Keresés

Részletes keresés

VICSA Creative Commons License 2008.09.16 0 0 124
Helló

Nemrég jöttem rajta haza.Rákoskeresztúr (Pesti út) - Káposztásmegyer.Útidő kb 25 perc, 100 körüli tempóban.Kamionok is jöttek - mentek már.Reggel újra teszt alá veszem , az ellenkező irányba.A városon keresztül ugyanez a táv kb 50 perc vagy 1 óra, de inkább az utóbbi és az út minősége 70%- ban tróger.
Ez eddig jónak tünik, elvileg nem aszfalt hanem betonborítású.Enyhén ráz ( mint régen az M7), de nem durva.
Jó utat aki ezt választja.
Előzmény: pista 60 (121)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 123

Ő, persze támogatott mindent...ja. Én emléxem, mindent megtett a híd ellen, hogy a vezérének ide ne keljen pénzt tennie, mert nem volt rá, elherdálták másra, akkor 250 milliós tüzijátékra, 30 milliós magánrepülésre, korona cibálgatásra...jó kis ezüsthajós időszak...

Szerintem nemcsak akkor hazudik, amikor mozog a szája, szerintem olyan profi már, hogy hasbeszélve is megy neki. Ha ő elhiszi magának, akkor az azért van, mert "olyan" amnéziában szenved, amiben a párttársai, és azok a tömegek, akik nem emlékeznek 6 évnél régebbre vissza, jól meg vannak vezetve. Akkor szerintük minden olcsón lett csinálva és korrekt közbeszerzéssel... :S

Előzmény: Törölt nick (122)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 122

miért nem épül az M0 budai folytatás, ha mindenki támogatja; avagy honnan lehet tudni, mikor hazudik egy politikus?

(ha mozog a szája)

pista 60 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 121
Tényleg nagyon örülök, hogy végre elkészül (t) az M 0 keleti szakasza Már alig várom, hogy holnap mehessek rajta egy "kört" a 16. ker-ből Vecsés felé. Remélem nem tévedek rá véletlenűl valamelyik fizetős sztrádaszakaszra. Aztán, ha az M 0-ás  híd is járható lesz -nem kell kerűlni az Árpád híd felé,- még a kalapom is megemelem. Várom az ide vonatkozó élménybeszámolókat.
Előzmény: cssz74 (119)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 120
cssz74 Creative Commons License 2008.09.15 0 0 119

M0-kelet?

Holnap a nagy nap?

 

M6-M0 1 hét?

M0 észak 2 hét?

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.14 0 0 118
pista 60 Creative Commons License 2008.09.14 0 0 117

Én azt látom Dunakeszinél, hogy mindíg tele az autós komp kocsikkal. Jó ezresért visznek át Horányba. Szerintem egy ekkora szigetre, mint a Szentendrei (csupán logikusan gondolkodva) kellene legalább még egy híd. Rengeteg a nyaralóház, jó nagyot kerűlhet aki az egyetlen hídon át akar eljutni pl. Horányba. Akár a Dunakeszi oldalra is el tudnék képzelni egy hidacskát.  Biztos vagyok benni egyszer el fog készülni.

Most meg bizakodva várjuk az M 0-ás mielőbbi megnyitását...

kémember Creative Commons License 2008.09.13 0 0 116
Szerinted? :)
Előzmény: alibi-man (115)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.13 0 0 115
Nagyon fején találtad a szöget. Amióta egyáltalán szóba került az északi híd, én is ezt mondom a haveroknak. Vagy 2 éve jártam szmonostoron, és elájultam attól, milyen békés ott minden. Szerimtem ezért a nyugalomért kis ár, hogy 20 km-t kerülni kell.

Amúgy érdekesek az emberek. Mikó a házunkat vettük, aszonta az a zasszony, hogy olyan helyen akar kecót, ahol a busz, bolt közel van, de nyugodt. Hiába montam neki, hogy 500 métert mindenki tud gyalogolni. Namost a busz közel van. Pipa is miatta, amikor hallja. Nehéz boldoggá tenni...

Ha építettek volna egy lejárót a sziget déli oldalán, az összes sz.endrén átmenő forgalom rájuk zúdult volna. Ti. egyszerübb a szigeten átvágni Tahiig, mint sz.endrén xtül, lámpák, kanyargós. stb. Vagy idióta ez a zsoci, vagy simlis.
Előzmény: brenn (112)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.12 0 0 114
Lehet, hogy az LvMCs ezért torpedózta meg a monostori lehajtót?
Előzmény: brenn (112)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.12 0 0 113

one fogalmad róla, hogy mekkora pézeket lehet leakasztani egy ekkora ingatlanfejlesztésen?

 

nem hüjegyerek ez a zsoca... (mármint azt leszámítva, hogy túl látványosan very magát a fődhöz kishídügyileg... :-)

Előzmény: brenn (112)
brenn Creative Commons License 2008.09.11 0 0 112

A szigetmonostriak - hosszú távon- a  híd igényükkel a saját sírjukat ássák. A látszólagos elsziogeteltség  hihetetlen előny az ökológiai gondok árnyékában. A híd nemcsak forgalmat jelent, hanem befektetőket. 10-15 ezer fős lakóparkokra éhes befektetők állnak a startvonalon már. Vége lesz a nyugalomnak, a csendnek. Budapesthez ilyan közel nincs már ilyen jó fejlesztési terület a spekulánsoknak. Miért nem veszik azt észre  hogy ez éppoly érték. Miért kell Budapestre járni, miért nem találják ki magukat? Ökoturizmus, vizi élet, biogazdálkodás, alternatív megoldások ? Millió lehetőség van. Miért nem talája ki ez a sziget saját magát? Pl. Ökosziget . A túlélés szigete. Autómentes sziget. Hál Istennek , hogy csak  Tahiban van híd ( lehet, hogy azt is le kellene bontani ) Természetesen kell gyalogoshíd, jó tömegközlekedés a HÉV-ig és a szigeten belül is.  Sőt  kellen gyalogos/kerékpáros híd Vácon is. Hihetetlen fantáziátlan ez a Szigetmonostor. Ébrésztő, a XXI-dik században vagyunk, az ökológiai katasztrófa árnyékában! Civelek hol vagytok?

cssz74 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 111
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.11 0 0 110

 

szánalmas ez a 2 gerinctelen köcsög...

 

vigyori pofácal gurigassák a hordót, aztán mézesmázos ábrázattal bejelentik, hogy "sajnos használatbavételi engedélyt nem áll módunkba adni"...

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.10 0 0 109

kalásznak nincs baja a folytatással, ők a békási tiltakozisták miatt színak...

 

én azt javaslom az M0 folytatás híján békáson átbaszakodóknak, hogy kitartó kürtöléssel jellezzék nemtetszésüket...

 

hátha ez segítene a helyi rednekkeknek a helyes döntés meghozatalában... :-))

Előzmény: cssz74 (108)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.09 0 0 108

1et értek!

Budakalász és békás is szív6. Ők nem bírtam megegyezni a nyomvonalban, most majd lehet sikerül, de meg is érdemlik! Érdekes, a 17ker. és Pécel közt kissebb a táv, mégis elfért!

A levegős zöld Lukácsot meg be kéne költöztetni a Hungária-Thököli sarkára, üvöltene a gyűrűért!

Előzmény: Törölt nick (107)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.09 0 0 107

"Megegyezésre törekszünk, de nem tartom valószínűnek, hogy erre sor kerül" - mondta az [origo]-nak Molnár Zsolt, Szigetmonostor polgármestere.

 

mónár zsoca!

csak egy kérés, nem sok: bazdmeg anyád!

 

 

 

Tényleg kemény azért 2000 embernek 8-10 milliárd, de még 3 is! (lakosonként 1.5 millió, jóformán az ottani házak értékével összemérhető)

 

hát ilyen 3milliárdos kompika nekünk is jó gyünne itt bivalybasznádon, csaka za baj, hogy itten nem épül híd, amine kapcsán zsaró6nánk...

 

Ha lesz ott annyi autó, akkor az most is ott van, csak a szentendrein és a vácin mennek...

 

nyilván.

a szentendrein és vácin kezdetben forgalomcsökkenés lesz, hisz megszünnek a felesleges mozgások...

az egész csak süket duma, hogy több pézt sírjanak ki...

Előzmény: cssz74 (106)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.09 0 0 106

Tudtam, hogy nem bírnak magukkal...

 

http://www.origo.hu/itthon/20080909-perek-kovethetik-a-megyeri-hid-atadasat.html

 

Ez megint csak politika szerintem...

 

Tényleg kemény azért 2000 embernek 8-10 milliárd, de még 3 is! (lakosonként 1.5 millió, jóformán az ottani házak értékével összemérhető)

 

Azt mondjátok meg nekem, milyen 60-100.000 autóra várnak? Kik lesznek azok, akiknek nem ott van dolguk és csak forgalomnövelés céljából pocsékolják a 300Ft-os benzint? (az elején lesznek kiváncsiskodók, de utána?)

Ha lesz ott annyi autó, akkor az most is ott van, csak a szentendrein és a vácin mennek...

 

Most sír budakalász? Adtak volna békással egy nyomvonalat a folytatáshoz. Egyébként érdekes, hogy a meglévő déli részen csak a szélesítésért sírnak(jogosan), de örülnek a sok odavonzott fejlesztésnek...

cssz74 Creative Commons License 2008.09.04 0 0 105

Arról nem szólt a fáma...

Bár egy cikk bizonyos részében azt írták, hogy a budai 10-estől az m1-ig lehet autózni onnan kezdve...

szerintem a híd viszont tolódni fog. :(

Előzmény: Törölt nick (104)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.04 0 0 104

az északi meg szeptember végén?

 

(bár ha szept.13án hídavató banzáj lesz, akkor az is átadódhatna 16án...)

Előzmény: cssz74 (103)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.03 0 0 103

Bár nem északi téma, hanem keleti, de egy hír szerint szept.16...

reméljük, nem csúszik.

qwertz77 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 102
Az elkerülő valóban jóval több lenne, de arra nem sok esély van, (valamint szerintem értelme is csak a pomázi ekerülővel együtt lenne, anélkül inkább csak a Pomázi út és a 11es összekötésében látnék rációt)
A 200m a kárpótlás lenne az elkerülő helyett a belső utak rendbetételére és egy két kereszteződés/átkelő átépítése. Arra sem sok, de legalább valami. És ehhez nem kellett volna bonyolult engedélyeket beszerezni, csak a pénz és a szándék kellett volna.
A megoldás pedig egyértelműen az M0 továbbépítés lenne, de SZVSZ ez 2020 körülre tehető, áttekintve a tervezett gyorsforgalmi beruházásokat, ez lehet az egyik amit 2010-ben a legkönnnyebben le lehet majd húzni a listáról a spórolás jegyében....
Előzmény: Törölt nick (98)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.31 0 0 101
szvsz. az új 11-es útnak alagútban kéne futnia, ahogy az előző térképen van, onnantól kb. 10 kilométert, majd Tahi-Dunabogdány között - Vác-Észak között egy új hidat

Szigetmonostornak pedig inkább Göd - M2 felé kéne híd, szerintem
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.30 0 0 100

De nem hiszem hogy ez hátráltatná az M0 folytatását.

 

akkor úgy mondom: nem segítené.

(ugyanis ha előbb megépül a békalász elkerülő, akkor kevésbé lesz sürgős az M0 folyt., és olyan célra lesz használva az elkerülő, amire egyáltalán nem való (mivel az a pomáz felőli forgalom eltérítésére szolgálna)

 

Szentendre elkerülő hogy lenne megoldva?

 

valahogy így:

 

Előzmény: Rooger Preed (99)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.08.30 0 0 99
http://roads.extra.hu/road_plans/1108_budakalasz.jpg

5,5 km. De nem hiszem hogy ez hátráltatná az M0 folytatását.

Más: Szentendre elkerülő hogy lenne megoldva? Erről semmit se találtam, csak korábbi utalást, hogy ROP-ból menne.
Előzmény: Törölt nick (98)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.29 0 0 98

Rádásul ez 200m egy 10'000es településnek, míg a kishíd 6 mrd lenne hm, hányan is laknak ott, 2-3'000???

azért 200m-nél jóval több... van az 4-5km is, bár nem ez a lényeg...

egyes vélemények szerint nem is érdemes az M0 folytatása előtt megépíteni, mert ez csak mégtovább halasztaná a z M0 folytatás építését...

 

kishíd ügyben állítólag abban egyeztek meg, hogy gyalogos híd lesz, amin buszok és mentők közlekedhetnek...

Előzmény: qwertz77 (97)
qwertz77 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 97
Én azt hallottam, hogy jó esetben szeptember vége rossz esetben október eleje a forgalomba helyezés... És nem vagyok biztos benne, hogy a jogi kavarást (Bkalász és Szmonostor) beleszámították.

Érdekes megjegyezni, hogy korábban mindnki csak a Kishídról beszélt, a kalászi elkerülő/ útfejlesztésről nem, pedig az legalább részben a nagy híd átadásából fakadó problémák orvoslására lett kitalálva, ellenben a kishíddal, ami csak plusz fejlesztés lenne, hiszen a sziegten érőket közlekedésileg semmilyen hátrány nem éri a nagy híd forgalomba helyezésével...
Rádásul ez 200m egy 10'000es településnek, míg a kishíd 6 mrd lenne hm, hányan is laknak ott, 2-3'000???
bomtom Creative Commons License 2008.08.28 0 0 96
A Megyeri híd honlapja szerint szept. 13-án lesz egy nyílt nap. nyílt nap
Gondolom utána használatba lehet venni a hidat. Hacsak Budakalász és Szigetmonostor be nem kavar.
Shoterq Creative Commons License 2008.08.27 0 0 95
Ma olvastam az újságban szept. közepén indulhat a forgalom!
De egy vidéki város honlapján is azt írták szept. 15-19 avatás!
Merre jártál, hogy ne lenne kész?

Én heti szinten közlekedek az útvonalán szerintem simán kész, már csak töltések, táblák igazgatása ill. felfestések mennek!

Hétvégén jártam a hídnál...
3
1
2
Előzmény: cssz74 (86)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!