Valami még mindig zörög hátul. Az üléstámla nem lehet mert legutóbb ültek hátul. A pótkerék rögzítő is meg lett húzva. Lengéscsillapító zörgés lehet?? A lengéscsillapító zörgés magas vagy mély hangú volt akinél előjött?
igen, 1,6-os. nem nyomom, mint az allat, de nem is viszem tuézasba az oreguraskodast.
3 het mulva megyek egy hosszabb utra, akkor megnezem, autopalyan mennyit eszik.
fogyasztashoz szolnek: (igaz xsara2-m van de alant emlitettetek, hogy ugyanaz a motor).
a nagy hidegben, kizarolag varosban (bp) 7-7,5 l volt (computer es szamolt egyarant), most a kisse melegebb idoben 6,5-6,8 l.
Ha megnézitek a trendet, a mostanában kijött autók mind ilyen nehezek, részben a sok kacat miatt, ami szintén trend, részben az egyre szigorubb biztonsági szabványok miatt.
8 literes átlag az sok szerintetek télen egy 1.6-os motornál. (én magam 115 kg vagyok)?
az ígért "zúgás 90-nél" és "olajszint" összefüggése:
rosszul mérte az olajszint-jelző az olajszintet, ezért nem volt megfelelő az olajnyomás, azaz magasabb olajnyomáskor szabályozott le, mint kellett volna, ez okozta a 90-nél előtörő morgást, amely a leszabályozás után elhallgatott. Szerencse, hogy hamar visszavittük, mert ez állítólag óriási károkat okozhatott volna (vagy okozott olyan helyen, ahol ezt nem lehet megnézni, pl. motor belseje), ha hosszú távon pl. kétszeres az olajnyomás.
És egy kérdés: írta itt valaki, hogy nem aktiválták az Autovolume-ot rádiócsere után. Nekünk ez a funkció nem működik egyáltalán (illetve van, hogy fordítva, azaz pl. 120-nál elkezd halkulni), elképzelhető, hogy azért mert valamit mi cseszünk el vagy ezt aktiváltatni kellene a szervízben (természetesen ON állásban van a autovolume :))
Nekem most 8-at evett, 30% város 70% országút 90-100 as tempó.
A harmadik FM sáv neve FM AST, úgy emlékszem.
Van egy fura hírem. Ma ebéd közben meséltem egy Ford focusos kollégámnak a rádióm bajait, mire ő unott képpel közölte, hogy az ő gyári rádiója CD tárral pontosan ugyanígy viselkedik. Kezdem hinni, hogy tényleg a magyar RDS betegsége ez az egész...
Nem az FM1-re teszi, hanem egy 3. FM sávra, aminek most nem tudom a nevét. Sorban, ha nyomogatod a rádió gombot előbb FM1, majd FM2, Utána az a harmadik, ahol a 6 legerősebben fogható adó van, majd AM, és kezdődik minden előlről. Ez így logikus, hiszen a 12 kedvenc adódat nem kell elprogramozni, ha új vételi területekre (külföldre) mész, mert a gomb hosszan benyomásával a 3. FM sáv mindig az adott terület 6 legerősebben fogható adójáé. Nekem ez a szolgáltatás, meg a rádió összes szolgáltatása nagyon tetszik, és logikusnak tűnik, csak ne bolondulna meg néha. Bár az enyém, már jó ideje hibátlan. Ezért félek is kicseréltetni, hiszen, ha jól emlékszem mackor mondta, hogy neki nem sikerült a csere. A méretek nekem is szokatlanok vóltak, de hamar meg lehet szokni és egyre jobban szeretni.
Az autó csodálatos. Ma már vidékre is elkalandozott az oroszlán. A 120 meg sem kottyant neki... Az autó méretei szokatlanok és nem is az elejével vannak problémák, hanem a széleivel... jó széles egy jószág.
A rádióval kapcsolatban van néhány kérdésem és tapasztalatom. A rendszer sávonként (FM1, FM2, AM, ...) képes 6 csatornát tárolni. Hogyan lehet a kézi távirányítóról sávot váltan? A rádió gomb folyamatos lenyomásával a kütyü képes a 6 legerősebb csatornajel automatikus befogására. Na igen ám csak mindig az FM1-hez tartozó 6 sávot fogja be. Hogyan lehetne a többire is ugyanezt megtenni. (Bocs, ha mindez az oroszlán kézikönyvében le van írva, de sajna sikerült elkatatnom valahová.)
Az RDS bekapcsolása tényleg érdekes dolgokat tud művelni: az egyik rádió beprogramozása közben a rendszer fogadott egy szöveges üzentet, amit szépen elmentett a csatorna neve helyett... elég mókás és egybe elég szomorú dolog is. Nem értem miért nem lehet egy közel 4 milkás autóba normális rádiót tenni...
Nekem a héten fogják kicserélni, ha hagyom, de most már félek, mert ezzel most mióta benne van az erősítő semmi gond nincs. Nagyon nem szeretném, ha egy rosszabbat kapnék bele.
A szervizben nekem azt mondták, hogy többeknek cseréltek már CD-rádiót hasonló okból mint nekem, és eddig mindenkinek segített a csere.
Köztetek van valaki, akinek segített a csere?
Már kezdek oda jutni, hogy hagyom aza egészet, és eltűröm, hogy néha meghülyül a rádióm.
De az is lehet, hogy a nyár végén ismét kérek egy cserét (szept. 11-ig van gari), akkor már hátha jót adnak.
Tegnap sikerült munkára fogni az ESP-t a Pilisben. Az éles kanyarokat simán lehetett venni 80-90-es tempóval, ott még be sem kapcsolt az ESP. Csak egy helyen működött, egy közel 180 fokos kanyarban. Egy egyhe rántást lehetett érezni a bal hátsó keréktől. A Fiat Barvóm tuti kipördült volna ennél a tempónál, mondjuk azon csak 175-ös gumik vannak. A 205-ös gumi is biztos sokat számított most.