Keresés

Részletes keresés

Mr. 4T Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13863

Bővebb infoval nem tudsz esetleg szolgálni?

Ha valaki tud még ilyen dolgokat, akkor nagyon szívesen veszem!

 

Előzmény: TyerCorp01 (13862)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13862

A feketének a váltóját 4 motorból rakták össze, mert mindig széthullott. A hangja szép, és kívülről is rendben van, nem volt ez törve... Tavaly láttam Szolnokon börzén, beszéltem is a tulajjal.

Előzmény: Mr. 4T (13861)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13861

És a fekete amit linekltem arról nem tudsz valamit mondani? TS-be te is utazol, így tudod, hogy mikre kell oda figyelni rajta!

 

Előzmény: TwinSport350 (13860)
TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13860

Szürke az nem eladó, az az enyém. A bordó Zotyaapué, mert megkért, hogy kicsinyítsem le a képeket, szóval az árról nála érdeklődj. :)

Előzmény: Mr. 4T (13859)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13859

A szürkének mennyi az ára, és  a bordónak? :D

Előzmény: TwinSport350 (13857)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.05.25 0 0 13858

http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_638_twin_sport-4750861 erről a motorról mi a véleményetek?

Elemezzétek már ki rendesen, minden apróság érdekel!

És utána aki elemezte, mondja már el hogy szerinte érdemes-e megvenni!

((Egy ismerősöm aki eddig látta azt mondta törött volt és hogy sok rajta a házi barkács és átalakítás ebből ti mit láttok?))

Előre is köszi!

Üdv:Bazsi

TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13857

Jajj, mindegyik linkre ezt az egy képet tette be, mindegy, egyre kattints és indafotóra dob úgyis, ottmeg fent van a többi 3.

TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13856

TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13855

Itt vannak a képek, talán ekkorában jólesz, ha nem akkor még kicsinyítek rajt.

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13854

Főleg, hogy L2, tehát 2. túlméret, 58.47-es dugattyúnak kell lennie...elvileg. :)

Előzmény: adamaster001 (13842)
Zotyaapu Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13853

Elküldtem, köszi !

Előzmény: TwinSport350 (13848)
Ba701 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13852

Persze hogy nem rád gondoltam , hanem az 56-os dugóra :)

 

Előzmény: adamaster001 (13851)
adamaster001 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13851

Ja értem... :)) Bocs a félreértésért.   Számomra is hihetetlen az egész, de mégis igaz... Megmértem többször is. Majd hétvégén teszek fel képeket róla!  Köszi a segítséget.

Előzmény: TwinSport350 (13850)
TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13850

Ilyen állat pedig nincs! Mint az a 350es aminek 56os lenne az alapmérete.  Szóval nem rád gondolt. :)

Előzmény: adamaster001 (13849)
adamaster001 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13849

Szia!

 

Lehet félreértek valamit, de most rám mondod hogy egy állat vagyok????????? Remélem nem....   Tudom hogy milyen a gyári dugó méret, de mégis a dugón és a hengerben is 56-ot mértem..............  Ez hogyan fordulhat elő??

Előzmény: Ba701 (13847)
TwinSport350 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13848

Küldtem mail-t, hogy jöhetnek a képek. :)

Előzmény: Zotyaapu (13846)
Ba701 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13847

Erre csak azt tudom mondani mint  amit a vidéki bácsi mondott mikor meglátta Pesten az állatkertben a zsiráfot:

'Ilyen állat pedig nincs"

Az összes 350-es kéthengeresnek (kezdve a Perak-tól) 58x65 a furat/löket viszonya. A 250-es kéthengeresé pedig 52x58

Előzmény: adamaster001 (13842)
Zotyaapu Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13846

Sziasztok!

 

Bocs, hogy belerondítok a topicba, de gondoltam itt szólók először, hogy sajnos eladóvá vált a 350/360-asom. Új rendszám, szürke forgalmi + adásvételi a forgalmiban szereplő tulajjal. Megköszönném, ha valakinek elküldhetnék pár fotót a gépről és lekicsinyítve beszúrná őket ide. A mélem publikus.

 

üdv

Zoli

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13845

A 350-es JAWAkhoz még nem igazán értek. A méreteket megnéztem: 52, 58 és 66 volt az alapméret a különböző verziójú JAWAknál és CZ-knél. De a gyárban bármi megtörténhetett, csak nem értem mi értelme van 2 mm-rel kisebb hengert és dugattyút rakni egy modellbe, amikor a futószalagon nem olyan alkatrészek sorakoznak. Mert hát magától össze nem megy a hengerhüvely és a dugattyú.

 

Olyat még el tudok képzelni, hogy két hengeres 250-es (ami tudtommal nem gyakori volt) van felfúrva a 4. túlméretre, vagy akár még jobban. De inkább egy hozzáértő válaszolja ezt meg neked!

Előzmény: adamaster001 (13844)
adamaster001 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13844

Szia!

 

Igen, van valami abban amit mondasz... Praktikusabb lesz ha probléma esetén egyben cserélem az egészet.

 

Na de mit mondasz a dugattyú méretre? Nincs itt valami gebasz?

 

 

üdv Ádám

Előzmény: Törölt nick (13843)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13843

Egy egyébként jól működő motorban szerintem ne cserélj gyűrűt! Egy kis átfújás nem katasztrófa, minél nagyobb a fordulatszám, annál kisebb a jelentősége. Ha alapjáraton túlmelegedett a motor, akkor persze van értelme ezzel foglalkozni. Egy már bejáratott motornál a szimpla gyűrűcsere hozhat negatív eredményt is, hiszen nem együtt kopott a hengerrel. Akár több átfújást tapasztalhatsz az új gyűrűvel mint a régivel.

Előzmény: adamaster001 (13842)
adamaster001 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13842

Sziasztok!

 

 

A hétvégén elkezdtem a 634-esem felújítását. Levettem a hengereket hogy megnézzem milyen állapotok uralkodnak odabent. Némi kokszot találtam, de a hengerek gyönyörű állapotúak. A dugyattyúk oldalán van némi lefújás nyom ezért úgy döntöttem hogy csak gyűrűket cserélek. Ekkor hoztam egy tolómérőt hogy megmérjem mekkora dugattyú van benne.

 

És itt akadt fennt a szemem, mert többszöri mérésre is 56-ot mértem............................  Ez hogyan lehet???? Legjobb tudomásom szerint 58-as az alapméret nem?????? Normál ablakos dugó van benne. A balos tetején L2 beütéssel....

 

 

Szerintetek????

 

 

Üdv, Ádám

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13841

Én 18,3 +-2 ohm értéket olvastam. Amit mértem az viszont 17,5. Szerintem belefér, elég mezei a multiméterem.

Előzmény: garázsharcos (13837)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 13840

Első sárvédőt találtam tegnap egy ismerősnél, de nincs meg rajta az "első" merevítőpálca. Köszönömöm mindkettőtöknek a segítséget!

Előzmény: garázsharcos (13838)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13839

Kartárs(ak) el van nézve, ennyi mindig belefér, és legalább színesebb a fórum, hiszen nem csak egy témájú az egész, egyébként is cégen belüli a motororka (ha nevezhetjük annak)!

 

Részemről ennyi volt a mai nap!

Szóval Nyugodalmas Jó Éjszakát Kívánok Mindenkinek!

Előzmény: garázsharcos (13837)
garázsharcos Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13838

Szia!

 

Ahogyan itt olvasom, megoldódott a rugótartó kérdése.Ezeket én is találtam, de van még 2 db fekete műanyag zárósapka is, amit Marcell említett, anélkül nem az igazi.

Az első sárvédőhöz több túrás szükséges, nem tudom még, megvan-e, vagy áldozatul esett a két évvel ezelőtti költözésnek (mea culpa!), de még nem adtam fel a reményt.

Ja, üléscsőtartó bilincs az van, láttam (este, lámpánál, a macskák aszisztálása mellett).

Még egyszer bocsánat a kollégáktól az OFF szöveg miatt.

 

üdv.: R

Előzmény: TyerCorp01 (13824)
garázsharcos Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13837

Szervusz!

 

Mint korábban említettem, tökéletesen megfelel a használt is, a jeladó, ha jól emlékszem, 14-16 Ohm körül kellene hogy legyen.

A huzalokkal ne vesződj, majd megcsinálom.

Elnézést a fórumtársaktól, a továbbiakat majd magánban, tényleg sok volt miattunk az OFF szöveg.

 

üdv.: R

Előzmény: Törölt nick (13835)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13836

Szia!

Mondok jobbat, elmegyek érte. :)) Pesten tartózkodsz mostanában, ha jól emlékszem, merrefele? Ha esetleg egy telefonszámot adsz, tudnánk majd egyeztetni időpontot is.

Köszönöm, hogy utánakerestél, így legalább gurítani tudom majd a gépet! :)

Előzmény: Törölt nick (13834)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13835

Szia!

 

Sajnos nem találtam meg az utángyártott új gyújtás alaplapot. Ellenben találtam egy használtat, amin a jeladó sárga vezetéke ép, a fehér viszont meg van rövidítve. Erre teszek majd egy csúszósarut, sőt ha gondolod megtoldom még egy kis vezetékkel és szemessaruval is hogy elérjen a rögzítő csavarig. De mielőtt ezt megtenném kimérem majd hogy jó-e az ellenállása a jeladó tekercsnek. Ha érdekel, akkor holnap teszem fel róla a fotót és ha megírod a címed, postázom is. Majdnem 100%-ig biztos, hogy tirisztoros és nem Tranzimós gyújtás alaplapja volt.

Előzmény: garázsharcos (13819)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.23 0 0 13834

Szia!

 

Találtam két ilyen anyát és benne vannak a rugótartó csavarok is. Sajnos eléggé beállva, lefestve, de még menthetőnek tűnik. Ha elküldöd mailben a postacímed, akkor elküldöm neked őket. Holnap fotót is tudok majd feltenni, ha kell.

Előzmény: TyerCorp01 (13825)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!