A feketének a váltóját 4 motorból rakták össze, mert mindig széthullott. A hangja szép, és kívülről is rendben van, nem volt ez törve... Tavaly láttam Szolnokon börzén, beszéltem is a tulajjal.
Ja értem... :)) Bocs a félreértésért. Számomra is hihetetlen az egész, de mégis igaz... Megmértem többször is. Majd hétvégén teszek fel képeket róla! Köszi a segítséget.
Lehet félreértek valamit, de most rám mondod hogy egy állat vagyok????????? Remélem nem.... Tudom hogy milyen a gyári dugó méret, de mégis a dugón és a hengerben is 56-ot mértem.............. Ez hogyan fordulhat elő??
Bocs, hogy belerondítok a topicba, de gondoltam itt szólók először, hogy sajnos eladóvá vált a 350/360-asom. Új rendszám, szürke forgalmi + adásvételi a forgalmiban szereplő tulajjal. Megköszönném, ha valakinek elküldhetnék pár fotót a gépről és lekicsinyítve beszúrná őket ide. A mélem publikus.
A 350-es JAWAkhoz még nem igazán értek. A méreteket megnéztem: 52, 58 és 66 volt az alapméret a különböző verziójú JAWAknál és CZ-knél. De a gyárban bármi megtörténhetett, csak nem értem mi értelme van 2 mm-rel kisebb hengert és dugattyút rakni egy modellbe, amikor a futószalagon nem olyan alkatrészek sorakoznak. Mert hát magától össze nem megy a hengerhüvely és a dugattyú.
Olyat még el tudok képzelni, hogy két hengeres 250-es (ami tudtommal nem gyakori volt) van felfúrva a 4. túlméretre, vagy akár még jobban. De inkább egy hozzáértő válaszolja ezt meg neked!
Egy egyébként jól működő motorban szerintem ne cserélj gyűrűt! Egy kis átfújás nem katasztrófa, minél nagyobb a fordulatszám, annál kisebb a jelentősége. Ha alapjáraton túlmelegedett a motor, akkor persze van értelme ezzel foglalkozni. Egy már bejáratott motornál a szimpla gyűrűcsere hozhat negatív eredményt is, hiszen nem együtt kopott a hengerrel. Akár több átfújást tapasztalhatsz az új gyűrűvel mint a régivel.
A hétvégén elkezdtem a 634-esem felújítását. Levettem a hengereket hogy megnézzem milyen állapotok uralkodnak odabent. Némi kokszot találtam, de a hengerek gyönyörű állapotúak. A dugyattyúk oldalán van némi lefújás nyom ezért úgy döntöttem hogy csak gyűrűket cserélek. Ekkor hoztam egy tolómérőt hogy megmérjem mekkora dugattyú van benne.
És itt akadt fennt a szemem, mert többszöri mérésre is 56-ot mértem............................ Ez hogyan lehet???? Legjobb tudomásom szerint 58-as az alapméret nem?????? Normál ablakos dugó van benne. A balos tetején L2 beütéssel....
Kartárs(ak) el van nézve, ennyi mindig belefér, és legalább színesebb a fórum, hiszen nem csak egy témájú az egész, egyébként is cégen belüli a motororka (ha nevezhetjük annak)!
Részemről ennyi volt a mai nap!
Szóval Nyugodalmas Jó Éjszakát Kívánok Mindenkinek!
Ahogyan itt olvasom, megoldódott a rugótartó kérdése.Ezeket én is találtam, de van még 2 db fekete műanyag zárósapka is, amit Marcell említett, anélkül nem az igazi.
Az első sárvédőhöz több túrás szükséges, nem tudom még, megvan-e, vagy áldozatul esett a két évvel ezelőtti költözésnek (mea culpa!), de még nem adtam fel a reményt.
Ja, üléscsőtartó bilincs az van, láttam (este, lámpánál, a macskák aszisztálása mellett).
Még egyszer bocsánat a kollégáktól az OFF szöveg miatt.
Mondok jobbat, elmegyek érte. :)) Pesten tartózkodsz mostanában, ha jól emlékszem, merrefele? Ha esetleg egy telefonszámot adsz, tudnánk majd egyeztetni időpontot is.
Köszönöm, hogy utánakerestél, így legalább gurítani tudom majd a gépet! :)
Sajnos nem találtam meg az utángyártott új gyújtás alaplapot. Ellenben találtam egy használtat, amin a jeladó sárga vezetéke ép, a fehér viszont meg van rövidítve. Erre teszek majd egy csúszósarut, sőt ha gondolod megtoldom még egy kis vezetékkel és szemessaruval is hogy elérjen a rögzítő csavarig. De mielőtt ezt megtenném kimérem majd hogy jó-e az ellenállása a jeladó tekercsnek. Ha érdekel, akkor holnap teszem fel róla a fotót és ha megírod a címed, postázom is. Majdnem 100%-ig biztos, hogy tirisztoros és nem Tranzimós gyújtás alaplapja volt.
Találtam két ilyen anyát és benne vannak a rugótartó csavarok is. Sajnos eléggé beállva, lefestve, de még menthetőnek tűnik. Ha elküldöd mailben a postacímed, akkor elküldöm neked őket. Holnap fotót is tudok majd feltenni, ha kell.