A Vityapuszta - Gamás közötti új út is ilyen széles lett:( Pedig Somogyban nagyon kellene egy K-Ny-i tengely a Balaton és Kaposvár között. Kelet és Nyugat Somogy közút hiányában el van vágva egymástól...
1989-es menetrend, de az évközi változások is benne vannak. Ezek szerint 1990.03.05-től nem közlekedik a Bp- Dunaújváros- Tamási- Kaposvár.
Érdekesség, hogy a Bp- Dunaújváros- Szekszárd vonalon is ezzel egy időben szűntek meg járatok.
Egyes esetekben pl.: a kérdésben szereplő 1143 Bp- Kaposvár vonal járata helyett Bp- Dunaújváros Bp Engels tér ind.: x6.20 1120/5 járat 20 perccel előrébb hozásával, vissza irányban Dunaújváros- Bp szakaszát egy Szekszárd- Bp vette át....
1989-ben, a menetrendváltáskor indult egy Budapest - Kaposvár járat, amely Dunaújváros és Tamási érintésével közlekedett. Annak menetrendje kézközelben van Neked esetleg? Nem tudom, pontosan meddig járt, egyelőre még az útvonalát is csak sejtem.
Pécsen a sofőrnek 3 óra osztott pihenőideje van. Délután végez még egy Csurgó-Nagyatád-Csurgó járatpárt, 17.50 és 19.15 között Nagyatádon tud tankolni, mosatni.
Elvileg nem kapnak, mindegy, hogy ez a személyzet üldögél ott busz nélkül egész nap, vagy a tartalék szolgálat.
A buszok szépen sorban selejtezik magukat... Nomeg a nonszensz műszaki hozzáállás... Az LXM egy első fűtőmotor miatt áll hetek óta. Gyors google kereséssel találtam hozzá valót 37ezer forintért. A Volánbusz majd beszerzi kb 3x ennyiért, hetek alatt...
Ha jól tévedek, akkor a szentgyörgyi személyzet nap közben több lovat is megül, aminek épp pihenőideje van. A többi fordában is val'szeg ezért van kavarás - tankolás 'atádon, K.váron...
Kocsihiány van, ezért az RTR alszik Homokszentgyörgyön. Reggel bemegy vele az LXM-117 sofőre, átadja a fordaszemélyzetnek, este pedig visszacserélnek, és elvégzi a leálló járatot. Hétvégén az RTR nem fordás, így kinnt maradhat szentgyörgyön dolgozni.
Napi 540 km szorozva a 365 nappal az neked hogyan jött ki 120ezerre? Revízió 8 hetente, szemle illetve olajcsere 30-40ezrenként van egy új busznál. A Neoplannal pl az olajcsere 90ezer.
Éves szinten max 30 napot hagy ki, azt se teljesen, az utóbbi időben az a megoldás, hogy Kaposvárról kimegy egy busz Böhönyére, atveszi a járatot, este pedig ugyanott visszacserélnek.