Nem tudjátok, a presence felszereltségű autóknál az ajtókon és a lökhárítókon levő gumi védőcsik is az autó színére van fényezve?
Ha igen, akkor van arra mód, hogy feketére cserélje az ember?
Szistipisti,
sajnos az a helyzet, hogy csak egy jól irányított ökölcsapással dudál (mindkét oldalon ez a helyzet), júliusban mikor átvettem egy kis (egyújjas) nyomással működött...úgyhogy asszem ebből szervíz lesz...
köszi, egy oroszlán
Én ugyan Stilo-ra várok, de korábban nagyon kacérkodtam a 307-essel.
Mi a tapasztalatotok, nem sok ez az kb. 1/3 másodperces késleltetés néha?
Nekem a PUG szalonban pont ezzel és pont a duda esetében akart imponálni a kereskedő, illusztrálva a modern elektronikai hátteret és a busz rendszert. Hát nem igazán sikerült imponálnia az esetemben, főként hogy a műszaki dolgok és a számítástechnika sem áll túl távol tőlem.
Természetesen nem a 307-est akartam cikizni. Nagyon is jó autó az, de nekem a Stilo-val jött be a szerelem első látásra (ülésre :-)
Csak ütésre, vagy nyomásra is? A 307 elektrónika kódokkal kommunikál, ezért van egy kis késedelem, pl a dudát nem lehet csak úgy megpöckölni. Meg kell nyomni, mert a hatást, csak egy bizonyos idő (kb 1/3 sec) alatt váltódik ki. Ha így van, akkor ez nem hiba, hanem tulajdonság. De ha határozott nyomásra sem reagál, akkor hiba.
sziasztok, a pár hete egy kissebb problémát észleltem ami még mindig tart: a 307 duda csak egy erőteljes ütésre ad ki hangot, ami nem a legoptimálisabb hosszabb távon, viszont szervízbe nincs egyelőre időm vinni...Tud vki esetleg vmi házi megoldást erre ?
(eleinte a -10 -15-ös hidegre gondoltam, de ennek szerencsére vége és mégse működik...)
Domokos,
szerintem érdemes a gyári Peugeot kihangosító tartót megvenni hozzá (ez kb 10 ezer ha jól emlékszem) mert úgy sokkal szebb, mintha csak a középkontolra fémlapokkal furnák fel.
(a legolcsobb NOKIA kihangosító szettet én a XI Bocskai út 40ben találtam, olyan Br 30 ezer volt amibe a 6210 pl passzol)
üdv, Lion
Egyáltalán nem busszerű! A kormánytengelyt szinte vízszintesre lehet állítani, mint egy sportautóban, az üléspozicció magassága csak a ki-be szállásban segít, a nagy (hatalmas nagy) tér pedig szerintem mindenkinek a szabadságot, a luxust és a kényelmet jelenti. Aki nem így gondolja szerintem nem mond igazat. A 307 után egy szimpla középkategóriás autó Trabantnak tűnik. Én elsősorban a kényelem és a felszereltség miatt vállasztottam. A külsejét sem érheti panasz, bár elegánsabb külsejű lehet, hogy van de azért ezt is nagyon szépnek tartom. A 307 inkább modern, vidám és merészen formatervezett autó, lehet, hogy még kissé szokatlan. De emlékszem, hogy meg voltam rőkönyödeve mikor ekőszőr megláttam a Ford Fókuszt :-O.
Lenne egy kérdésem a nagyérdemühöz. Az az igazság, hogy már egy ideje gondolkodom, hogy milyen autót vegyek, de vhogy még egyik sem tudta teljesen maga felé dönteni a mérleg serpenyöjét. Alapvetöen tetszik a 307-es, látom hogy jó az ára és a felszereltsége, kényelmes, de ... ti milyen módon fogadtátok a 307-es kicsit "busz-szerü" vezetöi pozícióját? Elnézést, ha bárkit is megsértenék ezzel, nem célom bármit is fikázni vagy lehúzni, de tény, hogy kicsit magasabban ül az ember, mint egy eddigi "normál" autóban, kicsit magasabb belül az egész és kicsit hosszabban elöre is megy a müszerfal teteje. Titeket ez nem zavart kicsit sem, vagy egyenesen tetszett, hogy nagyobb a tér? Vagy azt mondtátok, hogy ennek a legjobb a felszereltsége és ára, legyen ez?
Nekem a Kovácsnál és Fábiánnál azt mondták, hogy 50e forintból kijön az összes fabetét lecserélése alura - ebben az anyagköltség és munkaköltség is benne van. A Centrálnál ezt kb. 150e Ft-ra taksálták. Szerintem ha már >4M forintot kiadsz egy autóért, akkor ezen az 50e forinton nem múlik, le kell cserélni gyárira, csak szebb, mint ami te gányolsz otthon. Persze ha a fa nem megfelelö, csak akkor.
Mindenkinek koszi a segitseget!
XSI-t idaig meg sehol sem lehet kiprobalni es ahogy irjatok lehet, hogy nem is nagyon akarom mar kiprobalni :-)
Holnap megyek kiprobalni 1.6-ost, azt ha tetszik akkor meg is rendelem. En premiummal fogom kerni, nekem se tetszik a fabetet utanzat de majd lefujom otthon alu-ra.
XSi-vel még nem mentem, de 2.0-ás benzinessel igen (+ 1.6-ossal és HDi-vel is). Normál közlekedés esetén valóban nem érezni nagy különbséget az 1.6-hoz képest, mindkettö jól mozgatja az autót. Erös gyorsításkor azért kijön az a +27LE + nagyobb nyomaték, szerintem a 2.0-ás érezhetöen jobban gyorsít. Nagy sebességnél pedig gondolom jobban tartja a sebességet az emelkedökön. De azért azzal mindenkinek tisztában kell lenni, hogy sportkocsi a 2.0-ás motorral sem lesz a 307-böl.
A kérdést, hogy megéri-e a 2.0-ás motor a több pénzt, mindenkinek magának kell megválaszolni. Tény, hogy nagyságrendi különbség nincs az 1.6-hoz képest, de azért jóval dinamikusabb az autó, ami föleg elözésekkor jöhet jól. Az is tény, hogy az 1.6-os motorral a 307 semmivel nem megy rosszabbul, mint bármely más hasonló kategóriás 1.6-os motorú autó (Astra, Leon, Golf ...) Ha az megfelelö, akkor nem kell a nagyobb motor, ha nem, akkor igen.
Én legszívesebben XSi-t vennék, mivel az áll hozzám a legközelebb, de sajnos most kiesik nálam a 3 ajtós verzió. 5 ajtósban meg nincs XSi csak Premium, aminek meg nem tetszik a egyik belsö "hangulata" sem és amúgy meg 17-es felnit szeretnék, ami ahhoz nem rendelhetö. Akkor inkább 1.6, ahol a belsö tér olyan, amit akarok és a gyári lemezfelni mellé majd szerzek magamnak megfelelö felniket - feltéve, hogy P307-et választok, mert még mindig nem sikerült eldöntsem :-( Jó, hogy itt szövegelek, aztán én vagyok az a nagyszájú, akinek nincs is 307-ese :-)
Tegnap teszteltem kicsit az oroszlánt. M7-en Fehérvárig esett az eső, jól jött az automata ablaktörkő, bár néha megvadult. Azonos sebességnél és egyenletes esőzésnél egyszercsak max. sebességre kapcsolt a törlő. Muszály volt közbeavatkozni kézzel.
A másik érdekes dolog: B.fűzfőnél megálltam kicsit pihizni, körbejártam az autót és akkor láttam, hogy eső ellenére a fényszóró búrák tiszták voltak. A motorháztetőn pedig a kosz csíkok párhuzamosan egymás mellett sorakoztak. Szóval az autó elején teljesen lamináris az áramlás, sehol turbulenciára utaló jel. Valószínű ezért is annyira halk belül az autó.
1 bosszantó dolog: 120-130-nál ráz a kormány és jobbra húz. Valószinűleg a felni nincs jól kicentírozva. Vihetem vissza hétfőn.
Van egy haverom aki 2 db Peugeot 306 is elad most.
Az egyik: 1.6i XT 306 Kék plüsskárpit, el.tükör, el.ablak, szervók., kp.zár, immobiliser, el.tetőablak
szervízkönyves, kekes metal szinu
A masik: 2000 XSI legkondi, el. ablak,el., futheto tukor, ABS, immobiliser, kozp zar, dupla legzsak, bordo metal szinu.
Gyonyoru szerintem mind ket kocsi es tok jo allapotban vannak.
Ha erdekel valakit megnezheti es tudok kepet is kuldeni(meg csak a kekrol van kepem). Bovebben lcsorkol@freemail.hu.
Emberek!
A totalcaron megy az év autója szavazás. Most olvastam a vezess.hu-n hogy egy ember többször is szavazhat mert a rendszer elég gyér. Hajrá! Mindenki szavazzon!
Nagy tuti az autó. Mindenben megfelelő. Élvezet vezetni az autót, meg utasnak sem rossz benne lenni. Nagyon tetszik és sokszor hasznos, hogy 1500-fordulattól nagyon húz a motor. A hűtővíz nálam is 80 fok. Eléggé nehezen melegszik fel a benzines motorokkal szemben ,de ez érthető. Ha a computernek hinni lehet akkor városon kívül 120-as tempónál 6.5 l volt a fogyasztás. Városi forgalomban amikor nincs dugó és viszonylag jól lehet haladni akkor 5.5-6 l volt az átlag fogyasztás. De gondolom ez még lesz jobb is. Ha sokszor kell megállni-elindulni akkor 7-8 l körüli volt a fogyasztás. Nemsokára elfogy az első tank dízel, és valószínűleg 1000 km felett tudok vele autózni, többnyire városi használat mellett.
Mind a két ülésen ültek hátul? Mert két oldalon van zárszerkezet. Én megnézném a helyetekben azt a mechanizmust! Különösen akkor hajlamos a zörgésre, ha az egyik oldalon ülnek hátul, másik oldalon meg nem.
Fogyasztás:
Szerintem 140-150 körül reális a 10 liter, alatta sokallom.
Nekem még csak egyszer volt 9, de abban benne volt egy Bp-Sopron-Bp sportosan (december és nagy hideg).
Az átlagom 8-8.5 körül van.
Ama soproni úton történt egyébként, hogy Győrben látni véltem Havas Henriket. Azután a pályán beértem és kiderült, hogy jól láttam. S hogy kerül ez ide: A kocsija egy 607-es volt.