A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Volt nálam egy ember, egy 1 éves japán motorral. Mivel ráertem, dumálni kezdtünk, pl hogy ne vegyek rally str-t, mert terepen nem jó, és 6000 után vége egy könnyű és gyenge motoron. Aztán meselte, volt KTMje, új 1 évig. A spanjai győzködték, hogy ne vegyen, mar megégették magulat helyette. De nagyon akarta, mondta, arra gondolt, majd az övé lesz az, ami nem lesz rossz
De 1 év alatt annyit járt garanciásnszervízbe, hogy megunta.
Mi a tanulság? Semmi. A gyereknek a 390 duke az álma, én nem fogom lebeszelni, én is megvenném :)
Engem is lehurrogtak a KTM fanok, hogy nekik bíz semmi bajuk nem volt a 690es sorozattal, mikor tárgyilagosan leírtam, hogy a szinte új, 6000km-t futott 690DukeR-el mennyi probléma volt 1 év alatt. De akkor is imádtam. Beteg egy szerelem volt, mint mikor tudod, hogy kurva a csaj, de annyira jól teker az ágyban, hogy nem bírod otthagyni :-)
Itt van pár fotó. Sokat nem tudok még róla, tegnap mentem vele kb. 100 métert egy mélygarázsban és lefoglalóztam. Szép állapotban van, a valóságban szebb mint a fotókon. Ami igazán öröm, hogy gyári alacsony ülés van rajta és legalacsonyabb ESA állásban telitalppal leér mindkét lában, edzőcipőben. A motoros csizmám magasabb vagy 2 cm-el. Ennél többet nem kívánhatok. Valószínűleg szombaton tudom elhozni és jövő héten átiratni.
Rakj fel róla egy fotót. Amúgy nem hiszem, hogy aggódnod kellene, nekem még nem volt olyan motorom, ami nem ette volna fűrészfogasra a gumit. Ez teljesen normális.
Autóknál is csinálja, csak nem ennyire látványos, de ha tenyérrel végigsimítasz egy autógumit, akkor érezni fogod, hogy egyik irànyba simán siklik a kezed rajta, a másik irányban meg megakad a mintában, mert az is fűrészfogas.
No para, de azért dobj egy fotót.
Amúgy a K1600GT is csúnyán fogazza, barátom mindig ki van rajta lazulva, hiába mondom neki, hogy ne izguljon rajta.