SEGÍTSÉG!!!
Mo-on az RDS-t bekapcsolva nem csoda, hogy ezt tapasztaljátok: érdekes módon úgy tűnik, egyedül a Pannon rádió ad RDS-sávon infokat, azért teker oda - de az sem teljesen szabvány...
Tehát: RDS KIKAPCS!!!
Külföldön bekapcs, JAZZ kiválaszt + TI (Traffic Information).
Be van programozva a Klub rádió az 1-es program helyre. RDS bekapcsolva. Amikor az 1-esre kapcsolok, kb 4 másodpercig szól a Klub rádió majd elkezd őrülten keresni. 10 másodperc múlva behozza a Pilis rádiót. Innentől kezdve hallgathatom ezt. Ha újra nyomok egy egyest, kezdődik elölről az egész.
Azért ez furcsa, hogy egy középkategóriás autóba a gyár nem tud egy olyan rádiót beletenni ami rendesen működik. Ilyeneket gyárt a Blaupunkt meg a Clarion??????????????????
Amit mondtál nem nyugtatott meg. A mostani rádióm rég óta nem csinált semmi hülyeséget, még a cserét is meggondolom. Az erősítőt a Kovácséknál építette be a vill. szerelő, nem tudom hogyan, Ő mondta, hogy van kapcsolt feszültség, és ajánlotta is az erősítőt. Drámai javulást nem okozott, talán ritkábban kapcsol ki a stereo, stabilabb a hangszín, de ahol rossz a vétel, ott most sem jobb. Azt hiszem 20db-t erősít. 4000 Ft-ért vettem a Média Márkt-ba. (Westend Cici center)
ma nekem is meglett a rádió. Hát.. a vételérzékenység nekem nem tűnik jobbnak, a csere után 5 perccel pedig csinált egy "adócserét", vissza is fordultam rögtön, azért is, mert az auto volume -ot elfelejtették aktiválni. Ez utóbbit hamar megoldották, de ez az adócsere dolog nem nyugtatott meg, azt mondták, ha többször is lesz ilyen, akkor telefonáljak, és faxolnak a peugeot-nak, amire 24 órán belül kell választ adniuk. Hát ez van..
Érdekelne az általad beépített erősítővel kapcsolatban néhány dolog. Pl. elfér-e a rádió mögött rendesen, honnan adtál neki +12V-ot(esetleg megbontottad a gyári csatit), mennyire javult a vétel? Ja, és te is arról beszéltél, ami 20 dB-t erősít?
Én is gratulálok, ma jól megnéztem a Kovácséknál egy két fekete macskát, hát azannyát tényleg állati... A bejáratási szabályokat betartani ma már szerintem bugyutaság. Azér én is kíméltem az első 1-2 ezer km-n. :-)))
MA MEGJÖTT AZ ÜLÉSFŰTÉSEMBE AZ ALKATRÉSZ!!!(persze a jó idő is)
Utolsó Európai!!!
A rádióm is.
Átvettem az ajándék tető csomit is, amit vigaszdíjként kaptam. Mi kell még? :-)))
Köszi a jókívánságokat! Az oroszlán metálfekete színű, belül szavanna (vagy elefántcsont). 1.6-os benzines motor hajtja.
Van olyan dolog amire oda kell figyelni a kocsi bejáratásánál? Pl. 1000 km-ig nem szabad túlságosan hajtani stb. ? Egyenlőre még kímélem és nem nagyon hajtottam 90 km/h-nál gyorsabban.
Vannak ilyen hüvelykujj szabályok?
az Astra-motor alacsnyabb fordulaton adja le a max. nyomatékát, viszont összátételezése hosszabb. Szvsz a 307-es húzóképesebbnek hat nagyobb sebességeknél, kevesebb visszakapcsolást igényel, mint az Astra. Cserébe többet eszik.
Egyébként 2000-től minden fokozatban erősen gyorsítható, 3-4.-ben különösen. Az valóban igaz, hogy ha erős gyorsítást akarsz, érdemes erősen odalépni a pedálra- ez így műxik, nekem pl. tetszik, mert így finoman is lehet gyorsítani, ami jóval gyakrabban szükséges.
OSZ:
Gratuláció az autóhoz!
Milyen motorral rendelted? Külső/belsző szinek milyenek? Sok jó élményt az autóval!
Tegnap bementem a Szervita téri parkolóházba. Hát nem mondom, egy kicsit remegtem nehogy meghúzzam valahol. Hozzá kell még szokni az autó méreteihez. Viszont az automata fényszóró rögtön bekapcsolt ahogy begurultam a parkolóházba.
Még 1 hibát észrevettem. Ha a rádió csatornákat a kormányról váltom akkor ha visszafele tekerem a csatikat a 6. helyről akkor csak a jobboldali oszlopban levő csatikat lehet váltogatni. Nagy ritkán ugrik vissza a baloldali oszlopba. Más is tapasztalta ezt?
"Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. "
ezek után ne kezd már el magyarázni, hogy a H-sok fújnak.
Tegnap délután 13-kor átvettem az oroszlánomat!
Kiszámoltam: az eredetileg beígért átadási időponttól számított 47 nap alatt kaptam meg. (Az autó december elejétől a kereskedő telephelyén porosodott, akarom mondani havasodott.)Ez szerintem negatív rekord. A márkakereskedő a Peugeot Kovács, kereskedő neve: Simai Tibor.
(Még elnézést se kértek a csúszásért!!!!!)
Ennyit a dolog keserű oldaláról...
... a másik oldala viszont csodálatos.
A kocsi gyönyörű, mindenki csodájára jár. Tipikusan olyan, mint amikor egy szép, mutatós nő elmegy mellettünk: a férfiember általában nem tudja megállni, hogy vissza ne forduljon egy last "body check"-re.
Eddigi tapasztalataim, benyomásaim:
A menettulajdonságai fantasztikusak: a legdurvább kanyarokban is szinte tapad az úttesthez.
Az autóról szuperlativuszokban lehet zengeni. Én néhány olyan dolgot emelnék ki, ami viszont furcsának tünt, bár biztosan van rá magyarázat.
Eddig Astra-kat vezettem, de ami feltünt nekem, hogy az 1.6-os Astra-hoz képest viszonylag magasabb fordulatszámon mozdul meg a kicsike.
A kocsi oldalaira, elejére, farára rá kell érezni. Mondjuk tükörből elég jól vezethető...
Ami furcsa volt, hogy kettesben mintha lomhább lenne... néha kanyarnál, 2-be történő visszakapcsolásnál jó erősen bele kellett lépni a gázpedálba, hogy megmozduljon...
Más is tapasztalt már hasonlóakat?
Ja és aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik: ne vaciláljatok, üljetek bele, menjetek el tesztvezetni és ha akkor nem ragad magával, akkor nézzetek új autó után :-)
Ja, lehet is szeretni. Ma jött az öcsém a 307-tel és megállt a kapum előtt. 3 méterre tőle bent állt az udvaromban a 406 és a 206-os. Szép volt a csapat. Kint beszélgettünk és közben figyeltem a 307 oldalsó sziluettjét. Egyre jobban meg kell állapitsam, hogy ez az autó kategóriájában a legszebb, legfeltűnőbb. Fel lehet fedezni benne azt a ravasz Pininfarina féle pözsósságot, amit mindegyik Pug már őskorától hordoz. Ezek a vonalak, ezek a törések, ivek, forma. Szép. Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. Ez van.:-)
120-nál én azért egy kicsit kevesebbet várnék, bár lehet hogy hidegben tényleg ennyit eszik. Ezek a számok egyébként nagyjából egybecsengenek az AUE fogyasztásával.
Tudja valaki, hogy a 307-esnek mennyi a légellenállási tényezője (cw) és hogy ez a kategóriában mennyire jó érték?
A literektől függetlenül ez fér bele: (lehajtva az 1/3 hátsó ülést)
3 pár síléc (max185cm) és a botok,
1 board,
2 bőrönd,
1 hátizsák,
1 karton üditő,
4 napi gyümölcs, nasi, uzsonna
1 pár sícipő
3 pár sícipő a lehajtott ülés és a lécek közt már az utastérben
420 liter. Viszonylag egyszerűen ki is köbözheted. Amiben lényegesen nagyobb a konkurenseknél, a magassága. Simán elférnek benne állítva a böröndök. Múlt hétem vittem Ferihegyre az ismerősömet és három nagy börönd elfért benne állítva. Ugyanezek tavaly nem fértek be a 406 ba mert csak fektetni tudtam és csak kettő fért be egymás fölé, a hamadik a hátsó ülésen utazott.
A computer nem a pillanatnyi fogyasztás alapján mér hiszen ekkor egy gázfröccsre is azonnal ugrana 1200 ról 500 km-re. Az utólsó 50km átlagfogyasztása alapján a tankban lévő üzemanyag mennyiségből számolja a megtehető utat. Az autódba volt néhány kilométer max 15-20 ami alatt 40-50 indítás és néhényszáz méteres utak voltak itt az átlagfogyasztás magas volt. Ergo nem a tankolást érzékeli lassan, hanem kellett 50km hogy az normál fogyasztás domináljon ne az első néhány km 20 literes átlaga.
Remélem érthető voltam.
Magam sem tudom. Most Astra van, annak 370l. Amikor elöször láttam a 307 csomagterét azt mondtam nagyobb. De többszöri összehasonlítás után már nem vagyok benne biztos. Nehéz megmondani, mivel az Astraé inkább hosszabb, a 307-esé inkább magasabb. Minden esetre nagyságrendi különbség nincs a kettö között. Az említett Corolla-nak pl. ránézésre is kicsi a csomagtere.
a kovácséknál mondták, hogy két rádió van rendelés alatt. Gondolom az egyik a tied. Ha esetleg téged felhívnak hogy megjött, szólj lsz. nekem is. Köszi.
Sajnos élőben még nem volt hozzá szerencsém. A kereskedők felkészületlenségét és rugalmatlanságát aggasztónak találom, nem igaz, hogy nem tudták már hónapokkal ezelőtt, hogy mire készüljenek fel! :-(
307-eshez volt szerencsém, egy egész hónapig nyúztam egy HDi-t, nekem tetszett formára is és a belsővel is meg voltam elégedve. Az indexkapcsolót kellett csak szoknom, néha felnyomtam reflektorra és indexelésben maradt, ilyesmi gondjaim voltak vele, szóval semmi komoly.
Egész szép autó. Én is nézegettem pár hete. A motorja valószínüleg az egyik legmodernebb 1.6-os motor. Ami nekem nem tetszett és ki is ejtettem a lehetséges autóim közül:
- nagyon kicsi csomagtér. Nem vagyok csomagtérmániás, de egy ilyen nagyságú autónak min. 350 liter környékén kellene legyen a csomagtere. Nekem legalábbis kisgyerekkel túl kevés a 289 l.
- a "kellemes hangú" gyári hifi szerintem elég gyenge, ráadásul csak elöl van hangszóró. Mondjuk a 307 gyári hifijétöl nem gyengébb ;-(
- túl puha az ülése, szerintem hosszú távon fárasztó,
- mivel teljesen új modell nem tudtak egy aktuális felszereltségi listát adni, hogy mi rendelhetö, mennyiért. Söt, amikor én nézegettem (3 hete) választási lehetöség sem volt, hogy milyen legyen a kárpit. Állítólag ez még így is marad egy pár hónapig.
Annyival nem jobb, mint a többi, hogy mindezt bevállaljam. Maximum frissebb a formája, de pl. a 307-tel szemben ez sem igaz.