Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 920
Tegnap sikerült munkára fogni az ESP-t a Pilisben. Az éles kanyarokat simán lehetett venni 80-90-es tempóval, ott még be sem kapcsolt az ESP. Csak egy helyen működött, egy közel 180 fokos kanyarban. Egy egyhe rántást lehetett érezni a bal hátsó keréktől. A Fiat Barvóm tuti kipördült volna ennél a tempónál, mondjuk azon csak 175-ös gumik vannak. A 205-ös gumi is biztos sokat számított most.

knbm Creative Commons License 2002.02.03 0 0 919
Egyforma audióval készül az autó, függetlenül attól, hogy hova gyártják. Clarion rádiósmagnó vagy CD-s rádió. Mindegyikhez kapcsolható az öt lemezes CD-tár. Nekem mindkét kocsiban a magnó+cd tár kombináció van, még sose csinált hasonló dolgokat. Egyébként ez a kavarás a rendezetlen és szabályozatlan RDS viszonyoknak köszönhető. Nyugaton ez a hiba nem létezik.
Előzmény: Tutivesztes (916)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.02 0 0 918
2: persze, a magnós-rádióhoz is rendelhető a CD-tár (nekem is ez a variáció van, mert fontos volt a magnó is)

A rádió végfoka gyenge, ez tény, de érdekes módon a vételi gondokat én csak itthon tapasztalom, Angliában pl elég sokat hallgattam rádiót és ott nem volt gond se a vétellel sem az RDS-szolgáltatással...

Előzmény: Mobius (917)
Mobius Creative Commons License 2002.02.02 0 0 917
Én Cd-tárral szeretném az autót megrendelni.
lenne kér kérdésem:

1) A CD-táras rádióval is előfordulnak az altalatok leírt hibák?

2) Nem tudjátok, van olyan megrendelhető variáció, hogy kazettás magnó+CD-tár?

Tutivesztes Creative Commons License 2002.02.02 0 0 916
Mackor és mindenki!

Miért van az, hogy a magyar piacra gagyibb rádióval szállítják az autót? Egyszer Szisti berakott egy képet a zöld belsővel, nem tudom itt vagy a vezess.hu-n... De abban az autóban nem ilyen "zenegép" volt...Lehet hogy a beszélő változat, vagy a navigáció szisztémával megáldott, de akkor is... Itthon még nem is lehet rendelni:((( Tud valaki erről valamit?

Üdv.: Kiki

Előzmény: mackor (915)
mackor Creative Commons License 2002.02.02 0 0 915
Most mit csináljak, kérjek mégegy cserét? Mi van, ha az is szar lesz?
mackor Creative Commons License 2002.02.02 0 0 914
Sziasztok,

hát rossz hírem van. A tegnap kicserélt rádióm éppen ugyanolyan rossz, mint az eredeti.
Nekem úgy tűnik, hogy a hibajelenség akkor jön elő, ha CD-t hallgatok, és közben esetleg olyan helyre kerülök, ahol rossz, vagy nincs vétel. Ekkor van az, hogy utána visszaváltva az eredetileg beprogramozott adó helyén valami más van.

Amúgy OK, hogy idehaza az RDS még gyerekcipőben jár, de az összes eddigi rádióm megbirkózott ezzel a ténnyel. Nemrég voltam tanúja, amint az AF követte a Bartókot ahogy haladtam, így lett először BART_K, majd BARTÓK, és BARTOK… ez elég ciki.

Pugfan Creative Commons License 2002.02.01 0 0 913
SEGÍTSÉG!!!
Mo-on az RDS-t bekapcsolva nem csoda, hogy ezt tapasztaljátok: érdekes módon úgy tűnik, egyedül a Pannon rádió ad RDS-sávon infokat, azért teker oda - de az sem teljesen szabvány...

Tehát: RDS KIKAPCS!!!
Külföldön bekapcs, JAZZ kiválaszt + TI (Traffic Information).

Előzmény: HDIowner (912)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 912
Az én rádióm is csinál érdekes dolgot.

Be van programozva a Klub rádió az 1-es program helyre. RDS bekapcsolva. Amikor az 1-esre kapcsolok, kb 4 másodpercig szól a Klub rádió majd elkezd őrülten keresni. 10 másodperc múlva behozza a Pilis rádiót. Innentől kezdve hallgathatom ezt. Ha újra nyomok egy egyest, kezdődik elölről az egész.

Azért ez furcsa, hogy egy középkategóriás autóba a gyár nem tud egy olyan rádiót beletenni ami rendesen működik. Ilyeneket gyárt a Blaupunkt meg a Clarion??????????????????

Előzmény: szistipisti (911)
szistipisti Creative Commons License 2002.02.01 0 0 911
mackor!

Amit mondtál nem nyugtatott meg. A mostani rádióm rég óta nem csinált semmi hülyeséget, még a cserét is meggondolom. Az erősítőt a Kovácséknál építette be a vill. szerelő, nem tudom hogyan, Ő mondta, hogy van kapcsolt feszültség, és ajánlotta is az erősítőt. Drámai javulást nem okozott, talán ritkábban kapcsol ki a stereo, stabilabb a hangszín, de ahol rossz a vétel, ott most sem jobb. Azt hiszem 20db-t erősít. 4000 Ft-ért vettem a Média Márkt-ba. (Westend Cici center)

Előzmény: mackor (910)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 910
szistipisti,

ma nekem is meglett a rádió. Hát.. a vételérzékenység nekem nem tűnik jobbnak, a csere után 5 perccel pedig csinált egy "adócserét", vissza is fordultam rögtön, azért is, mert az auto volume -ot elfelejtették aktiválni. Ez utóbbit hamar megoldották, de ez az adócsere dolog nem nyugtatott meg, azt mondták, ha többször is lesz ilyen, akkor telefonáljak, és faxolnak a peugeot-nak, amire 24 órán belül kell választ adniuk. Hát ez van..

Érdekelne az általad beépített erősítővel kapcsolatban néhány dolog. Pl. elfér-e a rádió mögött rendesen, honnan adtál neki +12V-ot(esetleg megbontottad a gyári csatit), mennyire javult a vétel? Ja, és te is arról beszéltél, ami 20 dB-t erősít?

szistipisti Creative Commons License 2002.02.01 0 0 909
Oroszlánszeliditő!

Én is gratulálok, ma jól megnéztem a Kovácséknál egy két fekete macskát, hát azannyát tényleg állati... A bejáratási szabályokat betartani ma már szerintem bugyutaság. Azér én is kíméltem az első 1-2 ezer km-n. :-)))

MA MEGJÖTT AZ ÜLÉSFŰTÉSEMBE AZ ALKATRÉSZ!!!(persze a jó idő is)

Utolsó Európai!!!
A rádióm is.

Átvettem az ajándék tető csomit is, amit vigaszdíjként kaptam. Mi kell még? :-)))

Előzmény: Oroszlánszeliditö (908)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.01 0 0 908
Szia CommandAir!

Köszi a jókívánságokat! Az oroszlán metálfekete színű, belül szavanna (vagy elefántcsont). 1.6-os benzines motor hajtja.

Van olyan dolog amire oda kell figyelni a kocsi bejáratásánál? Pl. 1000 km-ig nem szabad túlságosan hajtani stb. ? Egyenlőre még kímélem és nem nagyon hajtottam 90 km/h-nál gyorsabban.
Vannak ilyen hüvelykujj szabályok?

OSZ

Előzmény: CommandAir (901)
pepe_307 Creative Commons License 2002.02.01 0 0 907
Szia OSZ!

#1. Body-check:"Black magic woman..."

#2. Kettesben valóban kicsit lassabb, mint az Astra, bár ez nagyban függ attól, hogy kivel vagy kettesben :->

#3. 4000 körül viszont lejtőn felfelé is megy mint a veszedelem, legalábbis korábbi 1.6-os élményeimhez hasonlítva.

Ui.: lejtőn felfelé ~ emelkedőn :-)

Üdv:
Pepe

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 906
A gumikat nézd meg mindenképp, nekem úgy adták át hogy 3 Bar volt mindegyikben a 2.4 helyett.
Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.02.01 0 0 905
Oroszlánszelidítő,

az Astra-motor alacsnyabb fordulaton adja le a max. nyomatékát, viszont összátételezése hosszabb. Szvsz a 307-es húzóképesebbnek hat nagyobb sebességeknél, kevesebb visszakapcsolást igényel, mint az Astra. Cserébe többet eszik.
Egyébként 2000-től minden fokozatban erősen gyorsítható, 3-4.-ben különösen. Az valóban igaz, hogy ha erős gyorsítást akarsz, érdemes erősen odalépni a pedálra- ez így műxik, nekem pl. tetszik, mert így finoman is lehet gyorsítani, ami jóval gyakrabban szükséges.

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 904
Kipróbáltam, és valóban megjavult. Remélem már így is marad. Köszi a tippet.
Előzmény: mackor (903)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 903
CommandAir,

nekem volt ilyen, programozd újra az adókat, vagy csak nyomkodd meg 1-6 ig minden gombot 2 sec-ig, mintha újraprogramoznád, nekem ez segített.

Előzmény: CommandAir (901)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 902
Nálam ez normálisan működik, ilyet nem tapasztaltam.
Előzmény: CommandAir (901)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 901
OSZ:
Gratuláció az autóhoz!
Milyen motorral rendelted? Külső/belsző szinek milyenek? Sok jó élményt az autóval!

Tegnap bementem a Szervita téri parkolóházba. Hát nem mondom, egy kicsit remegtem nehogy meghúzzam valahol. Hozzá kell még szokni az autó méreteihez. Viszont az automata fényszóró rögtön bekapcsolt ahogy begurultam a parkolóházba.

Még 1 hibát észrevettem. Ha a rádió csatornákat a kormányról váltom akkor ha visszafele tekerem a csatikat a 6. helyről akkor csak a jobboldali oszlopban levő csatikat lehet váltogatni. Nagy ritkán ugrik vissza a baloldali oszlopba. Más is tapasztalta ezt?

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
thomee Creative Commons License 2002.02.01 0 0 900
tényleg szép :-)


Előzmény: sansalvador (897)
ManUU Creative Commons License 2002.02.01 0 0 899
"Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. "

ezek után ne kezd már el magyarázni, hogy a H-sok fújnak.

Előzmény: sansalvador (897)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.01 0 0 898
Sziasztok!

Tegnap délután 13-kor átvettem az oroszlánomat!
Kiszámoltam: az eredetileg beígért átadási időponttól számított 47 nap alatt kaptam meg. (Az autó december elejétől a kereskedő telephelyén porosodott, akarom mondani havasodott.)Ez szerintem negatív rekord. A márkakereskedő a Peugeot Kovács, kereskedő neve: Simai Tibor.
(Még elnézést se kértek a csúszásért!!!!!)

Ennyit a dolog keserű oldaláról...
... a másik oldala viszont csodálatos.

A kocsi gyönyörű, mindenki csodájára jár. Tipikusan olyan, mint amikor egy szép, mutatós nő elmegy mellettünk: a férfiember általában nem tudja megállni, hogy vissza ne forduljon egy last "body check"-re.

Eddigi tapasztalataim, benyomásaim:

A menettulajdonságai fantasztikusak: a legdurvább kanyarokban is szinte tapad az úttesthez.
Az autóról szuperlativuszokban lehet zengeni. Én néhány olyan dolgot emelnék ki, ami viszont furcsának tünt, bár biztosan van rá magyarázat.

Eddig Astra-kat vezettem, de ami feltünt nekem, hogy az 1.6-os Astra-hoz képest viszonylag magasabb fordulatszámon mozdul meg a kicsike.

A kocsi oldalaira, elejére, farára rá kell érezni. Mondjuk tükörből elég jól vezethető...

Ami furcsa volt, hogy kettesben mintha lomhább lenne... néha kanyarnál, 2-be történő visszakapcsolásnál jó erősen bele kellett lépni a gázpedálba, hogy megmozduljon...

Más is tapasztalt már hasonlóakat?

Ja és aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik: ne vaciláljatok, üljetek bele, menjetek el tesztvezetni és ha akkor nem ragad magával, akkor nézzetek új autó után :-)

Ennyi... folyt. köv.

OSZ

sansalvador Creative Commons License 2002.02.01 0 0 897
Ja, lehet is szeretni. Ma jött az öcsém a 307-tel és megállt a kapum előtt. 3 méterre tőle bent állt az udvaromban a 406 és a 206-os. Szép volt a csapat. Kint beszélgettünk és közben figyeltem a 307 oldalsó sziluettjét. Egyre jobban meg kell állapitsam, hogy ez az autó kategóriájában a legszebb, legfeltűnőbb. Fel lehet fedezni benne azt a ravasz Pininfarina féle pözsósságot, amit mindegyik Pug már őskorától hordoz. Ezek a vonalak, ezek a törések, ivek, forma. Szép. Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. Ez van.:-)
Előzmény: Mobius (896)
Mobius Creative Commons License 2002.02.01 0 0 896
Egyre jobban beleszeretek ebbe az autoba :)
HDIowner Creative Commons License 2002.01.31 0 0 895
Szisti,

Köszi az adatokat.

Jól emlékszel a számokra?

120-nál én azért egy kicsit kevesebbet várnék, bár lehet hogy hidegben tényleg ennyit eszik. Ezek a számok egyébként nagyjából egybecsengenek az AUE fogyasztásával.

Tudja valaki, hogy a 307-esnek mennyi a légellenállási tényezője (cw) és hogy ez a kategóriában mennyire jó érték?

HDIowner

Előzmény: szistipisti (876)
ErikaSzB Creative Commons License 2002.01.31 0 0 894
A literektől függetlenül ez fér bele: (lehajtva az 1/3 hátsó ülést)

3 pár síléc (max185cm) és a botok,
1 board,
2 bőrönd,
1 hátizsák,
1 karton üditő,
4 napi gyümölcs, nasi, uzsonna
1 pár sícipő
3 pár sícipő a lehajtott ülés és a lécek közt már az utastérben

Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 893
420 liter. Viszonylag egyszerűen ki is köbözheted. Amiben lényegesen nagyobb a konkurenseknél, a magassága. Simán elférnek benne állítva a böröndök. Múlt hétem vittem Ferihegyre az ismerősömet és három nagy börönd elfért benne állítva. Ugyanezek tavaly nem fértek be a 406 ba mert csak fektetni tudtam és csak kettő fért be egymás fölé, a hamadik a hátsó ülésen utazott.
Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 892
A computer nem a pillanatnyi fogyasztás alapján mér hiszen ekkor egy gázfröccsre is azonnal ugrana 1200 ról 500 km-re. Az utólsó 50km átlagfogyasztása alapján a tankban lévő üzemanyag mennyiségből számolja a megtehető utat. Az autódba volt néhány kilométer max 15-20 ami alatt 40-50 indítás és néhényszáz méteres utak voltak itt az átlagfogyasztás magas volt. Ergo nem a tankolást érzékeli lassan, hanem kellett 50km hogy az normál fogyasztás domináljon ne az első néhány km 20 literes átlaga.
Remélem érthető voltam.
Előzmény: CommandAir (878)
zsuri Creative Commons License 2002.01.31 0 0 891
Magam sem tudom. Most Astra van, annak 370l. Amikor elöször láttam a 307 csomagterét azt mondtam nagyobb. De többszöri összehasonlítás után már nem vagyok benne biztos. Nehéz megmondani, mivel az Astraé inkább hosszabb, a 307-esé inkább magasabb. Minden esetre nagyságrendi különbség nincs a kettö között. Az említett Corolla-nak pl. ránézésre is kicsi a csomagtere.
Előzmény: aamen (888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!