Keresés

Részletes keresés

linterr Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10740

új van rajta...úgyhogy sajna az is kilőve...:( esetleg automata szivató lehet?

Előzmény: SZ.LUI (10739)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10739

üzemanyagszűrő? Egyszer én is jártam így. Szétporladt a szűrő belseje és nakop benyát.

Előzmény: linterr (10736)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10738

Bocs, most nézem, hogy írtad is.

 

Előzmény: SZ.LUI (10737)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10737

Szia,

 

Szikra van?

Előzmény: linterr (10736)
linterr Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10736

Sziasztok, 

 

Kis segítséget szeretnék kérni. A következő a problémám: menet közben megállt alattam a motor. Nem kap benzint, mivel a gyertya száraz. Még ott helyben porlasztó tisztítás megtörtént, gyertya ad szikrát és ha oda teszem a kezem érzek szívóhatást is (de ezt majd még kiméretem). Befecskendezés után sem kapott rá, mármint a gyertyánál. Tehát akkor a dugattyúk elvileg okésak, ha jól gondolom. A benzincsap elvileg jó...látom folyni a benzint. Ha megszívom a vákuum csövet megy. :D Pillangó membrán kicserélve, mivel ott eléggé nagy hézag volt, örültem is...gondoltam ez lesz a gond. Kicseréltem, a probléma ugyanaz. Nem indul, szépen forgatja, de nem kap benzint. Mit nézzek még meg, hol lehet a gond szerintetek? Mert már nincs ötletem..

pettty68 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 10735

Sziasztok van egy 2006-os 50-es Focusom nem ad szikrát mi lehet a legfőbb probléma ?Nem egyik napról a másikra, hanem szép fokozatossan adta meg magát !Köszi a segítséget !

Buzalka Gábor Creative Commons License 2016.08.09 0 0 10734

Ez van ráírva: A3202 89-07 61A

Buzalka Gábor Creative Commons License 2016.08.09 0 0 10733

Üdv! Nemrég vettem egy 2007es keeway focust, és az lenne a kérdésem, hogy vajon a cdi az fojtott-e?

ugyörgy Creative Commons License 2016.08.08 0 0 10732

...persze, ha a szíj teljesen lefutott és valamelyik görgő keresztbe áll, akkor igen.

Előzmény: ugyörgy (10731)
ugyörgy Creative Commons License 2016.08.08 0 0 10731

Szíj cseréhez nem kell a variátort megbontani...., elég a deknit levenni

Előzmény: f.evo (10726)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 10730

Hali!

Valahol folyik a benzin. Nézd át a csöveket.

Előzmény: Morbi04 (10729)
Morbi04 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 10729

Sziasztok!  

Egy olyan problemaval fordulnek hozzatok, hatha tud valaki segiteni, hogy adott egy 2003-as Keeway Hurricane 50 2T robogo, minden alkatresze gyari es igyis nagyon magas a fogyasztasa, konkretan 80km alatt megette a teli tank 5liter benzint. Ez mitol lehet? (1500km van benne es par evet garazsban allt.)

koszonom

antrapo Creative Commons License 2016.08.06 0 0 10728

Köszönöm a gyors segítséget!

Előzmény: f.evo (10727)
f.evo Creative Commons License 2016.08.06 0 0 10727

  ... ez lemaradt ... :)

f.evo Creative Commons License 2016.08.06 0 0 10726

Rossz hírem van. Elszakadt az ékszíj. Gondolom Keeway gyártmányú a mocid. A hajtómű burkolatot simán letudod venni, 8-as vagy 10-es csőkulcsal vagy crowa-val. Hogy ki tudd cserélni a szíjat, a variátort is meg kell bontani. A külső tárcsát kell csak levenni.  Ennek a menetéről van jó pár videó a youtube-on. A Főtengely végén lévő csavarhoz 18-as crowa kell. Meg kell oldani a tengely rögzítését, hogy letudd tekerni az anyát (ez az eszköz van a képen ... én 3000Ft-ért rendeltem egyet a netről : "variátor blokkoló" néven találod meg. Ha van egy kis kreativitásod, nem nagy meló.

Előzmény: antrapo (10725)
antrapo Creative Commons License 2016.08.05 0 0 10725

Üdv! Négyütemű robogóm ma hazafelé hirtelen megállt, kis füst és erős gumiszag jött a hátsó kerék hajtóművéből, ha így hívják egyáltalán. A motor járt tovább, felpörgött, ha gázt adtam , de nem indult el. Hajtószíj viszi át a hajtást, az szakadhatott el? Kell célszerszám, extra tudás a szétszedéséhez, cseréhez? Köszönöm! 

I.Blasius Creative Commons License 2016.08.01 0 0 10724

"Sokat elarul, de inkabb a gazdajarol sem mint a motorrol."

 

Szerelő szerint anyaghiba volt (szerinte egy zéger engedett el), direkt rákérdeztem, nehogy lerobbanjon alattam újra, aztán tolhassam haza újra egy órát.

 

Előzmény: C20NE (10723)
C20NE Creative Commons License 2016.08.01 0 0 10723

Sokat elarul, de inkabb a gazdajarol sem mint a motorrol.

Előzmény: I.Blasius (10722)
I.Blasius Creative Commons License 2016.08.01 0 0 10722

Nekem azt mondta a márkaszervízes büszkén, hogy echte Keeway blokk van benne:) (ez már 2008-as darab, a Keeway gyár tulajdonszerzése utáni). De köszi, ha Minarelli eredetű, az már jobb hír, bár az sokat elárul, hogy 2200 km-nél már dugattyúcserés volt a gép.

Előzmény: Vik_Thorka (10721)
Vik_Thorka Creative Commons License 2016.08.01 0 0 10721

minarelli és nem keeway nem koppintás, liszenszelt motor

Előzmény: I.Blasius (10720)
I.Blasius Creative Commons License 2016.07.29 0 0 10720

Sziasztok, egy kérdésem lenne, hátha van rá válasz: tavaly vettem egy túltárolt, 2008-as, már Keeway motoros Benelli Pepét. Nem a megbízhatóság mintapéldánya a szerencsétlen, de nagyon kedvelem. A kérdésem az lenne, hogy ennek a Keeway eredetű motorja Minarelli vagy Morini koppintás (az Egümotors honlapja alapján 2008 előtt ilyen motorok voltak benne) vagy teljesen független ezektől? A benne lévő 2t motor van a korabeli Keewayekben is?

 

köszi a választ!

Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 10719

Hali!

Látni kéne hogyan raktad össze, illetve hogy néz ki a tönkrement alkatrész.

Előzmény: Alex0067 (10718)
Alex0067 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 10718

Sziasztok!Adott egy Keeway Flash 50 2T robogó.Cseréletem benne variátort naraku sportra,a kuplungrugót és a kontrasztrugót malossira és a görgőt 3,5grammra.Brutál jól megy a motor csak az a gond vele hogy valamiért heti szinten töri 4-5 felé a csillagot a variátor tárcsában és elkoptatja a variátor tárcsát is egy idő után.Ilyenkor alig kapja el a fordulatot,kong,csattog kattog,hülye hangokat ad.Miért lehet?Ugyan abba a sorrendbe raktam össze mindent ahogy gyárilag volt,semmit nem hagytam ki vagy cseréltem össze.20-30 km után megadja magát.Amióta bele kerültek a "tuning" cuccok azóta van ez a jelenség.Válaszokat előre is köszönöm :) 

linhai Creative Commons License 2016.07.26 0 0 10717

Szia! Benzinhiányra én sem gondoltam, inkább gyújtás problémára, csak hát mire a gyertyát kivettem a szikrát ellenőrizni, addig hűlt a motor és rendben volt minden. Gondoltam még kicsi szelephézagra ami ugye melegen még kisebb lesz, esetleg el is tűnik, és ez által valamelyik szelep nem zár, megszűnik a kompresszió. 

Előzmény: feribaro (10716)
feribaro Creative Commons License 2016.07.25 0 0 10716

Szia!

 

Nagyon szívesen, bár üzemanyag ellátási problémára pont nem gondoltam:)

De örülök, hogy sikerült megtalálni a hibát.

Előzmény: linhai (10715)
linhai Creative Commons License 2016.07.25 0 0 10715

Szia! Köszönöm hogy szántál rám időt. A motor leállása táblánál,dombnak felfelé, vagy ha szándékosan állítottam le akkor történt, de minden esetben csak 10-15 perc várakozás után lehetett újraindítani. A mai napon azonban a végére jártam a dolognak, és láss csodát ismét működik rendesen, mondom ezt kb. 20 kilométeres próbaút után. A vákumcsapra menő csövek megvoltak repedezve, ezeket cseréltem, és így már ha leállt lehetett rögtön indítani. De mivel terhelés alatt továbbra is megáll egy idő után, legyőzve lustaságomat, szétszedtem a karburátort, megtisztítottam, és jó lett. Köszönöm segítő szándékodat! Felraktam 2 képet az elöregedett csövekről, amit időben kicserélve, megelőzhető lett volna ez az időrabló kellemetlenség.

Előzmény: feribaro (10712)
kori67 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 10714

Köszönöm szépen!!

Előzmény: feribaro (10713)
feribaro Creative Commons License 2016.07.24 0 0 10713

Szia!

 

Semmi nagyobb bajt nem csináltál ezzel, legalább beolajoztad rendesen a motort :)

Persze, elég a gyertyát megpucolni. Érdemes még kicsavart gyertya mellett önindítózni pár percig, hogy kijárja az olajat, nehogy kapjon a motor egy hidraulikus ütést.

Egy jó tanács: (igaz kicsit macerásabb), vegyél egy benzines kannát és abba tankolj, majd oda öntsd bele az olajat. Így pontosabban be tudod állítani a keverék arányt, illetve rendesen összetudod keverni a benzint az olajjal.

Előzmény: kori67 (10711)
feribaro Creative Commons License 2016.07.24 0 0 10712

Szia!

 

Nem írtad le pontosan, hogy hogyan történik a motor leállása, ezért sok okot lehet felsorolni.

Leírom a főbb lehetőségeket:

1. Gyújtás probléma, valami vezeték, érintkező, a testelés, vagy maga a CDI felmelegszik és megszakad az áramkör. Megoldás: Át kell nézni, kimérni az egész gyújtást, az akkutól a gyertyáig bezárólag.

2. Új a motor. Szorosak még az illesztések, nincs összekopva a henger a dugattyúval, és felmelegszik a súrlódástól majd megszorul. Megoldás: be kell járatni a motort.

3. Már nem új a motor, de nem kap elég olajat. A megszorulás hasonló a fentiekhez.

Megoldás: Átvizsgálni az olajozó rendszert. Próbaképpen érdemes 1:25-ös keveréket készíteni és azzal kipróbálni. Ha ekkor nem áll le, akkor tényleg az olajozással van baj.

3. Gyenge a hűtés. Ezért melegszik fel és szorul meg. Nem írtad, hogy lég vagy vízhűtésű a gép. Átnézés szempontjából könnyebb ha léghűtéses. Itt meg kell nézni a ventillátort, nincs-e lelazulva, tiszta-e, a hűtőbordák tiszták-e, stb.

Vízhűtésnél, van-e benne elég hűtővíz, jó-e a szivattyú meghajtása, maga a szivattyú, a hűtő nincs-e bevízkövesedve, stb.

Szóval sajnos van hibalehetőség bőven, remélem sikerül megtalálni a problémát.

 

Előzmény: linhai (10709)
kori67 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 10711

Sziasztok!

 

Van egy Hurricane 50 2T robogóm. Ma elrontottam kicsit a tankolást. Előbb az olajat töltöttem a tankba majd a benzint. Állítólag nem jó az olajadagolóm már így vettem. Kb 500 métert mentem a robogóval majd leállt. Próbáltam indítani,de nem sikerült. Legalább tudom,hogy jó az akksi. Szétcsavaroztam a benzinszűrőt indítóztam és szinte csak olaj jött. Addig indítóztam amíg benzin nem folyt, aztán hazatoltam . Elég ,ha kiveszem a gyertyát és megpucolom?

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!