Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mobius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 984
Nem tudjátok, a presence felszereltségű autóknál az ajtókon és a lökhárítókon levő gumi védőcsik is az autó színére van fényezve?
Ha igen, akkor van arra mód, hogy feketére cserélje az ember?
vinettu Creative Commons License 2002.02.13 0 0 983
Függőcsapszeg..?
Előzmény: Az Utolsó Európai (950)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.13 0 0 982
Tegnap megrendeltem vegre egy 307 premiumot, 3 het mulva varhato. Mar nagyon varom :-)
1lion Creative Commons License 2002.02.13 0 0 981
Szistipisti,
sajnos az a helyzet, hogy csak egy jól irányított ökölcsapással dudál (mindkét oldalon ez a helyzet), júliusban mikor átvettem egy kis (egyújjas) nyomással működött...úgyhogy asszem ebből szervíz lesz...
köszi, egy oroszlán
Előzmény: szistipisti (979)
teknoc_erno Creative Commons License 2002.02.12 0 0 980
Sziasztok,

Én ugyan Stilo-ra várok, de korábban nagyon kacérkodtam a 307-essel.

Mi a tapasztalatotok, nem sok ez az kb. 1/3 másodperces késleltetés néha?

Nekem a PUG szalonban pont ezzel és pont a duda esetében akart imponálni a kereskedő, illusztrálva a modern elektronikai hátteret és a busz rendszert. Hát nem igazán sikerült imponálnia az esetemben, főként hogy a műszaki dolgok és a számítástechnika sem áll túl távol tőlem.

Természetesen nem a 307-est akartam cikizni. Nagyon is jó autó az, de nekem a Stilo-val jött be a szerelem első látásra (ülésre :-)

Üdv!

Ernő

Előzmény: szistipisti (979)
szistipisti Creative Commons License 2002.02.12 0 0 979
1lion!

Csak ütésre, vagy nyomásra is? A 307 elektrónika kódokkal kommunikál, ezért van egy kis késedelem, pl a dudát nem lehet csak úgy megpöckölni. Meg kell nyomni, mert a hatást, csak egy bizonyos idő (kb 1/3 sec) alatt váltódik ki. Ha így van, akkor ez nem hiba, hanem tulajdonság. De ha határozott nyomásra sem reagál, akkor hiba.

Előzmény: 1lion (977)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.12 0 0 978
A központi zár beállítható úgy, hogy indulásnál lezárjon? Vagy csak a 406-nál lehet ezt beállítani?
1lion Creative Commons License 2002.02.12 0 0 977
sziasztok, a pár hete egy kissebb problémát észleltem ami még mindig tart: a 307 duda csak egy erőteljes ütésre ad ki hangot, ami nem a legoptimálisabb hosszabb távon, viszont szervízbe nincs egyelőre időm vinni...Tud vki esetleg vmi házi megoldást erre ?

(eleinte a -10 -15-ös hidegre gondoltam, de ennek szerencsére vége és mégse működik...)

köszi, lion

1lion Creative Commons License 2002.02.11 0 0 976
Domokos,
szerintem érdemes a gyári Peugeot kihangosító tartót megvenni hozzá (ez kb 10 ezer ha jól emlékszem) mert úgy sokkal szebb, mintha csak a középkontolra fémlapokkal furnák fel.
(a legolcsobb NOKIA kihangosító szettet én a XI Bocskai út 40ben találtam, olyan Br 30 ezer volt amibe a 6210 pl passzol)
üdv, Lion
Előzmény: Domokos (975)
Domokos Creative Commons License 2002.02.11 0 0 975
Üdv!

Telefon kihangosító beszerelésekor kell-e valamire figyelni? (lásd riasztó) Eredeti Nokia-ról van szó.

szistipisti Creative Commons License 2002.02.11 0 0 974
zsuri!

Egyáltalán nem busszerű! A kormánytengelyt szinte vízszintesre lehet állítani, mint egy sportautóban, az üléspozicció magassága csak a ki-be szállásban segít, a nagy (hatalmas nagy) tér pedig szerintem mindenkinek a szabadságot, a luxust és a kényelmet jelenti. Aki nem így gondolja szerintem nem mond igazat. A 307 után egy szimpla középkategóriás autó Trabantnak tűnik. Én elsősorban a kényelem és a felszereltség miatt vállasztottam. A külsejét sem érheti panasz, bár elegánsabb külsejű lehet, hogy van de azért ezt is nagyon szépnek tartom. A 307 inkább modern, vidám és merészen formatervezett autó, lehet, hogy még kissé szokatlan. De emlékszem, hogy meg voltam rőkönyödeve mikor ekőszőr megláttam a Ford Fókuszt :-O.

Előzmény: zsuri (973)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 973
Lenne egy kérdésem a nagyérdemühöz. Az az igazság, hogy már egy ideje gondolkodom, hogy milyen autót vegyek, de vhogy még egyik sem tudta teljesen maga felé dönteni a mérleg serpenyöjét. Alapvetöen tetszik a 307-es, látom hogy jó az ára és a felszereltsége, kényelmes, de ... ti milyen módon fogadtátok a 307-es kicsit "busz-szerü" vezetöi pozícióját? Elnézést, ha bárkit is megsértenék ezzel, nem célom bármit is fikázni vagy lehúzni, de tény, hogy kicsit magasabban ül az ember, mint egy eddigi "normál" autóban, kicsit magasabb belül az egész és kicsit hosszabban elöre is megy a müszerfal teteje. Titeket ez nem zavart kicsit sem, vagy egyenesen tetszett, hogy nagyobb a tér? Vagy azt mondtátok, hogy ennek a legjobb a felszereltsége és ára, legyen ez?
aamen Creative Commons License 2002.02.11 0 0 972
vagy itt a forumon bizniszelsz valakivel, aki alut akar fara cserelni.
Előzmény: zsuri (971)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 971
Nekem a Kovácsnál és Fábiánnál azt mondták, hogy 50e forintból kijön az összes fabetét lecserélése alura - ebben az anyagköltség és munkaköltség is benne van. A Centrálnál ezt kb. 150e Ft-ra taksálták. Szerintem ha már >4M forintot kiadsz egy autóért, akkor ezen az 50e forinton nem múlik, le kell cserélni gyárira, csak szebb, mint ami te gányolsz otthon. Persze ha a fa nem megfelelö, csak akkor.
Előzmény: mezga geza (970)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.11 0 0 970
Mindenkinek koszi a segitseget!
XSI-t idaig meg sehol sem lehet kiprobalni es ahogy irjatok lehet, hogy nem is nagyon akarom mar kiprobalni :-)

Holnap megyek kiprobalni 1.6-ost, azt ha tetszik akkor meg is rendelem. En premiummal fogom kerni, nekem se tetszik a fabetet utanzat de majd lefujom otthon alu-ra.

zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 969
XSi-vel még nem mentem, de 2.0-ás benzinessel igen (+ 1.6-ossal és HDi-vel is). Normál közlekedés esetén valóban nem érezni nagy különbséget az 1.6-hoz képest, mindkettö jól mozgatja az autót. Erös gyorsításkor azért kijön az a +27LE + nagyobb nyomaték, szerintem a 2.0-ás érezhetöen jobban gyorsít. Nagy sebességnél pedig gondolom jobban tartja a sebességet az emelkedökön. De azért azzal mindenkinek tisztában kell lenni, hogy sportkocsi a 2.0-ás motorral sem lesz a 307-böl.

A kérdést, hogy megéri-e a 2.0-ás motor a több pénzt, mindenkinek magának kell megválaszolni. Tény, hogy nagyságrendi különbség nincs az 1.6-hoz képest, de azért jóval dinamikusabb az autó, ami föleg elözésekkor jöhet jól. Az is tény, hogy az 1.6-os motorral a 307 semmivel nem megy rosszabbul, mint bármely más hasonló kategóriás 1.6-os motorú autó (Astra, Leon, Golf ...) Ha az megfelelö, akkor nem kell a nagyobb motor, ha nem, akkor igen.

Én legszívesebben XSi-t vennék, mivel az áll hozzám a legközelebb, de sajnos most kiesik nálam a 3 ajtós verzió. 5 ajtósban meg nincs XSi csak Premium, aminek meg nem tetszik a egyik belsö "hangulata" sem és amúgy meg 17-es felnit szeretnék, ami ahhoz nem rendelhetö. Akkor inkább 1.6, ahol a belsö tér olyan, amit akarok és a gyári lemezfelni mellé majd szerzek magamnak megfelelö felniket - feltéve, hogy P307-et választok, mert még mindig nem sikerült eldöntsem :-( Jó, hogy itt szövegelek, aztán én vagyok az a nagyszájú, akinek nincs is 307-ese :-)

Előzmény: SEEN (966)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 968
Peugeot Fabian (Nagyszöllösi út)

Peugeot 307 Premium HDi (fekete)

Előzmény: mezga geza (962)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.11 0 0 967
SEEN,

Koszi, en is ugy gondoltam, hogy zsakbamacskat nem veszek :-)

Előzmény: SEEN (966)
SEEN Creative Commons License 2002.02.10 0 0 966
szerintem feltetlen probald ki az XSI-t, mert azt mondjak, hogy kicsit gyengecske bele a 2l-es motor. legalabbis nem annyival jobb, mint az 1.6-os!

udv,

[s]

Előzmény: mezga geza (962)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.10 0 0 965
Tegnap teszteltem kicsit az oroszlánt. M7-en Fehérvárig esett az eső, jól jött az automata ablaktörkő, bár néha megvadult. Azonos sebességnél és egyenletes esőzésnél egyszercsak max. sebességre kapcsolt a törlő. Muszály volt közbeavatkozni kézzel.

A másik érdekes dolog: B.fűzfőnél megálltam kicsit pihizni, körbejártam az autót és akkor láttam, hogy eső ellenére a fényszóró búrák tiszták voltak. A motorháztetőn pedig a kosz csíkok párhuzamosan egymás mellett sorakoztak. Szóval az autó elején teljesen lamináris az áramlás, sehol turbulenciára utaló jel. Valószínű ezért is annyira halk belül az autó.

1 bosszantó dolog: 120-130-nál ráz a kormány és jobbra húz. Valószinűleg a felni nincs jól kicentírozva. Vihetem vissza hétfőn.

CA

lcsorkol Creative Commons License 2002.02.08 0 0 964
Sziasztok!

Van egy haverom aki 2 db Peugeot 306 is elad most.
Az egyik: 1.6i XT 306 Kék plüsskárpit, el.tükör, el.ablak, szervók., kp.zár, immobiliser, el.tetőablak
szervízkönyves, kekes metal szinu
A masik: 2000 XSI legkondi, el. ablak,el., futheto tukor, ABS, immobiliser, kozp zar, dupla legzsak, bordo metal szinu.
Gyonyoru szerintem mind ket kocsi es tok jo allapotban vannak.

Ha erdekel valakit megnezheti es tudok kepet is kuldeni(meg csak a kekrol van kepem). Bovebben lcsorkol@freemail.hu.

Udv. MINDENKINEK! Es jo hetveget!

CommandAir Creative Commons License 2002.02.08 0 0 963
>Ugy nez ki, hogy megis 307-t veszek es nem Stilo-t

Akkor már nem vagyok egyedül ezzel a döntéssel :))

Előzmény: mezga geza (962)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.08 0 0 962
Nem tudtok olyan pug kereskedest ahol van 307-es (premium vagy xsi) tesztauto? A kovacseknal nincs, tegnap voltam :-(

Es ahol hetvegen is ki lehet probalni?

Ugy nez ki, hogy megis 307-t veszek es nem Stilo-t, lehet, hogy mar a jovo heten megrendelem. Lehet, hogy en leszek az elso XSI-s a forumban? :-)

Törölt nick Creative Commons License 2002.02.07 0 0 961
én már egyszer szavaztam - a pénztárnál. Most már szavazzon a Peugeot Hungária ha akar... Bár mégjobb lenne, ha az ügyfelekkel foglalkoznának kicsit.
Előzmény: knbm (960)
knbm Creative Commons License 2002.02.07 0 0 960
Emberek!
A totalcaron megy az év autója szavazás. Most olvastam a vezess.hu-n hogy egy ember többször is szavazhat mert a rendszer elég gyér. Hajrá! Mindenki szavazzon!
CommandAir Creative Commons License 2002.02.07 0 0 959
Szia,

Nagy tuti az autó. Mindenben megfelelő. Élvezet vezetni az autót, meg utasnak sem rossz benne lenni. Nagyon tetszik és sokszor hasznos, hogy 1500-fordulattól nagyon húz a motor. A hűtővíz nálam is 80 fok. Eléggé nehezen melegszik fel a benzines motorokkal szemben ,de ez érthető. Ha a computernek hinni lehet akkor városon kívül 120-as tempónál 6.5 l volt a fogyasztás. Városi forgalomban amikor nincs dugó és viszonylag jól lehet haladni akkor 5.5-6 l volt az átlag fogyasztás. De gondolom ez még lesz jobb is. Ha sokszor kell megállni-elindulni akkor 7-8 l körüli volt a fogyasztás. Nemsokára elfogy az első tank dízel, és valószínűleg 1000 km felett tudok vele autózni, többnyire városi használat mellett.

CA

Előzmény: HDIowner (958)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.07 0 0 958
CommandAir!

Hogy fogyaszt a géped, mi az eddigi tapsztalat?

Nálad is 80 fok körül van a hűtővíz hőmérséklete?

HDIowner

Mobius Creative Commons License 2002.02.06 0 0 957
Sziasztok!
Találtam egy elég részletes leírást az autóról.
Érdemes végigböngészni!

http://www.peugeotlux.hu/modells/307/

szistipisti Creative Commons License 2002.02.05 0 0 956
CommandAir!

Mind a két ülésen ültek hátul? Mert két oldalon van zárszerkezet. Én megnézném a helyetekben azt a mechanizmust! Különösen akkor hajlamos a zörgésre, ha az egyik oldalon ülnek hátul, másik oldalon meg nem.

Előzmény: CommandAir (949)
pepe_307 Creative Commons License 2002.02.05 0 0 955
Fogyasztás:
Szerintem 140-150 körül reális a 10 liter, alatta sokallom.
Nekem még csak egyszer volt 9, de abban benne volt egy Bp-Sopron-Bp sportosan (december és nagy hideg).
Az átlagom 8-8.5 körül van.

Ama soproni úton történt egyébként, hogy Győrben látni véltem Havas Henriket. Azután a pályán beértem és kiderült, hogy jól láttam. S hogy kerül ez ide: A kocsija egy 607-es volt.

Üdv:
Pepe

Előzmény: Mobius (931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!