Most vásároltunk egy Ford C-max 1.6 benzines Titanium 2008-as autót! Hollandiából behozott, tehát a navi és a computer is idegen nyelvű számunkra. Milyen megoldás van a magyarításra? Hol végzik "normális" áron? Tudnátok segíteni? Akár itt, akár e-mailben! tormais@freemail.hu
Sziasztok! Szemezgetek egy 2009-es, 1,8 TDCI motoros C-Maxxal. Kérdésem, hogy mennyire megbízható ez a modell, illetve ez a 116 Le-s motor? Persze ha van tapasztalat ilyennel a fórumon.
Illetve más oldalakon inkább az 1,6-os motort ajánlották, hogy az jobb mint az 1,8-as.
Láttam még egy 2.0-es TDCI motoros, 136Le-s példányt is.
Véleményetek szerint melyik az inkább ajánlott konstrukció?
Ismerős a probléma. Nem rángat inkább az autó abban a tartományban gyorsuláskor? Esetleg nincs összefüggésben azzal hogy mennyire van terhelve az autó, hányan ültök benne, milyen meleg a motor? Nekem típikusan csak akkor érezhető, ha 3-4 ember ül benne és már elérte a motor az üzemi hőmérsékletet, rángatva gyorsul 2500 és 300 között. Motor kopogásérzékelőt cseréltünk, de nem oldotta meg. Ugyanúgy 1.8-as benzines, 2005-ös évjárat.
Sajna nekem van egy szűnni nem akaró olajfogyasztásom is, 600-1000 km-enként 1 l olaj oda. Hengerfej felújítás volt, lehúzó és kompressziós gyűrűk cseréje, szelepszár szimering, szelepszár vezetők, a hűtővíz nem fogy, az olaj meg valahol távozik, és már ötlet sincs hol, még van egy halvány remény hogy talán a kartergázcső lehet a ludas.
Erőteljesen gondolkozom egy frissebb évjáratúban (2011-es Ecoboostos 150 pacis.) másik motorral. A jelenlegit is szeretem, de ez a két hiba nem akar megszűnni már régóta.
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. 2007-es C-Max vezető oldali ablaka csak szakaszosan hajlandó működni. Tehát, ha nyomva tartom a kapcsolót lemegy úgy 5cm-t az ablak majd megáll. Újból lenyom, majd megint megáll. Felfelé is ugyanez a helyzet és az automata fel le módban is ugyanez a jelenség. A többi ablak megfelelően működik. Mivel lehet a gond?
Ezt a nagy csatit amibe 4-vezeték megy be,ha széthuzzátok akkor a stekkerbe(Ohm) ki lehet mérni az ízzitó gyertyákat.Multiméter egyik vezeték motor testre,másik meg a csatiban az érintkezőre.Nálam 01.4 et mutatott mind a négy.Ha a motor blokkot mértem,az meg 01.0 ohm mútatott.
Ma beépitettem egy űza pumpát(amit gyárilag kisporoltak) a rendszerbe,már csak a rőgzitéshez a konzol van vissza.Nagyon frankon működik,ha pumpálom lehet ,amint a tankba visszanyomja az anyagot.Átlátszó csővel csináltam,igy lehet látni ha netán levegős lenne a rendszer.
Sziasztok.olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy szeretném leszedni az első ülések hátulján lévő tálcákat na most milyen szerszámmal kéne neki állnom mert se az imbusz se a troxkulcs se jó.
Szép és drága benzinest. Ez akár kétértelmű is lehetne. A gázos üzemről mit gondoltok, ha a benzin mellé beépíteném a C-max-ba?
Azért még mindig gondolkodok a dízelen, bár sok haver ellenzi a társaságban erre a felhasználásra. (Aztán lehet jóval többet mennék havi viszonylatban, mint amire most gondolok.) Hiába azért a 600k és a 6 literes fogyasztás jobban hangzik, mint az 1.2-1.5 milla mellé még a 10 literes fogyasztás.
Használt 2004-2007-es C-maxot szeretnék vásárolni, főként városi használatra, jellemzően napi 10-20 km megtételére., havi 1x-2x nagyobb utak, illetve családi nyaralás lebonyolítására. (2-en vagyunk, nincs gyerek még, de 198 cm-es magasságomhoz és hosszú lábaimhoz ez a típus fekszik a legjobban.)
A nagy nézelődés közben kaptam egy ajánlatot, egy 600 ezres ?!? 1.6 Tdci-s verzióra is, 292e km van benne. Megnéztük hozzáértő ismerőssel, 1-2 javítható hibán (turbócső csere) kívül semmi különöset nem láttunk. A próbán jól húzott, fékek, futómű minden rendben volt. Az autó egy haver ismerőséé.
Végig olvasva a fórumot, népítéletet én az 1.6 VCT típusban gondolkodom 1.3-1.5 millió értékben, de átgondolva a közel 800 ezres - 1 milliós ár különbséget a 2 autó esetében azért megkísértett a dízel is.
Ez lesz az első autóm és semmilyen előzetes tapasztalattal nem rendelkezem az autók terén. A fórum tagjait kérdezem, hogy ti mit tennétek a helyemben? Dízel vagy benzin? 800 ezer Ft különbségből azért már nagyon sok dolgot fel lehet újítani egy autón, - ha a szükség úgy hozza -, akár több főalkatrészt is ki lehet cserélni gondolom ennyi pénzből.
Sziasztok nekem olyan gondom lenne, hogy minden sebesség fokozatban 2500-3000 fordulaton rezonál a kocsi.Ezt érzem a pedálon i, ha bele nézek a belső visszapillantó tükörbe ebben a fordulat tartományban elmosodik a hátér,és ha megfogom érezni hogy nagyon rezeg.Ez nagyon zavaró mert 5 -dik ben pont 90 körül van ez.aA kerekek jók a futómű is.Gondolom,hogy valami motor gond lehet.Ez egy ford focus c-max 2003 1.8 benzin.Infókat előre is köszönöm,hogy mi is lehet ez a probléma?
Egy 2009-es 1,6 TDCi Cmax-om van, ami engine malfunction jelzést ad szinte állandóan és teljesen random módon. Szerelők nem találják a hiba okát.... A motor nem tilt le, csak hangjelzést ad.
Ismerős valakinek ez a hiba? Ha igen mi lehet a megoldás?
Esetleg tud valaki egy profi szerelőt ajánlani? (Kelet- Magyarország, vagy Budapest környéke)
1,6 tdci 115 le 2013-as.Ha leállítom a motort,akkor motortérből fütyülő hang hallatszik pár percig,majd egy relé kikapcsolja.Ugyan ez történik akkor is,ha áll a motor és kinyitom az ajtót, gyújtás nincs rajt. Mi lehet ez,és jó ez így?Az talán még ok,hogy leállás után csinál még valamit,de ajtónyitásra miért?
Ennyi km-rel vagy cserélték már a turbot befecskendezot, kuplungot, vagy hamarosan esedékes lesz, inkabb eladja. Vidd el kifejezetten fordos szervizbe, vagy szivesen megnézem veled ha megkersz.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni az autóm hifijével kapcsolatban (Blaupunkt TravelPilot EX). Tudja e valaki, hogy ez a modell tudja e kezelni a mobiltelefon kihangosítást? Úgy látom, mintha mikrofon is lenne az autóban, de én még nem tudtam összehangolni, sajnos.
Sziasztok!Magyarországi Ford focus C-Max 1,6tdci 2004 es 300 ezer valos kilométerrel .esztétikailag ujszerü álapotban, mennyire válalható? Vagy egy idözitett bomba?Elöre is köszönöm a válaszokat!