Olyan problémám van a wagon R+ommal, hogy az automata váltó hideg olajjal nem vált 1-esnél feljebb, kis bemelegedés után vált, de lassa, olyan 2 másodperc alatt. A motor ekkor felpörög, magasabb a fogyasztás. Durván 50 km után simán vált, de kissé rángatva és csak 100 000 km múlva kell az olajat cserélni, tehát tök frissnek számít ami benne van. Ja és meleg állapotban az olajszint jóval magasabban áll a felső határnál. Lehet, hogy ez okozza a hibát? Még olyan is volt, hogy D-be kapcsolva csúszott a tengelykapcsoló, ez olyan 6-szor előfordult elinduláskor, utána újra volt tapadás. Aki tudja mi lehet a gond árulja el nekem, mert félek, hogy egy márkaszervízben nagyon drágán javítanák, jó lenne egy olcsóbb maszekhoz vinni.
Van ott jópár okosság amit a klub tagjai hoztak össze... a zöm nyilvános, de van amit csak reg-gel láthatsz... (Ha viszont regisztrálsz, olvasd el a regisztrációs szabályokat!)
Emlekeim szerint porosodik meg otthon 1 par zsir uj gyari gatlom, es mindossze 6000 ft/db az aruk. A hatsok csereje meg nem egy nagy ordongosseg, azt megcsinaljak olcson barhol. Az elso macerasabb picit.
Üdv mIndenkinek! Segítségetekre lenne szükségem. Vettem egy kéziváltós 75 lovas 2000.-es gépet, és a sebesslgváltó kar függőleges irányban lötyög, a kettes és ötödik felé oldalirányban ezért nehezen lehet kapcsolni. Tudtok esetleg valami megoldást a hézagolásra, esetleg hol lehet szerezni bontottat? Minden megoldás érdekel Hívjatok, 20-9779988 Köszönöm előre is
Nézd meg itt, egyenlőre nem tudok jobbat, majd utána nézek. Én magasítani akarom a saját wagonomat, szóval úgyis el akartam menni Kárásziékhoz. Ha megtudok valami közelebbit értesítelek! Üdv sanyooo
Bocs láma vagyok tudom...de olyan árajánlatot kaptam hogy lehidaltam. Az elsőt kellene cserélnem (valamiért nem engedett ki bár még mérés szerint 77% a kocsi megemelése után kiengedett akkor mérték. ) Az ajánlat 23eFt darabonként.Egy picit sokallom....