Van-e valakinek tapasztalata az irányban, hogy a 307-esben a szervizintervallumot számláló rendszer csak egyszerűen levonja a 30 ezerből a megtett km-t vagy pedig az autó esetlegesen megterhelt használatát is figyelembe veszi és úgy a megtett km-nél többet mutat illetve jelez? (Asszem a BMW-kben van hasonló, ill. régebben is volt már)
Példa: az autóban jelenleg van 1700 km, de nem 28300-at jelez az intervallum mérő, hanem pont a dupláját, azaz 26600-at. Ez egy kb 120 km-es nagyobb hajtásos út után (150-160 km/h) után került kijelzésre.
Most akadtam rá csak a topikra, pedig már augusztus 1-je óta megvan a 307-esünk. Mondjuk én még nem vezettem sokat, kb. olyan 100 km-t (mivel csak a hétvégén vagyok általában otthon), de azért van már benne vagy 1600 km. Szóval a legtöbbet a garázsban van, és a régebbi Samarát hajtjuk inkább, ez olyan vasárnapi autó.
A főbb jellemzők: ezüstmetál 1.6-os Presence
extrák: cd-tár, aut. klíma
Negatív tapasztalatok /lehet, h nem írok újdonságot, majd egy ráérősebb délutánon átolvasom a topikot/:
- a 2-es seb.fokozatban kicsit lusta, azaz jobban oda kell lépni neki, mint a többi fokozatban
- tolatni csak tükörből lehet, és az elejét is max. érezni lehet, látni nem
- a nyári gumi kipörög a jeges-havas úton /persze erre találták ki a téli gumit/
Pozitív tapasztalatok: az előzőeket leszámítva minden :)
Ha az a típus amit a gyártó, és a márkaszervíz ajánl akkor mindenképpen. De annak olyannak kell lenni mint amit a mopis is mondott, hogy csak rá kell dugni a kiépített aljaztra, és nem kell külön kiépíteni az érzékelőket. Híszen az a BSI segítségével, annak közreműködésével fejti ki a hatását.
igen, de mégsem, mert az enyém pl texalarm.
ezt meg még egy tipust ajánl gyár, amit aztán tartozékként tudsz megvenni és ha jól tudom, itt helyben a kereskedő szereli be, de nincs nehéz dolga, mert csak össze kell dugni a gyári kiállásokkal. De a kocsi gépkönyvében is ennek a riasztónak a működése van leirva, mint a kocsi sajátjáé.
Szóval nem Te vótál az.
Már azt hittem eltűntél. Már csak a nagy knbm-t vóna jó tudni, hogy hol a fenébe van. Sajnos nagyon sok minden hiánylistás a 307-hez. Kovács Andrissal beszélgettem a múltkor (Peugeot Kovács) és mesélte, hogy nem rég volt egy értekezletük, és mondták, hogy minden elképzelhető tervet felülmúlt az igény a 307-re és gyártásba vonták a cserére szánt alkatrészeket is. A terveket folyamatosan módosítják, és talán nem sokára utolérik magukat. Nekem az ülésfűtésem hiánylistás, na meg a rádióm is. A rádióval azóta, amióta szóltam semmi bajom. minden esetre vettem a médiamárkba olyan kis kütyüt (antenna erősítőt) amilyet mondtál Te is. De majd akkor szándékozom beköttetni, ha kicserélik a rádiót. Én is kezdek már ideges lenni az ülésfűtés miatt, mert minden reggel eszembe jutnak a Franciák, amikor beülök ebbe a –15 fokos időben, hogy de jó vóna…
CommandAir!
Nem gyári riasztót NE!!! Időzített bomba! Ne a riasztók árusításában érdekelteket kérdezd, mert Ők jó, hogy el akarják adni, és ajánlják. Javaslom elolvasni knbm 215. Hozzászólását, meg a körülötte lévőket. Nagyon javaslom, ameddig nem késő!
Ja az ár meg nagyon mozog, kereskedőtől függően illetve attól, hogy mit, mennyiért számol be kedvezményként. Hallottam 100 ezres, 70 ezres és 45 ezres ajánlatról is.
Ha nem élesited, akkor gyújtáslevétel és ajtócsukás után magától élesedik a külső assem úgy 30 sec múlva, a belső meg 50 sec múlva. A belső térvédelmet ki tudod iktatni, ha kell. Jelzi, ha beindult, mig távol voltál, szóval semmi külcsi.
Gyár által nem ajánlottal zavarok lehetnek, ahogy az okosak mondják.
Még mindig nem érkezett meg a CD-rádióm a Pug Kovácshoz, a hátsó lengéscsillapítók már 2 hete ott porosodnak.
Állítólag hiánylistás a termék, ezért késik immár 3 hete a cucc. Kezdek morcos lenni.
Van, akinek már kicserélték a CD-rádióját? És ha igen, tapasztalt változást a működési bugban?
a gyári csomagtartó 25.000 Ft, nem tudom, hogy kapsz-e ennél lényegesen olcsóbbat, ami ugyanolyan jó. Ja, és a gyárit 80kg-ig garantálják, plusz szélcsatornában tesztelték, stb...
tetocsomi:
herbaly es tsa-at ajanlom a XI.ker bercsenyi utcban vannak a skalaval szemben. thulet forgalmaznak mindenfele kiegeszitokkel, az uzletvezeto jopofa, szivesen segit felrakja, elmondja, meg minden!
Igen jól értetted. Mikor kissebb hiba (a mechanikus tükrök megadták magukat..) miatt augusztusban a Fábiánnál voltam a szervízben mondták, h a 3o7-nek különösen jó a szigetelése ezért a legjobb, ha a csomagtartó zárásakor pl az ablak nyitva van..
Hogy nem csukodik rögtön, csak úgy jöttem rá, hogy nem hagyta magát bezárni..
Egyébként az enyém 1.4-es, (júliusban már csak ilyen maradt és nekem sürgős volt, mert kilőtték alólam a korábbit..) ami nem egy versenyautó, de azért elmegy...kivéve: ha 1-ből felkapcsolok 2-re akkor olyan mintha szinte megállna az autó.
Másnál is előfordúl ez ??
Más: Hol érdemes tetőcsomagtartót venni?
Mennyiért ?
neha felelmetesen erotlennek talalom, es hiaba gyorsitok, porgetem 5500-ig akkor mar reg kifulladt a motor, hiaba a gyari szamok... 1.4el pont arra jo amire pl nekunk van: a haziasszony pofas varosi autojanak.
a minap volt szerencsem gyorsulni egy 3 ajtossal, bar angol rendszam volt rajta balkormanyos volt es rettentoen elvert.
a central auto nal vettuk, oda is hordjuk. a neve pirike es 1.4es presence +praktikum csomaggal, mert a lenyeg az volt hogy miharabb atveheto legyen es pont ilyen volt piros szinben..:) foleg anyu bevasarlokocsija, es jelenleg az en "kisegitotarsam" mert a 405-osomet osszetortem meg nyaron...:(
since
Hol szervízeltetsz? Ne nyugodj már bele semmi, a legapróbb hiányosságba se. Én a Kovácséknál voltam, mindenre gyógyírt találtak. Apró zörgés volt az utasüés háttámlájába, megcsinálva. Hibás ülésfűtés, a héten megcsinálják azt is. Az volt a tapasztalatom, hogy mindent megjavítanak, ha kell. Ne hagyd, ha nem tökéletes a csomitartó. Nekem pl. teljesen jól műxik. Az ülésfűtés kivételével minden. A Rádióval vagyok még kissé elégedetlen, de egy szóra azt is cserélik. Tehát a Kovácsékat ajánlom. De bárhol máshol is meg kell, hogy csináljanak minden problémát! Jó lesz az majd meglátod! :-)))
koszi, en sem hiszem egyebkent, hogy a csomitarto lene az ok, de ma anyu elvitte a kocsit, es mire visszajott mar mukodott minden, de levert a viz egy kicsit...:)
egyebkent bar teljesen pug hivo vagyok, nem vagyok 100%osan megelgedve a 307sel... tetszik, de vannak apro csepro hibai, amit egy kis "igenyesseggel" gyartoi oldalrol ki lehetne kuszobolni, szerintem. pl. a csomitarti kapcs. az a legrosszabb, az egesz kocsiban (hala istennek:).
lecsaphatatlan, es neha nem lehet elsore nyitni... ez az azet na... tehat gaz...
Az pont olyan mint az enyém. Azt hiszem láttam a kocsit egy darabig a Kovácséknál a kerítés mögött, és egyszer csak nem láttam, biztosan azért mert átadták neked. Így duplán gratulálok, mert nekem is ez a szín-belső tetszik a legjobban. Annyira hasonlítanak, hogy még az ülésfűtés is egyformán nem jó. Sajnos az ülésfűtés valószínüleg fűtőszáll hiba, és ez hiánycikk, én már 3 hete várok rá. Talán a héten megjön. Na nagyabb baj ne legyen!