Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szistipisti Creative Commons License 2002.02.16 0 0 994
Gratulálok Tigrislábkarom (vagy mi)!

Hogy hogy ilyen gyorsan? Nem tavaszra ígérték? Vagy már tavasz van? Lehet, hogy észhez tértek a Kovácséknál? Na többet nem kérdezek.

Előzmény: Tigrislábkarom (993)
Tigrislábkarom Creative Commons License 2002.02.16 0 0 993
Sziasztok...

Remélem több nevetz már nem kell regisztrálnom. Én is a fényezett csíkokra szavazok, így 3:3:) Remélhetőleg jövő hét pénteken vehetem át a kocsit, ha minden igaz. Gondolom Kovácsék majd nekem is csúsztatnak egy új átadási időpontot..:((

Kiki voltam...vagy mi.

Előzmény: HDIowner (992)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.16 0 0 992
Szerintem a fényezett gumicsík szebb, de az tény hogy nem praktikus.

Már csak eggyel vezet az ellen tábor. (2:3)

Mértetek már gyorsulást?
Mennyi alatt gyorsul az 1.6-os illetve a 110-es HDI?

Én 90 lovas HDI-ből 13s körüli értéket tudok kihozni.

HDIowner

szistipisti Creative Commons License 2002.02.15 0 0 991
mopis!

Én sem adnám oda semmi másért. Mármint a kategóriájában. (meg még eggyel feljebb se nagyon)
Ha ez a fényanomália, meg gumicsík probléma nem lenne, akkor tökéletes lenne. Tökéletes autó meg ugye nincs.
Egyébként nem hiszem, hogy egyszerűen lehetne le fel tenni a színrefújtat, mert biztosan megsérülne a festék rajta. Az igazi az lenne, ha az összeset lecserélné az ember, de az nem hiszem, hogy olcsó mulatság. Szerintem vagy 30-50 ezer biztos van. Ezt a világítást pedig tényleg baromira egyszerűen szoftveresen is meg lehetne oldani legalább a kilátáscsomagosoknak!
Egyébként meg egy álom kényelmes finom kis autó. Olyan igazi macska. NAGY MACSKA :-)

Előzmény: mopis (989)
szg307 Creative Commons License 2002.02.15 0 0 990
Gumicsík natur vagy fényezve...

Az én autómnál úgy látom, hogy működik Murphy törvénye. Parkolóban állva már kétszer is megcsikarták az autóm oldalát, és az oldallemez fényezése saját testével védte meg a gumicsík épségét.

Ha igaz ez a 6ezer Ftos ár, akkor érdemes lenne kicserélni a fényezettet naturra. A fényezettet eltenni, esetleg ha eladásra kerül az autó, akkor visszatenni a helyére. Úgy láttam, hogy patentes a felfogatása.

??

mopis Creative Commons License 2002.02.15 0 0 989
Közbe kell lépnem:fekete gumicsik mondjon le!Szinre fújt-fekete : 1:3.

Szistipisti! Ne panaszkodj! Én most egy céges focus-ra vagyok kárhoztatva és drága feleségem nyomja a 307-est. Nyomj egy hetet más autóval (mondjuk a focus, amilyen szar,erre tökéletesen alkalmas) és visszasirod az oroszlánt azonnal!
Éjjelente el kell kötnöm pözsikét, hogy legyen egy kis luxus-érzésem.

Ja és ezen a szaron (mármint fikusz-kukisz) ráadásul feketék a csikok :-) fúj:-)

Előzmény: Mobius (988)
Mobius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 988
Látom a gumicsík sokaknak nem teccik színezve:)
Nem véletlen, hogy egyetlen katalógusban sem látni színezettet.....
Szerintem ronda! Ha lehet én már úgy rendelem, hogy kérem hozzá a feketét... illetve megpróbálom ajándékként megoldani :)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.15 0 0 987
A megoldás pedig baromi egyszerű lenne premium felszereltségnél mivel ebben van fényérzékelő. Csak szoftveresen kellett volna kicsit dolgozni rajta. Biztos erre már nem futotta a fejlesztési keretből :)
Előzmény: szistipisti (985)
zsuri Creative Commons License 2002.02.15 0 0 986
Nekem is jobban tetszik fekete gumival. A Kovácsnál nekem azt mondták, hogy lehet rendelni magasabb felszereltséget is gumi védöcsíkkal, csak alapban nem azzal adják hozzá. Hát nem tudom, akkor ennek utána kell járni. Minden esetre csak lehet ilyesmit utólag rendelni, nem?

Belsö világítás ereje: sajnos ez az általános más típusoknál is, hogy a külsö világítást bekapcsolva leveszi a belsö fényeröt. Nekünk ez zavaró, mert Mo-on nappal is kell világítani. De ugyanakkor meg jó, mert éjszaka nem zavar a túl nagy fény. Ebböl a szempontból meg egy hasznos dolog. Nem tudom mi lenne a megfelelö megoldás, hogy nappal és éjszaka is kellemes legyen a belsö fényerö.

Előzmény: szistipisti (985)
szistipisti Creative Commons License 2002.02.15 0 0 985
Fején találtad a szeget Mobius!

A fene egye meg, nekem is jobban tetszik feketével, arról meg ne is beszéljünk, hogy mennyire sérülékeny. Szerintem a Franciáknak is jobban tetszik a fekete, mert minden reklámon fekete, pedig néhány képen még az is látszik, hogy szavanna belső van az autóban, az pedig ugye Prémiumnál nem lehet kevesebb. DE MÉG IS CSAK SZINREFUJTAT LEHET KAPNI! A fekete csak a Profilhoz jár. Már egy éve még e-maileztem is egy csomó kereskedőnek ez miatt, de magyarországon csak így, és nem máshogy. Képzeld el, ha a színrefujt megsérül! Hiába veszel újjat, azt még le kell festeni, szerintem meg is látszik, hogy újra lett fényezve egy vagyonba kerül, stb. Így pedig semmi értelme annak az alkatrésznek. A Boldog Profil tulajdonos, pedig ha véletlen megsérti (már ha egyáltalán meglátszik rajta) csak vesz egyet 6 ezerért otthon felteszi és kész. Én meg egy cserét nem úszok meg 30 ezer alatt és még nem is lesz tökéletes. Szóval ez engem is dühít ):-I
A másik, ami borzasztóan felháborít, az pedig a kijelzők fénye nappal. Mint tudjuk, nekünk világítani kell éjjel nappal, így pedig automatikusan lecsökken a fénye a kijelzőknek a műszerfalon. Mondhatja valaki, hogy lehet állítani a fényerőt, de akkor meg éjjel vakít, ráadásul állítgatni meg nem a legkényelmesebb modon a kilóméter óra mellett, a kormány mögött gombot nyomogatva, révedten figyelve az eredményt lehet, amit szerintem menet közben nem biztonságos módosítani. Az automata légkondi kijelzője pedig még ettől is független. Na most nyáron, ha meleged van, és állítani akarsz a hőmérsékleten, a következőket kell tenned: Világítás le; napszemüveg le; hőmérséklet beállít; világítás fel; napszemüveg fel. Hogy rohadna meg aki ezt így találta ki! Egyébként félek, hogy ez így biztonsági kérdéseket is feszeget, amit esetleg tovább lehetne adni illetékeseknek, mert egyszerűen meg lehetne ezt oldani. Összesen ennyi bajom van, de még ezek ellenére is azt mondom, hogy nagyon szeretni való autó. Sőt ezek is csak azért tőrtek fel bennem, mert eszembe jutattad.

Előzmény: Mobius (984)
Mobius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 984
Nem tudjátok, a presence felszereltségű autóknál az ajtókon és a lökhárítókon levő gumi védőcsik is az autó színére van fényezve?
Ha igen, akkor van arra mód, hogy feketére cserélje az ember?
vinettu Creative Commons License 2002.02.13 0 0 983
Függőcsapszeg..?
Előzmény: Az Utolsó Európai (950)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.13 0 0 982
Tegnap megrendeltem vegre egy 307 premiumot, 3 het mulva varhato. Mar nagyon varom :-)
1lion Creative Commons License 2002.02.13 0 0 981
Szistipisti,
sajnos az a helyzet, hogy csak egy jól irányított ökölcsapással dudál (mindkét oldalon ez a helyzet), júliusban mikor átvettem egy kis (egyújjas) nyomással működött...úgyhogy asszem ebből szervíz lesz...
köszi, egy oroszlán
Előzmény: szistipisti (979)
teknoc_erno Creative Commons License 2002.02.12 0 0 980
Sziasztok,

Én ugyan Stilo-ra várok, de korábban nagyon kacérkodtam a 307-essel.

Mi a tapasztalatotok, nem sok ez az kb. 1/3 másodperces késleltetés néha?

Nekem a PUG szalonban pont ezzel és pont a duda esetében akart imponálni a kereskedő, illusztrálva a modern elektronikai hátteret és a busz rendszert. Hát nem igazán sikerült imponálnia az esetemben, főként hogy a műszaki dolgok és a számítástechnika sem áll túl távol tőlem.

Természetesen nem a 307-est akartam cikizni. Nagyon is jó autó az, de nekem a Stilo-val jött be a szerelem első látásra (ülésre :-)

Üdv!

Ernő

Előzmény: szistipisti (979)
szistipisti Creative Commons License 2002.02.12 0 0 979
1lion!

Csak ütésre, vagy nyomásra is? A 307 elektrónika kódokkal kommunikál, ezért van egy kis késedelem, pl a dudát nem lehet csak úgy megpöckölni. Meg kell nyomni, mert a hatást, csak egy bizonyos idő (kb 1/3 sec) alatt váltódik ki. Ha így van, akkor ez nem hiba, hanem tulajdonság. De ha határozott nyomásra sem reagál, akkor hiba.

Előzmény: 1lion (977)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.12 0 0 978
A központi zár beállítható úgy, hogy indulásnál lezárjon? Vagy csak a 406-nál lehet ezt beállítani?
1lion Creative Commons License 2002.02.12 0 0 977
sziasztok, a pár hete egy kissebb problémát észleltem ami még mindig tart: a 307 duda csak egy erőteljes ütésre ad ki hangot, ami nem a legoptimálisabb hosszabb távon, viszont szervízbe nincs egyelőre időm vinni...Tud vki esetleg vmi házi megoldást erre ?

(eleinte a -10 -15-ös hidegre gondoltam, de ennek szerencsére vége és mégse működik...)

köszi, lion

1lion Creative Commons License 2002.02.11 0 0 976
Domokos,
szerintem érdemes a gyári Peugeot kihangosító tartót megvenni hozzá (ez kb 10 ezer ha jól emlékszem) mert úgy sokkal szebb, mintha csak a középkontolra fémlapokkal furnák fel.
(a legolcsobb NOKIA kihangosító szettet én a XI Bocskai út 40ben találtam, olyan Br 30 ezer volt amibe a 6210 pl passzol)
üdv, Lion
Előzmény: Domokos (975)
Domokos Creative Commons License 2002.02.11 0 0 975
Üdv!

Telefon kihangosító beszerelésekor kell-e valamire figyelni? (lásd riasztó) Eredeti Nokia-ról van szó.

szistipisti Creative Commons License 2002.02.11 0 0 974
zsuri!

Egyáltalán nem busszerű! A kormánytengelyt szinte vízszintesre lehet állítani, mint egy sportautóban, az üléspozicció magassága csak a ki-be szállásban segít, a nagy (hatalmas nagy) tér pedig szerintem mindenkinek a szabadságot, a luxust és a kényelmet jelenti. Aki nem így gondolja szerintem nem mond igazat. A 307 után egy szimpla középkategóriás autó Trabantnak tűnik. Én elsősorban a kényelem és a felszereltség miatt vállasztottam. A külsejét sem érheti panasz, bár elegánsabb külsejű lehet, hogy van de azért ezt is nagyon szépnek tartom. A 307 inkább modern, vidám és merészen formatervezett autó, lehet, hogy még kissé szokatlan. De emlékszem, hogy meg voltam rőkönyödeve mikor ekőszőr megláttam a Ford Fókuszt :-O.

Előzmény: zsuri (973)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 973
Lenne egy kérdésem a nagyérdemühöz. Az az igazság, hogy már egy ideje gondolkodom, hogy milyen autót vegyek, de vhogy még egyik sem tudta teljesen maga felé dönteni a mérleg serpenyöjét. Alapvetöen tetszik a 307-es, látom hogy jó az ára és a felszereltsége, kényelmes, de ... ti milyen módon fogadtátok a 307-es kicsit "busz-szerü" vezetöi pozícióját? Elnézést, ha bárkit is megsértenék ezzel, nem célom bármit is fikázni vagy lehúzni, de tény, hogy kicsit magasabban ül az ember, mint egy eddigi "normál" autóban, kicsit magasabb belül az egész és kicsit hosszabban elöre is megy a müszerfal teteje. Titeket ez nem zavart kicsit sem, vagy egyenesen tetszett, hogy nagyobb a tér? Vagy azt mondtátok, hogy ennek a legjobb a felszereltsége és ára, legyen ez?
aamen Creative Commons License 2002.02.11 0 0 972
vagy itt a forumon bizniszelsz valakivel, aki alut akar fara cserelni.
Előzmény: zsuri (971)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 971
Nekem a Kovácsnál és Fábiánnál azt mondták, hogy 50e forintból kijön az összes fabetét lecserélése alura - ebben az anyagköltség és munkaköltség is benne van. A Centrálnál ezt kb. 150e Ft-ra taksálták. Szerintem ha már >4M forintot kiadsz egy autóért, akkor ezen az 50e forinton nem múlik, le kell cserélni gyárira, csak szebb, mint ami te gányolsz otthon. Persze ha a fa nem megfelelö, csak akkor.
Előzmény: mezga geza (970)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.11 0 0 970
Mindenkinek koszi a segitseget!
XSI-t idaig meg sehol sem lehet kiprobalni es ahogy irjatok lehet, hogy nem is nagyon akarom mar kiprobalni :-)

Holnap megyek kiprobalni 1.6-ost, azt ha tetszik akkor meg is rendelem. En premiummal fogom kerni, nekem se tetszik a fabetet utanzat de majd lefujom otthon alu-ra.

zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 969
XSi-vel még nem mentem, de 2.0-ás benzinessel igen (+ 1.6-ossal és HDi-vel is). Normál közlekedés esetén valóban nem érezni nagy különbséget az 1.6-hoz képest, mindkettö jól mozgatja az autót. Erös gyorsításkor azért kijön az a +27LE + nagyobb nyomaték, szerintem a 2.0-ás érezhetöen jobban gyorsít. Nagy sebességnél pedig gondolom jobban tartja a sebességet az emelkedökön. De azért azzal mindenkinek tisztában kell lenni, hogy sportkocsi a 2.0-ás motorral sem lesz a 307-böl.

A kérdést, hogy megéri-e a 2.0-ás motor a több pénzt, mindenkinek magának kell megválaszolni. Tény, hogy nagyságrendi különbség nincs az 1.6-hoz képest, de azért jóval dinamikusabb az autó, ami föleg elözésekkor jöhet jól. Az is tény, hogy az 1.6-os motorral a 307 semmivel nem megy rosszabbul, mint bármely más hasonló kategóriás 1.6-os motorú autó (Astra, Leon, Golf ...) Ha az megfelelö, akkor nem kell a nagyobb motor, ha nem, akkor igen.

Én legszívesebben XSi-t vennék, mivel az áll hozzám a legközelebb, de sajnos most kiesik nálam a 3 ajtós verzió. 5 ajtósban meg nincs XSi csak Premium, aminek meg nem tetszik a egyik belsö "hangulata" sem és amúgy meg 17-es felnit szeretnék, ami ahhoz nem rendelhetö. Akkor inkább 1.6, ahol a belsö tér olyan, amit akarok és a gyári lemezfelni mellé majd szerzek magamnak megfelelö felniket - feltéve, hogy P307-et választok, mert még mindig nem sikerült eldöntsem :-( Jó, hogy itt szövegelek, aztán én vagyok az a nagyszájú, akinek nincs is 307-ese :-)

Előzmény: SEEN (966)
zsuri Creative Commons License 2002.02.11 0 0 968
Peugeot Fabian (Nagyszöllösi út)

Peugeot 307 Premium HDi (fekete)

Előzmény: mezga geza (962)
mezga geza Creative Commons License 2002.02.11 0 0 967
SEEN,

Koszi, en is ugy gondoltam, hogy zsakbamacskat nem veszek :-)

Előzmény: SEEN (966)
SEEN Creative Commons License 2002.02.10 0 0 966
szerintem feltetlen probald ki az XSI-t, mert azt mondjak, hogy kicsit gyengecske bele a 2l-es motor. legalabbis nem annyival jobb, mint az 1.6-os!

udv,

[s]

Előzmény: mezga geza (962)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.10 0 0 965
Tegnap teszteltem kicsit az oroszlánt. M7-en Fehérvárig esett az eső, jól jött az automata ablaktörkő, bár néha megvadult. Azonos sebességnél és egyenletes esőzésnél egyszercsak max. sebességre kapcsolt a törlő. Muszály volt közbeavatkozni kézzel.

A másik érdekes dolog: B.fűzfőnél megálltam kicsit pihizni, körbejártam az autót és akkor láttam, hogy eső ellenére a fényszóró búrák tiszták voltak. A motorháztetőn pedig a kosz csíkok párhuzamosan egymás mellett sorakoztak. Szóval az autó elején teljesen lamináris az áramlás, sehol turbulenciára utaló jel. Valószínű ezért is annyira halk belül az autó.

1 bosszantó dolog: 120-130-nál ráz a kormány és jobbra húz. Valószinűleg a felni nincs jól kicentírozva. Vihetem vissza hétfőn.

CA

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!