Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szistipisti Creative Commons License 2002.02.03 0 0 929
Oroszlánszeliditő!

Nem az FM1-re teszi, hanem egy 3. FM sávra, aminek most nem tudom a nevét. Sorban, ha nyomogatod a rádió gombot előbb FM1, majd FM2, Utána az a harmadik, ahol a 6 legerősebben fogható adó van, majd AM, és kezdődik minden előlről. Ez így logikus, hiszen a 12 kedvenc adódat nem kell elprogramozni, ha új vételi területekre (külföldre) mész, mert a gomb hosszan benyomásával a 3. FM sáv mindig az adott terület 6 legerősebben fogható adójáé. Nekem ez a szolgáltatás, meg a rádió összes szolgáltatása nagyon tetszik, és logikusnak tűnik, csak ne bolondulna meg néha. Bár az enyém, már jó ideje hibátlan. Ezért félek is kicseréltetni, hiszen, ha jól emlékszem mackor mondta, hogy neki nem sikerült a csere. A méretek nekem is szokatlanok vóltak, de hamar meg lehet szokni és egyre jobban szeretni.

Előzmény: Oroszlánszeliditö (928)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.03 0 0 928
Sziasztok!

Az autó csodálatos. Ma már vidékre is elkalandozott az oroszlán. A 120 meg sem kottyant neki... Az autó méretei szokatlanok és nem is az elejével vannak problémák, hanem a széleivel... jó széles egy jószág.

A rádióval kapcsolatban van néhány kérdésem és tapasztalatom. A rendszer sávonként (FM1, FM2, AM, ...) képes 6 csatornát tárolni. Hogyan lehet a kézi távirányítóról sávot váltan? A rádió gomb folyamatos lenyomásával a kütyü képes a 6 legerősebb csatornajel automatikus befogására. Na igen ám csak mindig az FM1-hez tartozó 6 sávot fogja be. Hogyan lehetne a többire is ugyanezt megtenni. (Bocs, ha mindez az oroszlán kézikönyvében le van írva, de sajna sikerült elkatatnom valahová.)
Az RDS bekapcsolása tényleg érdekes dolgokat tud művelni: az egyik rádió beprogramozása közben a rendszer fogadott egy szöveges üzentet, amit szépen elmentett a csatorna neve helyett... elég mókás és egybe elég szomorú dolog is. Nem értem miért nem lehet egy közel 4 milkás autóba normális rádiót tenni...

OSZ

CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 927

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

CA

CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 926
Na most már jó lesz :)



Előzmény: CommandAir (925)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 925
Készült ma pár kép a kis Oroszlánról.



CA.

szistipisti Creative Commons License 2002.02.03 0 0 924
Nekem a héten fogják kicserélni, ha hagyom, de most már félek, mert ezzel most mióta benne van az erősítő semmi gond nincs. Nagyon nem szeretném, ha egy rosszabbat kapnék bele.
Előzmény: mackor (923)
mackor Creative Commons License 2002.02.03 0 0 923
A szervizben nekem azt mondták, hogy többeknek cseréltek már CD-rádiót hasonló okból mint nekem, és eddig mindenkinek segített a csere.

Köztetek van valaki, akinek segített a csere?

Már kezdek oda jutni, hogy hagyom aza egészet, és eltűröm, hogy néha meghülyül a rádióm.
De az is lehet, hogy a nyár végén ismét kérek egy cserét (szept. 11-ig van gari), akkor már hátha jót adnak.

CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 922
Tudom, csak kellett a feeling, hogy tudjam hol a határ. Minden autónál ki szoktam próbálni, csak a biztonság kedvéért.
Előzmény: HDIowner (921)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.03 0 0 921
Commandair!

Azért csak óvatosan. Biztosan jó az ESP, de ha nagyon besokalsz vagy jég van akkor ESP-vel is el lehet repülni.

Előzmény: CommandAir (920)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.03 0 0 920
Tegnap sikerült munkára fogni az ESP-t a Pilisben. Az éles kanyarokat simán lehetett venni 80-90-es tempóval, ott még be sem kapcsolt az ESP. Csak egy helyen működött, egy közel 180 fokos kanyarban. Egy egyhe rántást lehetett érezni a bal hátsó keréktől. A Fiat Barvóm tuti kipördült volna ennél a tempónál, mondjuk azon csak 175-ös gumik vannak. A 205-ös gumi is biztos sokat számított most.

knbm Creative Commons License 2002.02.03 0 0 919
Egyforma audióval készül az autó, függetlenül attól, hogy hova gyártják. Clarion rádiósmagnó vagy CD-s rádió. Mindegyikhez kapcsolható az öt lemezes CD-tár. Nekem mindkét kocsiban a magnó+cd tár kombináció van, még sose csinált hasonló dolgokat. Egyébként ez a kavarás a rendezetlen és szabályozatlan RDS viszonyoknak köszönhető. Nyugaton ez a hiba nem létezik.
Előzmény: Tutivesztes (916)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.02 0 0 918
2: persze, a magnós-rádióhoz is rendelhető a CD-tár (nekem is ez a variáció van, mert fontos volt a magnó is)

A rádió végfoka gyenge, ez tény, de érdekes módon a vételi gondokat én csak itthon tapasztalom, Angliában pl elég sokat hallgattam rádiót és ott nem volt gond se a vétellel sem az RDS-szolgáltatással...

Előzmény: Mobius (917)
Mobius Creative Commons License 2002.02.02 0 0 917
Én Cd-tárral szeretném az autót megrendelni.
lenne kér kérdésem:

1) A CD-táras rádióval is előfordulnak az altalatok leírt hibák?

2) Nem tudjátok, van olyan megrendelhető variáció, hogy kazettás magnó+CD-tár?

Tutivesztes Creative Commons License 2002.02.02 0 0 916
Mackor és mindenki!

Miért van az, hogy a magyar piacra gagyibb rádióval szállítják az autót? Egyszer Szisti berakott egy képet a zöld belsővel, nem tudom itt vagy a vezess.hu-n... De abban az autóban nem ilyen "zenegép" volt...Lehet hogy a beszélő változat, vagy a navigáció szisztémával megáldott, de akkor is... Itthon még nem is lehet rendelni:((( Tud valaki erről valamit?

Üdv.: Kiki

Előzmény: mackor (915)
mackor Creative Commons License 2002.02.02 0 0 915
Most mit csináljak, kérjek mégegy cserét? Mi van, ha az is szar lesz?
mackor Creative Commons License 2002.02.02 0 0 914
Sziasztok,

hát rossz hírem van. A tegnap kicserélt rádióm éppen ugyanolyan rossz, mint az eredeti.
Nekem úgy tűnik, hogy a hibajelenség akkor jön elő, ha CD-t hallgatok, és közben esetleg olyan helyre kerülök, ahol rossz, vagy nincs vétel. Ekkor van az, hogy utána visszaváltva az eredetileg beprogramozott adó helyén valami más van.

Amúgy OK, hogy idehaza az RDS még gyerekcipőben jár, de az összes eddigi rádióm megbirkózott ezzel a ténnyel. Nemrég voltam tanúja, amint az AF követte a Bartókot ahogy haladtam, így lett először BART_K, majd BARTÓK, és BARTOK… ez elég ciki.

Pugfan Creative Commons License 2002.02.01 0 0 913
SEGÍTSÉG!!!
Mo-on az RDS-t bekapcsolva nem csoda, hogy ezt tapasztaljátok: érdekes módon úgy tűnik, egyedül a Pannon rádió ad RDS-sávon infokat, azért teker oda - de az sem teljesen szabvány...

Tehát: RDS KIKAPCS!!!
Külföldön bekapcs, JAZZ kiválaszt + TI (Traffic Information).

Előzmény: HDIowner (912)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 912
Az én rádióm is csinál érdekes dolgot.

Be van programozva a Klub rádió az 1-es program helyre. RDS bekapcsolva. Amikor az 1-esre kapcsolok, kb 4 másodpercig szól a Klub rádió majd elkezd őrülten keresni. 10 másodperc múlva behozza a Pilis rádiót. Innentől kezdve hallgathatom ezt. Ha újra nyomok egy egyest, kezdődik elölről az egész.

Azért ez furcsa, hogy egy középkategóriás autóba a gyár nem tud egy olyan rádiót beletenni ami rendesen működik. Ilyeneket gyárt a Blaupunkt meg a Clarion??????????????????

Előzmény: szistipisti (911)
szistipisti Creative Commons License 2002.02.01 0 0 911
mackor!

Amit mondtál nem nyugtatott meg. A mostani rádióm rég óta nem csinált semmi hülyeséget, még a cserét is meggondolom. Az erősítőt a Kovácséknál építette be a vill. szerelő, nem tudom hogyan, Ő mondta, hogy van kapcsolt feszültség, és ajánlotta is az erősítőt. Drámai javulást nem okozott, talán ritkábban kapcsol ki a stereo, stabilabb a hangszín, de ahol rossz a vétel, ott most sem jobb. Azt hiszem 20db-t erősít. 4000 Ft-ért vettem a Média Márkt-ba. (Westend Cici center)

Előzmény: mackor (910)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 910
szistipisti,

ma nekem is meglett a rádió. Hát.. a vételérzékenység nekem nem tűnik jobbnak, a csere után 5 perccel pedig csinált egy "adócserét", vissza is fordultam rögtön, azért is, mert az auto volume -ot elfelejtették aktiválni. Ez utóbbit hamar megoldották, de ez az adócsere dolog nem nyugtatott meg, azt mondták, ha többször is lesz ilyen, akkor telefonáljak, és faxolnak a peugeot-nak, amire 24 órán belül kell választ adniuk. Hát ez van..

Érdekelne az általad beépített erősítővel kapcsolatban néhány dolog. Pl. elfér-e a rádió mögött rendesen, honnan adtál neki +12V-ot(esetleg megbontottad a gyári csatit), mennyire javult a vétel? Ja, és te is arról beszéltél, ami 20 dB-t erősít?

szistipisti Creative Commons License 2002.02.01 0 0 909
Oroszlánszeliditő!

Én is gratulálok, ma jól megnéztem a Kovácséknál egy két fekete macskát, hát azannyát tényleg állati... A bejáratási szabályokat betartani ma már szerintem bugyutaság. Azér én is kíméltem az első 1-2 ezer km-n. :-)))

MA MEGJÖTT AZ ÜLÉSFŰTÉSEMBE AZ ALKATRÉSZ!!!(persze a jó idő is)

Utolsó Európai!!!
A rádióm is.

Átvettem az ajándék tető csomit is, amit vigaszdíjként kaptam. Mi kell még? :-)))

Előzmény: Oroszlánszeliditö (908)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.01 0 0 908
Szia CommandAir!

Köszi a jókívánságokat! Az oroszlán metálfekete színű, belül szavanna (vagy elefántcsont). 1.6-os benzines motor hajtja.

Van olyan dolog amire oda kell figyelni a kocsi bejáratásánál? Pl. 1000 km-ig nem szabad túlságosan hajtani stb. ? Egyenlőre még kímélem és nem nagyon hajtottam 90 km/h-nál gyorsabban.
Vannak ilyen hüvelykujj szabályok?

OSZ

Előzmény: CommandAir (901)
pepe_307 Creative Commons License 2002.02.01 0 0 907
Szia OSZ!

#1. Body-check:"Black magic woman..."

#2. Kettesben valóban kicsit lassabb, mint az Astra, bár ez nagyban függ attól, hogy kivel vagy kettesben :->

#3. 4000 körül viszont lejtőn felfelé is megy mint a veszedelem, legalábbis korábbi 1.6-os élményeimhez hasonlítva.

Ui.: lejtőn felfelé ~ emelkedőn :-)

Üdv:
Pepe

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 906
A gumikat nézd meg mindenképp, nekem úgy adták át hogy 3 Bar volt mindegyikben a 2.4 helyett.
Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.02.01 0 0 905
Oroszlánszelidítő,

az Astra-motor alacsnyabb fordulaton adja le a max. nyomatékát, viszont összátételezése hosszabb. Szvsz a 307-es húzóképesebbnek hat nagyobb sebességeknél, kevesebb visszakapcsolást igényel, mint az Astra. Cserébe többet eszik.
Egyébként 2000-től minden fokozatban erősen gyorsítható, 3-4.-ben különösen. Az valóban igaz, hogy ha erős gyorsítást akarsz, érdemes erősen odalépni a pedálra- ez így műxik, nekem pl. tetszik, mert így finoman is lehet gyorsítani, ami jóval gyakrabban szükséges.

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 904
Kipróbáltam, és valóban megjavult. Remélem már így is marad. Köszi a tippet.
Előzmény: mackor (903)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 903
CommandAir,

nekem volt ilyen, programozd újra az adókat, vagy csak nyomkodd meg 1-6 ig minden gombot 2 sec-ig, mintha újraprogramoznád, nekem ez segített.

Előzmény: CommandAir (901)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 902
Nálam ez normálisan működik, ilyet nem tapasztaltam.
Előzmény: CommandAir (901)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 901
OSZ:
Gratuláció az autóhoz!
Milyen motorral rendelted? Külső/belsző szinek milyenek? Sok jó élményt az autóval!

Tegnap bementem a Szervita téri parkolóházba. Hát nem mondom, egy kicsit remegtem nehogy meghúzzam valahol. Hozzá kell még szokni az autó méreteihez. Viszont az automata fényszóró rögtön bekapcsolt ahogy begurultam a parkolóházba.

Még 1 hibát észrevettem. Ha a rádió csatornákat a kormányról váltom akkor ha visszafele tekerem a csatikat a 6. helyről akkor csak a jobboldali oszlopban levő csatikat lehet váltogatni. Nagy ritkán ugrik vissza a baloldali oszlopba. Más is tapasztalta ezt?

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
thomee Creative Commons License 2002.02.01 0 0 900
tényleg szép :-)


Előzmény: sansalvador (897)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!