Ne haragudj, de a 60 ezer kiloméret egy minimum 14 éves osztrák rendszámos dízeltől én egyszerűen nem hiszem el. Azt a Mannolt meg inkább locsold el szerszám vagy esztergakés kenésére ebbe meg vegyél rendes olajat. :P
Még nem volt 156-os a családban . A héten lett "Ótoó csere" ... és valahogy ilyenre sikeredett . JTD a lelkem és kiváncsi leszek (leszünk) rá ,miként viselkedik majd a hétköznapokban . ,-))
e kettő ellenőrizve, a többinek a héten utána járunk. még érdekes jelenség hogy hideg időben ez a hiba szinte alig jön elő. nagyon bízom benne hogy meg tudjuk oldani mert ha nem akkor kénytelen leszek venni egy másik olasz városi cirkálót. (hónapok óta keressük a megoldást, kezdek belefáradni)
azóta ki lette cserélve a légtömegmérő és a lambda szondák is. (147 2.0 TS Selespeed) egy idő után ugyanúgy elkezd ugrálni az alapjárat, minél többet van az autó dugóban annál rosszabbb lesz. A szerelő még a gyertyákat is ellenőrizte, nem tudom mit lehetne még kicserélni ami hatással van az alapjáratra. hibakód természetesen nincsen.
Ki volt ütve a j.e bak, elszakadva a szíj. Röfögve,de beindult. Volt még baja pár, de szinte rozsdamentes volt. Nagyon szép sport belső. Minden kinti papírja meg volt.
Ha akkor ezt is tudom, s elraktározhattam volna... :/
Marklar, van neked olyan félig szétbontott géped aminél fényképeket lehet készíteni a bal hátuljáról a lökhárító alatt is a sárvédő alatt i részről? Azt meg sem kérdezem, hogy van-e olyan amelynek az a része rozsdamentes vagy csak vakrozsdás és ki is vághatom onnan. :P
"Van valaki ebben az országban aki konkrétan azt mondja itt a hiba ezt kell javítani létezik ilyen szintű műszer egyáltalán,ha igen hol?"
Úgy "ahogy te szeretnéd" nincs. Leírtam az előbb, hogy miért. Részemről elengedtem az ügyet, ha nem érdekel mit válaszolnak neked akkor fölösleges a billentyűzetet koptatnom.