Illetve elküldeném a számom de... az én mailem megtalál6ó. Ha oda elküldöd a számod (igérem nem fogok visszaélni vele:) ) Holnap írok és így megtudod az enyémet is.
Én is egy 2T vel mennénk... nagyon jó lenne ha jönnél mert egyedül nem szivesen tolnám az ismeretlen messzeségbe:-). Nem nagyon leszek holnap netközelbe de privátba elküldom a számom.
Domus! Még nemtom, hogy mi hogy lesz, de holnap estig kitalálom a dolgot... Még az sem biztos, hogy megyek, pedig jó volna, nagyon... Függőben van a dolog, nagyon De egy konvojt megerszhetnénk, én egy 2T-vel mennék, vmi nyugis tempóban (100 körül, s ha a kipuff kiégett, akkor gyorsabban is:)
Én Balmazújvárosról mennék a miskolci találkozóra... Debreceniekkel szeretnék koperálni. Mien kocsival hány kocsival meg hogyan mikor mi merre meddíg! Üdvözlet
Talán ég emlékeztek rám a ninckem alapján. Pár napja a 2T-m rendszámát leadtam, azaz ideiglenesen ki lett vonva a forgalomból. A kocsi ugyanúgy áll az udvarban ahogy 1 éve leállítottam oda. Felkínálnám "népgazdasági hasznosításra" 353-ast, a motorja jó, garantáltan 80.000 van benne, a váltója kifogástalan, új kuplung, új hátsó fékek, kifogástalan állapotú kárpit és űlések. A kasznija is jó állapotban van, csak az ajtók alja indult meg. Minden üzemképes rajta, egy öreg tatától vettem 3 éve aki garázsban tartotta és csak a 300m-re lévő üzletbe járkált vele.
Elég rendesen helyrepofoztam, mert az összes gumicsövet ki kellett cserélni rajta mert kezdtek szétmállani. Én 2 évig használtam, 8 literes fogyival, nagyon jól ment, de vettem egy másik autót így ez feleslegessé vált.
Megkérdeztem az autósboltot, alsó gömbcsuklóból lengyel utángyártott van 1700/db áron. Ezt érdemes megvenni (minőségre), vagy kapható nála jobb is?
Fékbetétből sajnos a Vaterás gyárit már elvitték, abból magyar utángyártott van raktáron 1200/garnitúra áron. Ez jó szerintetek, vagy más típust kellene rendelni? (túl sok bizodalmam nincs a hazai holmikban :( )
5 személyes limóból 2 személyes....pickup. Na ilyet láttam a minap, fájdult a szívem. Egy egész szép állapotú fehér full krómos deLuxe: B oszloptól hátra a tető és a kalaptartó alatti keresztmerevítés leflexelve, hátsó űlés és csomagtérfedél kiszedve. A B oszlop mögött egy ormótlan rozsdás lemez oda pöttyögtetve. Aaaarggghh.
Miskolcra nem tudok menni, sajnos szomorúbb eseményre vagyok hivatalos.
MIskolcra??? Az a tali most lesz? Nem két hete volt??? Mert ha most lesz, akkor arra még lehet be is neveznék... Debrecenből vagy innen a közelből megy vki??? (nem ismerem absz Miskolcot...)
Alsó gömbcsuklókat és első fékbetétet kell vennem a W1.3-hoz. Tudnátok ajánlani, melyiket érdemes megvenni, illetve melyiket nem? (pl. márka vagy miről lehet a gagyit megismerni) Fékbetét színe rózsaszín legyen? Vagy vegyem meg EZT, ha még megvan neki?
Csak jobb minőségűt szeretnék venni, ezért szeretnék tőletek tájékozódni mielőtt boltba megyek.
Itthon nem tudsz ilyet. A jó magyar szabályozás nem engedi, hogy egy 5 üléses limóból 2 üléses középmotoros sportkocsit készíts. Akkor lehetne, ha hivatalos TÜV-vizsgás kit-et árulnának Melkusék (dokumentációkkal, tervrajzokkal, méretekkel, anyagminőségekkel együtt!), amihez kell egy "donor" 353-as, ami magyar rendszámmal és forgalmival rendelkezik. Bár ha jól olvastam 2-3 hete a TotalCar-on: a Super Seven replikákat sem lehet ma már forgalomba helyezni Magyarországon, tehát ami van, az marad, de újonnan már nem tudsz összeépíteni ilyet. Tehát hiába mész ki esetleg Zittauba (az egykori Robur gyárban készültek a kasztni üvegszálas elemei, Drezdában csak összeszerelték autónak, meg az alvázat alakították át ott) és rendelsz üvegszálas elemeket Melkus RS 1000 készítéséhez, maximum nézegetheted majd, mert vizsgát nem kapsz rá. Vegyél Suzuki Stiftet, arra kapsz vizsgát. Minek Neked egy ilyen büdös, zajos, és kényelmetlen autó ... ?
Igen, de nem 100%, hogy gulyás lesz. Azt csinálok már 3-4 éve, úgyhogy sztem változni fog a menü. Most tipródok, hogy mi legyen. Szívesen csinálnék pl. pörköltet, de ki csinál nokedlit hozzá? Szóval, lecsó v. paprikás krumpli lesz val'szeg, de még kitalálom. ;-)
Melkus: nekem annyiból van szerencsém, hogy a jelenlegi Wartburg-múzeumi piros példányt még 1997-ben felújítás közben láthattam az eisenach-i raktárban. Majd ugyanakkor még többet a Dornburg-i találkozón. Aztán Marco-ék a sárgával + még 2 autóval 2001-2002 környékén eljöttek Balatonakaliba, szóval idehaza is volt Melkus, csak nem magyar tulajdon ... ;-) Akkor Marco Brauer azt mesélte, hogy mindenütt nagyon megnézik, és hogy nagyon jó dolog a birtoklása, csak éppen átkozottul meleg autó (elölről a hűtő fűt, a háta mögött a motor). Gondolom, milyen tuti lehetett az akkor is igen forró nyáron Dornburgtól azt a 900 km-t végignyargalni vele. Emlékszem, egy kis "iglu" sátrat hoztak a barátnőjével, meg 2 hálózsákot, ja, meg egy kis sporttáskát. Ennyi fért a Melkusba ... az is a hátsó szélvédő alá betuszkolva.
Tegnap tapasztaltam én is ilyet. De nálam ez úgy jött ki, hogy kettőben elrugtam 75-80ig, és sebességben hagytam, mikor fékezni kezdtem kanyar elött, és a durrőgás akkor jött ki mikor olyan 30 körüli tempóra fékeztem. más sebességekben nem tapasztaltam ilyet.