Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tormai Creative Commons License 2017.07.20 0 0 804

Sziasztok!

Most vásároltunk egy Ford C-max 1.6 benzines Titanium 2008-as autót! Hollandiából behozott, tehát a navi és a computer is idegen nyelvű számunkra. Milyen megoldás van a magyarításra? Hol végzik "normális" áron? Tudnátok segíteni? Akár itt, akár e-mailben! tormais@freemail.hu

Előre is köszönöm!

Vappali Creative Commons License 2017.07.17 0 0 803

Köszi a választ! 

Előzmény: Ata61 (802)
Ata61 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 802
A 2.0-ás az jobb vétel,az 1.8 nem annyira.Kombinált vezérlése van(szíjj-lánc)ami nagyon drágává teszi a cseréjét.
Előzmény: Vappali (801)
Vappali Creative Commons License 2017.07.16 0 0 801

Sziasztok!
Szemezgetek egy 2009-es, 1,8 TDCI motoros C-Maxxal.
Kérdésem, hogy mennyire megbízható ez a modell, illetve ez a 116 Le-s motor? Persze ha van tapasztalat ilyennel a fórumon.

Illetve más oldalakon inkább az 1,6-os motort ajánlották, hogy az jobb mint az 1,8-as.

 

Láttam még egy 2.0-es TDCI motoros, 136Le-s  példányt is. 

 

Véleményetek szerint melyik az inkább ajánlott konstrukció? 

kispali80 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 800

Ismerős a probléma. Nem rángat inkább az autó abban a tartományban gyorsuláskor? Esetleg nincs összefüggésben azzal hogy mennyire van terhelve az autó, hányan ültök benne, milyen meleg a motor? Nekem típikusan csak akkor érezhető, ha 3-4 ember ül benne és már elérte a motor az üzemi hőmérsékletet, rángatva gyorsul 2500 és 300 között. Motor kopogásérzékelőt cseréltünk, de nem oldotta meg. Ugyanúgy 1.8-as benzines, 2005-ös évjárat.

 

Sajna nekem van egy szűnni nem akaró olajfogyasztásom is, 600-1000 km-enként 1 l olaj oda. Hengerfej felújítás volt, lehúzó és kompressziós gyűrűk cseréje, szelepszár szimering, szelepszár vezetők, a hűtővíz nem fogy, az olaj meg valahol távozik, és már ötlet sincs hol, még van egy halvány remény hogy talán a kartergázcső lehet a ludas.

 


Erőteljesen gondolkozom egy frissebb évjáratúban (2011-es Ecoboostos 150 pacis.) másik motorral. A jelenlegit is szeretem, de ez a két hiba nem akar megszűnni már régóta. 

Előzmény: Ar5t7789 (785)
Ata61 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 799

Próbáld meg betanítani.Amikor felér,akkor még a kapcsolot tartsad rajta egy jó 5-másodpercig,úgyanigy alsó végállásban is.

Előzmény: Xb1 (798)
Xb1 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 798

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. 2007-es C-Max vezető oldali ablaka csak szakaszosan hajlandó működni. Tehát, ha nyomva tartom a kapcsolót lemegy úgy 5cm-t az ablak majd megáll. Újból lenyom, majd megint megáll. Felfelé is ugyanez a helyzet és az automata fel le módban is ugyanez a jelenség. A többi ablak megfelelően működik. Mivel lehet a gond? 

Ata61 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 797

Ezt a nagy csatit amibe 4-vezeték megy be,ha széthuzzátok akkor a stekkerbe(Ohm) ki lehet mérni az ízzitó gyertyákat.Multiméter egyik vezeték motor testre,másik meg a csatiban az érintkezőre.Nálam 01.4 et mutatott mind a négy.Ha a motor blokkot mértem,az meg 01.0 ohm mútatott.

Ata61 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 796

Sziasztok.

Ma beépitettem egy űza pumpát(amit gyárilag kisporoltak) a rendszerbe,már csak a rőgzitéshez a konzol van vissza.Nagyon frankon működik,ha pumpálom lehet ,amint a tankba visszanyomja az anyagot.Átlátszó csővel csináltam,igy lehet látni ha netán levegős lenne a rendszer.

zohlihka Creative Commons License 2017.07.04 0 0 795

Sziasztok!

 

2009-es CMAX-ra keresnék kerékőr-t.

Tudtok méretet hozzá, vagy van aki már rendelt?

Gyári alufelni van rajta, 17", jelenleg ilyen mozgó széles kúpos anyával.

 

Köszi.

Fesa87 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 794

Sziasztok.olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy szeretném leszedni az első ülések hátulján lévő tálcákat na most milyen szerszámmal kéne neki állnom mert se az imbusz se a troxkulcs se jó. 

szpeti.1978 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 793

Kedves Atesrlz!

 

Ugyanezzel a problémával szívok hetek óta.

Felvennéd velem a kapcsolatot? Köszi, szpeti

szegedi.78.peter @ gmail . com

Előzmény: atesrlz (315)
Szabolcs775 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 792

Hogy ezt hogy sikerült Szabolcs775-ként írni?! eddig PhSzabi voltam, na mind1.

Előzmény: Szabolcs775 (791)
Szabolcs775 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 791

Szép és drága benzinest. Ez akár kétértelmű is lehetne. A gázos üzemről mit gondoltok, ha a benzin mellé beépíteném a C-max-ba?

 

Azért még mindig gondolkodok a dízelen, bár sok haver ellenzi a társaságban erre a felhasználásra. (Aztán lehet jóval többet mennék havi viszonylatban, mint amire most gondolok.) Hiába azért a 600k és a 6 literes fogyasztás jobban hangzik, mint az 1.2-1.5 milla mellé még a 10 literes fogyasztás.

Előzmény: nemenyigy (790)
nemenyigy Creative Commons License 2017.06.21 0 0 790

vegyél egy szép és drága benzinestd , orom boldogság. a vct-k vezérlése tud rossz lenni, vásárlás előtt nezesd át.

Előzmény: PhSzabi (786)
kanopeti Creative Commons License 2017.06.19 0 0 789

Köszi szépen a tippeket.

Ata61 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 788

Én a turbocsővek körül nézelödnék,esetleg turbogeometria állitó vezérlése vákumcsővek stb.

Előzmény: kanopeti (783)
vjano Creative Commons License 2017.06.18 0 0 787

Napi 10-20km-re nem való a diesel.

Előzmény: PhSzabi (786)
PhSzabi Creative Commons License 2017.06.18 0 0 786

C-max vásárlás előtt állok, segítség kellene. 

 

Használt 2004-2007-es C-maxot szeretnék vásárolni, főként városi használatra, jellemzően napi 10-20 km megtételére., havi 1x-2x nagyobb utak, illetve családi nyaralás lebonyolítására. (2-en vagyunk, nincs gyerek még, de 198 cm-es magasságomhoz és hosszú lábaimhoz ez a típus fekszik a legjobban.)

Haverok, ismerősök, 1-2 kivétellel benzines autót ajánlanak.

 

A nagy nézelődés közben kaptam egy ajánlatot, egy 600 ezres ?!? 1.6 Tdci-s verzióra is, 292e km van benne. Megnéztük hozzáértő ismerőssel, 1-2 javítható hibán (turbócső csere) kívül semmi különöset nem láttunk. A próbán jól húzott, fékek, futómű minden rendben volt. Az autó egy haver ismerőséé.

 

Végig olvasva a fórumot, népítéletet én az 1.6 VCT típusban gondolkodom 1.3-1.5 millió értékben, de átgondolva a közel 800 ezres - 1 milliós ár különbséget a 2 autó esetében azért megkísértett a dízel is.

 

Ez lesz az első autóm és semmilyen előzetes tapasztalattal nem rendelkezem az autók terén. A fórum tagjait kérdezem, hogy ti mit tennétek a helyemben? Dízel vagy benzin?  800 ezer Ft különbségből azért már nagyon sok dolgot fel lehet újítani egy autón, - ha a szükség úgy hozza -, akár több főalkatrészt is ki lehet cserélni gondolom ennyi pénzből.

 

Segítsetek a választásban!

Előre is köszi a válaszokat!

Ar5t7789 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 785

Sziasztok nekem olyan gondom lenne, hogy minden sebesség fokozatban 2500-3000 fordulaton rezonál a kocsi.Ezt érzem a pedálon i, ha bele nézek a belső visszapillantó tükörbe ebben a fordulat tartományban elmosodik a hátér,és ha megfogom érezni hogy nagyon rezeg.Ez nagyon zavaró mert 5 -dik ben pont 90 körül van ez.aA kerekek jók a futómű is.Gondolom,hogy valami motor gond lehet.Ez egy ford focus c-max 2003 1.8 benzin.Infókat előre is köszönöm,hogy mi is lehet ez a probléma?

nemenyigy Creative Commons License 2017.06.15 0 0 784

ess motor God

Előzmény: kanopeti (783)
kanopeti Creative Commons License 2017.06.15 0 0 783

Sziasztok,

Egy 2009-es 1,6 TDCi Cmax-om van, ami engine malfunction jelzést ad szinte állandóan és teljesen random módon. Szerelők nem találják a hiba okát.... A motor nem tilt le, csak hangjelzést ad.

Ismerős valakinek ez a hiba? Ha igen mi lehet a megoldás?

Esetleg tud valaki egy profi szerelőt ajánlani? (Kelet- Magyarország, vagy Budapest környéke)

Ata61 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 782

Kaptam választ Autoszerelő fórumból:

"felkeszul az inditasra. 

inditja az uza pumpat, kalibralja/tisztitja az egrt, fojto szelepet."

Előzmény: Ata61 (781)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 781

Sziasztok!

1,6 tdci 115 le 2013-as.Ha leállítom a motort,akkor motortérből fütyülő hang hallatszik pár percig,majd egy relé kikapcsolja.Ugyan ez történik akkor is,ha áll a motor és kinyitom az ajtót, gyújtás nincs rajt. Mi lehet ez,és jó ez így?Az talán még ok,hogy leállás után csinál még valamit,de ajtónyitásra miért?

csecsenn Creative Commons License 2017.05.30 0 0 780

Szia!Köszönöm a választ !Rendes tag vagy!üdv

Előzmény: nemenyigy (779)
nemenyigy Creative Commons License 2017.05.29 0 0 779

Ennyi km-rel vagy cserélték már a turbot befecskendezot, kuplungot, vagy hamarosan esedékes lesz, inkabb eladja. Vidd el kifejezetten fordos szervizbe, vagy szivesen megnézem veled ha megkersz.

Előzmény: csecsenn (776)
subex Creative Commons License 2017.05.29 0 0 778

Sziasztok! 
A segítségeteket szeretném kérni az autóm hifijével kapcsolatban (Blaupunkt TravelPilot EX). Tudja e valaki, hogy ez a modell tudja e kezelni a mobiltelefon kihangosítást? Úgy látom, mintha mikrofon is lenne az autóban, de én még nem tudtam összehangolni, sajnos.

Köszönöm!

Ata61 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 777

Helló!

Tudja valaki,hogy gyárilag milyen márkáju vezérműszíjat raknak az 1,6 tdci-re?

csecsenn Creative Commons License 2017.05.28 0 0 776

Sziasztok!Magyarországi Ford focus C-Max 1,6tdci  2004 es 300 ezer valos kilométerrel .esztétikailag ujszerü álapotban, mennyire válalható? Vagy egy idözitett bomba?Elöre is köszönöm a válaszokat!

Ata61 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 775

Köszi.Oda is szoktam látogatni,de sajna az sem nagyon pörög.Én írtam oda is útoljára napokkal ezelött.

Előzmény: nemenyigy (774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!