehát az még jó darabig nem fog gurulni. Ő említette, hogy azon a bogáron 15 colos, kifordított, szélesített felnik vannak és szóba hozta h lehet h megválna tőle az érdekemben. Remélem így lesz. :D