Keresés

Részletes keresés

Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1607
Valaki már teljesen végigutazott bokortól bokorig az alább tárgyalt svájci-francia kisvasúton?
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1606
Halihó! :-)

Sopronban a nemzetközi pénztárban! Kell hozzá egy kis fénykép is. Anélkül el ne indulj. Hétvégén többet van zárva a pénztár. Ugyanannyiba kerül mintha ÖBB-nél vennéd.
Előzmény: rallymax2 (1604)
sbb Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1605
Köszönöm a kiegszítést.
A háromsínes szakaszokon a vontatási energiát kapják a motorkocsik, mint a budapesti metrónál, de van felsővezetékes szakasza is a vonalnak.
Előzmény: BahnScorper (1603)
rallymax2 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1604
Halihó

" VORTEILScard " Ilyen kártyát magyar állampolgár is vásárolhat? Ha igen hol ?
BahnScorper Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1603
Egy kis kiegészítés: Martigny-ben vannak a nosztalgiajárművek egy nagyon jóindulatú és segítőkész társaság kezében. (www.trainostalgique-trient.ch) A vonalon pedig vannak 3. sínes szakaszok is.
Előzmény: sbb (1602)
sbb Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1602
A Martigny-Chamonix közt járó Mont Blanc Express megvolt már valakinek innen.
Nyáron pályázok rá,szívesen vennék némi élménybeszámolót róla.

Martigny-ból a Rhon völgyében megy a vonat a Simplon vasút vonalával párhuzamosan Vernayaz MC állomásig. Itt van a vasút járműtelepe. A hegy felőli oldalon a sziklafalra vannak festve a korabeli mozdonyok és kocsik.
Ahogy a vonat elidul, mindjárt láti a Trient folyó szurdokának bejáratát és a sziklafalon a folyó fölé épített járdát.
A vonat balra fordul, hirtelen meredeken fogaskeréken kapaszkodik fel a hegyoldalon. Jobbról a Rhon völgyre lehet rálátni. A vonat alagúton átmegy a hegy másik oldalára, ahol ezután balról, a völgy felőli oldalon van a kilátás.
Salvan állomáson a felvételi épület szép, stílusos.
Les Marécottes a következő állomás, ahol állatkert van.
Le Trétien meredek hegyoldalra épített keskeny kis falu.
Finhaut meredeken a hegyoldalba épült üdülőhely, ez a vasútvonal legmagasabb pontja, 1228 m. a tengerszint felett. Autóbusszal is elérhető Martigny-ból.
Finhaut-ból mindjárt a vonat indulása után egy pillanatra látni a szemben lévő hegyek között a Trient geccsert.
A vonat innen lefelé halad és a völgy alján éri el Le Châtelard VS megállót.
Itt egy vízierőmű van, mögötte pedig siklóval lehet feljutni az Emosson tóhoz. Először a világ legmeredekebb kétkabinos siklója (87%) visz fel 1821 méter magasra. A siklónak van egy feltételes megállója útközben Gietroz falunál. Az atlaszokban amelyek felsorolják a világ legjeit, itt egy 500 m magas vízesést jelöl. Ez már nem látható, mert 1976-ban egy 182 m magas völgyzáró gáttal elzátrák. A siklóról át kell szállni egy 600 mm nyomközű vasútra, ami a völgyzáró gát lábához visz. Itt egy újabb sikló visz fel a völgyzáró gát fölé 1961 m magasra, egy kilátóteraszra, ahol étterem, ajándéküzlet, kápolna, dinoszaurusz szobor van.
A kilátóteraszról tiszta időben látható a 19 km-re lévő Mont Blanc. A völgyzáró gát egy mesterséges tóban (Emosson) tartja vissza a vizet, az erőmű részére. A gáton végig lehet sétálni. A siklókon és a kisvonattal való feljutást attrakcióként hirdetik, a retúr jegy 52,80 CHF. http://www.chatelard.net/
Le Châtelard VS után Le Châtelard-Frontière, a francia határ következik. Itt át kell szállni a Chamonix-be induló SNCF vonatra. A vonat végig a völgyben halad. Chamonix-ból kötélpálya visz fel 3842 m-re az Aiguille du Midi-re.
Az Emosson és Chamonix egy napba nem fér bele.
Mindenképpen tiszta időben érdemes erre utazni.

Előzmény: nohabpeti (1597)
BahnScorper Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1600

Megvolt, de csak Blonay-Chamby között... :-))) (ha valami nem érti: http://www.suisse-photos.ch/337201/788956.html)

 

A haverok próbálkoztak vele, de még a francia oldalig se jutottak, mert valami omlás volt.

Előzmény: nohabpeti (1597)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1599
De ő inkább Milka tehenekkel foglalkozik! :-)

"A Martigny-Chamonix közt járó Mont Blanc Express megvolt már valakinek innen."
Végigmennél az egész vonalon?
Előzmény: nohabpeti (1597)
Nydqist Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1598
És finom a sör. -:)
Előzmény: nohabpeti (1597)
nohabpeti Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1597
Pedig ha beszállna az Urlaub am Bauernhof hálózatba,és kialakítana egy,a völgyhídra néző vendégszobát a házában,hülyére kereshetné magát :)
Egyébként pár házzal fentebbről ugyanolyan jól fotózható az egész kóceráj,és ott igen készséges házigazdák laknak.
Azonkívül maga a falucska is nagyon tiszta,csendes,szép kis hely,sokan nem fordítanak rá figyelmet,pedig megéri. (Bár a kedvenceimet azért nem éri utol)

Más.
A Martigny-Chamonix közt járó Mont Blanc Express megvolt már valakinek innen.
Nyáron pályázok rá,szívesen vennék némi élménybeszámolót róla.

http://www.youtube.com/watch?v=w1dGIekR_pg
Előzmény: Aln 663 1189 (1596)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1596
Megunta hogy Amerikától Japánig mindenféle gyüttment lebzsel ott naphosszat. :-)
Előzmény: czzf50 (1592)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1595
Nem járok arra sürven,legalábbis a réten:)
Előzmény: czzf50 (1594)
czzf50 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1594
Majd megtudod. Rajta lesz a csekken. :-)
Előzmény: Törölt nick (1593)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1593
Én még nem találkoztam vele,nem is tudom melyik rét az a problémás:)
Előzmény: czzf50 (1592)
czzf50 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1592
Megunta az öreg (amúgy vasutas volt régebben) a sok Jodok-mániás mászkálását a földjén.
Előzmény: Aln 663 1189 (1591)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1591
Nem is rossz! :-)
Előzmény: czzf50 (1590)
czzf50 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1590
Lehet taposni, csak 280 euró az árfolyama mostantól. Ez a minimumösszeg, visszaesök és Indexesek többet fizetnek. :-)
Előzmény: Aln 663 1189 (1586)
GaGe Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1589
Tegnap Hegyeshalom:

nohabpeti Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1588
:D :D :D

Egyébként azért a bácsinak igaza van,még ha nem is a legmegfelelőbb modorral adja elő néha.
Előzmény: Aln 663 1189 (1586)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1587
Kérdezd meg az ÖBB managereket.
Előzmény: Nógrádkövesd (1585)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1586
Látom. Nem is baj! Addig sem tapossák le St. Jodoknál a bácsi domboldalát, így a bociknak is finomabb kaja jut. :-)
Előzmény: Törölt nick (1584)
Nógrádkövesd Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1585
A Leithagebirgsbahnnal mi bajuk van?
Előzmény: Aln 663 1189 (1583)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1584
Pedig az lenne jó,mert a másik verzióban meg csak küszködés megy évekig,késésekkel....
Előzmény: Aln 663 1189 (1582)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1583
Ez aztán marhán tetszik! :-) Értékes nyereményekkel. Nem vicc! Ti is adjatok valamilyen nevet a Vulkapordány-Nezsider vonalnak! A Neusiedlerseebahn nem jó nekik, de hát érthető.

ÖBB.at Gewinnspiel! Name für Bahnstrecke gesucht
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1582
Hát ha megvalósul a két hónapos állandó, akkor pár tehervonat lesz a Pustertalon. :-)
Előzmény: Törölt nick (1581)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1581
Már korábbra is tervezték,egyszerűen a jelenlegi állapotok katasztrofálisak,amin csak egy komplett újjáépítés segíthet.Minden évben többször is egyvágányú a szakasz a sok építkezés,karbantartás miatt,de még így sem bírnak a lassujelekkel,amint egyet eltüntetnek,lesz helyette kettő.
Előzmény: Aln 663 1189 (1580)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1580
2012 nyarán bezár a Brennerbahn két hónapra?

Südtirol Online: ÖBB plant „Brenner-Blockade“
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1579
Hát igen szomorú sajnos. Nézem én is csak nagy nehezen érek le oda. Sőt a jegy nem is jó, mert egy 8 személyes kisbuszra kell átszállni ami legkorábban levisz, utána csak 11:40re lehet beérni einfach raussal. Szóval a bejövő vonatot lehet fotózni aztán lehet is már hazaballagni. :-(

Most meg nemrég azt írták az Ybbstalbahn bezár kivéve a városi szakasza, Mariazell és alatta jó pár kilométeren csak hétvégén lesz vonat. Nem lehet kiigazodni rajtuk.
Előzmény: BahnScorper (1578)
BahnScorper Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1578

Ez tényleg szomorú, de már idén sem lehet rendesen elérni a nosztalgiavonatokat a vacak menetrend miatt. Igaz viszont az is, hogy a többi múzeumvasút (Bregenzerwaldbahn, Taurachbahn, Feistritztalbahn, Stainz) is megvan teljes értékű nagyvasúti csatlakozások nélkül... de ettől függetlenül sajnálom, hisz az Ybbsthalbahn a kedvencem, és jó volt mindig a "körutazásokat" csinálni...

 

A múltkori hírben viszont, amely szerint az alsó-ausztriai tartomány átvesz egy csomó mellékvonalat és a kisvasutakat, az is benne volt, hogy az ÖBB megígérte, hogy gatyába rázza ezt a vonalat. Persze nem most először csinálnak s*gget a szájukból...

Előzmény: Aln 663 1189 (1576)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1577
130 helyett a 120-as menetrendi mező. Pöchlarn - Kienberg-Gaming helyesen. :-)   
Előzmény: Aln 663 1189 (1576)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1576

Erlauftalbahn is bezár? Schiebbs-Kienberg között buszok járnának... (KBS 130-as Pöchlarn-Kienberg-Gamming vonal) Ha így lesz, akkor az Ybbstalbahn hegyi szakaszát vonattal már nem lehet megközelíteni.

 

EBFÖ-n ez jelent meg:

 

"Die Abteilung Infrastruktur bietet ab 2011 Strecke Scheibbs-Kienberg nicht mehr für Personenverkehr an.
Bereits vor den Gemeinderatswahlen hatte der Scheibbser Umweltgemeinderat Robert Teufel mehrmals Alarm geschlagen. "Vieles deutet darauf hin, dass der Personenverkehr ab 2011 auf der Erlauftalbahnstrecke Scheibbs-Kienberg eingestellt wird", warnte Teufel. Von Seiten der ÖBB und des Landes hieß es immer wieder, die Verhandlungen laufen. Noch sei nichts entschieden.

Einstellung im Dezember mit nächstem Fahrplanwechsel
Jetzt drei Wochen nach den Gemeinderatswahlen wird man allerorts konkreter. "Wir können die Strecke von Seiten des Personenverkehrs nur dann bedienen, wenn sie von der Infrastruktur auch angeboten wird. Das ist ab 2011 nicht mehr der Fall. Daher müssen wir ab dem Fahrplanwechsel im Dezember umplanen", erklärte Helmut Wolf, Regionalmanager Ostregion beim ÖBB-Personenverkehr, am Freitag im NÖN-Telefonat.

Dies bestätigte auch DI Christian Popp von der Vekehrsabteilung des Landes. "Die Einstellung des Streckenabschnittes wird bei uns bereits im derzeit ausgeschriebenen Buskonzept berücksichtigt. Denn Bahn und Bus im Bereich Scheibbs-Kienberg parallel zu führen, macht wirtschaftlich sicherlich keinen Sinn", sagt Popp.

Bürgermeisterinnen der Region sind verärgert
Damit ziehen sich ÖBB und Land allerdings den Unmut der betroffenen Bürgermeisterinnen zu. Sowohl die beiden ÖVP-Ortschefinnen Christine Dünwald (Scheibbs) und Waltraud Stöckl (St. Anton) als auch ihre rote Gaminger Kollegin Renate Gruber wettern heftig gegen diese Vorgangsweise. "Das ist für mich noch lange nicht gegessen. Solange das Mobiliätskonzept und die Busverbindungen nicht stehen und sich nicht auch entsprechend bewährt haben, kann man nicht einfach eine funktionierende Bahnverbindung stilllegen", kritisiert Christine Dünwald.
In einem Protestbrief drückt auch Renate Gruber ihr Missfallen über diese Pläne aus. "Ich bin über diese Art und Weise sehr sauer. Man stellt uns einfach vor vollendete Tatsachen. Für unseren Tourismus, unsere Studenten in der Kartause und den Ötscherland-Express ist das ein Schlag ins Gesicht", sagt Gruber.

Christian Popp versucht, die aufgebrachten Gemüter dagegen zu beruhigen. "Es wird sicher so lange auf diesem Streckenabschnitt gefahren, bis es eine passende Buslösung gibt", sagt Popp und geht davon aus, dass dies insgesamt zu einer Verbesserung des öffentlichen Verkehrsangebotes in der Region führt. Davon ist Regionalmanager Karl Becker, über sein Büro wird das Mobilitätskonzept koordiniert, ebenfalls überzeugt: "Wir sind mit dem Buskonzept flexibler und können auf Tourismusangebote wie Skizubringer für Lackenhof oder Hochkar oder einen Solebad-Bäderbus besser eingehen."
Übrigens: Der Güterverkehr auf der Erlauftalbahn soll von dieser Einstellung nicht betroffen sein, versichern alle Seiten.

 

VON CHRISTIAN EPLINGER
NÖN"

 

Forrás: http://www.bahnforum.info/smf/index.php?topic=117898.0

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1575
Az ideális.Én nem is szeretem ha több van....
Előzmény: Törölt nick (1574)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1574

Kivételesen kb. 40 perc pihenő volt.

Előzmény: kopaszsop (1572)
Burnya5 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1573
"Egyenlőre ott tartunk, hogy a főnökségnek a téma fel van dobva, azt mondták a telefonba, hogy majd még visszatérünk erre."

Hadd kérdezzem meg, hogy melyik főnökségről van szó?
Előzmény: Taurus1047.5 (753)
kopaszsop Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1572
hospes catastrophicus lettél? ;)
Előzmény: Törölt nick (1571)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 1571

Az egykori Südbahnhof "csarnoka" 7-én.

 

 

 

 

Nydqist Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1570

Köszönöm a képeket, és az infókat. Azt hiszem, elnézek oda 25-én.

Akit esetleg érdekel, csatlakozhat. Nem kell korán kelni sem. Részleteket mailben.

Előzmény: gw (1544)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1569
Köszi!
Nálunk a második nem létezik. Csak a 6 órát meghaladó, azaz az AR fizetetlen. Igaz az első sincs külön kijelölve, adódik a két vonat között, már ha adódik.
Előzmény: Törölt nick (1568)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1568
"Van "Bezahlte Pause" (hivatalosan: Pause), meg "Unbezahlte Pause" (ezt meg Auswärtsruhe néven illetik)."

Bezalte Pause (Pb) Fizetett szünet
Unbezahlte Pause (Pu) Fizetetlen szünet (30/45 perc a munkaidő hosszától függően)
Auswärtsruhe :Nem otthon töltött pihenőidő két műszak között!
Előzmény: cs1014 (1563)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1567
újat nem adok

Micsoda piszok egy irigy fráter vagy! :-)
Előzmény: Törölt nick (1565)
gjovar Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1566

 

Köszi  mindenki igyekezetét  ,   csak azért  kéremt segitséget,  mert igy   gyorsabban  megy.   U.i.  4   unokám itt  van, nagy a zsivaly,  most egy  hétig,   lekötnek,  viszont nem akarok lemaradni  olyanrol  ami éredekel.    Mégegyszer  köszi,és  valoszinü  Hegyesben  megnézem. 

Előzmény: Davee91 (1554)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1565

Ha kell pdf formátumban, tudok mindkettőt küldeni. (csak régit, újat nem adok)

Onnan tudsz 1:1-ben méretet leszedni. 

Előzmény: kacsa! (1562)
HáBé Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1564

Pálinkásat!

 

A kis aranyos:

http://hbweb.hu/fg/fg1479/html/kep70.htm

(innen kattingoljatok tovább-tovább-tovább...)

HB

cs1014 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1563
Nekem olyan nincs. :)
Van "Bezahlte Pause" (hivatalosan: Pause), meg "Unbezahlte Pause" (ezt meg Auswärtsruhe néven illetik).
A képeket fékpróba közben készítettem, a helyszín meg a 145-ös teknyő.

Egyébként nagyon szívesen!
Előzmény: kacsa! (1562)
kacsa! Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1562
Köszi. Rendes vagy, hogy az MKSZ-edet rám pazarolod! :)
Előzmény: cs1014 (1561)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1561
Tettem hozzá még némi kétvonalas menetrendkönyvet is.









Előzmény: kacsa! (1560)
kacsa! Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1560
Eszembe sem jutott, hogy kell, de nosza, még úgysem láttam olyat! Hasonlítsuk össze egy áttekinthető hazai 'La'-val!
Előzmény: cs1014 (1559)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1559
"La" nem kell?
Előzmény: kacsa! (1558)
kacsa! Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1558
Ohh, köszönöm, nem kell konkrét vonatszám! :)
A feljebb linkelt már bőven megfelel az igényeimnek. Köszönöm!
Előzmény: cs1014 (1556)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1557
Addig is itt van egy.
Előzmény: cs1014 (1556)
cs1014 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1556
Egy pillanat türelmet...
RÖEE-s jó?
A formátum ugyanaz, és itthon csak olyan van.
Vagy ha ráér holnap is, akkor csippentek bundeszost.
Mi kell? Megrendelésre akár vonatszámost is tudok. :)
Előzmény: kacsa! (1551)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1555
Előzmény: gjovar (1552)
Davee91 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1554
Előzmény: gjovar (1552)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1553
Google a barátod! Rélpikcsőrsz a barátod! Index a barátod! Railfaneurope a barátod! Mindenki a barátod csak minimum 5 gombot kell lenyomni, pl.: br 103 és egy bal nyomás az egérre! Ezután dől a kép! :-)
Előzmény: gjovar (1552)
gjovar Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1552

 

a 103-asrol  találok  valahol  képet?

Előzmény: Davee91 (1550)
kacsa! Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1551
A macska rúgja meg, hiába turkálom a netet, nem találok 1 oldalnyi ÓBB szolgálati menetrendkönyvet! A beosztása érdekelne, oszlopok, betűméretek, etc. Valaki szúrjon már be egy ilyet légyszíves! Thx.
Davee91 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1550
Most olvastam utána, hogy a 103-as csak 16-ot tud, 25-öt nem. Akkor tuti akad hegyesbe.
Előzmény: Davee91 (1549)
Davee91 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1549
Remélem a 103-as nem akad le majd Hegyeshalomba...
Előzmény: HáBé (1548)
HáBé Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1548

Hömm....

A Bokrost nem szeressük.

:-)

 

Más! Esett már szó erről:

http://erlebnisbahn.oebb.at/2094218635-1.html

?

Előzmény: Aln 663 1189 (1547)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1547
Igen és jó bokros.
Előzmény: HáBé (1545)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1546
1. magas peron van.
Előzmény: gw (1544)
HáBé Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1545

Hát, akkor esetleg 'miklósnál a bejáraton, az legalább jó íves.

Utána meg a bozi állomáson körüljárás után ... talán.

Előzmény: Aln 663 1189 (1543)
gw Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1544

Kerestem pár képet, igaz, ezek elég régiek :) Szerintem érdemes elnézni oda, szép a folyóvölgy.

 

1. Berndorf-Fabrik

2. Weissenbach-Neuhaus

3. Weissenbach-Neuhaus

4-5. Gerichtsberg, amikor még kereszt volt itt, és most januárban, 4 forgalommentes év után.

 

Előzmény: Nydqist (1535)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1543
Fogós kérdés! Fertőszentmiklós előtt jó lapos a placc, Fertőd előtt van egy bánya felhagyott szemetes bánya a pálya közelében kisebb földkupacokkal, de a háttér nem nagy was ist das. Nagyon is felejtős szerintem. Sarródnál feljebb van egy kereszt de háttérben kerítés, ez már nagyon messze van, feljebb meg eléggé fás bokros a placc. Én is ezen gondolkodom, hogy hol lehetne.
Előzmény: HáBé (1542)
HáBé Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1542

Danke sün.

 

Már csak az a kérdés, hogy a vonalat jól ösmerő topiktársak mit javasolnak, hol kapjam lencsevégre Fertőszentmiklós előtt ezt a menetet, lehetőleg nem túl messze onnan.

Előzmény: gw (1541)
gw Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1541
jól.
Előzmény: HáBé (1540)
HáBé Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1540

Pálinkásat!

 

A holnapi fertőről ezt írják:

"Diese Fahrt ist leider bereits ausgebucht! "

 

Hiányos némettudásom+ a kugli ferdítője alapján én azt szűröm le, hogy a menet közlekedni fog, de hely nincs már reá.

Ugye jól értettem?

 

HB

Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1539
Én is nézegettem, most inkább kihagyom.
Előzmény: Nydqist (1538)
Nydqist Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1538
Köszi, nagyon jól hangzik. 25-én becélozom. 2050-es fog arra gurulni.
Előzmény: Aln 663 1189 (1537)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1537
5047, 5147. Tekerős sorompók, karos jelzők, a pályát három éve újították fel, akkor csináltak magas peronokat is. Állítólag a motorkocsik ezen a vonalon szenvedik el a legtöbb rongálást Alsó-Ausztriában. Vannak szép szakaszai a vonalnak.
Előzmény: Nydqist (1535)
nohabpeti Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1536
http://de.wikipedia.org/wiki/Leobersdorfer_Bahn
Előzmény: Nydqist (1535)
Nydqist Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1535

Sziasztok!

 

Meg tudná valaki mondani, hogy a Leobersdorf-Weißenbach vonal (513-as) az villamosított, vagy dízeles?

Valaki esetleg utazott arrafelé?

Segítségeket előre is köszönöm.

Minden igényes vasutat kedvelőnek kellemes ünnepeket kívánok.

 

Üdv.: Nydqist

Tastam Creative Commons License 2010.04.02 0 0 1534
 A GYSEV-topikban értekeznek a témáról.
Előzmény: HáBé (1533)
HáBé Creative Commons License 2010.04.02 0 0 1533
Pálinkásat!

A Húsvét hétfői 'bozi nosztalgiáról lehet már valamit tudni?
- jármű?
- via Sopron oder Nezsider?

HB
BahnScorper Creative Commons License 2010.04.02 0 0 1532
Az élményvonatot is a nosztalgiások üzemeltetik - innen jött a hazai koncepció is - sőt, tavaly nyáron ők is csináltak egy kék-fehér szerelvényt a passaui járatra.
Előzmény: M47-1239 (1525)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 1531
ÖBB Streckeninformation:

Streckenunterbrechung (Hangrutschung) zwischen Feldbach/Raab und Bad Gleichenberg Gilt auch in Gegenrichtung.01.04.2010 bis 15.04.2010

Aufgrund einer Hangrutschung ist die Eisenbahnstrecke Feldbach – Bad Gleichenberg im Bereich zwischen Feldbach Bahnhof und Haltestelle Prädiberg b.a.w unterbrochen. Ein Schienenersatzverkehr mit Autobussen wird eingerichtet. Die Haltestelle Feldbach Landesbahnhof kann b.a.w nicht bedient werden.

Prädiberg erdő széli kis megállóhelyig jár csak akkor a motorkocsi? :-)
nohabpeti Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1530
Én is pont ugyanígy jártam,aztán elolvastattam vele a német nyelvű részt.Utána szép,paprikavörös színűre váltott...Kijavította persze,aztán szintén nem volt semmi gondom belőle később.
Előzmény: HáBé (1506)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1529
Természetesen! Nem lehet mindent kamionnal vinni! Tavalyi képem, igaz erre nem tudtok halytányozni (cé Km11). :-) http://www.flickr.com/photos/dpista/3984727004/
Lényegében ezért (is) indul csak a hajtányozás munkanap 13:00-tól.
Előzmény: Törölt nick (1528)
Sinobus Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1527
Köszönöm, értem! Ezek a kocsik ( nem csak a zöld) már nemjárnak? Leállították őket véglegesen?
Előzmény: M47-1239 (1525)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1526

Egy zöld villanygép vitte, de lehet hogy különvonat volt.

 

16999-es számban közlekedett le az utolsó induló vonat (különvonatként) Wien Südbahnhof-ról, és a 4061.13 pályaszámú nosztalgia mozdony volt a szerelvény élén.

 

Előzmény: M47-1239 (1525)
M47-1239 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1525
Az olajzöld élményvonatokban szokott lenni, legalábbis szerintem. De nosztalgiaként is jártak. Na meg a Südbf bezárásakor az utolsó személyvonaton is rajta voltak. Egy zöld villanygép vitte, de lehet hogy különvonat volt.
Előzmény: Sinobus (1524)
Sinobus Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1524
Hy! A határközelében rengeteg Schlieren kocsit láttam leállítva, mi lehet ennek az oka? Selejtezésre várnának? Az olajzöld és a piros cream fényezésű között van-e valami különbség? Köszönöm!
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1523
Munkanap mentek nem? Akkor miért nem tekerhetnétek egy 2016-s után? :-)
Előzmény: Törölt nick (1522)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1521
Akkor mégis kevesebb. Tolatós fotózás is lesz? :-)
Előzmény: Törölt nick (1520)
v_peti Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1519
Rákerestem. Nem értem, ez miért nem szövetségi tarifa szerintük! Talán elhagyom valahol Alsó-Ausztriát vagy Burgenlandot? A saját keresőjük NÖ-BGLD közlekedési szövetségé sem ad tarifát! :(

http://www.vvnb.at/ireds3/page.php?P=11

Amúgy itt a tarifatáblázat.
http://www.vvnb.at/ireds3/page.php?P=11
Előzmény: Törölt nick (1513)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1518
Úgy úgy emlékszem 5,4€ alatt volt. Vagyis most 5,6€. Lehet kevesebb, nem hinném, hogy több. Passz. Csak mondtam valamit. :-)
Előzmény: Törölt nick (1517)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1516
Ott sem ír ki árat, igaz ebből nagyjából kilehet számolni: link
Előzmény: BahnScorper (1515)
BahnScorper Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1515
Szerintem az Verkerhsverbund NÖ-Burgenland, ezen a nyomon kéne elindulni...
Előzmény: Törölt nick (1513)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1514
Hát akkor hívd fel a 05-1717-et vagy a 0810 22 23 24-et helyi tarifás de neked innen már nem az telefonszámokat! :-) Szerintem egy Deutschkreutz Bahnhof-Oberpullendorf Kirche táv olcsóbb lenne.
Előzmény: Törölt nick (1513)
Br. Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1511
Egy kis élménybeszámoló!

Szerda este indultam a Wiener Walzerrel Bécsbe, majd ott úgy döntöttem, hogy azzal megyek tovább Feldkirchbe, nem a Bregenzi EN-tal. A magyar 2. osztályon üres fülkém volt, az osztrákban azért ültek ketten-hárman fülkénként, bár ez Linzben gondolom azért csökkent. Feldkirchből vissza Innsbruckba az IC 961-el. Bíztam benne, hogy ez lehúzható ablakos német szerelvény lesz, de nem az volt :(
Vki kérdezte: az Arlberg alagútban most is csinálják az egyik vágányt, ha jól emlékszem a jobb vágányt. Aztán egy kis Karwendel, Brenner és Gisellabahn. Pénteken rj 65-el haza Salzburgból. Szóló volt végig, Linzben gyakorlatilag fullos lett, de Bécstől is voltak rajta szép számmal. Öröm volt látni az építkezéseket az egész országban. Kelenföldön aztán az aluljáróba érve tudatosult bennem, hogy már a Balkánon vagyok. (Az út során is éreztem ezt a Wiener Walzer magyar ülőjének wc-jébe lépve...)


Az Arlbergbahnon és a Tauernbahnon közlekedik még lehúzható ablakos vonat?
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1510
Ezért kell mindig Sopronon át Ebenfurt fele menni. :-)
Előzmény: Nandesz. (1507)
HáBé Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1509
Pontossssan.
Előzmény: Nandesz. (1507)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1508
Hol volt gondja neki?
Előzmény: HáBé (1506)
Nandesz. Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1507
Végülis ha nem azzal a jeggyel utazik be Ausztriába, akkor nem tudják kiszúrni. Mondjuk Bécsig vesz jegyet a határtól. Aztán a másik vonaton bizonyítsa be a kalauz, hogy közben elhagyta Ausztriát emberünk.
Előzmény: HáBé (1506)
HáBé Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1506

Pálinkásat!

 

1.

Addig jár a korsó a kútra...

2.

Minap egy ÖBB-s ZUB-kislány beleharapott a 3. rublikámba. Vagy 2 percig kellett neki magyaráznom, hogy egy rublika 2 naapig érvényes és legyen oly kedves, ne tegye tönkre a hajszál-pontosan megtervezett útitervemet.

Végül ráírta, hogy falsch ... akármi és lepöcsételte. A 3 rublikát megkezdve már a kutyát sem érdekelte, hogy hetekkel korábban már volt rajta pöcsét.

 

HB

 

Előzmény: Aln 663 1189 (1505)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1505
Tök mindegy. Ismerősöm is így jött ki 3x mert erre tuti nincsen gond.
Előzmény: v_peti (1504)
v_peti Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1504
Ebenfurtig az arcképessel lehet utazni.
Előzmény: Aln 663 1189 (1503)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1503
GYSEV felől minden gond nélkül.
Előzmény: Br. (1502)
Br. Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1502
FIP-hez értőkhöz egy kérdés:
Van még két szabad mezőm, de ugye az van rá írva, hogy még egyszer nem utazhatok be vele MÁV vonalról Ausztriába. Hogyan tudom még felhasználni? Beutazhatok mondjuk Pozsonyon át? Vagy Ausztria felé még ugye a Gysev is ott van, azon át is érvényes? Vagy nem foglalkoznak vele, és nyugodtan mehetek Pestről railjettel?
Köszi!
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1501
Ybbstalbahn bezár, Mariazellerbahn hegyi szakasza csak hétvégén üzemelne, Donauuferbahn (Wachaubahn) maradéka is bezár(hat).

Die Presse.com: NÖ: Ein Bundesland als Bahnunternehmen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!