Köszönöm a tippet, ultimate volt! :-) Felhívtam őket, és minden tisztázva lett. (Igen, befér a 17-es, mert a megadott méretek fél centiket eltérhetnek, de minden egy szabványméretben készül). Ők ajánlanak MAC Dynamic hangszórókat - ezekről sose hallottam. A Pioneer-ekkel egy árban vannak kb., ismeri valaki ezt a márkát?
Most már ott tartunk hogy a Kovács kifizette a PH-nak az autót tutira, mert lecsekkoltam. Ha nálam is 2 hétig makkolnak a vizsgáztatással akkor nagy bajba kerülnek.
hat, ezekszerint jottel, kifizetted az autod, ebbol kifizette a szalon az elozo vevo autojat a PH-nak, es most varnak a kovetkezo vevore, hogy kifizessek a Te autodat.
Nos, fehívtam a szervízt, és a computerük szerint előre 16.5 cm-es hangszórók valók, hátra meg 13 cm-esek.
Szerintetek befér előre a 17 centis azért? Ez a fél centi nem olyan sok, nem?
Segítsen pls valaki, hogy ne vegyem meg hiába a 17-es Pioneer-eket!
Felteszem a kérdést az autóhifi topicban is, bár tartok tőle, hogy ott meg a 307-est ismerik kevesen ebből a szempontból...:-((
hat, ahhoz hogy ne adja at, nemtom mifele erdeke fuzodik.
de, ha egyszer ki van mar fizetve, akkor mifele erdeke fuzodik ahhoz, hogy atadja? azon kivul, hogy a helyet foglalja.
bar, lehet vele demozni..
Ha valaki kifizette az autóját (vagy van ráérvényes lízing v. egyéb szerződés) és a kocsi ott áll az udvaron akkor a Kovácsnak mi érdeke fűződik ahhoz, hogy a kocsit ne adja át?
Lehet, hogy csak akkor fizet a Peugeot Hungária felé, ha már ténylegesen eladta (átadta) az autót?
Minden esetre elég hihetetlen az amit veletek művel a Kovács Úr!
Nálam a paraméterek: szerződéskötés - november 22. (kezdőrészlet első részlete ekkor); kezdőrészlet maradékának kifizetése - december 7.; bank utal - december 13. (nem tudom addig is mit szarakodtak...); tervezett átadás - december 15.
És azóta zzzzZZZZZZZZZZZZ....
Ügyvéddel már én is beszéltem, sajnos meg kell várni míg az autót átadják... pereskedés vagy igazi balhé csak utána jöhet...
Minden Peugeot-Kovács panaszos figyelmébe ajánlom:
Felhívtam az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet (www.ofe.hu). Elmondásuk szerint úgy kell kezdeni, hogy a szalonban kérni kell a panaszkönyvet, le kell írni a történetet, és azt is, hogy milyen indokkal nem adták át addig napig az autót. Ez után pedig a Fogyasztóvédelmi Felügyeletnél kell jelezni, hogy panaszod van. Ők kezdik a kivizsgálást, és nagy valószínűséggel büntetés lesz a vége. Ha még nyomatékosabb szeretnél lenni, akkor peres út. De itt többet érhet el az ember. Kötbérre lehet őket kötelezni, továbbá ha neked autót kellett bérelni az adásvételiben szereplő elvi átadási időpont után, akkor a bérleti díjat is a szalonra lehet terhelni. Ezekben segít a Fogyasztóvédelem, és a Kereskedelmi Kamara is.
December 27.-én pengettem le az előleget, majd a tisztelt Kovács Úr tulajdonában levő nevezetes autószalon Január 10.-én megkapta tőlem és a finanszírozótól is a fennmaradó részt. Azóta várakozás van. Az adásvételin az átadási időpont Január 25.-e volt. Ma beszélek az ügyvédemmel, hogy mit lehet tenni. Okos gyerek, a kamatokat minimum rájuk tudja verni. Közben a finanszírozótól jött az első csekk. Fizetnei kellene. De mire? :) Majd a Kovács kifizeti. Én biztos nem.
A szerződést elolvastam mielőtt aláírtam volna és hidd el mindenhol megvannak a kis szerződés sablonok... ha nem tetszik mehetsz máshová...
Ennyit a piacgazdaságról...
Az autó finanszírozott, így csak akkor kezdik el intézni a papírokat, ha a teljes összeg ott csücsül a számlájukon (azaz a hitelnyújtó bank tejel).
Ezzel eddig nincs is probléma, a probléma az, hogy egy autó vizsgáztatása és a forgalmi kiállítása hogy a fenébe tarthat el 6 lassan 7 hétig?! A szerződésben a csúszásra vonatkozóan a PTK szabályai a mérvadóak, egyetlen egy kikötés volt, hogy a kereskedőt vis major esetén nem terheli felelőség!!!! Ez okés is, de a szóban forgó eset az minden csak nem vis major!
A kereskedő megsértődött és mostantól kezdve Kovács úrral tárgyalok... ja és az igérgetés az megy továbbra is. Hát nem tudom, de ha az én beosztottam ekkora galibát okozna én biztosan lábbal szavaznék és rövid úton mutatnám meg neki a kijáratot!!!
Szép kis világban élünk... az autó egy komoly értéket képviselő tartós használati eszköz, amit nem mindennap vásárol az ember. Nem tudom az ilyen kereskedők meddig fognak a piacon életben maradni. Abban még azért hiszek, hogy érvényesül az 1:6 effekt (nem tudom, hogy az értékesítők körében mi is a pontos elnevezése ennek a jelenségnek), azaz egy kereskedővel balul sikerült üzlet a baráti és családi körön keresztül begyűrűzve legalább 6 új üzleti lehetőségtől "szabadítja meg" az adott kereskedőt(röviden: negatív szóhagyomány)...
A legnagyobb baj, hogy a munkámhoz szükségem lenne az autóra. És már így is elég zs ment rá erre az autónélküli állapotra!
Bazz' ezt nemertem...
Hogy lehet valakit ilyen szinten megszivatni?
En , ha egyszer kereskedonel uj autot veszek, es veletlenul annyira elment az eszem kirandulni, hogy kifizetem az egeszet elore, akkor attol a pillanattol fogva ingyen kolcsonautoval jarok egesz addig, amig a sajatomat at nem adjak - _hibatlanul_. Ha valami hiba van, akkor elkoszonok, jovok mikorra kijavitjak. Ha 90 napnal tovabb tart a hercehurca, akkor kerem vissza a penzemet _kamatostul_. Ha valamelyik markakereskedo nem irja ala a felteteleimet, megyek masikhoz.
Piacgazdasag van, vagy mi... Tudjuk mar hogy ki van kiert...
Csak bíztatásul... most léptem az autóvásárlási kálváriám 7. hetébe. Azoknak akik nem tudják miről van szó: 2001. december 15 óta nem sikerül hozzájutnom a dec. 14-én teljesen kifizetett finanszírozott oroszlánomhoz. Ja és még december elején ültem is benne a kereskedő telephelyén!!!
A márkakereskedő a fórumon sokat dícsért Kovács...
Szolgáljon a példám elrettentésül...
Nagyon vígyázzatok... én rendesen megszívtam! :-(
Igen, a lengéscsillapító zörgése olyan fémes, idegesítő hang, mintha nyitva lenne valami (de persze nem lehet nyitva semmi, azt jelzi a gép), vagy a pótkerék felnije verődne hozzá a padlólemezhez (én pl. először erre gyanakodtam, tettem egy kört pótkerék nélkül, de, mint az sejthető volt, nem változott semmi).
Más.
A Cora-ban láttam Pioneer hangszórókat.
Érdeklődnék, hogy megvegyem-e őket? Az egyik fajta 17 cm-es, 28-30000 Hz-es frekvenciaátvitelű, 94 dB érzékenysége van, és 35 W névleges, 180 W zenei terhelhetőséggel rendelkezik.
A másik 13 cm-es (ezt hátulra szánnám - befér??), 35-22000 Hz az átvitele és 35W/130W a terhelhetősége.
Hajlanék rá, hogy megvegyem őket, mi a véleményetek, szakértő urak? :-)
én hétfőn reggel megyek hátsó lengéscsillapító cserére, kb. 10 napot kellet csak várnom, az nem is olyan rossz.
A hang egyébként elég változó. Néha olyan, mintha nyitva lenne hátul egy ajtó, vagy a csomagtartó, és az lötyögne. Nekem föleg göröngyös úton, pl. földúton kis sebességnél jelentkezett, vagy fékezés-gyorsítás váltáskor. Nagyobb sebességen szinte sosem hallottam.
Tök igazad van, ha zörög, csinálják meg. Az renellenes. Nekem viszont mint már korábban is írtam, nem zörög, hanem egy kissé megmélyűl, és dörmögővé válik a hang. Biztosan nem rendellenes, de esetleg jobb lenne, ha egyenletesen menne át azon a tartományon a motor hangja, ezért érdekelt zkalapos megoldása.
zkalapos megoldását természetesen olvastam már korábban. Én egy olyan megoldásra lennék kiváncsi, amit a peugeot maga ad és természetesen ingyen. Egy új autónál azt hiszem ez jár. Ha a megoldás egybeesne a zkalapos által kiötlöttel, akkor nekem az is megfelel, csak szeretném ha válalnák a felelősséget és meg is csinálnák, mivel gy tűnik ez egyáltalán nem egyedi hiba. A héten megyek egy kört a szervíznél, talán megtetszik nekik zkalapos megoldása.
AUE!
A lengéscsillapító miatti kopogás mennyire hangos (jelentős)? Mert nekem is pattog, de eddig ezt a németesen kemény rugózás számlájára írtam. Mi utalt a rendellenes működésre.
Más. A knbm által javasolt hátsó gumibak forgatás sajnos nem oldotta meg a zörgés gondomat. Sőt az a gumikütyü teljesen szimmetrikus, így hiába fordítattam meg a szervízben. Az újra meg meg már
1,5 hónapja várok. 2400-as fordulat + motorfék -> zörgés hátulról. Van valakinek valami új infója ezzel kapcsolatban?
Szívesen fogadnék én is egy Peugeot Hungáriás telcsi számot. Esetleg ők meg tudják mondani a hiba okát, én meg majd közlöm a szervizzel.
A 1.6 presence, a szine padlizsánlila metál, belül titán. Extrák: praktikum csomag digit klíma, fedélzeti komp, cd tár. Van benne 71km.
A privátba van 30000. Most egy kicsit változni fog az arány. Azért a privátot sem adom el.
knbm: Köszönöm szépen. Sokat segítettél. Mellesleg, megleptél, hogy csak ennyibe kerül a tár és a kábel. Más típusba ott kezdődik a CD tár upgrade, hogy 150.000
Bocs egy kicsit gyors voltam. Tehát RCA kimenete nincs, sőt semilyen analóg kimenete sincs. Egy nem szabványos párhuzamos porton digitálisan megy át a jel. Ezért kell egy drivert is installálni a felegységre.