Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LastBoyscout Creative Commons License 2001.06.04 0 0 4
Ami engem erdekelne hogy az 1.6-os motorral milyen arba van??? esetleg 1.8-as:))

AVANTI!

peacy__ Creative Commons License 2001.06.04 0 0 3
A belso nagyon szep. Vegre sikerult szakitaniuk az olcso muanyagokkal. A muszerfal attekintheto, szep hatalmas forulatszammero, sebessegmero. Fekete alap. A hattervilagitas talan narancs/piros szinu. (Ebben nem vagyok biztos, nem igazan latszott nappal.)
Mivel finnorszagban elek, ezert a 'finn' folszereltsegu autot sikerult kiprobalnom. -> No audio, de van ulesfutes (elso ulesek). (Ugyanez van a mostani 206-osomban). Amit hallottam, hogy a speaker-ek nem tul jok, a head unit-ot meg a Blaupunkt szallitja. (Bocs az angolert, de nem tudom hogy vannak ezek magyarul.)
A hatso fejtamlak belesullyednek a hatso ulesbe, ugyhogy a kilatast nem zavarjak. Az extra pakolohelyek nagyon praktikusak. (pl. ules alatti fiokok)

Mit mondjak meg?

Előzmény: Irdatlan Angelo (2)
Irdatlan Angelo Creative Commons License 2001.06.04 0 0 2
nagyszerű, engem is pont ez a modell érdekel, az 1.6 16V XT / Premium felszereltség.

Nekem nemrég kellett megválnom a Volvo S40-es cégautómtól, és ahelyett keresek egy árban megengedhető, de megközelítőleg hasonló belső komfortot, biztonságot és menetteljesítményt nyújtó alsó középkategóriás modellt.

Leírás alapján a 307 eséllyel indul. A Volvonál az 1.6 motornak majdnem 1,4 tonnát kellett megmozdítania, szóval emiatt nem aggódom...

Milyen volt a belső: szép, igényes? a műszerfal, a műszerfal világítás este, az audio, a kárpit?

Előzmény: peacy__ (1)
peacy__ Creative Commons License 2001.06.04 0 0 1
Mult het csutortokon sikerult a kezem koze kapnom (igaz csak 1 orara) egy 1.6-os 5 ajtos XT-t.
Igazabol nem is tudom mit irjak. Eddig is egy francia auto maniakus voltam, de ez az elmeny csak erosittet ezen.
Szoval nagy elmeny volt. A motor talan egy kicsit gyengecske az auto 1200 kilojahoz. Vagyishat annyira nem is csak porgetni kell. Az ules nagyon kenyelmes. A hatso ulesen is kenyelmesen el lehet ferni. A valto mindig is a gyenge pontja volt a peugeot-oknak. Hat nem itt. Tokeletesen jar, hiba nelkul.
Most hajtok a 2.0-as XSi kiprobalasara. Majd szolok ha sikerult. Meg majd a 180 LE-s motorra is kivancsi vagyok(jelenleg nincs piacon).

Varom a tovabbi kerdeseket.

--peacy

Előzmény: Irdatlan Angelo (-)
Ficium Creative Commons License 2001.06.03 0 0 0
Nekem eddig nulla 3O7-em volt.
De nagyOn tetszik.
Annyit tudOk, hogy 315O3O7 Ft-tól indul.
Irdatlan Angelo Creative Commons License 2001.06.03 0 0 topiknyitó
Két héttel vagyunk az autó hazai bemutatója előtt. A Pözsó Hungária honlapján a legfontosabb infok (felszereltségek, árak) még nem elérhetők, az autó bemutatója is szegényesebb mint pl. a francia weboldalon.

Én viszont máris eldöntöttem, ha minden összejön, akkor egy 307-est lesz a következő autóm... mégpedig amilyen gyorsan csak lehet.

Van-e valakinek közelebbi tapasztalata, pro vagy kontra véleménye?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!