Megkérdeztem, és elvileg lehet a 307-be ülésfűtést beszerelni akkor is, ha nem volt benne, csak nagyon drága. Valószínülég a 200 ezret is meghaladja. Nem igazán éri meg.
Én 406-osban vezettem a 110-est viszonylag hosszan. Egyébként a 406-os topicban megtalálható MetaCode autója volt.
Szerintem nagyon kellemes, húzós, csöndes dízelmotor. 190-et lazán ment az M5-ösön, még nem volt padlógáz. Az egyes fokozat rövid, a kettes eszméletlenül bika. 2000-es fordulat fölött minden fokozatban meggyőző.
A fogyasztás 150-nél 5 liter volt a komputer szerint.
Nekem a 307-ben van ülésfűtés, csak sajnos nem működik, ezért kell megcsináltatni. :-(((
Azt, hogy utólag lehet-e nem tudom, de kérdezzétek meg a Lacit esetleg. Mert úgy, ahogy nekem kicserélik a fűtőszálat, elképzelhető, hogy akkor is lehet betenni, ha még nem volt benne.
Én a fejegységet cseréltetem ki, az ülés fűtést csináltatom meg, és beszereltetem a kütyüt az antenna elé, mert szerintem gyenge a rádió ereje, és még lehet, hogy tetetek be kondit is 20-40 milli Faradosat, de csak ha megjön az alkatrészem, ami lehet, hogy csak jövőre lesz. Ezért javaslom, hogy szólj előre, mert meg kell rendelni a fejegységet és a szállítás mostanában akadozik. :-((( A Hangszórókkal megvárom a jó időt, mert 1 nincs pénzem, 2 ezt én is lehet, hogy meg tudom csinálni, 3 esetleg várok egy kicsit, ameddig lesz tapasztalatuk a 307 audio upgrate-el kapcsolatban az auto HI-FI szerelőknek, és akkor tetetek be komoly audiót. A fejegységet szeretném megtartani, mert 1 nagyon be van drótozva, 2 tetszik a szolgáltatásai. A nagy audi szerelők majd ajánlanak valamit, hogy megtartsam, vagy cseréljem. De a hangszórok, azok repülnek, az biztos!
Üdv a megbolondult CD rádiósok klubjában!
Vidd a Kovácsékhoz, ott már ismerik a hibát, keresd a Szánócki Laci villamossági szerelőt, Ő már tud a problémáról. Azonnal megrendelik az új fejegységet, de pár nap max. egy-két hét amíg megjön, és ha megjön akkor megvárható a csere. Szerintem egyszerű a javítás. Én megbeszéltem a Lacival, ha veszek hangszórót, azt is kicseréli nekem. A Westend Cici Média Márk-ban van egy kis kütyü 4000 - ért ami erősíti az antenna jelet. én azt is veszek, és azt is beszereli a Laci. Szerintem a kondit is, ha akarjátok. De adjatok neki valami borravalót, legyen már neki is valami előnye, hogy így ajánlgatom. Nekem sajnos az ülésfűtés fűtőszálra kell még várnom, és ha megjön, akkor csináltatok meg mindent egyszerre. Csak akkor tudok beszámolni. Egyébként nekem az első héten kétszer bolondult meg, azóta egyszer se. Lehet, hogy megjavult? :-O
Sajnos nekem is egy gyárihibás CD-rádió jutott, vagyis produkálja azt a hibát, amit itt többen is leírtatok. Ha esetleg valaki túlvan a szervizzel való egyezkedésen, vagy esetleg a cserén is, érdekelnének a részletek, pl.: komplet fejegységet cserélnek-e, kell-e a computeren is programozni valamit (remélem nem), mennyi idő, megvárható-e, melyik szervizbe érdemes menni...
Szvsz nem érdemes a kétliteresre költeni. Én többször is próbáltam, nem ad kétliteres élményt, és jelentősen többet eszik. Nekem szegezték ugyanezt a dilemmát a kereskedésben anno, de elég hamar beláttam, hogy bőven elég az 1.6-os. Még azt sem fogod tudni kihasználni.
Az elektromos hibákra visszatérve, a múltkor 130-al megyek az osztrák autópályán, este 8 körül. Rádió szól az autóban. Egyik pillanatban rádió elhallgat, kijelző kialszik, műszerfal világítás kialszik de még a fényszóró és a helyzet jelző is kialudt. Egy pillanatra baromian megilyedtem, de szerencsére 1 másodperc múlva visszajött minden. Egy kolléga követett egy másik autóval és ő is megerősítette, hogy a világításom elment 1s-re.
Nem tudom, hogy ezt mi okozta, de qrva veszélyes!! Ha ez hosszabb időre történik meg velem, lehet hogy kitöröm a nyakam (-újságok megírják, hogy elaludtam a volánnál-), jobb esetben valaki belém jön!
Más eletromos hibám eddig nem volt, de ez megijesztett. Bízzak még az autóban?? Esetleg csak nappal használjam?
Azér mesélj már részleteket! Milyen színű lesz, milyen extrákat tervezel? stb... Szerintem is elég az 1,6-os, azt se feledd, hogy az 1,6-os se egy takarékbajnok, a 2 literes kb 1 literrel többet iszik, és alig megy jobban. Persze a 2 literes az még is csak 2 literes, még mondani is jobb. Neked kell dönteni!
Egyre inkabb az 1,6 fele hajlok, mert egyre tobb helyrol hallom, h nem igazan veheto eszre a kulonbseg, es mondjuk nem fakadok sirva, ha sikerul legalabb 300ezret megsporolni :)
Gratulálok a döntésedhez, szerintem nagyon és érdekes módon egyre jobban fogod szeretni az autódat. Nagyon kényelmes jó vezetni, nem nevezhető sportosnak, de az 1,6-os is nagyon jól húz, már kis fordulaton is.
Nézzük a válaszaimat:
1.) Szerintem a kereskedésen nem sok múlik, ha úgy is rendeled az autót. Talán ott érdemes venni, ahol szervizeltetni is fogod (jó viszonyt alakíthatsz ki egy társasággal) és nincs túl távol. Minden esetre én ajánlom a Kovácsékat. A Szentendrei úton van a Süba bevásárlóközponttal szemben.
A Kovácséknál én a Simai Tibit ismerem, lehet is rám hivatkozni, ha Őket választod. A kedvezmény átlagos, néhány százalékot lehet elérni itt is.
2.) Szerintem nem, átlagos használat esetén észre sem lehet venni a különbséget. A magasabb ár és még a rosszabb fogyasztási érték szól a 2 literes ellen. Magam is az 1,6 full extrát választottam a 2 literes helyett.
3.) Ezt én nem tudom.
Kedves topictárs hölgyek és urak :)
reményeim szerint egy szépséges 307es vásárlására van esélyünk a közelebbi jövőben. Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem (ha esetleg már elhagzottak, akkor sorry!).
1.) Kereskedés..? :) Nekem a Gablini M3 szimpatikusnak tűnik, de sok jót olvastam itt bizonyos "Kovácsékról" - tudnátok pár részletet mondani róla, elsősorban a fellelhetőségéről :)
Szistipisti: ha jól emléxem, Te mondtad, hogy van ott ismerős, lehet esetleg kedvezményeket eszközölni nála. Erről tudnál/tudnátok mondani vmit?
2.) Egy jobban felszerelt, vlsz. 1,6os gépen gondolkodunk, de talán lenne keret a 2es benzinesre is. Kérdésem: megéri a 2 lityós moci a minima 300k felárat, van ekkora érezhető plusz benne az 1,6-hoz képest?
3.) _Hivatalosan_ a Pug Hungaria milyen kedvezmenyeket ad? Ha rendelésre és nem raktárból veszem, akkor kb mennyi idő alatt van itt? Tud-e valaki olyan módosításokról, amiket a legközelebbi jövőben tervez a gyár, és ami miatt érdemes esetleg kis türelemmel lenni?
Nagyon köszi a segítséget! Ha vannak egyéb tanácsok is esetleg, azt is nagyon megköszönöm :)
Látom a Peugeot Centrál hirdet az Indexen... Mielőtt bárki is náluk akarná elkölteni a pénzét, annak figyelmébe ajánlom a 354-es hozzászólásomat amiben részletesen leírtam a centrálnál tapasztaltakat...
Az a helyzet, hogy én mindig ugyanarra a helyre állok a Corában (Miskolc), és még soha sem fordult elő velem ilyesmi. Valamint ez még nem ad magyarázatot az olajszint mérő zavarára. Szerintem inkább az aksi lesz a ludas, ahogy Utolsó Európai írta.
Köszi a válaszokat!
A kérdéses kapcsoló nem 3-4, hanem EGY ezer forint.
Elég szomorú, hogy ezt maguktól nem képesek adni a dealerek, sőt a tapasztalatom szerint halvány lila ***-juk nincs e kapcsoló létezéséről... Szerintem egy újautó-vételnél igazán adhatnák ezt gratis is, de ha már baromira fontos nekik ez az egy ezres a négymilliós forgalom mellett, akkor legalább a gyári riasztó eladásakor AUTOMATIKUSAN tájékoztathatnák a vevőt e lehetőségről és annak áráról.....
Nagy bevásárlóközpontok parkolójában, ilyen előfordulhat. Az erős elektromos tér meg tudja zavarni a távvezérlőt. Ez nem azt jelenti, hogy hibás. A dolog lényege, hogy a távvezérlő kódolt és folyamatosa változó jelét csak akkor fogadja el a zárvezérlő ha teljesen egyértelmű és azonosítható a jel. Az ilyen parkolókban a felszín alatt 90cm mélyen futó 10-20 kilovoltos vezetékek elektromos tere zavarja vagy torzítja a kulcs távvez jelét. A többszörös ellenőrzés és a bonyolult jeleazonosítás csak a tiszta azonosított jelet fogadja el. Ha eltérést vagy zavart tapasztal akkor inkább nem nyit. Kinyitod kulccsal és tíz méterrel odébb már semmi gáz. Legközelebb ne arra a részre állj.
Ezek a jellemző helyek Cora, Auchan, Budaörsi Tesco.
Így konkrétan nem ígérték meg, csak annyit mondtak, hogy kicserélik egy jóra. Szvsz nem várható, hogy jobb lesz az érzékenység, mert nem új konstrukcióról van szó, hanem egy hibajavításról.
Inkább valami antennaerősítésben kellene gondolkodni.
Egyelőre nincs mit mondanom róluk, bár a Centrálhoz képest már most többet tettek azért, hogy megoldódjanak a gondjaim. Majd ha megtörténik a tényleges javítás, és megszűnnek a hibák, akkor keményen megdicsérem őket...:-) Amúgy gyorsan felmérték, mire van szüksége az autónak, talán 25 percet voltam ott összevissza.
Annak marhára örülök, hogy a rádió cseréje megoldja a gondot az infók szerint. Eleinte húzogattam a számat, hogy kapok egy új, ugyanolyan bugos fejegységet, de most megnyugodtam.
A nagy sebessgéről: tudom, hogy a pörgős áttétel egyik hátrányával állok szemben, 160-nál bőven 5000 felett pörög a motor. Ezt be is vállalom, cserébe a rugalmas viselkedésért (a Stilo topicban senki sem akarta nekem elhinni, hogy 2000-től dinamikusan húz a 307-es). Anno a Bravo 160-nál csak 4000-et forgott, és 8.5 litereket evett ilyenkor - viszont az is igaz, hogy az ötödik jószerivel csak lejtőn volt használható...:-))
Én nem mondtam, hogy ne járj 160-al, csak, hogy a 160 szerintem nem gazdaságos fogyasztás szempontjából. Szerintem minden autó 10 liter felett fogyaszt 160-nál. Őszintén remélem, hogy rövidesen megszűnik minden problémád.
A Kovácsék milyenek voltak szerinted?