Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Naná, hogy támogatják ha ők is benne vannak. A kiflikanyarító már építgeti a karrierjét a Biokomnál. A vekés Dorner (Tarlós Habonya) adja nekik a tanácsokat. Ha lesz BKV sztrájk, nincs béremelés és jön a kiszervezés. Pécsen is ezt lebegtetik a Tüke soförjeinek. 276 milliót bukott eddig a Tüke a fonódó hálózatukon. Persze majd mindjárt jön a himihumi, hogy ez valójában nem is veszteség mert a pécsiek jól jártak.
Nem akarom a bamát védeni, de az ugye megvan, hogy tegnap nem a bamától linkelték a béna cikket, csak bendeguz nem tud olvasni? Elsőre én is benéztem, jóvanna :)
Alapjában véve igazat adok, de természetesen a Mecsekbuszos rendszert a VT-ARRIVA rendszerével kellene összehasonlítanod! Anno a Mecsekbusz kábé teljhatalmat kapott, míg a VT-ARRIVA Budapesten egy zsíros km pénzt kap, meg egy eléggé cizellált malus rendszert, magyarul a BKK ahol csak tudja, kötbérezi a szolgáltatást. Még azt sem mondom, hogy ugyanez a cél Pécsett, de ezt a két rendszert érdemes összehasonlítani, nem pedig a Mecsekbuszt a Mecsekbusszal.
A higgadt tud maradni és a leüti az két különböző dolog. A terhes nőt pofozó villamosvezetőt például ismerem személyesen is, mégis úgy gondolom, hogy a reakció érthető, de nem elfogadható. Egy facebookos reakciómban úgy fogalmaztam, hogy jogilag ugyanaz, ha az utas kurvaanyázza le a sofőrt, meg a sofőr az utast, mégis az utóbbi munkaszerződése fog megszűnni, nem az előbbié. Szóval egy hivatásos járművezetőnek nem dolga az önbíráskodás, az önbíráskodás pedig nem olyan elemi ösztön, mint a WC, vagy a bagó. A pofont természetesen többnyire megérdemlik, azonban ezt egyik cég sem vállalhatja fel!
Ez már vagy a hatodik verzió... Nekem mondjuk magas, hogy ha a sofőr hívta a mentőket és a rendőröket, miért akart volna elhajtani, bár ha megindult a família és az utasok is veszélyben voltak, akkor akár ez is érthető cselekedet.
Amúgy ha valóban a buszsofőr is ütötte meg először és a fejét az aszfalthoz verte (ahogy a pereputty állítja), akkor jó eséllyel már nem élne - ismerve őket. Azt is el tudom képzelni, hogy annyira volt agresszív vele, mint anno Szögi Lajos, vagy Marian Cozma a gyilkosaival...
De ha tényleg megütötte, azt sem tudnám teljes szívvel elítélni. Tegye fel a kezét, aki egy ilyen stresszes helyzetben, amikor egy szabálytalan részeg és feltehetően agresszív gyalogos miatt kockáztatja az utasai testi épségét, higgadt tud maradni.
A vidámsághoz még az is hozzájárul, hogy Budapestről 20:55-kor nem indul Pécs felé sebesvonat. (Sőt, máskor sem.) Pécs felé 20:55-kor személyvonat indul, egész pontosan Pusztaszabolcsra, abból viszont bajos lenne kihajolni meggyet dézsmálni, lévén NPV. Viszont ennek a vonatnak 70 perc a menettartama, annyi idő alatt meg még egy MIG-25-ös sem érne Dubai-ba, bár elég közel jutna hozzá. A többi stimmel, de legalábbis jól hangzik.:-))
Budapestről 20:55-kor Pécsre induló sebesvonat szinte percre pontosan annyi idő alatt teszi meg a két város közötti távot, mint a Budapest-Dubai között közlekedő repülőjárat. Annyi, hogy az Emirates utasai viszonylag ritkán szoktak útközben kihajolva friss meggyet dézsmálni, ha időnként belóg az ablakon egy-egy faág.
Amennyibe valóban ittas volt (várható volt...) nem kellett ütnie, más kérdés, hogy ezekhez gumikesztyűben sem...
A dobálózós a kis golyófejű, amelyik le szokta köpködni a szélvédőket is, gyanítom tudja azt is, hogy az elmúlt pár hétben hősök terén, meg meszesen kik dobálóztak... De az sem egyszer fordult elő már, hogy a családhoz tartozó erősen fiatal korú purdé ült a buszban az anyja/nővére ölében és közbe nemzetközi jelzéseket mutogatott kifelé. Ezek rendszeresen hátul szálnak fel, egy mákos kártyával nyóócan, teleszotyizzák a buszt, firkálnak, karcolnak stb, a sünök sem véletlenül találták meg rövid idő alatt, hiába a családi háttér a környéken.
egy buszon utazó ismerősöm viszont a bama verziót erősítette meg. a sofőr kiszállt és leütötte a gyalogost. utána még tovább is akart hajtani mikor bedobták az ablakot/ajtót.
A VDL-ek érkezésükkor is mozgó terráriumként funkcionáltak
Ide tényleg nem kell más, csak lovaskocsi (lehetőleg alacsonypadlós, de dobogó nélkül, de ne is döcögjön ha átmegy a csatornafedélen...) Tegnap 7900-as klíma hűt (!), de az össze budiablak nyitva. Pár nap alatt nem volt kedvem n+1-szer szólni/becsukni az összeset + magyarázni h mégis miért.
Ha a Conectokra gondolsz, akkor én nem bánom, hogy Pécs nem ezt az utat követte. Amúgy meg Budapest centrikus az ország, itt ugye ha valamit megindokolsz, akkor az úgy is lesz, még ha totál aránytalan is a dolog a vidékkel összehasonlítva.
Szóval úgy gondolom, hogy ha a Volvok tényleg jó állapotúak (aranykönyv, meg mittomén), akkor van esély, hogy jól használjuk fel őket és örüljünk nekik, de rohadt nagy munka. Gondolok egyszer a hálózatra, amire mondjuk még mindig ráfér, tehát ez a kisebbik rossz, de gondolok a járműre is, amire kell ablak pl. A VDL-ek érkezésükkor is mozgó terráriumként funkcionáltak, akkor is megígérték az azonnali honosítást. Lám, csak megértük az első forró tavaszi napokat anélkül, hogy történt volna bármi is, ez alapján a Volvókkal kapcsolatban nem tudom, mire lehetne számítani, amikor sokszor annyi buszról van szó. A hitel meg gondolom utolsó fillérig a beszerzésre és az adminisztrációra megy, egy fillér sem marad (vagy nem elég) majd az igazi honosításra...
Úgyhogy gombhoz kabátnak érzem, de ügyesen ki lehet ebből jól jönni. Csak hát ahhoz összefogásra van szükség, arról pedig gondolom szó sem lehet... Forró nyarunk lesz.